Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
děkuji, že jste si našel/našla čas pro vyplnění dotazníku.
Dotazník Krmivo pro psy a kočky vyplňují jen ti, kdo má psa či kočku.
Odpovědi respondentů
1. Mate psa či/a kočku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
psa
64
42,11 %
42,11 %
kočku
29
19,08 %
19,08 %
kočku i psa
16
10,53 %
10,53 %
více koček a/či psů
13
8,55 %
8,55 %
více koček
13
8,55 %
8,55 %
více psů
11
7,24 %
7,24 %
více koček a psů
6
3,95 %
3,95 %
2. Čím krmíte svého psa/kočku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kombinace více možností
58
38,16 %
38,16 %
Granulemi i konzervami
54
35,53 %
35,53 %
Pouze granulemi
31
20,39 %
20,39 %
Pouze konzervami
1
0,66 %
0,66 %
granulemi a kapsičkami
1
0,66 %
0,66 %
pedigree sáčky
1
0,66 %
0,66 %
Granulemi, velmi zřídka masem
1
0,66 %
0,66 %
syrovou stravou
1
0,66 %
0,66 %
pouze granulema a obcas jako prilepseni, kapsicka nebo pastika
1
0,66 %
0,66 %
pouze granule, občas upadne tvrdý sýr ze stolu, kousek šunky:)
1
0,66 %
0,66 %
granule + vlastní strava
1
0,66 %
0,66 %
granule, konzervy, domácí strava
1
0,66 %
0,66 %
3. Jak často nakupujete krmivo pro svého psa/kočku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x měsíčně
55
36,18 %
36,18 %
1x za dva měsíce
39
25,66 %
25,66 %
1x týdně
34
22,37 %
22,37 %
nepravidelně
18
11,84 %
11,84 %
denně
4
2,63 %
2,63 %
1x za půl roku
2
1,32 %
1,32 %
4. Jak velké balení krmení nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 3 kg
63
41,45 %
41,45 %
Do 15kg
29
19,08 %
19,08 %
Do 7 kg
27
17,76 %
17,76 %
Do 13 kg
18
11,84 %
11,84 %
více než 15 kg
15
9,87 %
9,87 %
5. Kolik přibližně utratíte měsíčně za krmení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 600 Kč
51
33,55 %
33,55 %
do 1000 Kč
33
21,71 %
21,71 %
do 1500 Kč
25
16,45 %
16,45 %
do 300 Kč
24
15,79 %
15,79 %
do 2000 Kč
11
7,24 %
7,24 %
nad 2000 Kč
8
5,26 %
5,26 %
6. Jakou značkou granulí krmíte svého psa/kočku?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pedigree
9
5,92 %
5,92 %
Purina
9
5,92 %
5,92 %
Royal Canin
5
3,29 %
3,29 %
nevim
4
2,63 %
2,63 %
různé
4
2,63 %
2,63 %
Hills
4
2,63 %
2,63 %
Whiskas
4
2,63 %
2,63 %
Brit
3
1,97 %
1,97 %
ProPlan
3
1,97 %
1,97 %
Acana
3
1,97 %
1,97 %
ostatní odpovědi
Propesko Husse tesco K9 Kitekat Fitmin Purina One cat chow Chappi podle ceny nepamatuji se/nekuji přímo já, možná animonda, whiskas psi: acana, fromm family, artemis. kocka: fromm family, power of nature granule nepoužívám Purina - převážně Acana, Animonda, Dein Bestes Royal Canine Platinum, ale i jiné druhy Artemis,Platinum friskies Pedigree, Whiskas, a další Sportmix, Orijen, Guabi Natural, Taste of The Wild, Acana nepamatuji si název Brit premium adult a senior extra large breed Whiskas, Purina Whiskas, krmení od Puriny Brit,Animonda Propesko, Friskies pro plan pes - Royal Canin, kočka - Purina one Brit care Caviar Canine, Taste of the wild Whiskas, Schnucki - kupuji v Německu happy dog Kitekat/Purina Pro-Plan Brit Care, Acana, ProNature Friskies Whiskas granulemi nekrmíme nevzpomenu si friskies, kitekat, whiskas ... Hills,proplan K9 selection Proformance LUcullius Orijen kittekat,pedigree anka, wiskas Whiskas, Kitekat žádnou Tak kočka dostává krmení proplan, royal canin, a fenka má jen royal canin Enova, Royal Canin, Whiskas whiskas, friskies, kitekat, nou nejmy 1.pes Calibra, 2.pes Brit, venkovní kočky K9, Anka apod., domácí kocour Trainer nebo Sanabelle Perfect Fit Whiskas, Kitekat, občas jiné uekanuba Impuls Akana K-9 pedigri Calibra whiskas, k-classic Pro Plain whiskar, friskies Pedigree, Akana, Eukanuba, Specific chicopee různé, dle akce v obchodě brekies Bosch hill's Eukanaba, Royal canin, whiskas eukanuba Pedigre je to různé fitmint Pediree Brit,Bento Kronen, Bosch, Sportmix Purina Pro Plan Purina ProPlan Acana, konzervy pedigree, hill's, eukanuba Whiskas, Pedigre značky střídám Granule kupujeme sypané (obsluha obchodu granule naváží dle přání zákazníka) Pro pac Eukanuba,Royal Canin,Purina Pro Plan běžně dostupné v marketech, např. Bono, Pedigree atp. pet royal pro pag granulemi nekrmím Taste of the Wild Whiskas, acana friskies, one nevím název
104
68,42 %
68,42 %
7. Při výběru krmiva pro svého psa/kočku se hlavně řídíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
informacemi o složení krmiva
48
31,58 %
31,58 %
doporučením veterináře
27
17,76 %
17,76 %
cenou
18
11,84 %
11,84 %
doporučením chovatele
18
11,84 %
11,84 %
jiným
16
10,53 %
10,53 %
doporučením známých
11
7,24 %
7,24 %
akcemi a slevami
10
6,58 %
6,58 %
reklamou
3
1,97 %
1,97 %
zajímavým obalem
1
0,66 %
0,66 %
8. Čtete si složení krmiva uvedené na obalu či stránkách výrobce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, samozřejmě, zajímá mě co svému psovi/kočce dávám
90
59,21 %
59,21 %
Někdy
47
30,92 %
30,92 %
Ne, nezajímám se o složení
14
9,21 %
9,21 %
maso je maso
1
0,66 %
0,66 %
9. Při nákupu krmiva se zajímáte zejména o:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cenu krmiva, s ohledem na složení
109
71,71 %
71,71 %
pouze složení krmiva
18
11,84 %
11,84 %
jiné
11
7,24 %
7,24 %
cenu krmiva, bez ohledu na složení
7
4,61 %
4,61 %
velikost granulí
7
4,61 %
4,61 %
10. Kupujete svému psovi/kočce i jiné pamlsky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
134
88,16 %
88,16 %
ne
18
11,84 %
11,84 %
11. Kde nakupujete krmení pro svého psa/kočku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ve specializované kamenné prodejně
45
29,61 %
29,61 %
střídám uvedené možnosti
38
25 %
25 %
v supermarketu
29
19,08 %
19,08 %
v internetovém obchodě (e-shopu)
28
18,42 %
18,42 %
u veterináře
7
4,61 %
4,61 %
Na kynologických akcích (závody, výstavy atp.)
1
0,66 %
0,66 %
u vetamixu objednáváme telefonicky
1
0,66 %
0,66 %
granule v e-shopech, kapsičky v supermarketu, pamlsky v DM drogerii
1
0,66 %
0,66 %
přes chovatele
1
0,66 %
0,66 %
supermarket nebo zverimex
1
0,66 %
0,66 %
12. Objednal/a jste někdy krmení pro svého psa/kočku přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, v žádném případě bych krmení přes internet neobjednal/a
47
30,92 %
30,92 %
Ano, už jsem přes internet objednával/a
44
28,95 %
28,95 %
Ne, ale v budoucnu této možnosti hodlám využít
33
21,71 %
21,71 %
Ano, objednávám pouze přes internet
26
17,11 %
17,11 %
nakupujeme u chovatele, což pře internet nejde
1
0,66 %
0,66 %
Ne, ale myslím si, že není špatné objednat osvědčenou značku krmiva z internetu
1
0,66 %
0,66 %
13. Co je pro Vás při nákupu přes internet nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nenakupuji přes internet
72
47,37 %
47,37 %
Ano, vždy
63
41,45 %
41,45 %
Ano, občas jsem musel/a reklamovat zboží nebo/a čekat delší dobu na svou objednávku
13
8,55 %
8,55 %
Ne
4
2,63 %
2,63 %
15. Myslíte si, že je ve Vašem okolí dostatek příležitostí si koupit v kamenném obchodě (zverimex, supermarket,…) krmivo, které potřebujete?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
118
77,63 %
77,63 %
ne
34
22,37 %
22,37 %
16. Prohlídli byste si rádi nejdříve krmivo v kamenném obchodě než byste si ho pravidelně koupili přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
95
62,5 %
62,5 %
ne
30
19,74 %
19,74 %
nevím
27
17,76 %
17,76 %
17. Jaké služby při dodání byste ocenil/a (prosím uspořádejte od 1-9, 1 – nejvíce bych ocenil/a, 9 – ocenil/a bych nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Dovoz domů zdarma
2.553
5.445
Dovoz v určitý den a hodinu
4.138
6.356
Objednávka je vyřízena do 2 dnů
4.289
3.785
Vyškolený personál, který Vám Vaši objednávku přiveze
6.566
4.811
Poradenství ve výživě psa/kočky
5.618
4.749
Mít svého distributora, u kterého můžete kdykoliv telefonicky/mailem objednat a ten stejný Vám zboží přiveze
6.408
4.149
Poskytnutí vzorků krmiv zdarma
4.743
5.757
Množstevní slevy
5.132
6.101
Věrnostní program
5.553
6.405
18. Znáte značku krmiv Husse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne neznám
115
75,66 %
75,66 %
Ne neznám, ale podívám se na to
15
9,87 %
9,87 %
Ano slyšel/a jsem o ni a hodlám ji vyzkoušet
8
5,26 %
5,26 %
Ano znám a už jsme i vyzkoušeli
7
4,61 %
4,61 %
Ano slyšel, ale rozhodně ji nevyzkouším
4
2,63 %
2,63 %
Ne neznám, ale povídám se na to
3
1,97 %
1,97 %
19. Z jakého jste kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hlavní město Praha
24
20,69 %
15,79 %
Středočeský
16
13,79 %
10,53 %
Ústecký
14
12,07 %
9,21 %
Moravskoslezský
12
10,34 %
7,89 %
Jihomoravský
8
6,9 %
5,26 %
Olomoucký
7
6,03 %
4,61 %
Liberecký
6
5,17 %
3,95 %
Zlinský
6
5,17 %
3,95 %
Plzeňský
5
4,31 %
3,29 %
Jihočeský
5
4,31 %
3,29 %
Kraj Vysočina
4
3,45 %
2,63 %
Královehradecký
3
2,59 %
1,97 %
Karlovarský
3
2,59 %
1,97 %
Pardubický
3
2,59 %
1,97 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
8. Čtete si složení krmiva uvedené na obalu či stránkách výrobce?
odpověď Ano, samozřejmě, zajímá mě co svému psovi/kočce dávám:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informacemi o složení krmiva na otázku 7. Při výběru krmiva pro svého psa/kočku se hlavně řídíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 15 kg na otázku 4. Jak velké balení krmení nakupujete?
14. Jste s nákupem krmiva v e-shopech spokojen/a?
odpověď Ano, vždy:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi v internetovém obchodě (e-shopu) na otázku 11. Kde nakupujete krmení pro svého psa/kočku?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, objednávám pouze přes internet na otázku 12. Objednal/a jste někdy krmení pro svého psa/kočku přes internet?
odpověď Nenakupuji přes internet:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi toto zboží nenakupuji přes internet na otázku 13. Co je pro Vás při nákupu přes internet nejdůležitější?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Mate psa či/a kočku?
2. Čím krmíte svého psa/kočku?
3. Jak často nakupujete krmivo pro svého psa/kočku?
4. Jak velké balení krmení nakupujete?
5. Kolik přibližně utratíte měsíčně za krmení?
7. Při výběru krmiva pro svého psa/kočku se hlavně řídíte:
8. Čtete si složení krmiva uvedené na obalu či stránkách výrobce?
9. Při nákupu krmiva se zajímáte zejména o:
10. Kupujete svému psovi/kočce i jiné pamlsky?
11. Kde nakupujete krmení pro svého psa/kočku?
12. Objednal/a jste někdy krmení pro svého psa/kočku přes internet?
13. Co je pro Vás při nákupu přes internet nejdůležitější?
14. Jste s nákupem krmiva v e-shopech spokojen/a?
15. Myslíte si, že je ve Vašem okolí dostatek příležitostí si koupit v kamenném obchodě (zverimex, supermarket,…) krmivo, které potřebujete?
16. Prohlídli byste si rádi nejdříve krmivo v kamenném obchodě než byste si ho pravidelně koupili přes internet?
17. Jaké služby při dodání byste ocenil/a (prosím uspořádejte od 1-9, 1 – nejvíce bych ocenil/a, 9 – ocenil/a bych nejméně)
18. Znáte značku krmiv Husse?
19. Z jakého jste kraje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Mate psa či/a kočku?
2. Čím krmíte svého psa/kočku?
3. Jak často nakupujete krmivo pro svého psa/kočku?
4. Jak velké balení krmení nakupujete?
5. Kolik přibližně utratíte měsíčně za krmení?
7. Při výběru krmiva pro svého psa/kočku se hlavně řídíte:
8. Čtete si složení krmiva uvedené na obalu či stránkách výrobce?
9. Při nákupu krmiva se zajímáte zejména o:
10. Kupujete svému psovi/kočce i jiné pamlsky?
11. Kde nakupujete krmení pro svého psa/kočku?
12. Objednal/a jste někdy krmení pro svého psa/kočku přes internet?
13. Co je pro Vás při nákupu přes internet nejdůležitější?
14. Jste s nákupem krmiva v e-shopech spokojen/a?
15. Myslíte si, že je ve Vašem okolí dostatek příležitostí si koupit v kamenném obchodě (zverimex, supermarket,…) krmivo, které potřebujete?
16. Prohlídli byste si rádi nejdříve krmivo v kamenném obchodě než byste si ho pravidelně koupili přes internet?
17. Jaké služby při dodání byste ocenil/a (prosím uspořádejte od 1-9, 1 – nejvíce bych ocenil/a, 9 – ocenil/a bych nejméně)
18. Znáte značku krmiv Husse?
19. Z jakého jste kraje?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.