Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > kurzy českého znakového jazyka
kurzy českého znakového jazyka
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marie Buchtová |
---|---|
Šetření: | 08. 10. 2012 - 05. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 50 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 23.14 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 31,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Marie Buchtová a jsem studentkou navazujícího magisterského studia Speciální pedagogiky na MU se zaměřením na surdopedii a logopedii.
Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který je zcela anonymní a velice mi pomůže při zpracování mé diplomové práce na téma „Analýza motivů intaktní společnosti k osvojení českého znakového jazyka v Jihomoravském kraji“.
V dotazníku se vyskytnou různé typy otázek a možnosti odpovědí, například:
1) Čtete rád/a?
a) ano
b) ne
2) Jak často čtete denní tisk/časopisy/knihy?
a) denně
b) 1x za dva dny
c) 1x týdně
d) 1x za 14 dní
e) 1x za měsíc
f) 1x za 2 měsíce
g) 1x za půl roku
h) jiné – (doplňte):
3) Jaký žánr čtete? (možno vybrat více odpovědí)?
a) romantický
b) dobrodružný
c) detektivní
d) sci-fi
e) fantasy
f) populárně-naučný
g) odborná literatura
h) jiné – (doplňte):
4) Vyjádřete se k následujícím tvrzením?
1 = plně souhlasím 5 = zcela nesouhlasím
a) Čtení je mojí nejoblíbenější volnočasovou činností.
1 2 3 4 5
Vyplnění dotazníku Vám zabere několik málo minut.
Předem velmi děkuji za Váš čas strávený nad vyplňováním dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 46 | 92 % | 92 % |
muž | 4 | 8 % | 8 % |
2. Věk.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 25 | 22 | 44 % | 44 % |
26 - 30 | 12 | 24 % | 24 % |
15 - 20 | 6 | 12 % | 12 % |
31 - 35 | 5 | 10 % | 10 % |
36 - 40 | 2 | 4 % | 4 % |
41 - 45 | 1 | 2 % | 2 % |
ůchodce | 1 | 2 % | 2 % |
72 | 1 | 2 % | 2 % |
3. Přítomnost sluchového postižení u Vás?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 90 % | 90 % |
ano | 5 | 10 % | 10 % |
4. Vyskytuje se sluchové postižení ve Vaší rodině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 88 % | 88 % |
ano | 6 | 12 % | 12 % |
5. V rámci čeho ČZJ studujete nebo jste studoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kurz mimo VŠ | 35 | 70 % | 70 % |
předmět v rámci vysoké školy (VŠ) | 21 | 42 % | 42 % |
6. Studujete nebo jste studoval/a český znakový jazyk (dále jen ČZJ)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 72 % | 72 % |
ne | 14 | 28 % | 28 % |
7. Který z kurzů studujete nebo jste studoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká unie neslyšících | 14 | 28 % | 28 % |
Trojrozměr | 5 | 10 % | 10 % |
Pevnost | 4 | 8 % | 8 % |
žádný | 3 | 6 % | 6 % |
Unie neslyšících Brno | 2 | 4 % | 4 % |
kurz v DDM | 1 | 2 % | 2 % |
Bezhran HK | 1 | 2 % | 2 % |
špatný dotazník, otázka 5 je Pokud ano, ale ja chtel dat ne. | 1 | 2 % | 2 % |
předmět na MU | 1 | 2 % | 2 % |
PedF MUNI | 1 | 2 % | 2 % |
učily mě neslyšící kamarádky | 1 | 2 % | 2 % |
žádný kurz, učila mě neslyšící spolužačka!! | 1 | 2 % | 2 % |
Soukromý neslyšící lektor 3dimenze | 1 | 2 % | 2 % |
V kurzu na VŠ. ve spolupráci s neslyšícími spolužačkami) | 1 | 2 % | 2 % |
měla jsem ČZJ na střední škole | 1 | 2 % | 2 % |
předmět na VŠ | 1 | 2 % | 2 % |
Pevnost - České centrum znakového jazyka | 1 | 2 % | 2 % |
Výuka v rámci studia na UP Olomouc- zaměření na surdopedii | 1 | 2 % | 2 % |
Nevím přesně, bylo to na střední škole, chodil k nám pán s vadou sluchu. | 1 | 2 % | 2 % |
Lektorka na VŠ | 1 | 2 % | 2 % |
specializace více vady | 1 | 2 % | 2 % |
soukromé doučování | 1 | 2 % | 2 % |
semináře | 1 | 2 % | 2 % |
Zájmový kroužek | 1 | 2 % | 2 % |
unie neslyšících Zlín, Pevnost | 1 | 2 % | 2 % |
Unie neslyšících Olomouc | 1 | 2 % | 2 % |
Unie pro neslyšící v Plzni | 1 | 2 % | 2 % |
v rámci Volnočasového centra | 1 | 2 % | 2 % |
předmět v rámci studia - úvod do znakového jazyka a znakový jazyk | 1 | 2 % | 2 % |
nestudovala | 1 | 2 % | 2 % |
8. Kolikátým rokem studujete nebo kolik let jste studoval/a ČZJ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
prvním | 19 | 38 % | 38 % |
druhým | 11 | 22 % | 22 % |
čtvrtým | 7 | 14 % | 14 % |
třetím | 3 | 6 % | 6 % |
nestuduji | 1 | 2 % | 2 % |
nula | 1 | 2 % | 2 % |
0 | 1 | 2 % | 2 % |
pátým | 1 | 2 % | 2 % |
již ukončené studium | 1 | 2 % | 2 % |
studovala jsem dva roky | 1 | 2 % | 2 % |
Patnáctým | 1 | 2 % | 2 % |
nikdy | 1 | 2 % | 2 % |
jen kurz | 1 | 2 % | 2 % |
nestudovala | 1 | 2 % | 2 % |
9. V jakém typu kurzu studujete nebo jste studoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
skupinový | 32 | 64 % | 64 % |
intenzivní (např. letní kurz, týdenní kurz , apod.) | 10 | 20 % | 20 % |
celoroční | 10 | 20 % | 20 % |
individuální | 9 | 18 % | 18 % |
10. Z jakého důvodu jste se přihlásil/a do kurzu ČZJ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studium oboru Speciální pedagogika | 26 | 52 % | 52 % |
ČZJ se zdál zajímavým | 21 | 42 % | 42 % |
záliba ve studiu cizích jazyků | 10 | 20 % | 20 % |
zvýšení konkurenceschopnosti na trhu práce | 7 | 14 % | 14 % |
přátelství s osobou se sluchovým postižením | 7 | 14 % | 14 % |
požadavek zaměstnavatele | 4 | 8 % | 8 % |
jsem sluchově postižená | 1 | 2 % | 2 % |
zajímavá nabídka na střední škole | 1 | 2 % | 2 % |
povinný předmět na SŠ | 1 | 2 % | 2 % |
kamarádka pracující v organizaci pro sluchově postižené | 1 | 2 % | 2 % |
vždy mě ZJ zajímal | 1 | 2 % | 2 % |
ráda bych pracovala jako logoped u dětí se střední a těžkou nedoslýchavostí... | 1 | 2 % | 2 % |
práce s neslyšícími | 1 | 2 % | 2 % |
lektorka ZJ- povinnost mít přehled | 1 | 2 % | 2 % |
využila i v zaměstnání | 1 | 2 % | 2 % |
není zájem | 1 | 2 % | 2 % |
práce ve zdravotnictví | 1 | 2 % | 2 % |
rodinný člen se sluchovým postižením | 1 | 2 % | 2 % |
neprihlasila | 1 | 2 % | 2 % |
11. Vyjádřete se k následujícím tvrzením. 1 = plně souhlasím; 5 = zcela nesouhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ČZJ vypadá jako opičí jazyk. | 4.28 | 1.482 |
ČZJ je jen nesmyslné máchání rukama, nejedná se o plnohodnotný jazyk. | 4.52 | 1.41 |
ČZJ je mezinárodní. | 3.98 | 1.46 |
ČZJ lze naučit velmi rychle, neboť se zakládá na pantomimě a gestikulaci. | 3.66 | 1.504 |
ČZJ komunikují všechny osoby se sluchovým postižením. | 3.94 | 1.696 |
12. Budete po ukončení současného kurzu pokračovat v následující úrovni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 36 | 72 % | 72 % |
ano | 14 | 28 % | 28 % |
13. Z jakého důvodu jste se rozhodl/a pokračovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zlepšení se v jazyku | 11 | 78,57 % | 22 % |
zvýšení konkurenceschopnosti na trhu práce | 8 | 57,14 % | 16 % |
seznámení se s kulturou Neslyšících | 6 | 42,86 % | 12 % |
atraktivita ČZJ | 6 | 42,86 % | 12 % |
požadavek Vašeho zaměstnavatele | 3 | 21,43 % | 6 % |
setkávání se s osobou se sluchovým postižením v běžném životě | 2 | 14,29 % | 4 % |
14. Z jakého důvodu jste se rozhodl/a nepokračovat v osvojování si ČZJ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedostatek volného času | 25 | 69,44 % | 50 % |
nedostatek finančních prostředků | 8 | 22,22 % | 16 % |
pocit neschopnosti si daný jazyk osvojit | 4 | 11,11 % | 8 % |
nezačal jsem | 1 | 2,78 % | 2 % |
neupotřebím ho | 1 | 2,78 % | 2 % |
ráda bych se ho učila dál, jen teˇjeho učení není prioritnější. | 1 | 2,78 % | 2 % |
ukončení studia VŠ, jiná specializace | 1 | 2,78 % | 2 % |
Ztráta motivace | 1 | 2,78 % | 2 % |
Nemám možnost s nikým takto hovořit, proto jsem časem téměř vše zapomněla. Kdybych měla s kým jazyk procvičovat v praxi, ráda bych se vzděláváním v tomto směru pokračovala. | 1 | 2,78 % | 2 % |
nevyužívám v praxi | 1 | 2,78 % | 2 % |
končím výuku jako lektorka | 1 | 2,78 % | 2 % |
nepotřebuji ho i když mám 100% ztrátu sluchu - omezuje duševní rozhled | 1 | 2,78 % | 2 % |
15. Váš lektor je/byl:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neslyšící | 23 | 46 % | 46 % |
slyšící | 17 | 34 % | 34 % |
střídá/střídal se slyšící s neslyšícím | 10 | 20 % | 20 % |
16. Jak často se v běžném životě setkáváte s osobou se sluchovým postižením dorozumívající se ČZJ (mimo kurz ČZJ)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x za půl roku | 12 | 24 % | 24 % |
1x za měsíc | 8 | 16 % | 16 % |
nikdy | 6 | 12 % | 12 % |
1x za 14 dní | 6 | 12 % | 12 % |
1x týdně | 5 | 10 % | 10 % |
1x za 2 měsíce | 4 | 8 % | 8 % |
denně | 4 | 8 % | 8 % |
teď už téměř nikdy | 1 | 2 % | 2 % |
komunikujeme přes internet, osobní kontakt není v současnosti možný | 1 | 2 % | 2 % |
občas, nelze říct jak často, je to různé | 1 | 2 % | 2 % |
Nesetkávám se pravidelně, jen náhodná potkání | 1 | 2 % | 2 % |
v době kurzu 1X týdně, nyní vůbec | 1 | 2 % | 2 % |
17. Jak často navštěvujete akce pro neslyšící?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nikdy | 31 | 62 % | 62 % |
1x za půl roku | 13 | 26 % | 26 % |
1x týdně | 2 | 4 % | 4 % |
1x za 2 měsíce | 2 | 4 % | 4 % |
1x za rok | 1 | 2 % | 2 % |
1x za měsíc | 1 | 2 % | 2 % |
18. Vyjádřete se k následujícím tvrzením. 1 = plně souhlasím; 5 = zcela nesouhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Pro studenta speciální pedagogiky je zcela nezbytné osvojit si ČZJ. | 2.86 | 1.16 |
Obávám se komunikace s osobou se sluchovým postižením dorozumívající se ČZJ. | 3.1 | 1.17 |
ČZJ zlepší moji konkurenceschopnost na trhu práce. | 2.7 | 1.17 |
Znalost ČZJ mi umožní komunikaci s osobami se sluchovým postižením vyskytujícími se v mém okolí. | 2.02 | 1.1 |
ČZJ je zajímavější jazyk než němčina nebo angličtina. | 2.48 | 1.41 |
19. Pokud se komunikace s osobou se sluchovým postižením obáváte, z čeho plynou Vaše obavy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedůvěra ve vlastní schopnost dorozumět se pomocí českého znakového jazyka | 25 | 67,57 % | 50 % |
obava z rychlého tempa komunikace | 20 | 54,05 % | 40 % |
obava z užití neznámých znaků osobou se sluchovým postižením | 13 | 35,14 % | 26 % |
už jsem vše zapomněla | 1 | 2,7 % | 2 % |
jsem prakticky neslyšící-neobávám | 1 | 2,7 % | 2 % |
není univerzální pro celou republiku - v každém kraji jiný | 1 | 2,7 % | 2 % |
nebojím se, vždycky se nějak dorozumím | 1 | 2,7 % | 2 % |
20. Co Vám připadá při osvojování si českého znakového jazyka nejtěžší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odchylky v regionálních znacích | 19 | 38 % | 38 % |
větná skladba (znakosled) | 17 | 34 % | 34 % |
jeden znak nesoucí více různých významů | 15 | 30 % | 30 % |
zapamatování si znaků | 14 | 28 % | 28 % |
více různých znaků pro jedno slovo | 9 | 18 % | 18 % |
kombinace tvarů prstů a rukou a jejich pozice při artikulaci jednotlivých znaků | 9 | 18 % | 18 % |
nevím | 1 | 2 % | 2 % |
využití prostoru a střídání rolí | 1 | 2 % | 2 % |
Rychlé zapomínání při nepoužívání v praxi. | 1 | 2 % | 2 % |
kraj,oblast má jedinečný svůj znakosled | 1 | 2 % | 2 % |
zákaz artikulace velice škodí - znehodnocuje znalost úředního jazyka | 1 | 2 % | 2 % |
speifické znaky, klasifikátory, vizualizace a prostorová orientace, střídání rolí | 1 | 2 % | 2 % |
nedostatek možného procvičení | 1 | 2 % | 2 % |
21. Co Vám připadá při osvojování ČZJ nejlehčí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zapamatování si znaků | 18 | 36 % | 36 % |
tvary prstů a rukou a jejich pozice při artikulaci jednotlivých znaků | 13 | 26 % | 26 % |
větná skladba (znakosled) | 12 | 24 % | 24 % |
jeden znak nesoucí více různých významů | 10 | 20 % | 20 % |
více různých znaků pro jedno slovo | 5 | 10 % | 10 % |
odchylky v regionálních znacích | 4 | 8 % | 8 % |
nevím | 1 | 2 % | 2 % |
je to můj 2. přirozený jazyk | 1 | 2 % | 2 % |
primitivní jednoduché znaky | 1 | 2 % | 2 % |
zapamatování si deiktických a některých ikonických znaků | 1 | 2 % | 2 % |
22. Připadá Vám osvojování si českého znakového jazyka složitější, než jste si mysleli před zahájením kurzu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 30 | 60 % | 60 % |
ano | 20 | 40 % | 40 % |
23. Co jste si mysleli, že bude jiné?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 2 | 10 % | 4 % |
rychlost znakovani | 1 | 5 % | 2 % |
uhhj | 1 | 5 % | 2 % |
cely dotaznik | 1 | 5 % | 2 % |
Nikoli jiné, ČZJ je prostě jako každý jiný cizí jazyk, ale pro člověka zvyklého komunikovat orálně je těžké využití prostoru, střídání rolí, mimika... Některé aspekty ZJ jsem si před nástup do kurzů neuměla představit. | 1 | 5 % | 2 % |
jednodužší si osvojit ČZJ | 1 | 5 % | 2 % |
více podobnosti s obyčejnými gesty běžně užívanými při konverzaci | 1 | 5 % | 2 % |
vse | 1 | 5 % | 2 % |
že to bude lehčí než jak to je ve skutečnosti :-) | 1 | 5 % | 2 % |
významy jednotlivých znaků | 1 | 5 % | 2 % |
ostatní odpovědi | 9 | 45 % | 18 % |
24. K čemu využijete znalost českého znakového jazyka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pro větší uplatnění se na trhu práce | 22 | 44 % | 44 % |
ke studiu | 17 | 34 % | 34 % |
v zaměstnání | 13 | 26 % | 26 % |
dorozumívání se s blízkou osobou se sluchovým postižením | 10 | 20 % | 20 % |
k nicemu, jen rozsireni si obzoru | 1 | 2 % | 2 % |
kolik řečí znáš, tolikrát jsi člověkem | 1 | 2 % | 2 % |
moje vlastní potřeba sluchově postiženého | 1 | 2 % | 2 % |
Blízkou osobu nemám se sluch. postižením. Jistě je to lepší na trhu práce... zatím jesem to v pětileté praxi logopedie nepoužila ani jednou, takže jazyk je pomalu zapomenut :(( | 1 | 2 % | 2 % |
zájem | 1 | 2 % | 2 % |
komunikace s osobami se sluch. post. v rámci volnočasových aktivit | 1 | 2 % | 2 % |
Nyxní využití nevidím, ale v budoucnu jej mohu potřebovat. | 1 | 2 % | 2 % |
nevím | 1 | 2 % | 2 % |
Bohužel nemám šanci využívat. | 1 | 2 % | 2 % |
nevyužiju | 1 | 2 % | 2 % |
sem tam k dorozumění s uživatelem ZJ | 1 | 2 % | 2 % |
vubec | 1 | 2 % | 2 % |
bohužel nevyužívám | 1 | 2 % | 2 % |
25. Co byste v kurzu zlepšil/a nebo udělal/a jinak?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nic | 14 | 28 % | 28 % |
nevim | 4 | 8 % | 8 % |
hhhh | 1 | 2 % | 2 % |
autorku | 1 | 2 % | 2 % |
chybělo vysvětlení gramatiky a větné skladby | 1 | 2 % | 2 % |
- | 1 | 2 % | 2 % |
kurz mi zcela vyhovoval | 1 | 2 % | 2 % |
Materiály, znovu materiály a určité sjednocení formy jazyka. Nejlépe samozřejmě definovat oficální - spisovnou - podobu ZJ, což je otázka delší doby. Ale je třeba vytvářet další lingvistické materiály pro (nejen) studenty ZJ. | 1 | 2 % | 2 % |
Na PdF MU je Čzj i jakékoliv znaky ničemu - vyučující jej sice ovládají, ale nejsou schopni jej naučit. !! lepší je , když je vyučující neslyšící, menší skupina žáků. | 1 | 2 % | 2 % |
byla jsem spokojená | 1 | 2 % | 2 % |
ostatní odpovědi | 24 | 48 % | 48 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.