Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb ČSA

Kvalita služeb ČSA

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Čiháková
Šetření:21. 11. 2012 - 19. 12. 2012
Počet respondentů:124
Počet otázek (max/průměr):19 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník  je určen pro respondenty, co využili služeb ČSA. Dotazník se zabývá hodnocením kvality služeb Českých aerolinií. Dotazník bude použit jako podklad pro vypracování diplomové práce s názvem Porovnání služeb ČSA v letecké dopravě s vybranými leteckými společnostmi.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8669,35 %69,35 %  
Muž3830,65 %30,65 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-35 let8366,94 %66,94 %  
35-60 let2620,97 %20,97 %  
Do 18 let1310,48 %10,48 %  
60 let a více21,61 %1,61 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žák/Student6854,84 %54,84 %  
Zaměstnaný/OSVČ5241,94 %41,94 %  
Nezaměstnaný32,42 %2,42 %  
Důchodce10,81 %0,81 %  

Graf

4. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské5947,58 %47,58 %  
vysokoškolské5141,13 %41,13 %  
základní1411,29 %11,29 %  

Graf

5. Jak často využíváte služeb letecké dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dvakrát a více do roka5443,55 %43,55 %  
Jednou do roka4334,68 %34,68 %  
Méně než jednou do roka2721,77 %21,77 %  

Graf

6. Kolikrát jste využili služeb společnosti ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 x7157,26 %57,26 %  
4- 10 x3125 %25 %  
více jak 10 x2217,74 %17,74 %  

Graf

7. Byli jste spokojeni s dopravní dostupností letiště Praha Ruzyně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni8266,13 %66,13 %  
Zcela spokojeni3024,19 %24,19 %  
Nespokojeni - Případně co byste změnili?1512,1 %12,1 %  
Je nutno se spoléhat na vlastní dopravu10,81 %0,81 %  
přes den ok, AE by mohl jezdit i v noci10,81 %0,81 %  
snížení nákladů za parkování v parkovištích u letiště10,81 %0,81 %  
Nelíbí se mi zrušení linky AE a připadá mi, že spoustu zastávek na letiště je zbytečných - hlavně těch po letišti.10,81 %0,81 %  
Příliš málo spojů, nepřehlednost10,81 %0,81 %  
Jezdim autem10,81 %0,81 %  
lepší dostupnost mezi letištěm a vlakovým nádražím10,81 %0,81 %  

Graf

8. Jak jste byli spokojeni s poskytovanými informacemi na letišti ohledně Vašeho letu s ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela spokojeni6653,23 %53,23 %  
Spokojeni, jen malé nedokonalosti5544,35 %44,35 %  
Nespokojeni32,42 %2,42 %  

Graf

9. Jak jste byli spokojeni s poskytovanými službami a možností občerstvení na letišti? (restaurace, obchody, uschovna zavazadel, balení zavazadel, bankovní služby....atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni, jen malé nedokonalosti6854,84 %54,84 %  
Nespokojeni – Případně co byste na letišti změnili?3125 %25 %  
Zcela spokojeni2620,97 %20,97 %  
drahé21,61 %1,61 %  
příliš drahé10,81 %0,81 %  
Česká klasika-i ceny i služby10,81 %0,81 %  
předražené služby v nedostat. kvalitě10,81 %0,81 %  
Velmi drahé10,81 %0,81 %  
snížila bych ceny, je to opravdu přehnané10,81 %0,81 %  
Služby příliš drahé10,81 %0,81 %  
Vše příliš drahé, ačkoliv nemám problémy s financemi, tak omítám platit takové nehorázné ceny!!!10,81 %0,81 %  
předražená cena za zboží10,81 %0,81 %  
Příliš předražené služby10,81 %0,81 %  
Blbý je, že člověk musí z Terminálu 2 do Terminálu 1 pro kus pořádnýho žvance10,81 %0,81 %  
zbytecne vysoka cena zakladnich sluzeb a obcerstveni10,81 %0,81 %  
kvalitu a cenu služeb, ochotu a vystupování personálu10,81 %0,81 %  

Graf

10. Jak jste byli spokojeni s rychlostí odbavení na letišti Praha Ruzyně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni8568,55 %68,55 %  
Zcela spokojeni2923,39 %23,39 %  
Nespokojeni108,06 %8,06 %  

Graf

11. Jak jste byli spokojeni s chováním, ochotou a způsobilostí pracovníků ČSA na odbavovací přepážce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela spokojeni6552,42 %52,42 %  
Spokojeni, jen malé nedokonalosti5544,35 %44,35 %  
Nespokojeni - Důvody nespokojenosti?75,65 %5,65 %  
Nepříjemný personál, nepochopitelné narážky, urážky a zesměšňování, naštvaný výraz.10,81 %0,81 %  
Měli jsme problém s nadrozměrnými zavazadly. Přestože jsme všechno předem zařizovali přes emailovou komunikaci - jaké jsou rozměry, obsah aj. a vše bylo domluveno, při odbavení po nás chtěli zaplatit zvláštní poplatky, i když před tím nám řekli, že ne.10,81 %0,81 %  
spatna organizace - dlouhe fronty, zmatek, malo otevrenych prepazek10,81 %0,81 %  
drzé a povýšené chování, arogantní10,81 %0,81 %  

Graf

12. Jak jste byli spokojeni s pohodlností sedadel v letadle ČSA z hlediska kvality použitého materiálu a tvaru sedadel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni, jen malé nedokonalosti7762,1 %62,1 %  
Zcela spokojeni3830,65 %30,65 %  
Nespokojeni – Případně co byste na sedadlech změnili?129,68 %9,68 %  
Nevešel jsem se.10,81 %0,81 %  
měřím dva metry, málo místa na nohy10,81 %0,81 %  

Graf

13. Jak jste byli spokojeni s poskytnutým prostorem v letadle ČSA, z hlediska místa na sezení? (šířka sedadel, prostor na nohy)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni, jen malé nedokonalosti6350,81 %50,81 %  
Nespokojeni – Důvody nespokojenosti?3427,42 %27,42 %  
Zcela spokojeni2419,35 %19,35 %  
Málo místa na nohy43,23 %3,23 %  
když si vedle nesedne 200kilový mastodont,není nikdy problem.Prostornejsi lidé by si meli připlacet ,aby neobtezovali polusedící.10,81 %0,81 %  
Málo místa10,81 %0,81 %  
šířka ucházející, ale málo místa nohy10,81 %0,81 %  
málo místa, málo místa na zavazadla10,81 %0,81 %  
viz.ot.1210,81 %0,81 %  
Malý prostor pro nohy10,81 %0,81 %  
malý prostor na nohy10,81 %0,81 %  
extremne malo mista na nohy10,81 %0,81 %  
Je zde velmi malý prostor10,81 %0,81 %  
málo místa pro nohy10,81 %0,81 %  
Jsem vysoký a mel jsem problem s umistenim nohou10,81 %0,81 %  
více prostoru na nohy10,81 %0,81 %  
poměrně tvrdé sedačky a dost málo místa ..10,81 %0,81 %  
celkově nedostatek prostoru - avšak srovnatelné s dalšími obdobnými společnostmi10,81 %0,81 %  
Opravdu, ale opravdu málo místa na nohy a to měřím pouze 175cm. Navíc, když není prostor na uložení batohu a je nutnost tento batoh mít pod nohami10,81 %0,81 %  

Graf

14. Jak jste byli spokojeni s In-Flight Entertainment nebo-li s využitím volného času na palubě letadla (formou her, audia či videa) a prodejem SkyShop na palubě ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni, jen malé nedokonalosti7862,9 %62,9 %  
Nespokojeni – Jaké změny byste uvítali?2318,55 %18,55 %  
Zcela spokojeni1612,9 %12,9 %  
velice zajimava soutez s kapitanem10,81 %0,81 %  
létala jsem na krátké vzdálenosti, s ČSA s in-flight entertainment nemám zkušenost nemám zkušenost10,81 %0,81 %  
žádné hry, audio ani video nebylo. Jen letadýlko na mapě. Hodinový let z PRG-AMS a zpět se dal vydržet, ale nějaké rozptýlení bych uvítal.10,81 %0,81 %  
žádnán videa, hry nebyly10,81 %0,81 %  
audio.video10,81 %0,81 %  
nevyuzivam10,81 %0,81 %  
Tyto možnosti jsme neměli10,81 %0,81 %  
v letadle nebylo přístupno10,81 %0,81 %  
in flight enterntainment: myslite obrazovku s informacemi o letu?10,81 %0,81 %  
ČSA je buď neposkytuje, nebo jsem jich nevyužil.10,81 %0,81 %  
Velmi malé možnosti zábavy10,81 %0,81 %  
nezazila10,81 %0,81 %  
Nepochopil jsem, jestli můžu na palubě používat pc10,81 %0,81 %  
na krátkých trasách v pořádku, ale letěla jsem z Dubaje a na palubě nebyla televize, nedostali jsme sluchátka, nic a posádka bohužel s porovnáním u jiných LS příjemnosti také moc nepobrala ..10,81 %0,81 %  
In-Flight Entertainment je poněkud "chudý" oproti programům u jiných leteckých společností10,81 %0,81 %  

Graf

15. Jak jste byli spokojeni s občerstvením na palubě letadla ČSA? (z hlediska výběru, kvality a chutnosti jídla)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni, jen malé nedokonalosti6250 %50 %  
Nespokojeni – Důvody nespokojenosti?3125 %25 %  
Zcela spokojeni2923,39 %23,39 %  
častější nez u travelservice,chutnejsi,lepe vypaajici10,81 %0,81 %  
Vynikající bylo hlavně červené ze Znojma10,81 %0,81 %  
dvě sušenky lze těžko považovat za jídlo, bagetka připomíná zlý sen o den starém rohlíku10,81 %0,81 %  
bageta nechutná10,81 %0,81 %  
Přestože jsem zaškrtla vegetariánskou stravu, nic vegetariánského jsme nejenže nedostali, ale ani nic na palubě nebylo.10,81 %0,81 %  
v posledních letech je pečivo horčí chuti, ale stále lepší než u konkurence10,81 %0,81 %  
defaultni volba jidla je s masem, vegetariani (jako ja) maji smulu10,81 %0,81 %  
žádné jídlo nedávají, jen sušenku nebo krekry10,81 %0,81 %  
Žádný výběr10,81 %0,81 %  
malé občerstvení s ohledem na délku letu10,81 %0,81 %  
Malé porce10,81 %0,81 %  
Jídlo bylo jen jedno, tudíž výběr nemohu posoudit10,81 %0,81 %  
ne každý rád rukolu...10,81 %0,81 %  
nedalo se jíst10,81 %0,81 %  
malé množství10,81 %0,81 %  
podprumerna kvalita10,81 %0,81 %  
lehký snack formou malinkatého pytlíčku s krekry nepovažuji za adekvátní snack10,81 %0,81 %  
Let Praha-New York (cca 3 roky zpátky), večeři tvořil zelný salát, maso s houbami, zelím a bramborami- totálně nevhodná kombinace na 10ti hodinový let. Byl to noční let a poskytované služby byli např. oproti Austrian na stejně dlouhém letu minimální.10,81 %0,81 %  

Graf

16. Jak jste byli spokojeni s personálem na palubě letadla ČSA? (z hlediska zdvořilosti, jazykové vybavenosti, způsobilosti a upravenosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela spokojeni6754,03 %54,03 %  
Spokojeni, jen malé nedokonalosti5241,94 %41,94 %  
Nespokojen - Důvod nespokojenosti?64,84 %4,84 %  
vyšší prumerny vek letusek,jen povšimnutí.jinak ok10,81 %0,81 %  
jen jedna slečna letuška byla velmi příjemná, stále usměvavá, tak jak to má být..Zbytek se tvářil, jak když je každý klient jen otravuje .. 10,81 %0,81 %  
neochota, nezajem10,81 %0,81 %  

Graf

17. Jak jste byli spokojeni se službami v případě zpoždění nebo zrušení letu ČSA? (např. formou voucherů na jídlo, možností telefonátu, ubytování, náhradní let... atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu posoudit7762,1 %62,1 %  
Spokojeni, jen malé nedokonalosti2318,55 %18,55 %  
Zcela spokojeni1512,1 %12,1 %  
Nespokojeni – Co byste případně změnili?108,06 %8,06 %  
V případě zpoždění nás nebyl personál schopen o ničem informovat, ovšem je otázka, nakolik je to chyba personálu. Ostatní z nabídky v závorce otázky je snad vtip-v ČR prozatím neuskutečnitelné. 10,81 %0,81 %  
za poslední dva roky snad všechny lety, kam si koupím letenku, ČSA ruší a horší je, že se to dozvím vždy náhodou, nikdo se nenamáhá mi to ani sdělit, ačkoli na reklamní sdělení můj email mají10,81 %0,81 %  
nahradni let vybaven okamzite, spokojenost.10,81 %0,81 %  
Ještě se mi to díkybohu nestalo.10,81 %0,81 %  
Třeba poloviční slevou na další let, jelikož létám třeba na konference, kde se platí celkem vysoké poplatky, tak by mi třeba půldenní zdržení udělalo ztrátu i kolem 150 Euro10,81 %0,81 %  
Nedostal jsem na meziletišti kufr, i když jsem byl na letišti přes noc10,81 %0,81 %  
nebyly dodrzeny ani zakonne povinnosti dopravce v peci o cestujici10,81 %0,81 %  

Graf

18. Jak jste byli spokojeni s možností nákupu letenky ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela spokojeni6955,65 %55,65 %  
Spokojeni, jen malé nedokonalosti4637,1 %37,1 %  
Nespokojeni - Popřípadě napište, co byste změnili?64,84 %4,84 %  
Nekupoval jsem.10,81 %0,81 %  
prodána letenka na let, který již byl zrušen10,81 %0,81 %  
web je neprehledny10,81 %0,81 %  
Kupovala jiná osoba10,81 %0,81 %  
nemohu soudit, nakupovala jsem přes KLM a ČSA byla pouze partnerem na cestu do Amsterdamu10,81 %0,81 %  
nekupovala jsem let přímo přes čsa ..10,81 %0,81 %  

Graf

19. Jak jste spokojeni s výškou ceny za poskytnuté služby ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni, jen malé nedokonalosti6552,42 %52,42 %  
Nespokojeni3830,65 %30,65 %  
Zcela spokojeni2116,94 %16,94 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jste:

  • odpověď Zaměstnaný/OSVČ:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-60 let na otázku 2. Kolik Vám je let?
  • odpověď Žák/Student:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 18 let na otázku 2. Kolik Vám je let?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 4. Jaké je Vaše vzdělání?

13. Jak jste byli spokojeni s poskytnutým prostorem v letadle ČSA, z hlediska místa na sezení? (šířka sedadel, prostor na nohy)

  • odpověď Nespokojeni – Důvody nespokojenosti?:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nespokojeni – Případně co byste na sedadlech změnili? na otázku 12. Jak jste byli spokojeni s pohodlností sedadel v letadle ČSA z hlediska kvality použitého materiálu a tvaru sedadel?

16. Jak jste byli spokojeni s personálem na palubě letadla ČSA? (z hlediska zdvořilosti, jazykové vybavenosti, způsobilosti a upravenosti)

  • odpověď Zcela spokojeni:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zcela spokojeni na otázku 19. Jak jste spokojeni s výškou ceny za poskytnuté služby ČSA?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Jste:

4. Jaké je Vaše vzdělání?

5. Jak často využíváte služeb letecké dopravy?

6. Kolikrát jste využili služeb společnosti ČSA?

7. Byli jste spokojeni s dopravní dostupností letiště Praha Ruzyně?

8. Jak jste byli spokojeni s poskytovanými informacemi na letišti ohledně Vašeho letu s ČSA?

9. Jak jste byli spokojeni s poskytovanými službami a možností občerstvení na letišti? (restaurace, obchody, uschovna zavazadel, balení zavazadel, bankovní služby....atd.)

10. Jak jste byli spokojeni s rychlostí odbavení na letišti Praha Ruzyně?

11. Jak jste byli spokojeni s chováním, ochotou a způsobilostí pracovníků ČSA na odbavovací přepážce?

12. Jak jste byli spokojeni s pohodlností sedadel v letadle ČSA z hlediska kvality použitého materiálu a tvaru sedadel?

13. Jak jste byli spokojeni s poskytnutým prostorem v letadle ČSA, z hlediska místa na sezení? (šířka sedadel, prostor na nohy)

14. Jak jste byli spokojeni s In-Flight Entertainment nebo-li s využitím volného času na palubě letadla (formou her, audia či videa) a prodejem SkyShop na palubě ČSA?

15. Jak jste byli spokojeni s občerstvením na palubě letadla ČSA? (z hlediska výběru, kvality a chutnosti jídla)

16. Jak jste byli spokojeni s personálem na palubě letadla ČSA? (z hlediska zdvořilosti, jazykové vybavenosti, způsobilosti a upravenosti)

17. Jak jste byli spokojeni se službami v případě zpoždění nebo zrušení letu ČSA? (např. formou voucherů na jídlo, možností telefonátu, ubytování, náhradní let... atd.)

18. Jak jste byli spokojeni s možností nákupu letenky ČSA?

19. Jak jste spokojeni s výškou ceny za poskytnuté služby ČSA?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Jste:

4. Jaké je Vaše vzdělání?

5. Jak často využíváte služeb letecké dopravy?

6. Kolikrát jste využili služeb společnosti ČSA?

7. Byli jste spokojeni s dopravní dostupností letiště Praha Ruzyně?

8. Jak jste byli spokojeni s poskytovanými informacemi na letišti ohledně Vašeho letu s ČSA?

9. Jak jste byli spokojeni s poskytovanými službami a možností občerstvení na letišti? (restaurace, obchody, uschovna zavazadel, balení zavazadel, bankovní služby....atd.)

10. Jak jste byli spokojeni s rychlostí odbavení na letišti Praha Ruzyně?

11. Jak jste byli spokojeni s chováním, ochotou a způsobilostí pracovníků ČSA na odbavovací přepážce?

12. Jak jste byli spokojeni s pohodlností sedadel v letadle ČSA z hlediska kvality použitého materiálu a tvaru sedadel?

13. Jak jste byli spokojeni s poskytnutým prostorem v letadle ČSA, z hlediska místa na sezení? (šířka sedadel, prostor na nohy)

14. Jak jste byli spokojeni s In-Flight Entertainment nebo-li s využitím volného času na palubě letadla (formou her, audia či videa) a prodejem SkyShop na palubě ČSA?

15. Jak jste byli spokojeni s občerstvením na palubě letadla ČSA? (z hlediska výběru, kvality a chutnosti jídla)

16. Jak jste byli spokojeni s personálem na palubě letadla ČSA? (z hlediska zdvořilosti, jazykové vybavenosti, způsobilosti a upravenosti)

17. Jak jste byli spokojeni se službami v případě zpoždění nebo zrušení letu ČSA? (např. formou voucherů na jídlo, možností telefonátu, ubytování, náhradní let... atd.)

18. Jak jste byli spokojeni s možností nákupu letenky ČSA?

19. Jak jste spokojeni s výškou ceny za poskytnuté služby ČSA?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Čiháková, K.Kvalita služeb ČSA (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kvalita-sluzeb-csa.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.