Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita gastronomie v Praze

Kvalita gastronomie v Praze

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Sojková
Šetření:19. 02. 2014 - 26. 02. 2014
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):15 / 15.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží jako podklad k bakalářské práci na téma Kvalita   gastronomických služeb v Praze. Dotazník se týká Vaší poslední návštěvy PRAŽSKÉHO stravovacího zařízení. Určeno libovolným respondentům od 15 let.

Odpovědi respondentů

1. Jaký druh pohostinského zařízení jste v Praze naposledy navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace s mezinárodní kuchyní, hotelová restaurace6436,99 %37,21 %  
Fast food (KFC, McDonald‘s…)3821,97 %22,09 %  
Restaurace s českými pokrmy3520,23 %20,35 %  
Pivnice, hospoda148,09 %8,14 %  
Kavárna126,94 %6,98 %  
Bufet52,89 %2,91 %  
Bar, klub31,73 %1,74 %  
Stánek s občerstvením21,16 %1,16 %  

Graf

2. Byl/a jste spokojena s nabídkou nápojů v tomto zařízení? Nabídka podle Vás byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostatečná14382,66 %83,14 %  
Nekonzumoval/a jsem nápoje126,94 %6,98 %  
Nedostatečná – měl/a jsem problém si vybrat105,78 %5,81 %  
Až zbytečně široká84,62 %4,65 %  

Graf

3. Byl/a jste spokojena s nabídkou pokrmů v tomto zařízení? Nabídka podle Vás byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dostatečnáotázka č. 4, Až zbytečně širokáotázka č. 4, Nedostatečná – měl/a jsem problém si vybratotázka č. 4, Nekonzumoval/a jsem pokrmyotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostatečná13779,19 %79,65 %  
Až zbytečně široká169,25 %9,3 %  
Nedostatečná – měl/a jsem problém si vybrat116,36 %6,4 %  
Nekonzumoval/a jsem pokrmy95,2 %5,23 %  

Graf

4. Pokud jste konzumoval/a jídlo, splňovaly podávané pokrmy Vaše očekávání? Pokrmy byly:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V pořádku a chutné14588,41 %84,3 %  
Porce byly příliš malé137,93 %7,56 %  
Přesolené, příliš kořeněné74,27 %4,07 %  
Porce byly zbytečně velké63,66 %3,49 %  
Ingredience nebyly dostatečně čerstvé53,05 %2,91 %  
Nedostatečně tepelně upravené (syrové)42,44 %2,33 %  
Servírovány vychladlé21,22 %1,16 %  
typický mc donald. někdy zkažené ingredience, nebo někdy některé byly navíc.10,61 %0,58 %  
Nekonečný kelímek s pitím mi vadí, jeho cena je vysoká a málokdy se zdržím tak dlouho, abych ho mohl řádně využít10,61 %0,58 %  
malo korenene, chutove mdle, nezajimave10,61 %0,58 %  
nedostacujici vyber bezmasych pokrmu10,61 %0,58 %  
nebolo to moc chutne.:(10,61 %0,58 %  
prorostlejší maso10,61 %0,58 %  

Graf

5. Jaká podle Vás byla obsluha? Obsluha byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V pořádku – rychlá, příjemná13678,61 %79,07 %  
Pomalá obsluha1810,4 %10,47 %  
Nepříjemný personál179,83 %9,88 %  
Neupravený personál63,47 %3,49 %  
Obsluha se mě snažila ošidit31,73 %1,74 %  
koketováni s přítelkyní 10,58 %0,58 %  
údiv nad mojí objednávkou10,58 %0,58 %  
obsluha měla výraz "co zas chceš, neotavuj"10,58 %0,58 %  
neboli ochotni vyhoviet trosku neobvyklej objednavke10,58 %0,58 %  

Graf

6. Atmosféra zařízení byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příjemná12371,1 %71,51 %  
Hlučné prostředí3218,5 %18,6 %  
Zakouřené prostředí1810,4 %10,47 %  
Nepříjemná okolní teplota (zima/horko)105,78 %5,81 %  
Nehodící se hudba/rádio95,2 %5,23 %  
Byla tam zima10,58 %0,58 %  

Graf

7. Co se týče interiéru a zařízení, měl/a jste nějakou výhradu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem spokojen/a12270,52 %70,93 %  
Stoly příliš blízko sebe3922,54 %22,67 %  
Nepohodlné sezení1810,4 %10,47 %  
Špinavé prostředí84,62 %4,65 %  
Špatně umyté/poškozené nádobí42,31 %2,33 %  
placené záchody10,58 %0,58 %  
mizerný interier 10,58 %0,58 %  
neútulné prostředí10,58 %0,58 %  
Kuraci nedostatecne oddeleni10,58 %0,58 %  
prumer10,58 %0,58 %  
WC10,58 %0,58 %  
téměř žádná výzdoba, nečisté toalety10,58 %0,58 %  
moc malé10,58 %0,58 %  

Graf

8. Ceny byly v poměru k poskytnuté službě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přiměřené12873,99 %74,42 %  
Příliš vysoké3620,81 %20,93 %  
Příjemně nízké95,2 %5,23 %  

Graf

9. Došlo při poskytování služby k jiným problémům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedošlo15690,17 %90,7 %  
Provozovna měla špinavé toalety, nebyly k dispozici mýdlo a ručník116,36 %6,4 %  
Nebyl jsem předem písemně seznámen s cenami produktů31,73 %1,74 %  
Nebyla dodržena deklarovaná míra nápojů nebo hmotnost pokrmů31,73 %1,74 %  
Byl prodán alkohol či tabákové výrobky osobě mladší 18 let10,58 %0,58 %  
chyběla voda z kohoutku 10,58 %0,58 %  
odmitli mi poskytnout vodu z kohoutku ackoli jsem méa velkou objednavku vcetne jinych napoju10,58 %0,58 %  
kolegovi prislo uplne ine jedlo, ako si objednal10,58 %0,58 %  
Byly mi nesprávně naúčtovány položky10,58 %0,58 %  

Graf

10. Pokuste se srovnat kvalitu služeb navštíveného pražského gastronomického zařízení se zařízeními v České republice mimo Prahu. Služby v Praze jsou podle vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sorvnatelné9756,07 %56,4 %  
Kvalitnější6336,42 %36,63 %  
Mnohdy horší179,83 %9,88 %  
dražší10,58 %0,58 %  
nesrovnatelně kvalitnější, klientela v Praze, často zahraniční, má vyšší nároky a od toho se odvíjejí standardy zařízení10,58 %0,58 %  
jak kde10,58 %0,58 %  
služby jsou kvalitnější díky velké konkurenci10,58 %0,58 %  
záleží na podniku10,58 %0,58 %  
vacsia konkurencia = viac sa snazia (aspon niektori)10,58 %0,58 %  

Graf

11. Pokud můžete, srovnejte kvalitu služeb pražských gastronomických zařízení se zařízeními v jiných evropských hlavních městech. V Praze jsem byl/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnatelně spokojen/a10762,21 %62,21 %  
Méně spokojen/a4023,26 %23,26 %  
Více spokojen/a2313,37 %13,37 %  
více spokoje,levnější neě na západě lepší obsluha než na východě :D10,58 %0,58 %  
nevim10,58 %0,58 %  
nemůžu srovnat10,58 %0,58 %  
Ceny v Praze jsou často přemrštěné a neodpovídají kvalitě jídla.10,58 %0,58 %  
záleží na podniku10,58 %0,58 %  
neviem, ma zmysel sa este vyhovarat na komunizmus, tolko rokov po revolucii?10,58 %0,58 %  
Nebyla jsem v jiném evropském hl. městě10,58 %0,58 %  

Graf

12. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11264,74 %65,12 %  
Muž6135,26 %35,47 %  

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 3015187,28 %87,79 %  
31 – 451910,98 %11,05 %  
46 – 6031,73 %1,74 %  

Graf

14. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj6738,73 %38,95 %  
Praha6738,73 %38,95 %  
Ústecký kraj84,62 %4,65 %  
Liberecký kraj63,47 %3,49 %  
Plzeňský kraj52,89 %2,91 %  
Královéhradecký kraj42,31 %2,33 %  
Jihočeský kraj31,73 %1,74 %  
Kraj Vysočina31,73 %1,74 %  
Olomoucký kraj31,73 %1,74 %  
Slovensko21,16 %1,16 %  
Pardubický kraj10,58 %0,58 %  
France10,58 %0,58 %  
Zlínský kraj10,58 %0,58 %  
Rusko10,58 %0,58 %  
Jihomoravský kraj10,58 %0,58 %  

Graf

15. Jak často chodíte do pohostinských zařízení (za jídlem, setkáním nebo za zábavou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často – 1 – 2x týdně9353,76 %54,07 %  
Občas – 1 – 2x měsíčně5934,1 %34,3 %  
Výjimečně – několikrát do roka126,94 %6,98 %  
Denně95,2 %5,23 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký druh pohostinského zařízení jste v Praze naposledy navštívil/a?

2. Byl/a jste spokojena s nabídkou nápojů v tomto zařízení? Nabídka podle Vás byla:

3. Byl/a jste spokojena s nabídkou pokrmů v tomto zařízení? Nabídka podle Vás byla:

4. Pokud jste konzumoval/a jídlo, splňovaly podávané pokrmy Vaše očekávání? Pokrmy byly:

5. Jaká podle Vás byla obsluha? Obsluha byla:

6. Atmosféra zařízení byla:

7. Co se týče interiéru a zařízení, měl/a jste nějakou výhradu?

8. Ceny byly v poměru k poskytnuté službě:

9. Došlo při poskytování služby k jiným problémům?

10. Pokuste se srovnat kvalitu služeb navštíveného pražského gastronomického zařízení se zařízeními v České republice mimo Prahu. Služby v Praze jsou podle vás:

11. Pokud můžete, srovnejte kvalitu služeb pražských gastronomických zařízení se zařízeními v jiných evropských hlavních městech. V Praze jsem byl/a:

12. Jste:

13. Kolik je Vám let?

14. Odkud jste?

15. Jak často chodíte do pohostinských zařízení (za jídlem, setkáním nebo za zábavou)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký druh pohostinského zařízení jste v Praze naposledy navštívil/a?

2. Byl/a jste spokojena s nabídkou nápojů v tomto zařízení? Nabídka podle Vás byla:

3. Byl/a jste spokojena s nabídkou pokrmů v tomto zařízení? Nabídka podle Vás byla:

4. Pokud jste konzumoval/a jídlo, splňovaly podávané pokrmy Vaše očekávání? Pokrmy byly:

5. Jaká podle Vás byla obsluha? Obsluha byla:

6. Atmosféra zařízení byla:

7. Co se týče interiéru a zařízení, měl/a jste nějakou výhradu?

8. Ceny byly v poměru k poskytnuté službě:

9. Došlo při poskytování služby k jiným problémům?

10. Pokuste se srovnat kvalitu služeb navštíveného pražského gastronomického zařízení se zařízeními v České republice mimo Prahu. Služby v Praze jsou podle vás:

11. Pokud můžete, srovnejte kvalitu služeb pražských gastronomických zařízení se zařízeními v jiných evropských hlavních městech. V Praze jsem byl/a:

12. Jste:

13. Kolik je Vám let?

14. Odkud jste?

15. Jak často chodíte do pohostinských zařízení (za jídlem, setkáním nebo za zábavou)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sojková, L.Kvalita gastronomie v Praze (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://kvalita-gastronomie-v-praze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.