Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > kupní rozhodovací proces - tabulkové čokolády

kupní rozhodovací proces - tabulkové čokolády

Zúčastněte se krátkého průzkumu o trendech v pohostinství v ČR
A vyhrajte jednu z 5 hořkých čokolád z limitované edice Jordi's

(konec vyplňování 9. 11. 2019)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marian Mlýnek
Šetření:09. 04. 2019 - 22. 04. 2019
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):27 / 27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jako student Vysoké školy ekonomické se na Vás obracím s prosbou o vyplnění tohoto dotazníku. Tento dotazník je součástí mé diplomové práce, která je zaměřená na identifikaci faktorů, které mají vliv na kupní rozhodovací proces u tabulkových čokolád.    

Odpovědi respondentů

1. Jak často jíte tabulkové čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x týdně3150,82 %50,82 %  
více než 2x týdně1321,31 %21,31 %  
1x týdně1118,03 %18,03 %  
2x týdně69,84 %9,84 %  

Graf

2. Při jakých příležitostech kupujete tabulkové čokolády?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen tak69,84 %9,84 %  
mám na ni chuť23,28 %3,28 %  
na narozeniny kolegyním v zaměstn.11,64 %1,64 %  
Mikuláš, narozeniny, svátky - jako drobnou pozornost11,64 %1,64 %  
došla předchozí11,64 %1,64 %  
predMS11,64 %1,64 %  
když na ně mám chuť11,64 %1,64 %  
Jen tak na chuť 11,64 %1,64 %  
když mám chuť11,64 %1,64 %  
normální nákup11,64 %1,64 %  
ostatní odpovědi při příležitosti nákupu potravin
když mám na ni chuť
Jako dezert po obědě.
nepotřebuji žádnou příležitost
Pro svoji potřebu. Každý den sním tabulku čokolády nebo min. půlku tabulky.
K narozeninám, na oslavy
Když jsem zrovna v obchodě a mám chuť na čokoládu, jako dárek.
Současný výskyt čokolády a mě v obchodě
Když slavím
nejčastěji jako drobný dárek
Když zabloudím do nějakého lepšího obchodu.
Když chci
Při příležitosti návštěvy obchodu s potravinami
jako dárek, jako odměnu
svátky, narozeniny apod.
když na ni mám chuť
nižší cena, jako dárek
kupuji průběžně, ne pro speciální příležitosti
Kdykoliv
Neni zadna konkretni prilezitost
oslava,stres
K nákupu čokolády nepotřebuji žádnou speciální příležitost.
Při nákupu
Když je ve slevě, když na ni mám chuť, jako odměnu za cokoliv
Jen tak, pečení nebo při příležitosti něčího svátku
na vaření, jen tak na chuť, jako dárek/poděkování někomu
jako dárek
Narozeniny, svátek...
Narozeniny, svátek
Když se zhulim a mám chuť
Narozeniny
Oslava, chuť na čokoládu
Když je chuť
Když mam chuť na čokoládu
Náhodně
Když mám chuť.
Jen tak na c-huť
nahodile, když mám chuť
Kdyz mam chur
při příležitosti nákupu v supermarketu
při běžném nákupu
Kdyz mam chut na cokoladu a ma mekdo narozeniny
když jdu do obchodu
Pri navsteve obchodu,nepotrebuji konkretni prilezitost
když mám na ni chuť a peníze
4573,77 %73,77 % 

Graf

3. Jaké jsou vaše důvody pro nákup tabulkových čokolád?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť1219,67 %19,67 %  
dárek34,92 %4,92 %  
mám je ráda34,92 %4,92 %  
chuť na čokoládu34,92 %4,92 %  
Chutná mi.23,28 %3,28 %  
chuť, cena23,28 %3,28 %  
je to vhodný doplněk k dárku11,64 %1,64 %  
dodání energie, zlepšení nálady11,64 %1,64 %  
MS11,64 %1,64 %  
Chuť na ni 11,64 %1,64 %  
ostatní odpovědi Mám na ni chuť
když mám chuť
dostanu na ni chuť
Chuť, levný dárek
jsou větší
Viz výše.
Slavnost
nějaké výročí nebo oslava
Chci si pochutnat.
Když mám na ně chuť
dárek, odměna
Jako drobné dárky
dárek pro někoho, PMS
mám je na delší dobu
Chutě
Potreba je snist
Chut na cokoladu
stres, chuť
Mám ráda čokoládu
Čokoláda je sladká pochutina
vaření, udělat si radost, dárek
Chuť, narozeniny, svátek
To samé co u ot. Č 2
Nevím jaký dárek koupit
Větší množství
Mám na ji chuť.
jsou dobré
chuť, dárek
mám na ně chuť
Kdyz ma chut na cokoladu
konzumace?
mám chuť na čokoládu
3252,46 %52,46 % 

Graf

4. Jaké značky čokolády jíte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka3354,1 %54,1 %  
Lindt1727,87 %27,87 %  
Orion1727,87 %27,87 %  
Figaro813,11 %13,11 %  
Ritter sport69,84 %9,84 %  
studentská pečet46,56 %6,56 %  
Kinder46,56 %6,56 %  
Lind46,56 %6,56 %  
merci34,92 %4,92 %  
Geisha23,28 %3,28 %  
Hořká 23,28 %3,28 %  
Bílá 23,28 %3,28 %  
Čokoláda na vaření z Lidlu11,64 %1,64 %  
Menakao11,64 %1,64 %  
Francois Pralus11,64 %1,64 %  
Bonnat11,64 %1,64 %  
ostatni nevim11,64 %1,64 %  
jiné (nesleduji značku)11,64 %1,64 %  
Linde 11,64 %1,64 %  
fin carre11,64 %1,64 %  
Bellarom11,64 %1,64 %  
FinCarre11,64 %1,64 %  
z lídlu - neznám značku11,64 %1,64 %  
Ferrero11,64 %1,64 %  
Nevím11,64 %1,64 %  
Schogetten11,64 %1,64 %  
Jordi's11,64 %1,64 %  
Mléčná 11,64 %1,64 %  
Oříšková 11,64 %1,64 %  
Nemám oblíbenou značku, koukám na složení11,64 %1,64 %  
Sarroti11,64 %1,64 %  
Bounty11,64 %1,64 %  
Toblerone11,64 %1,64 %  
Lidl11,64 %1,64 %  
Rossmann11,64 %1,64 %  
Male cokoladovny11,64 %1,64 %  
lint11,64 %1,64 %  
Nějaká bílá čokoláda11,64 %1,64 %  
Značku neřeším, jen složení a cenu11,64 %1,64 %  
Lidl čokoláda11,64 %1,64 %  
Fin Carré (z Lidlu)11,64 %1,64 %  
Orion na vaření11,64 %1,64 %  
Orion 68%11,64 %1,64 %  
Studenská pečeť11,64 %1,64 %  
J. D. Gross (Lidl)11,64 %1,64 %  
Carla11,64 %1,64 %  
Rotter sport 11,64 %1,64 %  
Sport Riter11,64 %1,64 %  
Lindor11,64 %1,64 %  
Nejde o značku11,64 %1,64 %  
-11,64 %1,64 %  
čokoláda z Lidlu11,64 %1,64 %  
z delmartu11,64 %1,64 %  
Ritter11,64 %1,64 %  
Stud pecet11,64 %1,64 %  
lidl privátní značky 11,64 %1,64 %  
Studentska pecet11,64 %1,64 %  

Graf

5. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád rádio:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne5691,8 %91,8 %  
spíše ne58,2 %8,2 %  

Graf

6. Důležitým zdrojem informací jsou pro mě při nákupu tabulkových čokolád noviny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne5590,16 %90,16 %  
spíše ne46,56 %6,56 %  
ani ano ani ne11,64 %1,64 %  
spíše ano11,64 %1,64 %  

Graf

7. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád televize:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne3963,93 %63,93 %  
spíše ne1219,67 %19,67 %  
ani ano ani ne711,48 %11,48 %  
spíše ano34,92 %4,92 %  

Graf

8. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád internet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne3150,82 %50,82 %  
spíše ne1219,67 %19,67 %  
spíše ano914,75 %14,75 %  
ani ano ani ne711,48 %11,48 %  
určitě ano23,28 %3,28 %  

Graf

9. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád venkovní reklama (např. billboardy):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne3760,66 %60,66 %  
spíše ne1931,15 %31,15 %  
ani ano ani ne34,92 %4,92 %  
spíše ano23,28 %3,28 %  

Graf

10. Pokud se chystám koupit čokoládu, vyhledávám informace aktivně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy3150,82 %50,82 %  
téměř nikdy1524,59 %24,59 %  
ano, vždy69,84 %9,84 %  
občas69,84 %9,84 %  
většinou34,92 %4,92 %  

Graf

11. Při výběru čokolády je pro mě nejdůležitější chuť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano4472,13 %72,13 %  
spíše ano1524,59 %24,59 %  
ani ano ani ne11,64 %1,64 %  
spíše ne11,64 %1,64 %  

Graf

12. Při výběru čokolády mě často ovlivní reklama:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne3049,18 %49,18 %  
spíše ne2439,34 %39,34 %  
ani ano ani ne46,56 %6,56 %  
spíše ano34,92 %4,92 %  

Graf

13. Na tabulkových čokoládách je pro mě důležitý především atraktivní vzhled a pěkný obal:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2236,07 %36,07 %  
určitě ne1626,23 %26,23 %  
ani ano ani ne1321,31 %21,31 %  
spíše ano914,75 %14,75 %  
určitě ano11,64 %1,64 %  

Graf

14. Při výběru tabulkových čokolád mi záleží na značce:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2744,26 %44,26 %  
určitě ano1422,95 %22,95 %  
spíše ne813,11 %13,11 %  
ani ano ani ne69,84 %9,84 %  
určitě ne69,84 %9,84 %  

Graf

15. Jaká vlastnost čokolády je pro vás nejdůležitější při jejím výběru?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť1727,87 %27,87 %  
obsah kakaa46,56 %6,56 %  
Kvalita34,92 %4,92 %  
Chuť a kvalita34,92 %4,92 %  
hořká s vyšším obsahem kakaa11,64 %1,64 %  
složení bez laktózy a bez palmového tuku11,64 %1,64 %  
Mléčná11,64 %1,64 %  
poměr cena chuť (v nižší cenové kategorii)11,64 %1,64 %  
příchuť11,64 %1,64 %  
Dobrý chuť.11,64 %1,64 %  
ostatní odpovědi chuť, kvalita
Kvalita, chuť, podíl kakaa.
Obsah kakaa.
Chuť, cena
Cokoladova
předchozí zkušenost
čisté složení
Kvalita a složení
kvalita surovin, chuť, vyšší obsah kakaa, nižší obsah cukru, bez obsahu rostlinných olejů
Absence nežádoucích přísad
Chuť, chuť a zase chuť...
dobrá chuť
Velká
Dostatečné množství kakaa, obsah jakaového másla bez přídavku palmového a jiného rostlinného tuku, ne moc přeplácaná jinými složkami
Složení, popř. barva a vůně
podíl kakaa
% obsah kakaa, nepřítomnost palmového tuku apod.
Chuť, kvalita,
Chuť a chuť a malé a nepříliš vysoké procento kakaa (mám alergii)
Obsah kakaové hmoty, příchuť
Procento; dobrè složení.
bio
chuť, fairtrade
Musi mi chutnat
chuť, obsah kakaa
příchut, případně obsah kakaa
Procento kakaa
obsah kakaa, přidané latky
2845,9 %45,9 % 

Graf

16. Často při nákupu koupím čokoládu nebo značku čokolády, kterou jsem dříve nekoupil(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3963,93 %63,93 %  
ani ano ani ne813,11 %13,11 %  
určitě ne711,48 %11,48 %  
spíše ano58,2 %8,2 %  
určitě ano23,28 %3,28 %  

Graf

17. Kupuji čokolády, co jsou ve slevě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2134,43 %34,43 %  
spíše ano1727,87 %27,87 %  
určitě ano1118,03 %18,03 %  
ani ano ani ne813,11 %13,11 %  
určitě ne46,56 %6,56 %  

Graf

18. Vždy se u čokolád dívám po speciálních nabídkách (např. limitovaná edice):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2337,7 %37,7 %  
určitě ne1829,51 %29,51 %  
ani ano ani ne1321,31 %21,31 %  
spíše ano58,2 %8,2 %  
určitě ano23,28 %3,28 %  

Graf

19. Jak často se vám stává, že nakonec koupíte jinou čokoládu, než kterou jste předtím plánovali koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
téměř nikdy2439,34 %39,34 %  
občas2337,7 %37,7 %  
nikdy1016,39 %16,39 %  
často46,56 %6,56 %  

Graf

20. Pokud najdu značku čokolády, která mi vyhovuje, neměním ji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3252,46 %52,46 %  
určitě ano1321,31 %21,31 %  
ani ano ani ne1118,03 %18,03 %  
spíše ne46,56 %6,56 %  
určitě ne11,64 %1,64 %  

Graf

21. Vyplatí se připlatit si za kvalitní čokoládu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano3659,02 %59,02 %  
spíše ano1524,59 %24,59 %  
ani ano ani ne69,84 %9,84 %  
spíše ne46,56 %6,56 %  

Graf

22. Stává se mi, že jsem po nákupu s výběrem čokolády spokojen(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často2947,54 %47,54 %  
velmi často2642,62 %42,62 %  
občas69,84 %9,84 %  

Graf

23. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4675,41 %75,41 %  
muž1524,59 %24,59 %  

Graf

24. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 let2032,79 %32,79 %  
30-39 let1727,87 %27,87 %  
40-49 let1016,39 %16,39 %  
12-19 let1016,39 %16,39 %  
50-59 let34,92 %4,92 %  
70-79 let11,64 %1,64 %  

Graf

25. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3150,82 %50,82 %  
středoškolské s maturitou2236,07 %36,07 %  
základní58,2 %8,2 %  
vyučen/SŠ bez maturity34,92 %4,92 %  

Graf

26. Velikost místa bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více obyvatel2134,43 %34,43 %  
20 000 - 99 999 obyvatel1524,59 %24,59 %  
5 000 - 19 999 obyvatel1118,03 %18,03 %  
1 000 - 4 999 obyvatel914,75 %14,75 %  
méně než 1000 obyvatel58,2 %8,2 %  

Graf

27. Počet osob v domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 osoby1931,15 %31,15 %  
2 osoby1626,23 %26,23 %  
4 osoby1321,31 %21,31 %  
1 osoba813,11 %13,11 %  
5 a více osob58,2 %8,2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád venkovní reklama (např. billboardy):

  • odpověď určitě ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 osoby na otázku 27. Počet osob v domácnosti:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často jíte tabulkové čokolády?

3. Jaké jsou vaše důvody pro nákup tabulkových čokolád?

4. Jaké značky čokolády jíte nejčastěji?

5. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád rádio:

6. Důležitým zdrojem informací jsou pro mě při nákupu tabulkových čokolád noviny:

7. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád televize:

8. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád internet:

9. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád venkovní reklama (např. billboardy):

10. Pokud se chystám koupit čokoládu, vyhledávám informace aktivně:

11. Při výběru čokolády je pro mě nejdůležitější chuť:

12. Při výběru čokolády mě často ovlivní reklama:

13. Na tabulkových čokoládách je pro mě důležitý především atraktivní vzhled a pěkný obal:

14. Při výběru tabulkových čokolád mi záleží na značce:

15. Jaká vlastnost čokolády je pro vás nejdůležitější při jejím výběru?

16. Často při nákupu koupím čokoládu nebo značku čokolády, kterou jsem dříve nekoupil(a):

17. Kupuji čokolády, co jsou ve slevě:

18. Vždy se u čokolád dívám po speciálních nabídkách (např. limitovaná edice):

19. Jak často se vám stává, že nakonec koupíte jinou čokoládu, než kterou jste předtím plánovali koupit?

20. Pokud najdu značku čokolády, která mi vyhovuje, neměním ji:

21. Vyplatí se připlatit si za kvalitní čokoládu:

22. Stává se mi, že jsem po nákupu s výběrem čokolády spokojen(a):

23. Pohlaví:

24. Věk:

25. Nejvyšší dosažené vzdělání:

26. Velikost místa bydliště:

27. Počet osob v domácnosti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často jíte tabulkové čokolády?

3. Jaké jsou vaše důvody pro nákup tabulkových čokolád?

4. Jaké značky čokolády jíte nejčastěji?

5. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád rádio:

6. Důležitým zdrojem informací jsou pro mě při nákupu tabulkových čokolád noviny:

7. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád televize:

8. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád internet:

9. Důležitým zdrojem informací je pro mě při nákupu tabulkových čokolád venkovní reklama (např. billboardy):

10. Pokud se chystám koupit čokoládu, vyhledávám informace aktivně:

11. Při výběru čokolády je pro mě nejdůležitější chuť:

12. Při výběru čokolády mě často ovlivní reklama:

13. Na tabulkových čokoládách je pro mě důležitý především atraktivní vzhled a pěkný obal:

14. Při výběru tabulkových čokolád mi záleží na značce:

15. Jaká vlastnost čokolády je pro vás nejdůležitější při jejím výběru?

16. Často při nákupu koupím čokoládu nebo značku čokolády, kterou jsem dříve nekoupil(a):

17. Kupuji čokolády, co jsou ve slevě:

18. Vždy se u čokolád dívám po speciálních nabídkách (např. limitovaná edice):

19. Jak často se vám stává, že nakonec koupíte jinou čokoládu, než kterou jste předtím plánovali koupit?

20. Pokud najdu značku čokolády, která mi vyhovuje, neměním ji:

21. Vyplatí se připlatit si za kvalitní čokoládu:

22. Stává se mi, že jsem po nákupu s výběrem čokolády spokojen(a):

23. Pohlaví:

24. Věk:

25. Nejvyšší dosažené vzdělání:

26. Velikost místa bydliště:

27. Počet osob v domácnosti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mlýnek, M.kupní rozhodovací proces - tabulkové čokolády (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://kupni-rozhodovaci-proces-tab.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.