Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb letecké dopravy

Kvalita služeb letecké dopravy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondra Nepraš
Šetření:24. 05. 2011 - 26. 05. 2011
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá průzkumem kvality osobní letecké dopravy. Dotazník slouží pouze ke studijním účelům. Z nabízených odpovědí vybírejte vždy jen jednu. Děkuji za Vaši spolupráci a za Váš čas.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Z nabízených odpovědí prosím vybírejte vždy jen jednu.

Odpovědi respondentů

1. Jak často využíváte služeb letecké dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou do roka1938 %38 %  
Jednou do roka1734 %34 %  
Dvakrát a více1428 %28 %  

Graf

2. Jaký bývá Váš cíl cesty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábava (dovolená)4182 %82 %  
Pracovní povinnosti510 %10 %  
prace i dovolena12 %2 %  
oboji, pracovne i za zabavou12 %2 %  
Zábava i práce12 %2 %  
návštěva příbuzných12 %2 %  

Graf

3. S jakými leteckými společnostmi nejčastěji létáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasické letecké společnosti3162 %62 %  
Nízkonákladové letecké společnosti (Low-cost)1938 %38 %  

Graf

4. Jaký preferujete nákup letenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes webové stránky 4080 %80 %  
Osobně1020 %20 %  

Graf

5. Jak jste spokojeni s dopravní dostupností na letiště Praha Ruzyně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen3060 %60 %  
Zcela spokojen1734 %34 %  
Nespokojen36 %6 %  

Graf

6. Jak jste spokojeni s poskytnutým občerstvením na letišti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen3162 %62 %  
Nespokojen1326 %26 %  
Zcela spokojen612 %12 %  

Graf

7. Jak jste spokojeni s rychlostí odbavení na letišti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen,ale mohlo by být rychlejší3366 %66 %  
Zcela spokojen1428 %28 %  
Nespokojen36 %6 %  

Graf

8. Jak jste spokojeni s chováním pracovníků na Check in?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen3876 %76 %  
Zcela spokojen1020 %20 %  
Nespokojen*(vypište níže, co Vám na tom nejvíce vadilo)24 %4 %  

Graf

9. Jak jste spokojeni s pohodlím sedaček v letadle (z hlediska kvality použitého materiálu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen4080 %80 %  
Zcela spokojen612 %12 %  
více místa na nohy12 %2 %  
Nespokojen*(popřípadě vypište níže,co byste změnili)12 %2 %  
při poslední cestě,sedačka nepohodlná-bolesti zad12 %2 %  
nezáleží mi na tom letela jsme max 3 hodiny tak an12 %2 %  

Graf

10. Jak jste spokojeni s velikostí sedaček (z hlediska místa na sezení a s místem na nohy)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen2550 %50 %  
Nespokojen*(popřípadě vypište níže, co byste změnili)1224 %24 %  
Zcela spokojen918 %18 %  
málo místa12 %2 %  
jiný dodavatel,anatomické sedačky12 %2 %  
málo místa na nohy, sedačky jsou příliš blízko u s12 %2 %  
nezáleží mi na tom12 %2 %  

Graf

11. Jak jste byli spokojeni s personálem letadla (z hlediska zdvořilosti, způsobilosti)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela spokojen2652 %52 %  
Spokojen2448 %48 %  

Graf

12. Jak jste byli spokojeni s občerstvením na palubě letadla (z hlediska výběru jídla, kvality jídla)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen2448 %48 %  
Nespokojen1734 %34 %  
Zcela spokojen918 %18 %  

Graf

13. Jak jste byli spokojeni s In-Flight Entertainment nebo-li s využitím volného času na palubě( formou audia, videa, internetu či nějakých her)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen2754 %54 %  
Nespokojen1836 %36 %  
Zcela spokojen510 %10 %  

Graf

14. Jak jste spokojeni s podávanými informacemi na letišti (ohledně Vašeho letu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen3468 %68 %  
Zcela spokojen1326 %26 %  
chybí informovanost letištního personálu12 %2 %  
10 hodin zpoždění, nic nám neřekli proč a tak12 %2 %  
Nespokojen*(popřípadě vypište níže, co byste změnili )12 %2 %  

Graf

15. Jak jste spokojeni s náhradními službami v případě zpoždění letu (např. formou voucherů na jídlo)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen2958 %58 %  
Zcela spokojen510 %10 %  
Nespokojen*(popřípadě vypište níže, s čím byste spokojeni byli )36 %6 %  
ještě jsem to nezažila12 %2 %  
nesetkala jsem se s takovýmto problémem12 %2 %  
ještě jsem tuto situaci nezažila12 %2 %  
lepsi by bylo nemit zpozdeni ;-)12 %2 %  
Zatím se mi to nestalo12 %2 %  
nestalo se mi12 %2 %  
zazila jsem to pred 5 leti a 10h a par poukazu des12 %2 %  
nevyužila jsem12 %2 %  
tuto situaci jsem nezazil12 %2 %  
nezazila jsme to12 %2 %  
zatim jsem nemusel resit12 %2 %  
nic12 %2 %  
nemohu posoudit12 %2 %  

Graf

16. Jak jste spokojeni s náhradou letu v případě jeho zrušení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen3162 %62 %  
Nespokojen*(popřípadě vypište níže, s čím byste spokojeni byli )48 %8 %  
Zcela spokojen36 %6 %  
nic24 %4 %  
viz. ot. č. 1512 %2 %  
ještě jsem tuto situaci nezažila12 %2 %  
Zatím se mi to nestalo12 %2 %  
nestalo se mi12 %2 %  
nevyužila jsem12 %2 %  
tuto situaci jsem nezazil12 %2 %  
s touto situací jsem se ještě nesetkala12 %2 %  
nezazila jsme to12 %2 %  
zatim jsem nemusel resit12 %2 %  
nemohu posoudit12 %2 %  

Graf

17. Jak jste spokojeni s velikostí ceny za poskytnuté služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen3162 %62 %  
Nespokojen1122 %22 %  
Zcela spokojen816 %16 %  

Graf

18. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-404590 %90 %  
40-60510 %10 %  

Graf

19. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2958 %58 %  
Muž2142 %42 %  

Graf

20. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3060 %60 %  
Zaměstnanec, podnikatel1836 %36 %  
Důchodce12 %2 %  
Nezaměstnaný12 %2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jak jste spokojeni s poskytnutým občerstvením na letišti?

  • odpověď Spokojen:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na otázku 4. Jaký preferujete nákup letenky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často využíváte služeb letecké dopravy?

2. Jaký bývá Váš cíl cesty?

3. S jakými leteckými společnostmi nejčastěji létáte?

4. Jaký preferujete nákup letenky?

5. Jak jste spokojeni s dopravní dostupností na letiště Praha Ruzyně?

6. Jak jste spokojeni s poskytnutým občerstvením na letišti?

7. Jak jste spokojeni s rychlostí odbavení na letišti?

8. Jak jste spokojeni s chováním pracovníků na Check in?

9. Jak jste spokojeni s pohodlím sedaček v letadle (z hlediska kvality použitého materiálu)?

10. Jak jste spokojeni s velikostí sedaček (z hlediska místa na sezení a s místem na nohy)?

11. Jak jste byli spokojeni s personálem letadla (z hlediska zdvořilosti, způsobilosti)?

12. Jak jste byli spokojeni s občerstvením na palubě letadla (z hlediska výběru jídla, kvality jídla)?

13. Jak jste byli spokojeni s In-Flight Entertainment nebo-li s využitím volného času na palubě( formou audia, videa, internetu či nějakých her)?

14. Jak jste spokojeni s podávanými informacemi na letišti (ohledně Vašeho letu)?

15. Jak jste spokojeni s náhradními službami v případě zpoždění letu (např. formou voucherů na jídlo)?

16. Jak jste spokojeni s náhradou letu v případě jeho zrušení?

17. Jak jste spokojeni s velikostí ceny za poskytnuté služby?

18. Kolik Vám je let?

19. Vaše pohlaví?

20. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často využíváte služeb letecké dopravy?

2. Jaký bývá Váš cíl cesty?

3. S jakými leteckými společnostmi nejčastěji létáte?

4. Jaký preferujete nákup letenky?

5. Jak jste spokojeni s dopravní dostupností na letiště Praha Ruzyně?

6. Jak jste spokojeni s poskytnutým občerstvením na letišti?

7. Jak jste spokojeni s rychlostí odbavení na letišti?

8. Jak jste spokojeni s chováním pracovníků na Check in?

9. Jak jste spokojeni s pohodlím sedaček v letadle (z hlediska kvality použitého materiálu)?

10. Jak jste spokojeni s velikostí sedaček (z hlediska místa na sezení a s místem na nohy)?

11. Jak jste byli spokojeni s personálem letadla (z hlediska zdvořilosti, způsobilosti)?

12. Jak jste byli spokojeni s občerstvením na palubě letadla (z hlediska výběru jídla, kvality jídla)?

13. Jak jste byli spokojeni s In-Flight Entertainment nebo-li s využitím volného času na palubě( formou audia, videa, internetu či nějakých her)?

14. Jak jste spokojeni s podávanými informacemi na letišti (ohledně Vašeho letu)?

15. Jak jste spokojeni s náhradními službami v případě zpoždění letu (např. formou voucherů na jídlo)?

16. Jak jste spokojeni s náhradou letu v případě jeho zrušení?

17. Jak jste spokojeni s velikostí ceny za poskytnuté služby?

18. Kolik Vám je let?

19. Vaše pohlaví?

20. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nepraš, O.Kvalita služeb letecké dopravy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kvalita-sluzeb-letecke-dopra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.