Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita obsluhy u McDonald's
Kvalita obsluhy u McDonald's
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Kropáčová |
---|---|
Šetření: | 27. 02. 2010 - 27. 02. 2010 |
Počet respondentů: | 54 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 7.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda proklamovaná kvalitní obsluha u McDonald's má vliv na nákupní chování zákazníků.
Odpovědi respondentů
1. Jak často chodíte do McDoland’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý den → otázka č. 2, několikrát za týden → otázka č. 2, několikrát za měsíc → otázka č. 2, několikrát za rok → otázka č. 2, nikdy → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několikrát za rok | 28 | 51,85 % | 51,85 % |
několikrát za měsíc | 16 | 29,63 % | 29,63 % |
nikdy | 8 | 14,81 % | 14,81 % |
několikrát za týden | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
2. Víte, že zaměstnanci dodržují přísné předpisy v komunikaci se zákazníkem? (pozdrav, oslovení, úsměv…)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 82,61 % | 70,37 % |
ne | 8 | 17,39 % | 14,81 % |
3. Vnímáte obsluhu u McDonald’s jako příjemnou a kvalitní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
částečně | 23 | 50 % | 42,59 % |
ano | 22 | 47,83 % | 40,74 % |
ne | 1 | 2,17 % | 1,85 % |
4. Myslíte si, že se zaměstnanci McDonald’s chovají lépe než v jiných restauracích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 43,48 % | 37,04 % |
ano | 16 | 34,78 % | 29,63 % |
nevím | 10 | 21,74 % | 18,52 % |
5. Považujete kvalitu obsluhy (příjemný vzhled, vystupování, správná komunikace) za standard?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 82,61 % | 70,37 % |
nevím | 5 | 10,87 % | 9,26 % |
ne | 3 | 6,52 % | 5,56 % |
6. Cítíte se při nákupu lépe, když se k vám obsluha chová mile?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 45 | 97,83 % | 83,33 % |
obsluha mne nezajímá | 1 | 2,17 % | 1,85 % |
7. Vnímáte příjemnou a rychlou obsluhu jako jeden z motivů k nákupu v McDonald’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 43,48 % | 37,04 % |
částečně (motivem jsou i jiné faktory) | 18 | 39,13 % | 33,33 % |
ano | 8 | 17,39 % | 14,81 % |
8. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 68,89 % | 57,41 % |
muž | 14 | 31,11 % | 25,93 % |
9. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 42 | 93,33 % | 77,78 % |
méně než 18 | 3 | 6,67 % | 5,56 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (41 %)
- nezjištěno (37,3 %)
- google.cz (10,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.