Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kupní chování v prostředí Internetu

Kupní chování v prostředí Internetu

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Kaluža
Šetření:22. 03. 2011 - 29. 03. 2011
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.85
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, cílem tohoto dotazníku je zjistit, které faktory hrají důležitou roli pro zákazníky nakupující v elektronických obchodech. Získané informace budou součástí mé diplomové práce.
Děkuji dopředu všem, kdo dotazník vyplní. A. Kaluža.
 

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval(a) jste už na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3294,12 %94,12 %  
ne25,88 %5,88 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v českých e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
minimálně jednou za čtvrt roku1443,75 %41,18 %  
jen výjimečné928,13 %26,47 %  
minimálně jednou za měsíc618,75 %17,65 %  
minimálně jednou do roka39,38 %8,82 %  

Graf

3. Jaké zboží nejčastěji nakupujete na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektroniku1443,75 %41,18 %  
oblečení a obuv1031,25 %29,41 %  
software26,25 %5,88 %  
doplnky výživy13,13 %2,94 %  
potraviny13,13 %2,94 %  
hudbu13,13 %2,94 %  
hračky a hry13,13 %2,94 %  
kosmetika13,13 %2,94 %  
dekorativní kosmetiku a parfémy13,13 %2,94 %  

Graf

4. Využíváte srovnávače cen při nákupu na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2784,38 %79,41 %  
ne515,63 %14,71 %  

Graf

5. Jaké srovnávače cen využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Heureka.cz1659,26 %47,06 %  
Zboží.cz933,33 %26,47 %  
oboje13,7 %2,94 %  
srovnanicen.cz13,7 %2,94 %  

Graf

6. Zůstáváte věrní osvědčeným prodejcům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nakupuji vždy podle toho, jak je to pro mě výhodné2165,63 %61,76 %  
ano, nakupuji vždy jen v těchto několika e-shopech1134,38 %32,35 %  

Graf

7. Který z uvedených faktorů by Vás přesvědčil k nákupu v daném e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dodání zboží do 24 hodin od objednání 1031,25 %29,41 %  
záruka na zboží v nadstandardní délce 36 měsíců.618,75 %17,65 %  
možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 1 měsíce618,75 %17,65 %  
doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč515,63 %14,71 %  
věrnostní program412,5 %11,76 %  
možnost účastnit se soutěží o cenné výhry13,13 %2,94 %  

Graf

8. Je pro Vás důležité, aby produkty v nabídce e-shopů měly kvalitní textový a obrazový doprovod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2887,5 %82,35 %  
ne412,5 %11,76 %  

Graf

9. Bylo by pro Vás přínosem, kdybyste si nabízené zboží v e-shopech mohli prohlédnout v krátké video prezentaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, tuto možnost bych uvítal(a)2578,13 %73,53 %  
ne, je to zbytečné721,88 %20,59 %  

Graf

10. Zajímají Vás zkušenosti jiných uživatelů se zbožím, které chcete koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2990,63 %85,29 %  
ne39,38 %8,82 %  

Graf

11. Necháte si zasílat z e-shopů newslettery, e-maily s obchodními nabídkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1753,13 %50 %  
ano1546,88 %44,12 %  

Graf

12. Sledujete stránky e-shopů, prodejců na Facebooku nebo jiném sociálním médiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2165,63 %61,76 %  
ano1134,38 %32,35 %  

Graf

13. Prohlížíte si při nákupu i jiné sekce v e-shopu než jen katalog zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2165,63 %61,76 %  
ne1134,38 %32,35 %  

Graf

14. Jak nejčastěji platíte za zboží v e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bankovním převodem1237,5 %35,29 %  
dobírkou1031,25 %29,41 %  
platební kartou721,88 %20,59 %  
hotově při osobním odběru39,38 %8,82 %  

Graf

15. Jaká forma internetové propagace Vás nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
recenze, video recenze, články uživatelů1031,25 %29,41 %  
asi žádná825 %23,53 %  
bannerová reklama515,63 %14,71 %  
fanouškovské stránky na sociálních sítích39,38 %8,82 %  
textová reklama, hypertextové odkazy39,38 %8,82 %  
e-mailová nabídka s odkazem na stránky e-shopu26,25 %5,88 %  
komerční články13,13 %2,94 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2268,75 %64,71 %  
muž1031,25 %29,41 %  

Graf

17. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student(ka)2475 %70,59 %  
zaměstnaný(á)721,88 %20,59 %  
na mateřské dovolené13,13 %2,94 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 21 až do 30 let2578,13 %73,53 %  
od 31 až do 40 let39,38 %8,82 %  
do 20 let39,38 %8,82 %  
od 41 až do 50 let 13,13 %2,94 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kaluža, A.Kupní chování v prostředí Internetu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kupni-chovani-v-prostredi-in.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.