Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Krátký průzkum trhu se sportovním oblečením

Krátký průzkum trhu se sportovním oblečením

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Marková
Šetření:05. 04. 2013 - 21. 04. 2013
Počet respondentů:153
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem studentkou Technické univerzity v Liberci a touto cestou Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku, prostřednictvím kterého bych ráda získala data pro svou semestrální práci.

 

                                                       Děkuji za Vaši spolupráci 

                                            

                                                                                                              Martina Marková

Odpovědi respondentů

1. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11474,51 %74,51 %  
Ne3925,49 %25,49 %  

Graf

2. Nakupujete za tímto účelem sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas si sportovní oblečení koupím5447,37 %35,29 %  
Ano, používám výhradně sportovní oblečení4741,23 %30,72 %  
Ne, sportuji v běžném oblečení, které mám doma1311,4 %8,5 %  

Graf

3. Máte svou oblíbenou značku sportovního oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5750 %37,25 %  
Ano5750 %37,25 %  

Graf

4. Pokud jste na předchozí odpověď odpověděli "ano", uveďte, prosím, jaká je Vaše oblíbená značka sportovního oblečení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas

Adidas

adidas

adidas

adidas

adidas

Adidas

Adidas

Adidas

Adidas, Craft

Adidas, Nike

Adidas, Nike

adidas, nike, mizuno

Adidas, Puma, Ambro, Nike,

Alpine Pro

asics, loap

Axon, Sensor, Specalized, Moira, Etape a další

converse, asics, adidas, mizuno

Dance and Jump ,Casco (Jezdecké značky)

Envy, Alpi sport

Hannah, Litex

high point, klimatex, icebreaker, sir joseph, direct alpine, ...

JAKO

Jako, Mizuno

Mill, Adidas, Scott, Quiksilver

Mizuno, Adidas

Mizuno, Moira, Adidas, NIke, Atomic

Neywer

nike

nike

Nike

Nike

nike

nike

nike

Nike

Nike

Nike

Nike, Adidas

Nike, Adidas

nike, adidas, carra

Nike, Alpine Pro, HiTec

nike, lonsdale

nike,adidas,reebok

Nord Blanc

Puma, Nike

Reebok

Reebok

Reebook

Reebook, Nike, Adidas

salamon adyhas

Salmig

Salomon

Tilak, Direct Alpine

Uncle Sam

Unihoc, Jadberg

Unihoc, Nike

5. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska povědomí veřejnosti o jejich existenci?

1 = nejméně známá, 5 = nejvíce známá

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Adidas4.491.453
Nike4.3921.598
Puma4.1631.235
Reebok3.9080.972
HiTec3.0261.032
Kappa2.831.148

Graf

6. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska kvality výrobků?

1 = nízká kvalita, 5 = vysoká kvalita

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Adidas3.9221.275
Nike3.9281.413
Puma3.6931.076
Reebok3.6861.052
HiTec3.151.121
Kappa3.1371.007

Graf

7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?

1 = levné, 5 = drahé

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Adidas4.0720.916
Nike3.9540.867
Puma3.830.86
Reebok3.4180.805
HiTec3.0260.888
Kappa3.1240.867

Graf

8. Znáte sportovní značku JAKO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11977,78 %77,78 %  
Ano3422,22 %22,22 %  

Graf

9. Máte povědomí o sortimentu značky JAKO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ano, částečněotázka č. 10, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, částečně2161,76 %13,73 %  
Ano1029,41 %6,54 %  
Ne38,82 %1,96 %  

Graf

10. Vlastníte některý z produktů značky JAKO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1858,06 %11,76 %  
Ne1341,94 %8,5 %  

Graf

11. Jste spokojen/a s produkty této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano950 %5,88 %  
Spíše ano738,89 %4,58 %  
Spíše ne211,11 %1,31 %  

Graf

12. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10266,67 %66,67 %  
Muž5133,33 %33,33 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktivní rekreační sportovec10568,63 %68,63 %  
Sportovní divák2516,34 %16,34 %  
Profesionální sportovec1912,42 %12,42 %  
Rekreační sportovec42,61 %2,61 %  

Graf

14. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21- 25 let8052,29 %52,29 %  
26 - 30 let2717,65 %17,65 %  
16 - 20 let2516,34 %16,34 %  
31 - 35 let117,19 %7,19 %  
36 - 40 let42,61 %2,61 %  
15 let a mladší31,96 %1,96 %  
41 - 45 let21,31 %1,31 %  
51 let a starší10,65 %0,65 %  

Graf

15. Vaše sociální postavení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student7850,98 %50,98 %  
Zaměstnanec3220,92 %20,92 %  
Pracující student2616,99 %16,99 %  
OSVČ74,58 %4,58 %  
Nezaměstnaný53,27 %3,27 %  
Na rodičovské dovolené42,61 %2,61 %  
Důchodce10,65 %0,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní divák na otázku 13. Jste:

5. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska povědomí veřejnosti o jejich existenci?

  • odpověď Nike=1:
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=1 na otázku 5. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska povědomí veřejnosti o jejich existenci?
  • odpověď Puma=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok=5 na otázku 5. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska povědomí veřejnosti o jejich existenci?

6. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska kvality výrobků?

  • odpověď Nike=5:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska kvality výrobků?

7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?

  • odpověď Adidas=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok=5 na otázku 7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=5 na otázku 7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?
  • odpověď Nike=5:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok=5 na otázku 7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?

8. Znáte sportovní značku JAKO?

  • odpověď Ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Máte povědomí o sortimentu značky JAKO?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, částečně na otázku 9. Máte povědomí o sortimentu značky JAKO?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Vlastníte některý z produktů značky JAKO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Vlastníte některý z produktů značky JAKO?

9. Máte povědomí o sortimentu značky JAKO?

  • odpověď Ano, částečně:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Vlastníte některý z produktů značky JAKO?

15. Vaše sociální postavení:

  • odpověď Student:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 - 20 let na otázku 14. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

2. Nakupujete za tímto účelem sportovní oblečení?

3. Máte svou oblíbenou značku sportovního oblečení?

4. Pokud jste na předchozí odpověď odpověděli "ano", uveďte, prosím, jaká je Vaše oblíbená značka sportovního oblečení?

5. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska povědomí veřejnosti o jejich existenci?

6. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska kvality výrobků?

7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?

8. Znáte sportovní značku JAKO?

9. Máte povědomí o sortimentu značky JAKO?

10. Vlastníte některý z produktů značky JAKO?

12. Pohlaví:

13. Jste:

14. Věk:

15. Vaše sociální postavení:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

2. Nakupujete za tímto účelem sportovní oblečení?

3. Máte svou oblíbenou značku sportovního oblečení?

4. Pokud jste na předchozí odpověď odpověděli "ano", uveďte, prosím, jaká je Vaše oblíbená značka sportovního oblečení?

5. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska povědomí veřejnosti o jejich existenci?

6. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska kvality výrobků?

7. Jak vnímáte následující značky sportovního oblečení z hlediska ceny výrobků?

8. Znáte sportovní značku JAKO?

9. Máte povědomí o sortimentu značky JAKO?

10. Vlastníte některý z produktů značky JAKO?

12. Pohlaví:

13. Jste:

14. Věk:

15. Vaše sociální postavení:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Marková, M.Krátký průzkum trhu se sportovním oblečením (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://kratky-pruzkum-trhu-se-sport.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.