Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kto je spotrebiteľ CLINIQUE kozmetiky?

Kto je spotrebiteľ CLINIQUE kozmetiky?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Boháčová
Šetření:17. 11. 2010 - 24. 11. 2010
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Clinique kozmetika sa na Slovenskom trhu predáva 6 rokov.

Keďže sa ako značka snažíme byť čo najbližšie k svojím zákazníkom , rozhodla som sa urobiť prieskum trhu.

Kto značku používa a nakupuje na Slovensku?


Clinique sa snaží vytvárať starostlivosť šitú na mieru svojim zákazníkom, a preto by sme zákazníkov na slovenskom trhu chceli poznať čo najlepšie. Doposiaľ naše marketingové aktivity boli tvorené na profil amerického zákazníka, ale vieme , že slovensky spotrebiteľ a nákupca je rozdielny.
Dane údaje chcem použiť aj pri spracovaní mojej bakalárskej prace na tému : Vymedzenie cieľovej skupiny vybranej kozmetickej značky na trhu.
 

Ďakujem Vám za čas, ktorý strávite nad vyplnením a zároveň Vás chcem požiadať o zaslanie tohto dotazníka všetkým vaším známym, každému kto používa, alebo nakupuje značku Clinique.
Chceme robiť veci lepšie a vaše názory nás zaujímajú.


CLINIQUE - Say YES to great skin. Alebo povedzme ANO skvelej pleti.


Veľa šťastia želá
Andrea Boháčová – CLINIQUE Account Coordinator Slovak Republic

 

Odpovědi respondentů

1. Prečo používate značku Clinique?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
používam na základe odporúčania od známych3536,08 %36,08 %  
dostala som produkt ako darček a od tej doby používam1919,59 %19,59 %  
používan na základe vyskušania kozmetickej vzorky1717,53 %17,53 %  
používam na základe odporúčania konzultantky na predajni1414,43 %14,43 %  
som alergik - vyhovuje mi, že je 100% neparfúmovaná, testovaná na alergie1212,37 %12,37 %  
používam na základe reklamy z časopisu alebo iného média1111,34 %11,34 %  
dostala som produkt na vyskúšanie a od tej doby používam99,28 %9,28 %  
používam na základe kladného hodnotenia v médiach, internete44,12 %4,12 %  
používam na odporúčanie kozmetičky44,12 %4,12 %  
používam na odporúčanie dermatológa33,09 %3,09 %  

Graf

2. Ake prípravky značky Clinique používate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 kroky starostlivosti o pleť5354,64 %54,64 %  
Dekoratívnu kozmetiku4647,42 %47,42 %  
Starosltivosť o pleť - krémy4445,36 %45,36 %  
Odličovanie3232,99 %32,99 %  
Masky1414,43 %14,43 %  
Parfúm1313,4 %13,4 %  
Antiblemish líniu1010,31 %10,31 %  
Even better líniu99,28 %9,28 %  
Pánsku líniu77,22 %7,22 %  
Telovu líniu55,15 %5,15 %  
Pore minimizer línia55,15 %5,15 %  
Redness solutions línia44,12 %4,12 %  

Graf

3. Ako často nakupujete Clinique?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupujem pravidelne, ale podľa potreby3637,11 %37,11 %  
raz za kvartál1414,43 %14,43 %  
nenakupujem, produkty dostávam1313,4 %13,4 %  
raz za polrok1313,4 %13,4 %  
raz za dva mesiace99,28 %9,28 %  
raz za rok77,22 %7,22 %  
raz za mesiac44,12 %4,12 %  
dvakrát mesačne11,03 %1,03 %  

Graf

4. Aký ste typ spotrebiteľa?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladiete dôraz na kvalitu, za svoje peniaze - adekvátnu kvalitu2831,11 %28,87 %  
nakupovať chodíte vtedy kedy Vám to vyhovuje, chcete mať všetko po ruke , vyhľadávate novinky, kladiete dôraz na imidž,modernosř, brand, imidž1617,78 %16,49 %  
ste vyrovnaný, používate zmiešané stratégie1112,22 %11,34 %  
vyhľadávate novinky, kladiete dôraz na dizajn, značku77,78 %7,22 %  
ste nerozhodný, potrebujete radu, spoločnosť pri nakupovaní66,67 %6,19 %  
ste šetrný, uprednostňujete nižšie ceny66,67 %6,19 %  
neustále hľadáte výhodné ceny, akcie, bonusy, kupóny55,56 %5,15 %  
kladiete dôraz na pohodlnosť, chcete mať všetko po ruke44,44 %4,12 %  
nakupujete rýchlo, šetrne, za čo najnižšie ceny, zľavy22,22 %2,06 %  
som loajalny zakaznik, nakupujem stale tie iste zn11,11 %1,03 %  
väčšinou dostávam kozmetiku ako darčeky11,11 %1,03 %  
vaše nakupovanie je rýchle, jednoduché, bez akéhokoľvek zaangažovania, je vám to jedno11,11 %1,03 %  
nakupujem podľa nálady, to čo potrebujem11,11 %1,03 %  
som verná produktom, ktoré mi vyhovujú11,11 %1,03 %  

Graf

5. Kde nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v sieti FAnn parf. v SR4445,36 %45,36 %  
v sieti Marionnaud parf. v SR2525,77 %25,77 %  
na letisku99,28 %9,28 %  
na internete77,22 %7,22 %  
v zahraniči55,15 %5,15 %  
vo Fanne, Marrionaud na internete11,03 %1,03 %  
nenakupuji11,03 %1,03 %  
nic11,03 %1,03 %  
kozmetiku dostavam11,03 %1,03 %  
Tam, kde sú výhod.ceny:internet, letiská aj zahr.11,03 %1,03 %  
v ČR11,03 %1,03 %  
rôzne11,03 %1,03 %  

Graf

6. V ktorej časti SR žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Západné Slovensko5657,73 %57,73 %  
Východné Slovensko2020,62 %20,62 %  
nežijem na Slovensku, žijem v zahraničí88,25 %8,25 %  
Stredné Slovensko66,19 %6,19 %  
Južné Slovensko55,15 %5,15 %  
Severné Slovensko22,06 %2,06 %  

Graf

7. Žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mesto8082,47 %82,47 %  
vidiek1717,53 %17,53 %  

Graf

8. Vaše zamestnanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
živnostník2323,71 %23,71 %  
zamestnanec - obchod1818,56 %18,56 %  
zamestnanec - účtovnictvo, dane, financie1313,4 %13,4 %  
zamestnanec - marketing, reklama, PR, média1313,4 %13,4 %  
študent99,28 %9,28 %  
zamestnanec - IT informačné technológie55,15 %5,15 %  
žena v domácnosti44,12 %4,12 %  
zamestnanec - farmácia, medicina33,09 %3,09 %  
zamestnanec - bankovy sektor33,09 %3,09 %  
matka na materskej dovolenke22,06 %2,06 %  
training11,03 %1,03 %  
vzdelávanie, školstvo11,03 %1,03 %  
nic11,03 %1,03 %  
štátna správa11,03 %1,03 %  

Graf

9. Vaš čistý mesačný prijem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menej ako 500eur2125,93 %21,65 %  
500eur - 700 eur1518,52 %15,46 %  
900 eur - 1100eur1417,28 %14,43 %  
700 eur - 900 eur1316,05 %13,4 %  
viac ako 1500eur78,64 %7,22 %  
1100eur - 1300eur67,41 %6,19 %  
1300 eur - 1500eur56,17 %5,15 %  

Graf

10. Vaše pohavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8587,63 %87,63 %  
muž1212,37 %12,37 %  

Graf

11. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 30rokov3637,11 %37,11 %  
30 - 35 rokov2929,9 %29,9 %  
18 - 25 rokov1515,46 %15,46 %  
35 - 40 rokov88,25 %8,25 %  
40 - 45 rokov44,12 %4,12 %  
menej ako 18 rokov33,09 %3,09 %  
viac ako 50 rokov22,06 %2,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Prečo používate značku Clinique?

2. Ake prípravky značky Clinique používate?

3. Ako často nakupujete Clinique?

4. Aký ste typ spotrebiteľa?

5. Kde nakupujete?

6. V ktorej časti SR žijete?

7. Žijete?

8. Vaše zamestnanie?

9. Vaš čistý mesačný prijem?

10. Vaše pohavie?

11. Vek

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Prečo používate značku Clinique?

2. Ake prípravky značky Clinique používate?

3. Ako často nakupujete Clinique?

4. Aký ste typ spotrebiteľa?

5. Kde nakupujete?

6. V ktorej časti SR žijete?

7. Žijete?

8. Vaše zamestnanie?

9. Vaš čistý mesačný prijem?

10. Vaše pohavie?

11. Vek

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Boháčová, A.Kto je spotrebiteľ CLINIQUE kozmetiky? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kto-je-spotrebitel-c.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.