Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita obsluhy na prodejnách oděvů v ČR

Kvalita obsluhy na prodejnách oděvů v ČR

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kasandra Kholodova
Šetření:28. 10. 2022 - 11. 11. 2022
Počet respondentů:108
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studentky fakulty Ekonomicko-správní Univerzity Pardubice a rády bychom Vás požádaly o vyplnění našeho dotazníku, jehož výsledky budou použity ke studijním účelům. Dotazník je zaměřen na hodnocení kvality na prodejnách oděvů v České republice a nezabere Vám více než pár minut.

Předem děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Kde obvykle nakupujete oděvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenná prodejna6661,11 %61,11 %  
E-shop3734,26 %34,26 %  
Nenakupuju43,7 %3,7 %  
Каменный магазин10,93 %0,93 %  

Graf

2. Jak často používáte obsluhu na prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas6661,11 %61,11 %  
Nikdy3128,7 %28,7 %  
Vždycky109,26 %9,26 %  
Никогда10,93 %0,93 %  

Graf

3. Jste spokojen(á) se zákaznickým servisem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jsou tady věci, které je možné zlepšit6459,26 %59,26 %  
Ano3229,63 %29,63 %  
Ne1110,19 %10,19 %  
Да10,93 %0,93 %  

Graf

4. Jaký přistup očekáváte od obsluhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelský (potřebuji cítit komfort, úsměv hraje významnou roli)5349,07 %49,07 %  
Rychlý (aby personál nechat výběr na mně)2321,3 %21,3 %  
Profesionální (chci se dozvědět co nejvíce informací o produktu)2220,37 %20,37 %  
Хуевый10,93 %0,93 %  
Дружелюбный (мне нужно чувствовать себя комфортно, улыбка играет важную роль)10,93 %0,93 %  
kombinace - umět rychle poradit s úsměvem10,93 %0,93 %  
aby neotravoval10,93 %0,93 %  
Maximální profesionalitu, přátelský přístup a především nechat mi klid a nic nevnucovat!!!10,93 %0,93 %  
Přátelský, ale vyvolaný mnou. Vadí mi nevyžádaná pozornost10,93 %0,93 %  
Aby reagovali jen na mou zadost 10,93 %0,93 %  
všechny tři přístupy 10,93 %0,93 %  
nutno sladit profesionalitu s vhodným vystupováním10,93 %0,93 %  
nechci od nich nic dokud se sama nezeptám10,93 %0,93 %  

Graf

5. Co je třeba zlepšit v jejich komunikaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Respektování osobního prostoru3633,33 %33,33 %  
Všechno z výše uvedeného2321,3 %21,3 %  
Pozornost na přání zákazníků1614,81 %14,81 %  
Odborná znalost1412,96 %12,96 %  
Nic1412,96 %12,96 %  
Dostupnost43,7 %3,7 %  
Уважение личного пространства10,93 %0,93 %  

Graf

6. Jak byste celkem hodnotil(a) obsluhu na prodejnách oděvů? (1- špatná, 5- vynikající)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35349,07 %49,07 %  
43027,78 %27,78 %  
21614,81 %14,81 %  
565,56 %5,56 %  
121,85 %1,85 %  
410,93 %0,93 %  

Graf

7. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6963,89 %63,89 %  
Muž3835,19 %35,19 %  
Женщина10,93 %0,93 %  

Graf

8. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-202825,93 %25,93 %  
21-252825,93 %25,93 %  
46+2220,37 %20,37 %  
31-351312,04 %12,04 %  
26-3065,56 %5,56 %  
36-4054,63 %4,63 %  
41-4554,63 %4,63 %  
21-2510,93 %0,93 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde obvykle nakupujete oděvy?

2. Jak často používáte obsluhu na prodejnách?

3. Jste spokojen(á) se zákaznickým servisem?

4. Jaký přistup očekáváte od obsluhy?

5. Co je třeba zlepšit v jejich komunikaci?

6. Jak byste celkem hodnotil(a) obsluhu na prodejnách oděvů? (1- špatná, 5- vynikající)

7. Jakého jste pohlaví?

8. Jaký je váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde obvykle nakupujete oděvy?

2. Jak často používáte obsluhu na prodejnách?

3. Jste spokojen(á) se zákaznickým servisem?

4. Jaký přistup očekáváte od obsluhy?

5. Co je třeba zlepšit v jejich komunikaci?

6. Jak byste celkem hodnotil(a) obsluhu na prodejnách oděvů? (1- špatná, 5- vynikající)

7. Jakého jste pohlaví?

8. Jaký je váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kholodova, K.Kvalita obsluhy na prodejnách oděvů v ČR (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://kvalita-obsluhy-na-prodejnac.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.