Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku, který se týká kupního rozhodovacího procesu spotřebitele při výběru mobilního operátora.
Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické a výsledky tohoto šetření budou součástí mé diplomové práce. Vyplnění by Vám nemělo zabrat více než 15 minut. Dotazník je anonymní a informace budou sloužit výhradně pro studijní účely. Při zodpovídání otázek zaškrtněte jednu možnost a pokud je uvedeno, tak i více možností.
Velmi Vám děkuji za ochotu a spolupráci při vyplňování tohoto dotazníku.
Renáta Grinová
Odpovědi respondentů
1. Jakého mobilního operátora využíváte? (možnost zaškrtnout více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
O2
50
44,64 %
44,64 %
Vodafone
41
36,61 %
36,61 %
T-Mobile
40
35,71 %
35,71 %
U:fon
3
2,68 %
2,68 %
2. Kolik využíváte telefonních čísel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 soukromé
67
59,82 %
59,82 %
1 soukromé a 1 služební
21
18,75 %
18,75 %
2 soukromé
8
7,14 %
7,14 %
1 služební
4
3,57 %
3,57 %
2
2
1,79 %
1,79 %
2 soukromé a 1 služební
2
1,79 %
1,79 %
nic
2
1,79 %
1,79 %
2 soukromá
2
1,79 %
1,79 %
služební i soukromé v jednom
1
0,89 %
0,89 %
1 služební + U:fon Fofr Internet
1
0,89 %
0,89 %
3x soukromé
1
0,89 %
0,89 %
2 služební a 2 soukromé
1
0,89 %
0,89 %
3. Kolik PRŮMĚRNĚ MĚSÍČNĚ platíte za mobilní služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 - 499 Kč
46
41,07 %
41,07 %
500 - 999 Kč
37
33,04 %
33,04 %
1.000 Kč - 2.499 Kč
21
18,75 %
18,75 %
do 99 Kč
6
5,36 %
5,36 %
více než 2.500 Kč
1
0,89 %
0,89 %
Nevím, telefon mi platí zaměstnavatel
1
0,89 %
0,89 %
4. Kolik si myslíte, že by byla FÉROVÁ MĚSÍČNÍ cena za poskytnuté služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 - 499 Kč
70
62,5 %
62,5 %
500 - 999 Kč
25
22,32 %
22,32 %
do 99 Kč
14
12,5 %
12,5 %
1.000 Kč - 2.499 Kč
3
2,68 %
2,68 %
5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0x
54
48,21 %
48,21 %
1x
31
27,68 %
27,68 %
2x
17
15,18 %
15,18 %
3x
9
8,04 %
8,04 %
1 číslo beze změny/u druhého 2*změna
1
0,89 %
0,89 %
6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jsem spokojená celou dobu se službami současného operátora
23
46 %
20,54 %
Nejsem plně spokojen/a, ale nikdy mi konkurence nedokázala nabídnout podmínky, které by mě přesvědčily
22
44 %
19,64 %
Nechci měnit telefonní číslo
9
18 %
8,04 %
Proces přechodu mi přijde zdlouhavý a nechce se mi ho podstupovat
8
16 %
7,14 %
Nabídky ostatních operátorů mi přijdou nepřehledné, proto o změně neuvažuji
1
2 %
0,89 %
nic
1
2 %
0,89 %
7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Konkurence mi nabídla výhodnější cenovou nabídku a lepší služby
38
67,86 %
33,93 %
Kvůli zvýhodněnému volání V RÁMCI JEDNÉ SÍTĚ se svými blízkými (s rodinou, přítelem/přítelkyní)
25
44,64 %
22,32 %
Jiný operátor je mi sympatičtější
11
19,64 %
9,82 %
Dostal/a jsem služební telefon
11
19,64 %
9,82 %
Konkurence mi nabídla telefon za nižší cenu
2
3,57 %
1,79 %
8. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora: Jak dlouho jste se rozhodovali pro ZMĚNU OPERÁTORA?(NE PRO ZMĚNU TARIFU)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Týden
17
30,91 %
15,18 %
Den
13
23,64 %
11,61 %
Hodinu
11
20 %
9,82 %
Měsíc
10
18,18 %
8,93 %
Více než měsíc
4
7,27 %
3,57 %
9. S kým jste nejčastěji v kontaktu přes telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
S rodinnými příslušníky ve STEJNÉ síti
37
33,04 %
33,04 %
S kamarády i v OSTATNÍCH sítích
29
25,89 %
25,89 %
S rodinnými příslušniky i v OSTATNÍCH sítích
23
20,54 %
20,54 %
pracovní záležitosti - s klienty, zaměstnavatelem, ...
11
9,82 %
9,82 %
S kamarády ve STEJNÉ síti
10
8,93 %
8,93 %
s úřady, doktory, ...
2
1,79 %
1,79 %
10. Který slogan společnosti je Vám bližší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jde to i jinak
23
20,54 %
20,54 %
Více možnosotí
21
18,75 %
18,75 %
Simply clever
18
16,07 %
16,07 %
Prostě blíž
16
14,29 %
14,29 %
Pro společné zážitky
14
12,5 %
12,5 %
Život podle Vašich představ
12
10,71 %
10,71 %
Open happiness
4
3,57 %
3,57 %
Power to you
4
3,57 %
3,57 %
11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na značkové prodejně
71
63,39 %
63,39 %
Nepamatuji se
14
12,5 %
12,5 %
Přes zákaznickou linku po telefonu - SÁM/SAMA JSEM OPERÁTORA KONTAKTOVAL/A
11
9,82 %
9,82 %
Pomocí e-shopu
10
8,93 %
8,93 %
Přes zákaznickou linku po telefonu - OPERÁTOR MĚ KONTAKTOVAL SÁM
4
3,57 %
3,57 %
U prodejce na ulici
2
1,79 %
1,79 %
12. Díky jakým informačním zdrojům se dozvídáte o nabídce služeb mobilních operátorů?(možnost zaškrtnout i více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na internetových stránkách operátora
55
49,11 %
49,11 %
Reklamy v televizi, tiskovinách
52
46,43 %
46,43 %
Přátelé, známí, rodina
49
43,75 %
43,75 %
Novinky mě nezajímají
23
20,54 %
20,54 %
Novinky nehledám, operátor mě kontaktuje sám
19
16,96 %
16,96 %
Konzultace na značkové prodejně
14
12,5 %
12,5 %
Zákaznická linka daného operátora
10
8,93 %
8,93 %
13. Výběr mobilního operátora jsem konzultoval/a:(možnost zaškrtnout více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s rodinným příslušníkem
40
35,71 %
35,71 %
sám/sama
31
27,68 %
27,68 %
s partnerem/partnerkou
21
18,75 %
18,75 %
s přáteli, známými
19
16,96 %
16,96 %
s někým jiným
12
10,71 %
10,71 %
pouze se zaměstnanci daného operátora
7
6,25 %
6,25 %
14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Pokrytí signálu
2.875
8.931
Nízká cena služeb
2.759
7.665
Značka, image operátora
8.116
13.835
Cena zvýhodněného telefonu
6.813
9.617
Rozsah doplňkových služeb - možnost vybrat si tel.č., balíčky MMS, mobil banka, videohovory, ...
7.027
7.758
Být u operátora, který nabízí jako první novinky na český trh(nové tarify, telefony, balíčky,...)
8
9.375
Nevázat se smlouvou a moci si kdykoliv změnit tarif a služby
5.857
7.015
Ochota zaměstnanců operátora poskytnout radu (na zákaznické lince, na značkové prodejně,...)
6.5
5.589
Dovolatelnost na zákaznickou linku
7.563
6.318
Nabídka balíčků zvýhodněného volání a smskování na VYBRANÁ ČÍSLA
7.08
8.306
Nabídka balíčků zvýhodněného volání a smskování na VŠECHNA ČÍSLA
6.991
9.562
Rychlý mobilní internet
8.42
10.851
15. Jak dlouho využíváte mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 5 let
107
95,54 %
95,54 %
2 - 5 let
4
3,57 %
3,57 %
1-6 měsíců
1
0,89 %
0,89 %
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
72
64,29 %
64,29 %
Muž
40
35,71 %
35,71 %
17. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 34 let
53
47,32 %
47,32 %
20 - 25 let
47
41,96 %
41,96 %
35 - 44 let
6
5,36 %
5,36 %
do 19 let
3
2,68 %
2,68 %
55 - 64 let
2
1,79 %
1,79 %
45 - 54 let
1
0,89 %
0,89 %
18. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
40
35,71 %
35,71 %
Sdředoškolské s maturitou
39
34,82 %
34,82 %
Student/ka VOŠ, VŠ
20
17,86 %
17,86 %
Základní
4
3,57 %
3,57 %
Sdředoškolské bez maturity
4
3,57 %
3,57 %
Vyšší odborné
3
2,68 %
2,68 %
Vyučen/a
2
1,79 %
1,79 %
19. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100.000 a více obyvatel
45
40,18 %
40,18 %
5.000 - 19.999 obyvatel
28
25 %
25 %
20.000 - 99.999 obyvatel
21
18,75 %
18,75 %
Méně než 1.000 obyvatel
13
11,61 %
11,61 %
1.000 - 4.999 obyvatel
5
4,46 %
4,46 %
20. Počet členů Vaší domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dva
31
27,68 %
27,68 %
čtyři
30
26,79 %
26,79 %
tři
26
23,21 %
23,21 %
více než čtyři
13
11,61 %
11,61 %
žiji sám/sama
12
10,71 %
10,71 %
21. Do jaké skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mladí pracující lidé bez dětí
50
44,64 %
44,64 %
Student
35
31,25 %
31,25 %
Pracující lidé s dětmi závislými na Vašich příjmech
15
13,39 %
13,39 %
Nezaměstnaný
3
2,68 %
2,68 %
Pracující lidé se samostatnými, nezávislými, dospělými dětmi
3
2,68 %
2,68 %
OSVČ
2
1,79 %
1,79 %
Důchodce
2
1,79 %
1,79 %
Starší lidé bez dětí
2
1,79 %
1,79 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný operátor je mi sympatičtější na otázku 7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)
5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?
odpověď 0x:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsem plně spokojen/a, ale nikdy mi konkurence nedokázala nabídnout podmínky, které by mě přesvědčily na otázku 6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem spokojená celou dobu se službami současného operátora na otázku 6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)
11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)
odpověď Na značkové prodejně:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být u operátora, který nabízí jako první novinky na český trh(nové tarify, telefony, balíčky,...)=12 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dovolatelnost na zákaznickou linku=7 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
odpověď Nízká cena služeb=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokrytí signálu=2 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
odpověď Pokrytí signálu=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízká cena služeb=2 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
16. Pohlaví
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena zvýhodněného telefonu=8 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
21. Do jaké skupiny patříte?
odpověď Mladí pracující lidé bez dětí:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostal/a jsem služební telefon na otázku 7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jakého mobilního operátora využíváte? (možnost zaškrtnout více odpovědí)
2. Kolik využíváte telefonních čísel?
3. Kolik PRŮMĚRNĚ MĚSÍČNĚ platíte za mobilní služby?
4. Kolik si myslíte, že by byla FÉROVÁ MĚSÍČNÍ cena za poskytnuté služby?
5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?
6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)
7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)
8. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora: Jak dlouho jste se rozhodovali pro ZMĚNU OPERÁTORA?(NE PRO ZMĚNU TARIFU)
9. S kým jste nejčastěji v kontaktu přes telefon?
10. Který slogan společnosti je Vám bližší?
11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)
12. Díky jakým informačním zdrojům se dozvídáte o nabídce služeb mobilních operátorů?(možnost zaškrtnout i více odpovědí)
13. Výběr mobilního operátora jsem konzultoval/a:(možnost zaškrtnout více odpovědí)
14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
15. Jak dlouho využíváte mobilní telefon?
16. Pohlaví
17. Věk
18. Vzdělání
19. Bydliště
20. Počet členů Vaší domácnosti
21. Do jaké skupiny patříte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jakého mobilního operátora využíváte? (možnost zaškrtnout více odpovědí)
2. Kolik využíváte telefonních čísel?
3. Kolik PRŮMĚRNĚ MĚSÍČNĚ platíte za mobilní služby?
4. Kolik si myslíte, že by byla FÉROVÁ MĚSÍČNÍ cena za poskytnuté služby?
5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?
6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)
7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)
8. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora: Jak dlouho jste se rozhodovali pro ZMĚNU OPERÁTORA?(NE PRO ZMĚNU TARIFU)
9. S kým jste nejčastěji v kontaktu přes telefon?
10. Který slogan společnosti je Vám bližší?
11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)
12. Díky jakým informačním zdrojům se dozvídáte o nabídce služeb mobilních operátorů?(možnost zaškrtnout i více odpovědí)
13. Výběr mobilního operátora jsem konzultoval/a:(možnost zaškrtnout více odpovědí)
14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
15. Jak dlouho využíváte mobilní telefon?
16. Pohlaví
17. Věk
18. Vzdělání
19. Bydliště
20. Počet členů Vaší domácnosti
21. Do jaké skupiny patříte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
iv: otázka: 11. Kde jste si sjednala služby se svým současním operátorem? - nespadám do žádné kolonky, dodej kolonku: sepsala jsem si to sama :o)))) jinak mám také problém u otázky 14. kdy zaškrtnu bod a pak mi postupně mizí body.
Renáta Grinová: Bodíku, stačí zaškrtnout u každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí - dvě odpovědi nemůžou mít například stejnou pozici č.1. Já tu otázku snad smažu :)
Bodík: Já se teda snažila to vyplnit, ale nějako mi nefunguje zaškrtnout u otázky č. 14 právě jedna odpověď. z neznámých důvodů mi zaškrtané body po další zaškrtnutí postupně mizí :( Takže nerozumim a asi tedy bohužel ani nepomůžu :(
:-): Vámi hledaný dotazník průzkumu na téma "Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora" je právě autorem upravován, zkuste odkaz navštívit později.
Renáta Grinová: Zufře, hoď mi to do mailu prosím :) Ty jsi vždycky ve všem specifická :) připomínky potřebuju, aspoň se budu mít v čem rozepsat v diplomce :)
Zufr: Mám teda nějaké menší metodické výhrady k dotazníku, někdy u povinné otázky se mi nehodila žádná odpověď. Navíc tim, že mi telefon někdo platí, tak jsem trochu specifický člověk a např. cena mě vůbec nezajímá