Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > KRÁSA V ZAJETÍ REKLAMY

KRÁSA V ZAJETÍ REKLAMY

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Zelenková
Šetření:07. 03. 2011 - 19. 03. 2011
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni!

 

- Ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku, který bude sledovat jak nás média ovlivňují, jaké to má dopady na člověka - konkrétně na ženy a co všechno jsme ochotny udělat pro krásu.

- Tento dotazník by měl posloužit jako materiál k mé bakalářské práci.

 

Předem všem děkuji za spolupráci

 

Katka Zelenková

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často čtete lifestylové a módní časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtu je minimálně7037,43 %37,43 %  
každý měsíc4121,93 %21,93 %  
každý týden2513,37 %13,37 %  
nečtu je vůbec2211,76 %11,76 %  
několikrát do týdne1910,16 %10,16 %  
pravidělně každý měsíc115,88 %5,88 %  
každý den63,21 %3,21 %  

Graf

2. Jaké časopisy čtete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elle, Cospomolitan, Glanc, Style, Herpes bazar, apod.9852,41 %52,41 %  
Jiné5328,34 %28,34 %  
Katka, Chvilka pro tebe, Rytmus života, apod.179,09 %9,09 %  
Dieta, Fit, Moje psychologie, Zdraví životní styl, apod.147,49 %7,49 %  
Muscle and fitness31,6 %1,6 %  
Estetika21,07 %1,07 %  

Graf

3. Jaký je Váš názor na plastickou chirurgii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neodsuzuji ji8947,59 %47,59 %  
Je nutná pouze ve výjimečných zdravotních případech3719,79 %19,79 %  
Její využívání je spíše módní záležitost3317,65 %17,65 %  
Chystám se ji využít nebo jsem ji využila2814,97 %14,97 %  

Graf

4. Jaký estetický či plastický zákrok byste podstoupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bělení zubů11762,57 %62,57 %  
Augumentace – zvětšení, zmenšení či úprava prsou5127,27 %27,27 %  
Liposukce5026,74 %26,74 %  
Operace očních víček4322,99 %22,99 %  
Jiné4021,39 %21,39 %  
Face liftink2211,76 %11,76 %  
Botoxové a kolagenové injekce2010,7 %10,7 %  

Graf

5. Kdybyste měla možnost na sobě něco změnit pomocí estetické a plastické chirurgie co by to bylo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Boky a stehna7439,57 %39,57 %  
Břicho6635,29 %35,29 %  
Prsa4121,93 %21,93 %  
Hýždě3619,25 %19,25 %  
Jiné3518,72 %18,72 %  
Nos2714,44 %14,44 %  
Odstranění vrásek v obličeji136,95 %6,95 %  
Horní či dolní víčka115,88 %5,88 %  
Uši63,21 %3,21 %  
Rty52,67 %2,67 %  

Graf

6. Kolik byste byla ochotna investovat do estetického či plastického zákroku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5.000 Kč (srovnatelné s bělením zubů či botoxovými injekcemi)7238,5 %38,5 %  
16.000 – 30.000 Kč (srovnatelné s operací nosu, liposukcí)5529,41 %29,41 %  
6.000 – 15.000 Kč (srovnatelné s operací očních víček, uší2312,3 %12,3 %  
31.000 – 50.000 Kč ( srovnatelné s faceliftingem)158,02 %8,02 %  
56.000 – 70.000 Kč ( srovnatelné s augumentací)84,28 %4,28 %  
Více jak 71.00073,74 %3,74 %  
6.000 – 15.000 Kč (srovnatelné s operací očních víček, uší73,74 %3,74 %  

Graf

7. Máte pocit, že Vás reklama ovlivňuje v tom, jak byste chtěl/a vypadat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8344,39 %44,39 %  
souhlasím3920,86 %20,86 %  
spíše nesouhlasím2915,51 %15,51 %  
nesouhlasím2010,7 %10,7 %  
nevím168,56 %8,56 %  

Graf

8. Myslíte si, že postava a pleť modelky či známé osobnosti v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8243,85 %43,85 %  
souhlasím5831,02 %31,02 %  
spíše nesouhlasím2513,37 %13,37 %  
nevím189,63 %9,63 %  
nesouhlasím42,14 %2,14 %  

Graf

9. Chcete mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že víte, jak jsou reklamy graficky upraveny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9450,27 %50,27 %  
ano7339,04 %39,04 %  
nevím2010,7 %10,7 %  

Graf

10. Když si kupujete kosmetické potřeby, hraje v tom často roli reklama, zda jsou v ní známé osobnosti či hezké modelky a modelové, kteří měli dokonalou pleť a postavu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6635,29 %35,29 %  
spíše nesouhlasím6333,69 %33,69 %  
spíše souhlasím3016,04 %16,04 %  
souhlasím158,02 %8,02 %  
nevím136,95 %6,95 %  

Graf

11. Máte nějaký svůj mediální vzor např. modelku, herečku či zpěvačku jak byste chtěla vypadat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13170,05 %70,05 %  
ano5629,95 %29,95 %  

Graf

12. Pokud ano uveďte prosím jméno:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám2513,51 %13,37 %  
ne2111,35 %11,23 %  
nikdo84,32 %4,28 %  
-73,78 %3,74 %  
Nemám vzor63,24 %3,21 %  
žádná52,7 %2,67 %  
..31,62 %1,6 %  
Angelina Jolie31,62 %1,6 %  
Megan Fox31,62 %1,6 %  
nic31,62 %1,6 %  
ostatní odpovědi nemám mediální vzor
adriana lima
tereza maxova
x
nevím
shakira
Jenifer Aniston
.
...
nemám žádný vzor
Nicole Scherzinger
Keira Knightley
nemám žádnou :)))
Nemam vzor. Jsem stastna ve svem tele :)
daria werbovy
DREW BARRYMORE
.......
miranda kerr
Giselle Bundchen
nemam svuj ideal, ale treba me napada Dara Rolins
Jitka Čančarová, Alena Šeredová, Andrea Vránová,..
Karolina Kurkova
Penelope Cruz (l'oreal)
mila kunis
zadna
žádný
kurkova karolina
jennifer aniston
ne nemám
Taťána Kuchařová
Andy Vlčková
Gisele Bündchen
Rihana a Naomi Cambel
Kylie Minogue
Alba
Alice Milano (nevím jak se píše :D)
Rachel Bilson
hfj
jeeeežíííííš dala jsem neeeeeeee
dala jsem ne
Courteney Cox
Eva Mendes
nedokážu specifikovat
MONICA BELLUCI
Meg Ryan
Aniston
Jolie
žádná vhodná (podobná mému cíli) není
Jesica Alba
xxxxxxx
Nicole Kidman
pro mě jsem všichni vzorem a inspirací
T. Kuchařová
jessica alba
Petra Němcová
od kazdeho neco.
jessica sarah parker
zuzana norisová
Monica Bellucci
nemám vzory z těchto odvětví lidské činnosti
Kaya Scodelario
žádnou
andrea verešová
Natalie Portman
Jennifer Anniston
Dara Rolins
Květa FIALOVÁ
Dalajlama
nechtěla bych vypadat jako modelka
řekla jsem ne
scarlett johansson
Ewa Farna
žádné
není
catherin zeta jones
je jich vic :-)
Lily Cole
Uršula Kluková
0
řekl jsem že ne, tak proč mám tu něco vyplnit???
uvedla jsem ne
Nemám. Měla to být nepovinná otázka
nemám konkrétní vzor
odpověděla jsem NE špatně položena otázka
žádný vzor nemám
Charlize Theron
vzor nemám
Eva Longoria
Jennifer Lopez
ale ja odpověděla ne! špatná otázka
10154,59 %54,01 % 

Graf

13. Myslíte si, že se v průběhu Vašeho života změnil Váš pohled na důležitost vzhledu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano když jsem byla mladší chtěla jsem se podobat slavným osobnostem7339,04 %39,04 %  
Ne můj názor je stále stejný6132,62 %32,62 %  
Nevím, nepřemýšlela jsem o tom5328,34 %28,34 %  

Graf

14. Jak vnímáte role žen ve většině reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jako sexuální objekty9751,87 %51,87 %  
Nevím, nepřemýšlela jsem o tom5328,34 %28,34 %  
jako hospodyně136,95 %6,95 %  
jako těžce pracující ženy84,28 %4,28 %  
nic21,07 %1,07 %  
že měli štěstí si to zkusit10,53 %0,53 %  
jako pracujici zeny10,53 %0,53 %  
Jako důkaz jemnosti a krásy10,53 %0,53 %  
jako předměty10,53 %0,53 %  
panenky, jisté představy10,53 %0,53 %  
záleží na nabízeném druhu zboží 10,53 %0,53 %  
jako blbky bez vlastního názoru10,53 %0,53 %  
maji prachy,čas a lidi a na to,udělat se krásný10,53 %0,53 %  
jako celebrity10,53 %0,53 %  
jako hospodyně a sexuální objekty10,53 %0,53 %  
Nadžena, vždy musí být dokonalá10,53 %0,53 %  
jako ženy na mateřské dovolené10,53 %0,53 %  
ako ich prácu10,53 %0,53 %  
herečky za účelem peněz10,53 %0,53 %  

Graf

15. Je-li v reklamě na pivo spoře oděná žena v přiléhavém oblečení či v plavkách, působí to na vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi to, ale nemusely by tyto ženy být ve většině reklam8143,32 %43,32 %  
Nevadí mi to, myslím si že to k této tématice patří4322,99 %22,99 %  
Nevím, nepřemýšlela jsem o tom3619,25 %19,25 %  
Pobuřuje mě to, tyto reklamy nemám ráda2714,44 %14,44 %  

Graf

16. Pokud máte (popřípadě byste měla) partnera a on dívá na reklamu, kde vystupuje velmi atraktivní žena s cílem zaujmout muže, vadí vám tato situace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8344,39 %44,39 %  
spíše nesouhlasím4926,2 %26,2 %  
spíše souhlasím2613,9 %13,9 %  
nevím179,09 %9,09 %  
souhlasím126,42 %6,42 %  

Graf

17. Tyto ženy vnímáte jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Uměle graficky vykonstruované ideální ženy pro muže14275,94 %75,94 %  
Nevím, nepřemýšlela jsem o tom2412,83 %12,83 %  
Reálné ženy snů pro muže2111,23 %11,23 %  

Graf

18. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportuji11058,82 %58,82 %  
Navštěvuji kosmetické a kadeřnické salóny8444,92 %44,92 %  
Jím zdravě6936,9 %36,9 %  
Občas držím dietu6233,16 %33,16 %  
Navštěvui solária3619,25 %19,25 %  
Chtěla bych pro to časem něco udělat3217,11 %17,11 %  
Netýká se mě - vzhled není v životě to hlavní, na vzhledu v životě nezáleží2010,7 %10,7 %  
Zvažuji možnosti plastické či estetické chirurgie105,35 %5,35 %  

Graf

19. Je pro Vás důležité dobře vypadat, být atraktivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8746,52 %46,52 %  
souhlasím8344,39 %44,39 %  
spíše nesouhlasím73,74 %3,74 %  
nevím63,21 %3,21 %  
nesouhlasím42,14 %2,14 %  

Graf

20. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2513170,05 %70,05 %  
26-354926,2 %26,2 %  
48-5821,07 %1,07 %  
36-4721,07 %1,07 %  
více jak 5821,07 %1,07 %  
26-3510,53 %0,53 %  

Graf

21. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské11561,5 %61,5 %  
vysokoškolské6132,62 %32,62 %  
základní115,88 %5,88 %  

Graf

22. Jaká je vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student9952,94 %52,94 %  
zaměstnanec5730,48 %30,48 %  
momentálně nepracuji179,09 %9,09 %  
podnikatel147,49 %7,49 %  

Graf

23. Jaký je váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10.000 Kč10254,55 %54,55 %  
11.000 – 19.000 Kč4021,39 %21,39 %  
20.000 – 30.000 Kč3418,18 %18,18 %  
31.000 Kč a více 115,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaký estetický či plastický zákrok byste podstoupila?

  • odpověď Operace očních víček:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horní či dolní víčka na otázku 5. Kdybyste měla možnost na sobě něco změnit pomocí estetické a plastické chirurgie co by to bylo?

9. Chcete mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že víte, jak jsou reklamy graficky upraveny?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Máte pocit, že Vás reklama ovlivňuje v tom, jak byste chtěl/a vypadat?

23. Jaký je váš měsíční příjem?

  • odpověď Méně než 10.000 Kč:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 21. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často čtete lifestylové a módní časopisy?

2. Jaké časopisy čtete nejraději?

3. Jaký je Váš názor na plastickou chirurgii?

4. Jaký estetický či plastický zákrok byste podstoupila?

5. Kdybyste měla možnost na sobě něco změnit pomocí estetické a plastické chirurgie co by to bylo?

6. Kolik byste byla ochotna investovat do estetického či plastického zákroku?

7. Máte pocit, že Vás reklama ovlivňuje v tom, jak byste chtěl/a vypadat?

8. Myslíte si, že postava a pleť modelky či známé osobnosti v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?

9. Chcete mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že víte, jak jsou reklamy graficky upraveny?

10. Když si kupujete kosmetické potřeby, hraje v tom často roli reklama, zda jsou v ní známé osobnosti či hezké modelky a modelové, kteří měli dokonalou pleť a postavu?

11. Máte nějaký svůj mediální vzor např. modelku, herečku či zpěvačku jak byste chtěla vypadat?

12. Pokud ano uveďte prosím jméno:

13. Myslíte si, že se v průběhu Vašeho života změnil Váš pohled na důležitost vzhledu?

14. Jak vnímáte role žen ve většině reklam?

15. Je-li v reklamě na pivo spoře oděná žena v přiléhavém oblečení či v plavkách, působí to na vás:

16. Pokud máte (popřípadě byste měla) partnera a on dívá na reklamu, kde vystupuje velmi atraktivní žena s cílem zaujmout muže, vadí vám tato situace?

17. Tyto ženy vnímáte jako:

18. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“

19. Je pro Vás důležité dobře vypadat, být atraktivní?

20. Jaký je váš věk?

21. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

22. Jaká je vaše ekonomická aktivita?

23. Jaký je váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často čtete lifestylové a módní časopisy?

2. Jaké časopisy čtete nejraději?

3. Jaký je Váš názor na plastickou chirurgii?

4. Jaký estetický či plastický zákrok byste podstoupila?

5. Kdybyste měla možnost na sobě něco změnit pomocí estetické a plastické chirurgie co by to bylo?

6. Kolik byste byla ochotna investovat do estetického či plastického zákroku?

7. Máte pocit, že Vás reklama ovlivňuje v tom, jak byste chtěl/a vypadat?

8. Myslíte si, že postava a pleť modelky či známé osobnosti v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?

9. Chcete mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že víte, jak jsou reklamy graficky upraveny?

10. Když si kupujete kosmetické potřeby, hraje v tom často roli reklama, zda jsou v ní známé osobnosti či hezké modelky a modelové, kteří měli dokonalou pleť a postavu?

11. Máte nějaký svůj mediální vzor např. modelku, herečku či zpěvačku jak byste chtěla vypadat?

12. Pokud ano uveďte prosím jméno:

13. Myslíte si, že se v průběhu Vašeho života změnil Váš pohled na důležitost vzhledu?

14. Jak vnímáte role žen ve většině reklam?

15. Je-li v reklamě na pivo spoře oděná žena v přiléhavém oblečení či v plavkách, působí to na vás:

16. Pokud máte (popřípadě byste měla) partnera a on dívá na reklamu, kde vystupuje velmi atraktivní žena s cílem zaujmout muže, vadí vám tato situace?

17. Tyto ženy vnímáte jako:

18. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“

19. Je pro Vás důležité dobře vypadat, být atraktivní?

20. Jaký je váš věk?

21. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

22. Jaká je vaše ekonomická aktivita?

23. Jaký je váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zelenková, K.KRÁSA V ZAJETÍ REKLAMY (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://krasa-v-zajeti-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.