Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kulturní turismus a regionální gastronomie

Kulturní turismus a regionální gastronomie

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alena Zedková
Šetření:02. 07. 2013 - 09. 07. 2013
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):28 / 27.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.15:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,
tento dotazník je určen turistům, kteří pobývají na dovolené či výletě v některém z regionů Moravskoslezského nebo Olomouckého kraje (nebo některý z nich v nedávné době navštívili). Vyplněním dotazníku přispějete k výzkumu katedry cestovního ruchu Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, který se zabývá vztahem kulturního turismu a regionální gastronomie. Veškeré informace, které zde uvedete, jsou anonymní. Děkujeme za vyplnění, Váš čas a přejeme příjemný den.
 

Odpovědi respondentů

1. Z jakého kraje jste přijel/a? Uveďte prosím i PSČ.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha27,69 %7,69 %  
1900013,85 %3,85 %  
Olomoucký, 787 0113,85 %3,85 %  
ZLÍNSKÝ KRAJ, 687 6513,85 %3,85 %  
jihomoravský, 69681 13,85 %3,85 %  
Moravskoslezský, 739 6113,85 %3,85 %  
Z Moravskoslezského kraje13,85 %3,85 %  
Zlínský, 763 2113,85 %3,85 %  
Moravskoslezský kraj13,85 %3,85 %  
155 0013,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi Moravskoslezského , Opava 746 01
jihohočeský 37006
Praha 150 00
73601 Moravskoslezský
Středočeský, 28601
olomoucký
31200 plzensky
Olomoucký, 751 16
MSK, 74101
Jihomoravský, 62800
26101 Příbram
Pes dvojitý - ???
Jihomoravský, 66416
Pardubický kraj, Pardubice
Vysočina 396 01
1557,69 %57,69 % 

Graf

2. Jaký je převažující důvod Vaší návštěvy v regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poznávání1661,54 %61,54 %  
Turistika a sport1557,69 %57,69 %  
Návštěva příbuzných a přátel934,62 %34,62 %  
Relaxace a wellnes519,23 %19,23 %  
Práce311,54 %11,54 %  
Zdraví27,69 %7,69 %  
Nákupy farmářských a místních potravin a produktů (např. umělecky zdobené medové perníčky, med, biozelenina, kraslice, svíčky z parafínu)13,85 %3,85 %  
jsem tady doma13,85 %3,85 %  
škola13,85 %3,85 %  
P13,85 %3,85 %  
studium13,85 %3,85 %  
Zlatá tretra Ostrava 201313,85 %3,85 %  

Graf

3. Které aktivity v regionu Vás nejvíce lákají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pěší turistika1973,08 %73,08 %  
Poznávací turistika1765,38 %65,38 %  
Návštěvy kulturních akcí1142,31 %42,31 %  
Zábava a společenský život726,92 %26,92 %  
Cykloturistika623,08 %23,08 %  
Koupání a vodní sporty519,23 %19,23 %  
Péče o fyzickou a duševní kondici519,23 %19,23 %  
Jiný aktivní sport415,38 %15,38 %  
Návštěvy sportovních akcí415,38 %15,38 %  
Gastronomické aktivity a festivaly311,54 %11,54 %  
Venkovská turistika13,85 %3,85 %  
Ochutnávka regionálních produktů13,85 %3,85 %  
geocaching13,85 %3,85 %  
Pobyt na ekologické farmě s výkonem lehčích farmářských prací13,85 %3,85 %  
historické objekty13,85 %3,85 %  
radioamatérský sport - využití hor13,85 %3,85 %  
P13,85 %3,85 %  

Graf

4. Jak dlouhý je Váš pobyt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 7 nocí1142,31 %42,31 %  
1 - 2 noci623,08 %23,08 %  
Déle než 7 nocí623,08 %23,08 %  
Jednodenní311,54 %11,54 %  

Graf

5. Jakým způsobem jste se do regionu dopravil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto (motocykl)1453,85 %53,85 %  
Hromadná doprava (autobus, vlak)1142,31 %42,31 %  
Hromadná doprava (zájezd)13,85 %3,85 %  

Graf

6. S kým cestujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S partnerem/partnerkou934,62 %34,62 %  
S rodinou934,62 %34,62 %  
Sám/sama519,23 %19,23 %  
S přáteli311,54 %11,54 %  

Graf

7. Kde jste ubytován/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penzion830,77 %30,77 %  
Hotel*** nebo více623,08 %23,08 %  
Vlastní chata, chalupa/u známých519,23 %19,23 %  
Bez ubytování311,54 %11,54 %  
Jiné hromadné ubytovací zařízení27,69 %7,69 %  
Kemp13,85 %3,85 %  
Hotel* nebo**, hotel garni, motel13,85 %3,85 %  

Graf

8. Kolik utratíte za pobyt (výlet) průměrně na osobu a den?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201 - 500 Kč934,62 %34,62 %  
Do 200 Kč726,92 %26,92 %  
1000 - 2000 Kč415,38 %15,38 %  
2000 Kč a více311,54 %11,54 %  
501 - 1000 Kč311,54 %11,54 %  

Graf

9. Využil/a jste při výběru dovolené (výletu) informace z některých těchto zdrojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1973,08 %73,08 %  
Doporučení rodiny/přátel/známých934,62 %34,62 %  
Turistické informační centrum519,23 %19,23 %  
Knižní průvodce311,54 %11,54 %  
Rozhlas27,69 %7,69 %  
Tisk13,85 %3,85 %  
Jel/a jsem tzv. "naslepo"13,85 %3,85 %  
Přátelé a rodina řekla o možnostech.13,85 %3,85 %  
mapy13,85 %3,85 %  
nepotřebuji vyhledávat informace, jezdím sem pravidelně13,85 %3,85 %  
skola vybrala destinaci13,85 %3,85 %  
vlastní databáze13,85 %3,85 %  
P13,85 %3,85 %  

Graf

10. Pokud jste při vyhledvávání informací využil/a internet, specifikujete prosím konkrétní zdroj.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové vyhledávače1780,95 %65,38 %  
turistické informační potrály (např. Kudy z nudy)942,86 %34,62 %  
katalogy ubytování419,05 %15,38 %  
ostatní29,52 %7,69 %  
žádný14,76 %3,85 %  

Graf

11. Vyznačte, prosím, na stupnici 0 – 4 do jaké míry Vás zajímají a k cestování do různých regionů České republiky motivují následující prvky lokální kultury. 0 = žádný zájem, 1 = mírný zájem, 2 = průměrný zájem, 3 = silný zájem, 4 = maximální zájem. Hodnotu 5, prosím, nevyplňujte.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zvyky a tradice (např. masopust, stavění máje, posvícení, poutě, jízda králů, tradiční vánoční zvyky apod.)1.9232.225
Způsob života místních lidí (místní kultura), náboženský a spolkový život (myslivci, hasiči, zahrádkáři divadelní spoly apod.)1.7691.793
Jazyk, nářečí, lidová slovesnost, pověsti, tradiční tance2.1152.179
Typické regionální pokrmy, tradiční gastronomie2.1151.487
Drobné artefakty (lidové kroje, kulturní tradice a životní styl, kroniky, historické mapy, historický nábytek, pracovní nástroje, předměty každodenní potřeby, typické místní produkty, výrobní postupy)2.3851.852
Historie regionu2.8460.899
Lidová architektura (vesnické památkové rezervace a zóny, venkovské stavby, zemědělské usedlosti, skanzeny)3.0381.114
Městská architektura (měšťanské domy, historická centra měst, paláce, brány, kašny, městské památkové rezervace a zóny apod.)3.1541.053
Panská sídla a feudální památky (hrady, zámky, letohrádky, zříceniny, tvrze, panské dvory, lovecké zámečky, hradby, paláce apod.)3.3850.852
Vojenské památky (pevnosti, bunkry, katakomby, systémy dochovaného opevnění apod.)2.3852.006
Technické památky (mlýny, mosty, kovárny, papírny, továrny, doly, podzemní šachty, vodárny, rozhledny, plavební kanály, rybniční soustavy, studny, pily apod.)3.0771.533
Církevní památky (kostely, kláštery, chrámy, baziliky, kříže, boží muka, zvonice, kapličky, křížové cesty, rotundy apod.)2.8461.592
Funerální památky (hřbitovy, kostnice, márnice, hrobky, hřbitovní kaple)1.9621.729
Archeologické lokality, archeologické památky2.2311.716
Umělecké, uměleckořemeslné aj. památky (díla sochařská, malířská, uměleckých řemesel - pomníky, pamětní desky, pranýře, obětní kameny, chrliče, sochy a sousoší, plastiky, soubory plastik morové sloupy apod.)2.6541.765
Kulturní krajina, historické zahrady a parky, arboreta3.0771.148
Fauna a flora3.1541.13
Kulturní události2.7691.331
Muzea, galerie, stálé expozice, výstavy apod.2.7311.197
Další kulturní instituce a organizace2.3081.444

Graf

12. Motivovaly Vás některé z výše uvedených kulturních prvků k návštěvě regionu, v němž se právě nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Technické památky (mlýny, mosty, kovárny, papírny, továrny, doly, podzemní šachty, vodárny, rozhledny, plavební kanály, rybniční soustavy, studny, pily apod.)1453,85 %53,85 %  
Městská architektura (měšťanské domy, historická centra měst, paláce, brány, kašny, městské památkové rezervace a zóny apod.)1142,31 %42,31 %  
Panská sídla a feudální památky (hrady, zámky, letohrádky, zříceniny, tvrze, panské dvory, lovecké zámečky, hradby, paláce apod.)1142,31 %42,31 %  
Kulturní krajina, historické zahrady a parky, arboreta1142,31 %42,31 %  
Historie regionu1038,46 %38,46 %  
Kulturní události934,62 %34,62 %  
Vojenské památky (pevnosti, bunkry, katakomby, systémy dochovaného opevnění apod.)830,77 %30,77 %  
Muzea, galerie, stálé expozice, výstavy apod.726,92 %26,92 %  
Lidová architektura (vesnické památkové rezervace a zóny, venkovské stavby, zemědělské usedlosti, skanzeny)726,92 %26,92 %  
Církevní památky (kostely, kláštery, chrámy, baziliky, kříže, boží muka, zvonice, kapličky, křížové cesty, rotundy apod.)623,08 %23,08 %  
Fauna a flora623,08 %23,08 %  
Zvyky a tradice (např. masopust, stavění máje, posvícení, poutě, jízda králů, tradiční vánoční zvyky apod.)623,08 %23,08 %  
Umělecké, uměleckořemeslné aj. památky (díla sochařská, malířská, uměleckých řemesel - pomníky, pamětní desky, pranýře, obětní kameny, chrliče, sochy a sousoší, plastiky, soubory plastik morové sloupy apod.)623,08 %23,08 %  
Typické regionální pokrmy, tradiční gastronomie519,23 %19,23 %  
Další kulturní instituce a organizace415,38 %15,38 %  
Archeologické lokality, archeologické památky415,38 %15,38 %  
Způsob života místních lidí (místní kultura), náboženský a spolkový život (myslivci, hasiči, zahrádkáři divadelní spoly apod.)415,38 %15,38 %  
Funerální památky (hřbitovy, kostnice, márnice, hrobky, hřbitovní kaple)415,38 %15,38 %  
Drobné artefakty (lidové kroje, kulturní tradice a životní styl, kroniky, historické mapy, historický nábytek, pracovní nástroje, předměty každodenní potřeby, typické místní produkty, výrobní postupy)311,54 %11,54 %  
Jazyk, nářečí, lidová slovesnost, pověsti, tradiční tance311,54 %11,54 %  
Žádný27,69 %7,69 %  

Graf

13. Chcete-li své kulturní motivy k návštěvě regionu blíže specifikovat, máte možnost na následujících řádích:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

geocaching

Jsem trochu lokální patriot,tak se zajímám o všechno,co je zajímavé v Moravskoslezském kraji .

k této cestě mě z kulturních důvodů nemotivovalo nic.

krajina, příroda

Líbí se mi nářečí, arboretum.

ne

ne

ne

Ne

ne

nechci

nechci

nechci

nechci blíže specifikovat

nemám

Nemám potřebu dále komentovat své kulturní motivy.

nemám žádné

Není potřebná bližší specifikace.

nic

P

poznání nových míst, jiného stylu života

prohlídka jeskyní, umělecká řemesla-výstavy

spíše než kultura mě zajímá příroda a možnosti rekreace.

Štramberské uši vnímám jako jedinečnou pochoutku.

zajímají mě tradice, kultura, jazyk

14. Stravujete se během pobytu (výletu) v restauračních zařízeních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, téměř vždy1142,31 %42,31 %  
Občas1142,31 %42,31 %  
Ne, téměř nikdy415,38 %15,38 %  

Graf

15. Měl/a jste možnost v restauračních zařízeních, které jste navštívil/a, vybrat si i pokrm, který lze považovat za regionální specialitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, takové pokrmy byly v nabídce stravovacího zařízení1453,85 %53,85 %  
Ne, na takové pokrmy jsem v jídelním lístku nenašel/nenašla519,23 %19,23 %  
Nevím, nenavštívil/a jsem místní restaurační zařízení415,38 %15,38 %  
Nevím, nemám přehled o krajových specialitách311,54 %11,54 %  

Graf

16. Dokážete vyjmenovat některé regionální pokrmy či produkty typické pro Olomoucký kraj? Pokud ano, napište je prosím.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne623,08 %23,08 %  
Tvarůžky623,08 %23,08 %  
olomoucké tvarůžky623,08 %23,08 %  
syrečky, smradlavé zelí13,85 %3,85 %  
tvatůžky13,85 %3,85 %  
Olomoucké syrečky :D13,85 %3,85 %  
olomoucké sýrečky13,85 %3,85 %  
olomoucké syrečky, vlastně Loštické13,85 %3,85 %  
tvarůžky,pivo zubr13,85 %3,85 %  
Loštické tvarůžky13,85 %3,85 %  
hodolanská omáčka, Skaličský med, Potštátský chléb, 13,85 %3,85 %  

Graf

17. Dokážete vyjmenovat některé regionální pokrmy či produkty typické pro Moravskoslezský kraj? Pokud ano, napište je prosím.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1453,85 %53,85 %  
štramberské uši27,69 %7,69 %  
placky na blaše13,85 %3,85 %  
placky,stryky,zabíjačka,frgale a jiné,13,85 %3,85 %  
koláče13,85 %3,85 %  
cmunda, chlupaté knedlíky13,85 %3,85 %  
frgále, pokrmy s použitím švestek, slivovice13,85 %3,85 %  
Olma, uzeniny Ondrášek, uzeniny Váhala13,85 %3,85 %  
Hodslavská řezanka, Valašská slivovice, 13,85 %3,85 %  
uhlí, ocel, ostravská klobása13,85 %3,85 %  
frgál13,85 %3,85 %  
štramberské uši, bílá klobása v chlebovém těstě, placky na blazsi13,85 %3,85 %  

Graf

18. Jak hodnotíte nabídku krajových specialit ve Vámi navštívených stravovacích zařízeních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, nedokážu posoudit830,77 %30,77 %  
Průměrná726,92 %26,92 %  
Dostatečná519,23 %19,23 %  
Nedostatečná519,23 %19,23 %  
Žádná13,85 %3,85 %  

Graf

19. Co by Vás při ochutnávce místních potravin a výrobků lákalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť po poctivých kvalitních surovinách2180,77 %80,77 %  
Nepřítomnost tzv.“ Éček“1557,69 %57,69 %  
Pravé přírodní zabarvení a vůně1557,69 %57,69 %  
Možnost ochutnat výrobek před koupí1246,15 %46,15 %  
Nabídka místních nápojů (kravské-kozí-ovčí mléko, domácí ovocné šťávy, mléčné koktejly dochucené čerstvým ovocem apod.)1142,31 %42,31 %  
Servis v selském balení domácky upraveném830,77 %30,77 %  

Graf

20. Jak hodnotíte povědomí turistů o regionální gastronomii ve Vámi navštíveném regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Turisté mají alespoň základní představu o tradičních regionálních pokrmech1350 %50 %  
Turisté nemají dostatečné informace o regionální gastronomii1038,46 %38,46 %  
Turisté nemají žádné informace o typických regionálních pokrmech27,69 %7,69 %  
Turisté jsou dostatečně informováni o typické gastronomii regionu13,85 %3,85 %  

Graf

21. Považujete typické místní pokrmy za důležitou součást kultury regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, je důležitý, ale existují ještě významnější prvky1142,31 %42,31 %  
Ano, je to velmi významný prvek kultury regionu1038,46 %38,46 %  
Nevím, nezajímám se o tuto problematiku311,54 %11,54 %  
Ne, nepovažuji je za důležité27,69 %7,69 %  

Graf

22. Pokládáte místní produkty v lokalitách nedotčené panenské přírody (např. druhové medy, léčivé byliny, lesní ovoce houby, čerstvé ovčí a kravské sýry, zelenina, bylinné čaje, ovocné destiláty a likéry, apod.) za bioprodukty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1453,85 %53,85 %  
Nevím, nedokážu zhodnotit1038,46 %38,46 %  
Ne27,69 %7,69 %  

Graf

23. Máte-li nějaké připomínky či podněty spojené s kulturním dědictvím, kulturními motivy k cestování či s regionální gastronomií Vámi navštíveného regionu Olomouckého či Moravskoslezského kraje, můžete se s námi o ně podělit na následujících řádích.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

chtělo by to zlevnit jízdné :D

Jsem celkem spokojený,je dostatek příležítostí a slavností,kde se dají ochutnat regionální potraviny a také navštěvovat kulturní památky regionů.

Momentálně nemám připomínky a ani podněty.

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

nedostatečná i celostátní informovanost o Možnostech rekreace a turistiky na Jesenicku

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

nemám připomínky

Nemám žádné připomínky.

Nic mě nenapadá...

olomouc je nádherný

Omezená doprava -zrušené vlakové spojení i autobusové /omezená regionální doprava/

P

Velmi krásné jsou parky v Karviné!

24. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1557,69 %57,69 %  
Muž1142,31 %42,31 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 34 let934,62 %34,62 %  
55 - 64 let519,23 %19,23 %  
15 - 24 let415,38 %15,38 %  
35 - 44 let415,38 %15,38 %  
45 - 54 let311,54 %11,54 %  
65 let a více13,85 %3,85 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské1973,08 %73,08 %  
Středoškolské s maturitou415,38 %15,38 %  
Vyšší odborné27,69 %7,69 %  
Středoškolské s výučním listem13,85 %3,85 %  

Graf

27. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec1142,31 %42,31 %  
Student519,23 %19,23 %  
OSVČ - podnikatel415,38 %15,38 %  
Důchodce311,54 %11,54 %  
Nezaměstnaný/á27,69 %7,69 %  
Na rodičovské dovolené13,85 %3,85 %  

Graf

28. Velmi Vám děkujeme za vyplnění dotazníku. Na tomto místě Vás žádáme o zhodnocení dotazníku, neboť slouží pro předvýzkum námi zamýšleného výzkumu. Máte nějaké připomínky k rozsahu, obsahu, struktuře či srozumitelnosti dotazníku? Pokud ano, budeme Vám za ně velmi vděčni.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

be

bez výhrad

Dotazník je srozumitelný.

Jde vidět, že autoři dotazníku se velice podrobně zamýšleli nad problematikou jako takovou! Chválím nápaditost i způsob jakým byl dotazník sestaven. Hlavně se mi líbí, že je u některých pojmů v závorce dále rozebráná myšlenka, což způsobí nejen větší srozumitelnost, ale i pravdivost odpovědí. Možná někomu bude vadit rozah dotazníku, ale ti, kteří už s tím mají nějaké zkušenosti pochopí, že je rozsah nutný pro zjištění kvalitní zpětné vazby.

Je to zajímavé.

Moc dlouhy

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

nejsem si jist, zda je to k něčemu dobré

nemám připomínky

nemám připomínky

nemám připomínky

Nemám připomínky.

nemám žádnou připomínku

P

Přijde mi příliš podrobný, občas jsem ztrácela přehled. A máte chybné číslování.

rozsah, obsah i srozumitelnost OK.

snad dotazník pomůže ke zlepšení služeb a rozšíření nabídky

U některých otázek zvážit možnost kombinace odpovědí tak aby více a přesněji odpověď vystihla skutečnost - např. v otázce č.27 může být varianta student/podnikatel nebo důchodce/OSVČ a to mění kvalitativní zařazení respondenta z hlediska jeho ekonomického zázemí. Podobně u otázek č. 5,6,7 by bylo vhodné umožnit kombinaci vícero možných odpovědí protože by to lépe vystihlo možné varianty skutečností. Dále nevidím důvod aby byla "povinnou" odpověď na otázku č. 13 a 23 pokud respondent toto nepovažuje za potřebné nebo nemá co dalšího sdělit, proč ho nutit k odpovědi ???

V dnešní době se hodně mluví o zdravých a hlavně nezávadných potravinách. V dřívější době to bylo samozdřejmostí, neboť naše zemědělství bylo na vysoké úrovni. Dnes se dováží nekvalitní potraviny, prodává se hlavně obal. Souhlasím s propagací našich domácích regionálních potravin, neboť máme spoustu poctivých farmářů, zahrátkářů, kteří mohou nabídnout své kvalitní a zdravé výrobky. Nedovolí si prodávat šmejdy, ty by jim nikdo nekupoval.

zaměřit se na prohloubení informovanosti o kulturních zvycích, možnostech rekreace a turistiky v oblasti Jeseníků, ale i Osoblažska a přilehlých oblastí. Zlepšení dopravní infrastruktury v této oblasti.

zkrátit :D


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zedková, A.Kulturní turismus a regionální gastronomie (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://kulturni-turismus-a-regional.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.