Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kult krásy

Kult krásy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hang Nguyen
Šetření:20. 04. 2011 - 23. 04. 2011
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží ke zpracování seminární práce na téma Kult krásy, prosím vyplňujte ho pravdivě,je zcela anonymní. Děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16666,94 %66,94 %  
muž8233,06 %33,06 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2523293,55 %93,55 %  
25-35114,44 %4,44 %  
35-4531,21 %1,21 %  
45 a výše20,81 %0,81 %  

Graf

3. O jaké ženské postavě řeknete, že je krásná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Štíhlá, ale s ženskými křivkami17372,08 %69,76 %  
Plnější, výraznější ženské křivky4820 %19,35 %  
Velmi štíhlá (typ modelky)125 %4,84 %  
Velmi plné ženské křivky, nevadí mi kyprá postava a kila „navíc“72,92 %2,82 %  

Graf

4. Jste spokojen/a se svojí postavou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohla by být lepší13052,42 %52,42 %  
Jsem spokojen/a6927,82 %27,82 %  
Nejsem moc spokojen/a3815,32 %15,32 %  
Nemám rád/a svoji postavu114,44 %4,44 %  

Graf

5. Držíte stále nebo často diety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Diety nedržím, nepotřebuji, jsem štíhlý/á11747,18 %47,18 %  
Dietu začínám několikrát do roka, ale nikdy ji nevydržím5321,37 %21,37 %  
Rozumně držím dietu stále, abych si udržel/a postavu3413,71 %13,71 %  
Dietu jsem držel/a jen kvůli zdravotním problémům jen párkrát v životě208,06 %8,06 %  
Dokola hubnu a přibírám – jojo efekt187,26 %7,26 %  
Dieta patří k mému životu, držím soustavně, ale moc mi to nejde62,42 %2,42 %  

Graf

6. Sportujete – cvičíte pro dobrou postavu, nebo pro svůj dobrý pocit a radost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportuji pro radost, baví mě to, nemám rád/a lenošení16666,94 %66,94 %  
Nesportuji5321,37 %21,37 %  
Sportuji pro dobrou postavu, moc mě to nebaví2911,69 %11,69 %  

Graf

7. Štíhlá postava u partnera je pro vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na partnera pohlížím celkově, není to o postavě12148,79 %48,79 %  
Preferuji štíhlou postavu, ale není to podmínka10542,34 %42,34 %  
Rozhodující, silní lidé mě nepřitahují228,87 %8,87 %  

Graf

8. Ovlivňují vás reklamy, časopisy apod. s modelkami/modely?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14759,27 %59,27 %  
ano10140,73 %40,73 %  

Graf

9. Když něco používá/nosí modelka/model inspiruje vás to k tomu, abyste si koupili podobný produkt? (kosmetiku, šaty apod.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18172,98 %72,98 %  
ano6727,02 %27,02 %  

Graf

10. Myslíte, že i dnes existuje kult krásy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19277,42 %77,42 %  
ne5622,58 %22,58 %  

Graf

11. Máte někoho konkrétního na mysli?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Adriana Lima - modelka, Olga Kurylenko - herečka, Jessica Alba - herečka

beyonce

brad pitt, jennifer lopez, jessica alba...

Eva Longoria, Megan Fox

Jacqueline Bisset

Jennifer Lopez

Marion Cotillard

Martinu

modelky

Módu.

Natalie Portman

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne, ale je to žena, která je krásná, zároveň chytrá a charismatická (napžíklad Angelina Jolie).

ne, ale obecně je efekt kultu krásy vidět v personálních agenturách, kdy slečna bez ohledu na profesní kvalifikaci soudí někoho podle nemoderního účesu, negelových nehtů apod.

Ne, jen to, že krásný je ten kdo je zdravý

Ne, konkrétní osoby ne, mám na mysli právě to, o čem je tenhle dotazník.

nie

Petra Němcová

Pro dnešní holky je to asi kdokoliv kdo se objeví na titulce časopisu pro dívky/ženy.

pro mnoha lidí kultem krásy je v dnešní době bohužel holka kost a kuže...

Rihanna

ruzne celebrity

řekla bych, že každý má svůj kult krásy..koneckonců - každému se zdá krásný někdo jiný a o tom to je:o)

Sissi :-)

stačí se podívat na soutěže Miss, kde všechny dámy vypadají stejně - čím více je žena vychrtlá a vysoká, tím lépe

svoji přítelkyni :-)

Tereza Maxová

třeba ty :)

Twiggy

v současnosti to asi bude "barbie"


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. O jaké ženské postavě řeknete, že je krásná?

4. Jste spokojen/a se svojí postavou?

5. Držíte stále nebo často diety?

6. Sportujete – cvičíte pro dobrou postavu, nebo pro svůj dobrý pocit a radost?

7. Štíhlá postava u partnera je pro vás:

8. Ovlivňují vás reklamy, časopisy apod. s modelkami/modely?

9. Když něco používá/nosí modelka/model inspiruje vás to k tomu, abyste si koupili podobný produkt? (kosmetiku, šaty apod.)?

10. Myslíte, že i dnes existuje kult krásy?

11. Máte někoho konkrétního na mysli?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. O jaké ženské postavě řeknete, že je krásná?

4. Jste spokojen/a se svojí postavou?

5. Držíte stále nebo často diety?

6. Sportujete – cvičíte pro dobrou postavu, nebo pro svůj dobrý pocit a radost?

7. Štíhlá postava u partnera je pro vás:

8. Ovlivňují vás reklamy, časopisy apod. s modelkami/modely?

9. Když něco používá/nosí modelka/model inspiruje vás to k tomu, abyste si koupili podobný produkt? (kosmetiku, šaty apod.)?

10. Myslíte, že i dnes existuje kult krásy?

11. Máte někoho konkrétního na mysli?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nguyen, H.Kult krásy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kult-krasy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.