Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Krmiva a domácí mazlíčci

Krmiva a domácí mazlíčci

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Antonín Kvapil
Šetření:26. 02. 2011 - 11. 03. 2011
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.15
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.


Vytvářím nový a netradiční e-shop zaměřující se na krmiva pro domácí mazlíčky a do budoucna i chovatelské potřeby, který má poskytnout zákazníkům a klientům kvalitní servis a produkty spojené se zajímavými přidanými hodnotami (např. možnost ovlivnění si vlastní ceny produktů apod.).

Cílem tohoto průzkumu je získání základních ale potřebných informací, které mi pomohou nastavit celý projekt vstříc svým zákazníkům. Díky Vašim odpovědím, věřím, že na velice jednoduché a očekávatelné otázky, mi velice pomůžete.

Celý dotazník Vám zabere cca 5 minut.


Děkuji za Váš čas a pomoc a přeji příjemný den.


Antonín Kvapil

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dotazník má tři krátké části:

1) Informace o krmivu

2) Informace o eshopu

3) Informace o respondentovi (neobsahují kontaktní údaje apod.)

 

Otázky zodpovídáte zaběhnutými a známými způsoby - výběr jediné možnosti, výběr více možností, vyplnění textového pole. V případě nejasností zvolte nejvíce odpovídající variantu.

Odpovědi respondentů

1. Máte domácího mazlíčka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jednoho.otázka č. 2, Ano, více než jednoho.otázka č. 2, Ne, ale uvažuji o tom. → konec dotazníku, Ne, ani neuvažuji. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jednoho.5148,57 %48,57 %  
Ano, více než jednoho.5047,62 %47,62 %  
Ne, ani neuvažuji.21,9 %1,9 %  
Ne, ale uvažuji o tom.21,9 %1,9 %  

Graf

2. Jaké zvíře máte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pes.6464 %60,95 %  
Kočka.3636 %34,29 %  
Hlodavec.2525 %23,81 %  
Rybičky.1010 %9,52 %  
Plaz.88 %7,62 %  
Pták.88 %7,62 %  
Kravy, ovce11 %0,95 %  
zajícovec11 %0,95 %  
sklípkani11 %0,95 %  
šnek11 %0,95 %  
fretka11 %0,95 %  
morče11 %0,95 %  
želvy11 %0,95 %  

Graf

3. Jaký typ krmiva pořizujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Granule.8181,82 %77,14 %  
Pamlsky a tyčinky.3737,37 %35,24 %  
Konzervy.3535,35 %33,33 %  
Paštiky a maso.2020,2 %19,05 %  
Vitamíny a doplňková výživa.1919,19 %18,1 %  
zrni22,02 %1,9 %  
kapsičky s masem11,01 %0,95 %  
hmyz a hlodavci11,01 %0,95 %  
seno11,01 %0,95 %  
Senaz11,01 %0,95 %  
Oves11,01 %0,95 %  
kapsičky11,01 %0,95 %  
zelenina11,01 %0,95 %  
cvrčci, švábi apod.11,01 %0,95 %  
semena11,01 %0,95 %  
Krmivo určené pro hlodavce.11,01 %0,95 %  
seno, krmivo pro králíky11,01 %0,95 %  
vaříme maso a rýži doma11,01 %0,95 %  
had - myš11,01 %0,95 %  
živé krmivo, ovoce a zelenina11,01 %0,95 %  
seno,jablka11,01 %0,95 %  
zrní, seno11,01 %0,95 %  
Proso,směs pro hlodavce...11,01 %0,95 %  
maso11,01 %0,95 %  

Graf

4. Co nejvíce upřednostňujete při výběru krmiva?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita.6162,24 %58,1 %  
Cena.2121,43 %20 %  
Značka.66,12 %5,71 %  
Konkrétní obchod / prodejna.22,04 %1,9 %  
poměr kvalita/cena11,02 %0,95 %  
vzhledem k povaze potravy nemám preference11,02 %0,95 %  
Kvantitu11,02 %0,95 %  
kvalita a cena11,02 %0,95 %  
kvalita v poměru s cenou11,02 %0,95 %  
cena a kvalita11,02 %0,95 %  
kupuji jen maso od jedné firmy11,02 %0,95 %  
kvalitu v porovnání s cenou11,02 %0,95 %  

Graf

5. Jakou značku preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepreferuji žádnou konkrétní značku.5253,61 %49,52 %  
nic55,15 %4,76 %  
Proplan33,09 %2,86 %  
whiskas22,06 %1,9 %  
purina pro plan22,06 %1,9 %  
royal canin22,06 %1,9 %  
Brit22,06 %1,9 %  
BritCare, Purina11,03 %0,95 %  
Acana, Arden grange11,03 %0,95 %  
zkušenost11,03 %0,95 %  
Royal Canin, Hills11,03 %0,95 %  
Royal11,03 %0,95 %  
Purina Proplan11,03 %0,95 %  
Granule Royal canin11,03 %0,95 %  
privátní od řetězce11,03 %0,95 %  
Calibra11,03 %0,95 %  
Pedigrie11,03 %0,95 %  
Eucanuba11,03 %0,95 %  
Hills11,03 %0,95 %  
kitekat11,03 %0,95 %  
acana, vetamix11,03 %0,95 %  
Purina,Acana11,03 %0,95 %  
kitekat, darling11,03 %0,95 %  
PRO PLAN11,03 %0,95 %  
orijen, acana, arden grande, artemis11,03 %0,95 %  
eukanuba11,03 %0,95 %  
ProPlan, Eukanuba11,03 %0,95 %  
Royal Canin, Frolic, Pedigree11,03 %0,95 %  
Purina11,03 %0,95 %  
K9, Royal Canin, Eukanuba11,03 %0,95 %  
Pedigri11,03 %0,95 %  
Acana11,03 %0,95 %  
Pro hlodavce Vitacraft11,03 %0,95 %  
Arden Grange11,03 %0,95 %  
Complete11,03 %0,95 %  
whiskas,...11,03 %0,95 %  

Graf

6. Jaké balení nejčastěji volíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na měsíc.5455,1 %51,43 %  
Na 14 dní.1717,35 %16,19 %  
Na týden a méně.77,14 %6,67 %  
nic22,04 %1,9 %  
největší možné (15-20 kg; na víc jak půrok)11,02 %0,95 %  
na dva měsíce11,02 %0,95 %  
na rok a vic11,02 %0,95 %  
dokud pes nesní - 2kg na cca 2 měsíce11,02 %0,95 %  
na 3 měsíce11,02 %0,95 %  
10 kg, pro dvě kočky na čtvrt roku11,02 %0,95 %  
na 2 měs.11,02 %0,95 %  
Jak to výjde :o)11,02 %0,95 %  
15kg11,02 %0,95 %  
Na 1-3 měsíce11,02 %0,95 %  
na 3-4měsíce11,02 %0,95 %  
Většinou na měsíc,ale někdy vydrží i déle.11,02 %0,95 %  
co největší11,02 %0,95 %  
tři měsíce11,02 %0,95 %  
podle potřeby krmiva, individuálně11,02 %0,95 %  
kupuji maso11,02 %0,95 %  
15 kg11,02 %0,95 %  
kupuji po krabicích se sáčky11,02 %0,95 %  

Graf

7. Kolik měsíčně utratíte za krmivo pro svého mazlička?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
301 - 800 Kč.4040 %38,1 %  
Méně než 300 Kč.2727 %25,71 %  
801 - 1300 Kč.1616 %15,24 %  
1301 - 1800 Kč1111 %10,48 %  
Více než 1800 Kč.66 %5,71 %  

Graf

8. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru obchodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Konkrétní ceny.6568,42 %61,9 %  
Doporučení od známého.2930,53 %27,62 %  
Rychlost dodání.2728,42 %25,71 %  
Poradenství a servis.2223,16 %20,95 %  
Přidaná hodnota (dárky, soutěže, akce, benefity)1414,74 %13,33 %  
Reference na internetu (např. Heuréka,...)1111,58 %10,48 %  
je mi jedno v jakem obchode nakupuji11,05 %0,95 %  
sortiment11,05 %0,95 %  
nakupuji v supermarketu11,05 %0,95 %  
vzdálenost od domu11,05 %0,95 %  
vzdalenost od domova11,05 %0,95 %  
dostupnost krmiva11,05 %0,95 %  
vzdálenost obchodu11,05 %0,95 %  
Interiér...11,05 %0,95 %  
příjemnost obsluhy, vzdálenost od místa bydliště11,05 %0,95 %  

Graf

9. Co je pro Vás důležité při návštěvě eshopu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více funkcí (komentáře k produktům, anekty spokojenosti, vyhledávání, filtrace zboží)4750,54 %44,76 %  
Graficky pěkný, ale ne na úkor přehlednosti.3537,63 %33,33 %  
Jednoduchost nade vše.2931,18 %27,62 %  
Design eshopu a celého prostředí.1819,35 %17,14 %  
cena11,08 %0,95 %  
přehlednost11,08 %0,95 %  
Nenakupui v eshopech11,08 %0,95 %  
možnost komunikace s provozovatelem (kontakt)11,08 %0,95 %  
nenavstevuji e shop11,08 %0,95 %  
cena za doručení11,08 %0,95 %  
mám jeden konkrétní, kde nakupuji stále11,08 %0,95 %  

Graf

10. Jaký upřednostňujete způsob nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenná prodejna.6566,33 %61,9 %  
Eshop.2929,59 %27,62 %  
Telefonické objednávky.22,04 %1,9 %  
penezi11,02 %0,95 %  
u veterináře11,02 %0,95 %  

Graf

11. Jakou dopravu využíváte nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní odběr.6060,61 %57,14 %  
Běžná doprava - Česká pošta, PPL.3030,3 %28,57 %  
Nadstandardní doprava - DHL, Kurýrní služby.44,04 %3,81 %  
Automobilovou11,01 %0,95 %  
dopravu mam zdarma a doveze mi to pani až do domu11,01 %0,95 %  
Pojízdné prodejny, obchodní cestující.11,01 %0,95 %  
Česká pošta, ne PPL - špatné zkušenosti11,01 %0,95 %  
Můj e-shop doručuje vlastní dopravou zdarma11,01 %0,95 %  

Graf

12. Pohlaví respondenta.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.7979,8 %75,24 %  
Muž.2020,2 %19,05 %  

Graf

13. Věk respondenta.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let.8686 %81,9 %  
31 - 50 let.77 %6,67 %  
Méně než 18 let.77 %6,67 %  

Graf

14. Bydliště respondenta.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obec nad 120 tis. obyvatel.3333 %31,43 %  
Obec do 1000 obyvatel.1919 %18,1 %  
Obec od 5 tis. obyvatel do 20 tis. obyvatel.1616 %15,24 %  
Obec od 50 tis. do 120 tis. obyvatel.1414 %13,33 %  
Obec od 1 tis. do 5 tis. obyvatel.1111 %10,48 %  
Obec od 20 tis. do 50 tis. obyvatel.77 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte domácího mazlíčka?

  • odpověď Ano, více než jednoho.:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rybičky. na otázku 2. Jaké zvíře máte?

4. Co nejvíce upřednostňujete při výběru krmiva?

  • odpověď Kvalita.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference na internetu (např. Heuréka,...) na otázku 8. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru obchodu?

10. Jaký upřednostňujete způsob nákupu?

  • odpověď Kamenná prodejna.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na 14 dní. na otázku 6. Jaké balení nejčastěji volíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte domácího mazlíčka?

2. Jaké zvíře máte?

3. Jaký typ krmiva pořizujete nejčastěji?

4. Co nejvíce upřednostňujete při výběru krmiva?

5. Jakou značku preferujete?

6. Jaké balení nejčastěji volíte?

7. Kolik měsíčně utratíte za krmivo pro svého mazlička?

8. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru obchodu?

9. Co je pro Vás důležité při návštěvě eshopu?

10. Jaký upřednostňujete způsob nákupu?

11. Jakou dopravu využíváte nejčastěji?

12. Pohlaví respondenta.

13. Věk respondenta.

14. Bydliště respondenta.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte domácího mazlíčka?

2. Jaké zvíře máte?

3. Jaký typ krmiva pořizujete nejčastěji?

4. Co nejvíce upřednostňujete při výběru krmiva?

5. Jakou značku preferujete?

6. Jaké balení nejčastěji volíte?

7. Kolik měsíčně utratíte za krmivo pro svého mazlička?

8. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru obchodu?

9. Co je pro Vás důležité při návštěvě eshopu?

10. Jaký upřednostňujete způsob nákupu?

11. Jakou dopravu využíváte nejčastěji?

12. Pohlaví respondenta.

13. Věk respondenta.

14. Bydliště respondenta.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kvapil, A.Krmiva a domácí mazlíčci (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://krmiva-a-domaci-mazlicci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.