Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita obsluhy u McDonald's

Kvalita obsluhy u McDonald's

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kropáčová
Šetření:27. 02. 2010 - 27. 02. 2010
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda proklamovaná kvalitní obsluha u McDonald's má vliv na nákupní chování zákazníků. 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte do McDoland’s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý denotázka č. 2, několikrát za týdenotázka č. 2, několikrát za měsícotázka č. 2, několikrát za rokotázka č. 2, nikdy → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát za rok2851,85 %51,85 %  
několikrát za měsíc1629,63 %29,63 %  
nikdy814,81 %14,81 %  
několikrát za týden23,7 %3,7 %  

Graf

2. Víte, že zaměstnanci dodržují přísné předpisy v komunikaci se zákazníkem? (pozdrav, oslovení, úsměv…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3882,61 %70,37 %  
ne817,39 %14,81 %  

Graf

3. Vnímáte obsluhu u McDonald’s jako příjemnou a kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
částečně2350 %42,59 %  
ano2247,83 %40,74 %  
ne12,17 %1,85 %  

Graf

4. Myslíte si, že se zaměstnanci McDonald’s chovají lépe než v jiných restauracích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2043,48 %37,04 %  
ano1634,78 %29,63 %  
nevím1021,74 %18,52 %  

Graf

5. Považujete kvalitu obsluhy (příjemný vzhled, vystupování, správná komunikace) za standard?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3882,61 %70,37 %  
nevím510,87 %9,26 %  
ne36,52 %5,56 %  

Graf

6. Cítíte se při nákupu lépe, když se k vám obsluha chová mile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4597,83 %83,33 %  
obsluha mne nezajímá12,17 %1,85 %  

Graf

7. Vnímáte příjemnou a rychlou obsluhu jako jeden z motivů k nákupu v McDonald’s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2043,48 %37,04 %  
částečně (motivem jsou i jiné faktory)1839,13 %33,33 %  
ano817,39 %14,81 %  

Graf

8. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3168,89 %57,41 %  
muž1431,11 %25,93 %  

Graf

9. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 254293,33 %77,78 %  
méně než 1836,67 %5,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte do McDoland’s?

2. Víte, že zaměstnanci dodržují přísné předpisy v komunikaci se zákazníkem? (pozdrav, oslovení, úsměv…)

3. Vnímáte obsluhu u McDonald’s jako příjemnou a kvalitní?

4. Myslíte si, že se zaměstnanci McDonald’s chovají lépe než v jiných restauracích?

5. Považujete kvalitu obsluhy (příjemný vzhled, vystupování, správná komunikace) za standard?

6. Cítíte se při nákupu lépe, když se k vám obsluha chová mile?

7. Vnímáte příjemnou a rychlou obsluhu jako jeden z motivů k nákupu v McDonald’s?

8. Pohlaví

9. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte do McDoland’s?

2. Víte, že zaměstnanci dodržují přísné předpisy v komunikaci se zákazníkem? (pozdrav, oslovení, úsměv…)

3. Vnímáte obsluhu u McDonald’s jako příjemnou a kvalitní?

4. Myslíte si, že se zaměstnanci McDonald’s chovají lépe než v jiných restauracích?

5. Považujete kvalitu obsluhy (příjemný vzhled, vystupování, správná komunikace) za standard?

6. Cítíte se při nákupu lépe, když se k vám obsluha chová mile?

7. Vnímáte příjemnou a rychlou obsluhu jako jeden z motivů k nákupu v McDonald’s?

8. Pohlaví

9. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kropáčová, K.Kvalita obsluhy u McDonald's (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kvalita-obsluhy-u-mcdonald-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.