Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora

Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renáta Grinová
Šetření:01. 06. 2010 - 11. 06. 2010
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku, který se týká kupního rozhodovacího procesu spotřebitele při výběru mobilního operátora.

Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické a výsledky tohoto šetření budou součástí mé diplomové práce. Vyplnění by Vám nemělo zabrat více než 15 minut. Dotazník je anonymní a informace budou sloužit výhradně pro studijní účely. Při zodpovídání otázek zaškrtněte jednu možnost a pokud je uvedeno, tak i více možností.

Velmi Vám děkuji za ochotu a spolupráci při vyplňování tohoto dotazníku.

Renáta Grinová
 

Odpovědi respondentů

1. Jakého mobilního operátora využíváte? (možnost zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O25044,64 %44,64 %  
Vodafone4136,61 %36,61 %  
T-Mobile4035,71 %35,71 %  
U:fon32,68 %2,68 %  

Graf

2. Kolik využíváte telefonních čísel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 soukromé6759,82 %59,82 %  
1 soukromé a 1 služební2118,75 %18,75 %  
2 soukromé87,14 %7,14 %  
1 služební43,57 %3,57 %  
221,79 %1,79 %  
2 soukromé a 1 služební21,79 %1,79 %  
nic21,79 %1,79 %  
2 soukromá21,79 %1,79 %  
služební i soukromé v jednom10,89 %0,89 %  
1 služební + U:fon Fofr Internet10,89 %0,89 %  
3x soukromé 10,89 %0,89 %  
2 služební a 2 soukromé10,89 %0,89 %  

Graf

3. Kolik PRŮMĚRNĚ MĚSÍČNĚ platíte za mobilní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 499 Kč4641,07 %41,07 %  
500 - 999 Kč3733,04 %33,04 %  
1.000 Kč - 2.499 Kč2118,75 %18,75 %  
do 99 Kč65,36 %5,36 %  
více než 2.500 Kč10,89 %0,89 %  
Nevím, telefon mi platí zaměstnavatel10,89 %0,89 %  

Graf

4. Kolik si myslíte, že by byla FÉROVÁ MĚSÍČNÍ cena za poskytnuté služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 499 Kč7062,5 %62,5 %  
500 - 999 Kč2522,32 %22,32 %  
do 99 Kč1412,5 %12,5 %  
1.000 Kč - 2.499 Kč32,68 %2,68 %  

Graf

5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0x5448,21 %48,21 %  
1x3127,68 %27,68 %  
2x1715,18 %15,18 %  
3x98,04 %8,04 %  
1 číslo beze změny/u druhého 2*změna10,89 %0,89 %  

Graf

6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem spokojená celou dobu se službami současného operátora2346 %20,54 %  
Nejsem plně spokojen/a, ale nikdy mi konkurence nedokázala nabídnout podmínky, které by mě přesvědčily2244 %19,64 %  
Nechci měnit telefonní číslo918 %8,04 %  
Proces přechodu mi přijde zdlouhavý a nechce se mi ho podstupovat816 %7,14 %  
Nabídky ostatních operátorů mi přijdou nepřehledné, proto o změně neuvažuji12 %0,89 %  
nic12 %0,89 %  

Graf

7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Konkurence mi nabídla výhodnější cenovou nabídku a lepší služby3867,86 %33,93 %  
Kvůli zvýhodněnému volání V RÁMCI JEDNÉ SÍTĚ se svými blízkými (s rodinou, přítelem/přítelkyní)2544,64 %22,32 %  
Jiný operátor je mi sympatičtější1119,64 %9,82 %  
Dostal/a jsem služební telefon1119,64 %9,82 %  
Konkurence mi nabídla telefon za nižší cenu23,57 %1,79 %  

Graf

8. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora: Jak dlouho jste se rozhodovali pro ZMĚNU OPERÁTORA?(NE PRO ZMĚNU TARIFU)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Týden1730,91 %15,18 %  
Den1323,64 %11,61 %  
Hodinu1120 %9,82 %  
Měsíc1018,18 %8,93 %  
Více než měsíc47,27 %3,57 %  

Graf

9. S kým jste nejčastěji v kontaktu přes telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S rodinnými příslušníky ve STEJNÉ síti3733,04 %33,04 %  
S kamarády i v OSTATNÍCH sítích2925,89 %25,89 %  
S rodinnými příslušniky i v OSTATNÍCH sítích2320,54 %20,54 %  
pracovní záležitosti - s klienty, zaměstnavatelem, ...119,82 %9,82 %  
S kamarády ve STEJNÉ síti108,93 %8,93 %  
s úřady, doktory, ...21,79 %1,79 %  

Graf

10. Který slogan společnosti je Vám bližší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jde to i jinak2320,54 %20,54 %  
Více možnosotí2118,75 %18,75 %  
Simply clever1816,07 %16,07 %  
Prostě blíž1614,29 %14,29 %  
Pro společné zážitky1412,5 %12,5 %  
Život podle Vašich představ1210,71 %10,71 %  
Open happiness43,57 %3,57 %  
Power to you43,57 %3,57 %  

Graf

11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na značkové prodejně7163,39 %63,39 %  
Nepamatuji se1412,5 %12,5 %  
Přes zákaznickou linku po telefonu - SÁM/SAMA JSEM OPERÁTORA KONTAKTOVAL/A119,82 %9,82 %  
Pomocí e-shopu108,93 %8,93 %  
Přes zákaznickou linku po telefonu - OPERÁTOR MĚ KONTAKTOVAL SÁM43,57 %3,57 %  
U prodejce na ulici21,79 %1,79 %  

Graf

12. Díky jakým informačním zdrojům se dozvídáte o nabídce služeb mobilních operátorů?(možnost zaškrtnout i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetových stránkách operátora5549,11 %49,11 %  
Reklamy v televizi, tiskovinách5246,43 %46,43 %  
Přátelé, známí, rodina4943,75 %43,75 %  
Novinky mě nezajímají2320,54 %20,54 %  
Novinky nehledám, operátor mě kontaktuje sám1916,96 %16,96 %  
Konzultace na značkové prodejně1412,5 %12,5 %  
Zákaznická linka daného operátora108,93 %8,93 %  

Graf

13. Výběr mobilního operátora jsem konzultoval/a:(možnost zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodinným příslušníkem4035,71 %35,71 %  
sám/sama3127,68 %27,68 %  
s partnerem/partnerkou2118,75 %18,75 %  
s přáteli, známými1916,96 %16,96 %  
s někým jiným1210,71 %10,71 %  
pouze se zaměstnanci daného operátora76,25 %6,25 %  

Graf

14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pokrytí signálu2.8758.931
Nízká cena služeb2.7597.665
Značka, image operátora8.11613.835
Cena zvýhodněného telefonu6.8139.617
Rozsah doplňkových služeb - možnost vybrat si tel.č., balíčky MMS, mobil banka, videohovory, ...7.0277.758
Být u operátora, který nabízí jako první novinky na český trh(nové tarify, telefony, balíčky,...)89.375
Nevázat se smlouvou a moci si kdykoliv změnit tarif a služby5.8577.015
Ochota zaměstnanců operátora poskytnout radu (na zákaznické lince, na značkové prodejně,...)6.55.589
Dovolatelnost na zákaznickou linku7.5636.318
Nabídka balíčků zvýhodněného volání a smskování na VYBRANÁ ČÍSLA7.088.306
Nabídka balíčků zvýhodněného volání a smskování na VŠECHNA ČÍSLA6.9919.562
Rychlý mobilní internet8.4210.851

Graf

15. Jak dlouho využíváte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 5 let10795,54 %95,54 %  
2 - 5 let43,57 %3,57 %  
1-6 měsíců10,89 %0,89 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7264,29 %64,29 %  
Muž4035,71 %35,71 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 34 let5347,32 %47,32 %  
20 - 25 let4741,96 %41,96 %  
35 - 44 let65,36 %5,36 %  
do 19 let32,68 %2,68 %  
55 - 64 let21,79 %1,79 %  
45 - 54 let10,89 %0,89 %  

Graf

18. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4035,71 %35,71 %  
Sdředoškolské s maturitou3934,82 %34,82 %  
Student/ka VOŠ, VŠ2017,86 %17,86 %  
Základní43,57 %3,57 %  
Sdředoškolské bez maturity43,57 %3,57 %  
Vyšší odborné32,68 %2,68 %  
Vyučen/a21,79 %1,79 %  

Graf

19. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100.000 a více obyvatel4540,18 %40,18 %  
5.000 - 19.999 obyvatel2825 %25 %  
20.000 - 99.999 obyvatel2118,75 %18,75 %  
Méně než 1.000 obyvatel1311,61 %11,61 %  
1.000 - 4.999 obyvatel54,46 %4,46 %  

Graf

20. Počet členů Vaší domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dva3127,68 %27,68 %  
čtyři3026,79 %26,79 %  
tři2623,21 %23,21 %  
více než čtyři1311,61 %11,61 %  
žiji sám/sama1210,71 %10,71 %  

Graf

21. Do jaké skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mladí pracující lidé bez dětí5044,64 %44,64 %  
Student3531,25 %31,25 %  
Pracující lidé s dětmi závislými na Vašich příjmech1513,39 %13,39 %  
Nezaměstnaný32,68 %2,68 %  
Pracující lidé se samostatnými, nezávislými, dospělými dětmi32,68 %2,68 %  
OSVČ21,79 %1,79 %  
Důchodce21,79 %1,79 %  
Starší lidé bez dětí21,79 %1,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik využíváte telefonních čísel?

  • odpověď 1 soukromé:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný operátor je mi sympatičtější na otázku 7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)

5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?

  • odpověď 0x:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsem plně spokojen/a, ale nikdy mi konkurence nedokázala nabídnout podmínky, které by mě přesvědčily na otázku 6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem spokojená celou dobu se službami současného operátora na otázku 6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)

11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)

  • odpověď Na značkové prodejně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být u operátora, který nabízí jako první novinky na český trh(nové tarify, telefony, balíčky,...)=12 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dovolatelnost na zákaznickou linku=7 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

  • odpověď Nízká cena služeb=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokrytí signálu=2 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)
  • odpověď Pokrytí signálu=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízká cena služeb=2 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

16. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena zvýhodněného telefonu=8 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

21. Do jaké skupiny patříte?

  • odpověď Mladí pracující lidé bez dětí:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostal/a jsem služební telefon na otázku 7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého mobilního operátora využíváte? (možnost zaškrtnout více odpovědí)

2. Kolik využíváte telefonních čísel?

3. Kolik PRŮMĚRNĚ MĚSÍČNĚ platíte za mobilní služby?

4. Kolik si myslíte, že by byla FÉROVÁ MĚSÍČNÍ cena za poskytnuté služby?

5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?

6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)

7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)

8. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora: Jak dlouho jste se rozhodovali pro ZMĚNU OPERÁTORA?(NE PRO ZMĚNU TARIFU)

9. S kým jste nejčastěji v kontaktu přes telefon?

10. Který slogan společnosti je Vám bližší?

11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)

12. Díky jakým informačním zdrojům se dozvídáte o nabídce služeb mobilních operátorů?(možnost zaškrtnout i více odpovědí)

13. Výběr mobilního operátora jsem konzultoval/a:(možnost zaškrtnout více odpovědí)

14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

15. Jak dlouho využíváte mobilní telefon?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Vzdělání

19. Bydliště

20. Počet členů Vaší domácnosti

21. Do jaké skupiny patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého mobilního operátora využíváte? (možnost zaškrtnout více odpovědí)

2. Kolik využíváte telefonních čísel?

3. Kolik PRŮMĚRNĚ MĚSÍČNĚ platíte za mobilní služby?

4. Kolik si myslíte, že by byla FÉROVÁ MĚSÍČNÍ cena za poskytnuté služby?

5. Kolikrát jste změnil/a operátora během doby, co vlastníte mobilní telefon?

6. Pokud jste NEZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnout více odpovědí)

7. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora, prosím uveďte důvod: (možnost zaškrtnou více odpovědí)

8. Pokud jste ZMĚNIL/A operátora: Jak dlouho jste se rozhodovali pro ZMĚNU OPERÁTORA?(NE PRO ZMĚNU TARIFU)

9. S kým jste nejčastěji v kontaktu přes telefon?

10. Který slogan společnosti je Vám bližší?

11. Kde jste si sjednal/a služby se svým současným operátorem?(NE ZMĚNU TARIFU)

12. Díky jakým informačním zdrojům se dozvídáte o nabídce služeb mobilních operátorů?(možnost zaškrtnout i více odpovědí)

13. Výběr mobilního operátora jsem konzultoval/a:(možnost zaškrtnout více odpovědí)

14. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru operátora? (seřaďte od 1. - nejdůležitější do 12.- nejméně důležité - každé odpovědi PRÁVĚ JEDNO pořadí)

15. Jak dlouho využíváte mobilní telefon?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Vzdělání

19. Bydliště

20. Počet členů Vaší domácnosti

21. Do jaké skupiny patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Grinová, R.Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kupni-rozhodovaci-proces-pri-vyberu-mobilniho-operatora.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.