Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita obsluhy u McDonald's
Kvalita obsluhy u McDonald's
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Kropáčová |
---|---|
Šetření: | 27. 02. 2010 - 27. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 54 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 7.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda proklamovaná kvalitní obsluha u McDonald's má vliv na nákupní chování zákazníků.
Odpovědi respondentů
1. Jak často chodíte do McDoland’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý den → otázka č. 2, několikrát za týden → otázka č. 2, několikrát za měsíc → otázka č. 2, několikrát za rok → otázka č. 2, nikdy → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několikrát za rok | 28 | 51,85 % | 51,85 % |
několikrát za měsíc | 16 | 29,63 % | 29,63 % |
nikdy | 8 | 14,81 % | 14,81 % |
několikrát za týden | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
2. Víte, že zaměstnanci dodržují přísné předpisy v komunikaci se zákazníkem? (pozdrav, oslovení, úsměv…)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 82,61 % | 70,37 % |
ne | 8 | 17,39 % | 14,81 % |
3. Vnímáte obsluhu u McDonald’s jako příjemnou a kvalitní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
částečně | 23 | 50 % | 42,59 % |
ano | 22 | 47,83 % | 40,74 % |
ne | 1 | 2,17 % | 1,85 % |
4. Myslíte si, že se zaměstnanci McDonald’s chovají lépe než v jiných restauracích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 43,48 % | 37,04 % |
ano | 16 | 34,78 % | 29,63 % |
nevím | 10 | 21,74 % | 18,52 % |
5. Považujete kvalitu obsluhy (příjemný vzhled, vystupování, správná komunikace) za standard?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 82,61 % | 70,37 % |
nevím | 5 | 10,87 % | 9,26 % |
ne | 3 | 6,52 % | 5,56 % |
6. Cítíte se při nákupu lépe, když se k vám obsluha chová mile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 45 | 97,83 % | 83,33 % |
obsluha mne nezajímá | 1 | 2,17 % | 1,85 % |
7. Vnímáte příjemnou a rychlou obsluhu jako jeden z motivů k nákupu v McDonald’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 43,48 % | 37,04 % |
částečně (motivem jsou i jiné faktory) | 18 | 39,13 % | 33,33 % |
ano | 8 | 17,39 % | 14,81 % |
8. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 68,89 % | 57,41 % |
muž | 14 | 31,11 % | 25,93 % |
9. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 42 | 93,33 % | 77,78 % |
méně než 18 | 3 | 6,67 % | 5,56 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.