Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Krátkodobé výjezdy studentů do zahraničí na UTB

Krátkodobé výjezdy studentů do zahraničí na UTB

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Vincencová
Šetření:18. 02. 2012 - 05. 03. 2012
Počet respondentů:337
Počet otázek (max/průměr):25 / 16.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Martina Vincencová  V současné době provádím výzkum zabývající se studentskou mobilitou na UTB. A tímto bych Vás chtěla požádat o vyplnění tohoto dotazníku pro potřeby mé diplomové práce. Výsledky poslouží mezinárodnímu oddělení UTB.
Předem Vám děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste o možnosti studovat část studia v zahraničí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33198,22 %98,22 %  
ne61,78 %1,78 %  

Graf

2. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus studijní pobyt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano30891,39 %91,39 %  
ne298,61 %8,61 %  

Graf

3. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus pracovní stáž?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20761,42 %61,42 %  
ne13038,58 %38,58 %  

Graf

4. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Buddy systém na UTB?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21062,31 %62,31 %  
ne12737,69 %37,69 %  

Graf

5. Byli jste již někdy v rámci studia v zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17551,93 %51,93 %  
ne16248,07 %48,07 %  

Graf

6. V rámci jakého programu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Erasmus studijní pobyt16594,29 %48,96 %  
Erasmus pracovní stáž2313,14 %6,82 %  
Stáž AIESEC21,14 %0,59 %  
Freemover21,14 %0,59 %  
Freemovers10,57 %0,3 %  
W&T10,57 %0,3 %  
Partnerský program střední školy10,57 %0,3 %  
prax zo strednej skoly10,57 %0,3 %  
v rámci jiné školy10,57 %0,3 %  
Osobně sjednaná stáž dle vlastního výběru10,57 %0,3 %  
studijní pobyb -ERDT -SHARE10,57 %0,3 %  
High School USA CIEE10,57 %0,3 %  
Stáž IAESTE10,57 %0,3 %  
CEEPUS10,57 %0,3 %  
"Free mover"10,57 %0,3 %  
kromě Erasmu také stáž Freemover10,57 %0,3 %  
Free mover10,57 %0,3 %  

Graf

7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zlepšení jazykových schopností1.7661.334
Životní zkušenost1.5311.118
Samostatnost2.3661.363
Noví přátelé2.3141.267
Poznání způsobu vzdělávání jinde2.2341.505
Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele2.0741.292

Graf

8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Obavy z prodloužení studia3.4691.929
Administrativa "papírování"2.7771.556
Nedostatek informací o možnostech výjezdů3.4461.447
Nevstřícnost pedagogů3.5371.654
Finanční situace3.1091.274
Rodinné záležitosti3.9431.482

Graf

9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11062,86 %32,64 %  
ne6537,14 %19,29 %  

Graf

10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15449,09 %16,02 %  
23027,27 %8,9 %  
31412,73 %4,15 %  
565,45 %1,78 %  
465,45 %1,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.8
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.93
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:2
Modus:1

Graf

11. Spolupracovali jste s mezinárodním oddělením UTB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16896 %49,85 %  
ne74 %2,08 %  

Graf

12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15935,12 %17,51 %  
25130,36 %15,13 %  
33017,86 %8,9 %  
42011,9 %5,93 %  
584,76 %2,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.13
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.05
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14281,14 %42,14 %  
ne3318,86 %9,79 %  

Graf

14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15639,44 %16,62 %  
24229,58 %12,46 %  
32920,42 %8,61 %  
41510,56 %4,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.97
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:2
Modus:1

Graf

15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13074,29 %38,58 %  
ne4525,71 %13,35 %  

Graf

16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17154,62 %21,07 %  
23224,62 %9,5 %  
31511,54 %4,45 %  
564,62 %1,78 %  
464,62 %1,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.68
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:1
Modus:1

Graf

17. Uvažovali jste již o studiu v zahraničí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12778,4 %37,69 %  
ne3521,6 %10,39 %  

Graf

18. Co vidíte jako možnou překážku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finanční situace8351,23 %24,63 %  
Jazyková bariéra7646,91 %22,55 %  
Prodloužení studia z důvodu neuznání studia v zahraničí6338,89 %18,69 %  
Rodinné závazky4628,4 %13,65 %  
Obava z výběrového řízení3722,84 %10,98 %  
Nemohu plánovat tak dlouho dopředu3018,52 %8,9 %  
Pracovní závazky2515,43 %7,42 %  
Nemám dostatečné množství informací2414,81 %7,12 %  
nic10,62 %0,3 %  
neschopné a retardované uznávání předmětů ze strany UTB vykonaných v cizině 10,62 %0,3 %  
Nesplněné předměty z předchozích semestrů10,62 %0,3 %  
láska k FMK10,62 %0,3 %  
Menší výběr univerzit v určitých oborech (respektive menší počet zemí).10,62 %0,3 %  
Nemám zájem10,62 %0,3 %  
moc mě to neláká10,62 %0,3 %  
Jsem na vozíku, potřebuji asistenta. To by bylo velmi finančně náročné10,62 %0,3 %  
špatné smlouvy se zahraničními školami, nenašla jsem vhodný studijní program na zahraniční škole10,62 %0,3 %  
ve vyšších ročnících a pro některé obory je těžké10,62 %0,3 %  
..sestavit rozvrh splňující podmínky uznání na UTB10,62 %0,3 %  
komplikace po návratu z pobytu a časté finanční ..10,62 %0,3 %  
...pokuty10,62 %0,3 %  

Graf

19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy9860,49 %29,08 %  
ano, jednou3420,99 %10,09 %  
ano, vícekrát3018,52 %8,9 %  

Graf

20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11470,37 %33,83 %  
ne4829,63 %14,24 %  

Graf

21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové stránky zahraničního oddělení7747,53 %22,85 %  
Novinky emailem7143,83 %21,07 %  
Setkání se studenty, kteří se ze zahraničí vrátili (forma přednášky a prezentace)7143,83 %21,07 %  
Setkání se studenty, kteří se ze zahraničí vrátili (forma diskuze)6841,98 %20,18 %  
Stránka s novinkami na facebooku mezinárodního oddělení5533,95 %16,32 %  
Letáky na fakultě4930,25 %14,54 %  
Tématické večery (zaměřené po každé na jinou zemi)4729,01 %13,95 %  
International day (setkání s českými i zahraničními studenty)4427,16 %13,06 %  
jakékoliv informace jsou dobré!10,62 %0,3 %  
databáze se zprávymi s pobytu plus kontakt na konkrétního studenta, který v dané zemi byl10,62 %0,3 %  

Graf

22. Studuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bakalářské studium19858,75 %58,75 %  
Magisterské studium12737,69 %37,69 %  
Doktorandské studium123,56 %3,56 %  

Graf

23. Ročník:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
210430,86 %30,86 %  
110029,67 %29,67 %  
38224,33 %24,33 %  
45115,13 %15,13 %  

Graf

24. Fakulta

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FAME9427,89 %27,89 %  
FMK8324,63 %24,63 %  
FAI7722,85 %22,85 %  
FHS5315,73 %15,73 %  
FT195,64 %5,64 %  
FLKŘ113,26 %3,26 %  

Graf

25. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20560,83 %60,83 %  
Muž13239,17 %39,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus pracovní stáž?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erasmus pracovní stáž na otázku 6. V rámci jakého programu
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus studijní pobyt?

4. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Buddy systém na UTB?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?

5. Byli jste již někdy v rámci studia v zahraničí?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erasmus pracovní stáž na otázku 6. V rámci jakého programu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erasmus studijní pobyt na otázku 6. V rámci jakého programu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Spolupracovali jste s mezinárodním oddělením UTB?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus studijní pobyt?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Uvažovali jste již o studiu v zahraničí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Uvažovali jste již o studiu v zahraničí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jazyková bariéra na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám dostatečné množství informací na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemohu plánovat tak dlouho dopředu na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obava z výběrového řízení na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracovní závazky na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodloužení studia z důvodu neuznání studia v zahraničí na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné závazky na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jednou na otázku 19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vícekrát na otázku 19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nikdy na otázku 19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi International day (setkání s českými i zahraničními studenty) na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky na fakultě na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky emailem na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se studenty, kteří se ze zahraničí vrátili (forma diskuze) na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se studenty, kteří se ze zahraničí vrátili (forma přednášky a prezentace) na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránka s novinkami na facebooku mezinárodního oddělení na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tématické večery (zaměřené po každé na jinou zemi) na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky zahraničního oddělení na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?

6. V rámci jakého programu

  • odpověď Erasmus studijní pobyt:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Spolupracovali jste s mezinárodním oddělením UTB?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Byli jste již někdy v rámci studia v zahraničí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

  • odpověď Životní zkušenost=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?

  • odpověď ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

11. Spolupracovali jste s mezinárodním oddělením UTB?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erasmus pracovní stáž na otázku 6. V rámci jakého programu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erasmus studijní pobyt na otázku 6. V rámci jakého programu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=3 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Byli jste již někdy v rámci studia v zahraničí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevstřícnost pedagogů=5 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostatnost=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=3 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení jazykových schopností=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek informací o možnostech výjezdů=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhoda v životopise pro budoucího zaměstnavatele=4 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa "papírování"=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=1 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?

13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní zkušenost=2 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finanční situace=4 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erasmus pracovní stáž na otázku 6. V rámci jakého programu
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinné záležitosti=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noví přátelé=1 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z prodloužení studia=2 na otázku 8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?

15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání způsobu vzdělávání jinde=5 na otázku 7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

17. Uvažovali jste již o studiu v zahraničí?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vícekrát na otázku 19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám dostatečné množství informací na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránka s novinkami na facebooku mezinárodního oddělení na otázku 21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?

20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vícekrát na otázku 19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám dostatečné množství informací na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?

22. Studuji:

  • odpověď Bakalářské studium:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi FLKŘ na otázku 24. Fakulta
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 23. Ročník:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám dostatečné množství informací na otázku 18. Co vidíte jako možnou překážku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste o možnosti studovat část studia v zahraničí?

2. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus studijní pobyt?

3. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus pracovní stáž?

4. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Buddy systém na UTB?

5. Byli jste již někdy v rámci studia v zahraničí?

6. V rámci jakého programu

7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?

9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?

10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

11. Spolupracovali jste s mezinárodním oddělením UTB?

12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?

14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?

16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

17. Uvažovali jste již o studiu v zahraničí?

18. Co vidíte jako možnou překážku?

19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?

20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?

21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?

22. Studuji:

23. Ročník:

24. Fakulta

25. Pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste o možnosti studovat část studia v zahraničí?

2. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus studijní pobyt?

3. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Erasmus pracovní stáž?

4. Dokázali byste vysvětlit pro koho a co je Buddy systém na UTB?

5. Byli jste již někdy v rámci studia v zahraničí?

6. V rámci jakého programu

7. Co bylo Vaší hlavní motivací? Ohodnoďte na škále 1- 5, přičemž 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

8. Co bylo pro Vás naopak velkou překážkou?

9. Při zařizování Vašeho pobytu v zahraničí, spolupracovali jste s proděkanem pro mezinárodní vztahy na fakultě?

10. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

11. Spolupracovali jste s mezinárodním oddělením UTB?

12. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

13. Spolupracovali jste se studijním oddělením?

14. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

15. Spolupracovali jste s proděkanem pro pedagogickou činnost/garantem oboru/školitelem/osobou, která schvalovala Learning Agreement a dohodu o uznání předmětů?

16. Ohodnoťte prosím Vaši zkušenost s touto osobou známkou jako ve škole.

17. Uvažovali jste již o studiu v zahraničí?

18. Co vidíte jako možnou překážku?

19. Navštívili jste někdy webovou stránku mezinárodního oddělení UTB?

20. Měli byste zájem o více informací o pobytech v zahraničí?

21. Jaká forma získávání o pobytech by pro Vás byla atraktivní?

22. Studuji:

23. Ročník:

24. Fakulta

25. Pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vincencová, M.Krátkodobé výjezdy studentů do zahraničí na UTB (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kratkodobe-vyjezdy-studentu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.