Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb mobilních operátorů na území ČR

Kvalita služeb mobilních operátorů na území ČR

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magda Šmajstrlová
Šetření:22. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):30 / 27.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


studuji Ekonomickou fakultu Vysoké školy báňské v Ostravě a ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky využiji v bakalářské práci. Jedná se o hodnocení kvality mobilních operátorů a spokojenosti jejich zákazníků, přičemž dotazník je anonymní. 

 

Předem děkuji za vyplnění.
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Odpovědi vybírejte ze škály 1 až 10, kdy 10 znamená zcela souhlasím a 1 zcela nesouhlasím. V případě, že u nějaké otázky nedokážete určit odpověď (nedokážete danou věc zhodnotit), tak ji nevyplňujte.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12296,06 %96,06 %  
ne53,94 %3,94 %  

Graf

2. Kterého mobilního operátora zpravidla využíváte? (Využíváte-li služeb více operátorů, vyberte prosím toho, kterého využíváte nejvíce.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone4536,89 %35,43 %  
T-Mobile4032,79 %31,5 %  
Telefónica O23730,33 %29,13 %  

Graf

3. Jsem spokojen s přístupem zaměstnanců – operátorů obsluhujících telefonní linku. (10 - zcela souhlasím, 1 - zcela nesouhlasím. Stejně je to i u následujících otázek.)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82722,88 %21,26 %  
51512,71 %11,81 %  
91512,71 %11,81 %  
61411,86 %11,02 %  
71311,02 %10,24 %  
10119,32 %8,66 %  
497,63 %7,09 %  
386,78 %6,3 %  
243,39 %3,15 %  
121,69 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.69
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.1
Směrodatná odchylka:2.03
Medián:7
Modus:8

Graf

4. Svému mobilnímu operátorovi plně důvěřuji.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52420,51 %18,9 %  
72017,09 %15,75 %  
81411,97 %11,02 %  
4119,4 %8,66 %  
6108,55 %7,87 %  
397,69 %7,09 %  
297,69 %7,09 %  
1075,98 %5,51 %  
975,98 %5,51 %  
165,13 %4,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.65
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.49
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Internetové stránky mého mobilního operátora jsou přehledné, vždy snadno najdu potřebné informace.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52420,69 %18,9 %  
82118,1 %16,54 %  
71412,07 %11,02 %  
91210,34 %9,45 %  
6108,62 %7,87 %  
1086,9 %6,3 %  
286,9 %6,3 %  
376,03 %5,51 %  
476,03 %5,51 %  
154,31 %3,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.12
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.72
Směrodatná odchylka:2.17
Medián:6
Modus:5

Graf

6. Požaduji, abych měl možnost provádět platby za služby prostřednictvím svého mobilu.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12522,52 %19,69 %  
52320,72 %18,11 %  
31412,61 %11,02 %  
81210,81 %9,45 %  
1098,11 %7,09 %  
276,31 %5,51 %  
676,31 %5,51 %  
454,5 %3,94 %  
754,5 %3,94 %  
943,6 %3,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.55
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.23
Směrodatná odchylka:2.69
Medián:5
Modus:1

Graf

7. Požaduji, abych měl na internetových stránkách operátora přístup ke svému účtu, kde získám např. přehled o svých službách či vyúčtování služeb.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
106858,62 %53,54 %  
91210,34 %9,45 %  
176,03 %5,51 %  
865,17 %4,72 %  
565,17 %4,72 %  
754,31 %3,94 %  
643,45 %3,15 %  
432,59 %2,36 %  
232,59 %2,36 %  
321,72 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.5
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.87
Směrodatná odchylka:2.42
Medián:10
Modus:10

Graf

8. Požaduji, aby mě operátor informoval o nabídkách a blížících se akcích.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52219,13 %17,32 %  
12017,39 %15,75 %  
101513,04 %11,81 %  
71412,17 %11,02 %  
81210,43 %9,45 %  
6119,57 %8,66 %  
397,83 %7,09 %  
254,35 %3,94 %  
943,48 %3,15 %  
432,61 %2,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.43
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.63
Směrodatná odchylka:2.76
Medián:5
Modus:5

Graf

9. Hlasové služby považuji za kvalitní.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82723,48 %21,26 %  
52017,39 %15,75 %  
91311,3 %10,24 %  
101311,3 %10,24 %  
71210,43 %9,45 %  
676,09 %5,51 %  
465,22 %4,72 %  
365,22 %4,72 %  
165,22 %4,72 %  
254,35 %3,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.59
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.11
Směrodatná odchylka:2.26
Medián:7
Modus:8

Graf

10. SMS služby považuji za kvalitní.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102521,74 %19,69 %  
92118,26 %16,54 %  
51815,65 %14,17 %  
81714,78 %13,39 %  
797,83 %7,09 %  
476,09 %5,51 %  
165,22 %4,72 %  
354,35 %3,94 %  
654,35 %3,94 %  
221,74 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.2
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.6
Směrodatná odchylka:2.37
Medián:8
Modus:10

Graf

11. Internetové služby považuji za kvalitní.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52523,81 %19,69 %  
81312,38 %10,24 %  
41211,43 %9,45 %  
11211,43 %9,45 %  
7109,52 %7,87 %  
987,62 %6,3 %  
1087,62 %6,3 %  
387,62 %6,3 %  
665,71 %4,72 %  
232,86 %2,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.49
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.59
Směrodatná odchylka:2.36
Medián:5
Modus:5

Graf

12. Míra pokrytí území České republiky signálem je dostačující.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82118,26 %16,54 %  
71815,65 %14,17 %  
101714,78 %13,39 %  
91412,17 %11,02 %  
5108,7 %7,87 %  
297,83 %7,09 %  
497,83 %7,09 %  
397,83 %7,09 %  
665,22 %4,72 %  
121,74 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.68
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.72
Směrodatná odchylka:2.39
Medián:7
Modus:8

Graf

13. Jsem spokojen s dostupností kamenných prodejen mobilního operátora.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103026,32 %23,62 %  
91815,79 %14,17 %  
81513,16 %11,81 %  
71412,28 %11,02 %  
5108,77 %7,87 %  
387,02 %6,3 %  
176,14 %5,51 %  
654,39 %3,94 %  
443,51 %3,15 %  
232,63 %2,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.29
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.4
Směrodatná odchylka:2.53
Medián:8
Modus:10

Graf

14. Ceny služeb mého mobilního operátora odpovídají kvalitě.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71613,91 %12,6 %  
11613,91 %12,6 %  
81412,17 %11,02 %  
41412,17 %11,02 %  
51311,3 %10,24 %  
6108,7 %7,87 %  
2108,7 %7,87 %  
397,83 %7,09 %  
976,09 %5,51 %  
1065,22 %4,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.1
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.27
Směrodatná odchylka:2.5
Medián:5
Modus:7

Graf

15. Cenovou úroveň považuji za nižší ve srovnání s konkurenčními operátory.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52421,24 %18,9 %  
81513,27 %11,81 %  
61513,27 %11,81 %  
71412,39 %11,02 %  
11311,5 %10,24 %  
497,96 %7,09 %  
387,08 %6,3 %  
1065,31 %4,72 %  
954,42 %3,94 %  
243,54 %3,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.43
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.87
Směrodatná odchylka:2.21
Medián:5
Modus:5

Graf

16. Jsem spokojen s cenami za volání.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12118,26 %16,54 %  
51513,04 %11,81 %  
61412,17 %11,02 %  
31412,17 %11,02 %  
21311,3 %10,24 %  
8108,7 %7,87 %  
4108,7 %7,87 %  
1097,83 %7,09 %  
754,35 %3,94 %  
943,48 %3,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.51
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.75
Směrodatná odchylka:2.6
Medián:4
Modus:1

Graf

17. Jsem spkojen s cenami za SMS.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12320,35 %18,11 %  
71311,5 %10,24 %  
8119,73 %8,66 %  
3119,73 %8,66 %  
5119,73 %8,66 %  
9108,85 %7,87 %  
4108,85 %7,87 %  
10108,85 %7,87 %  
287,08 %6,3 %  
665,31 %4,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.02
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.39
Směrodatná odchylka:2.9
Medián:5
Modus:1

Graf

18. Jsem spokojen s cenami za internet.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12725,71 %21,26 %  
52220,95 %17,32 %  
31514,29 %11,81 %  
498,57 %7,09 %  
787,62 %6,3 %  
676,67 %5,51 %  
1065,71 %4,72 %  
854,76 %3,94 %  
254,76 %3,94 %  
910,95 %0,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.28
Směrodatná odchylka:2.3
Medián:4
Modus:1

Graf

19. Zakoupené služby vždy splnily mé očekávání a potřeby.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52017,7 %15,75 %  
71513,27 %11,81 %  
81513,27 %11,81 %  
61412,39 %11,02 %  
3119,73 %8,66 %  
10108,85 %7,87 %  
2108,85 %7,87 %  
987,08 %6,3 %  
465,31 %4,72 %  
143,54 %3,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.88
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.03
Směrodatná odchylka:2.24
Medián:6
Modus:5

Graf

20. Myslím si, že můj mobilní operátor je lepší v porovnání s ostatními konkurenčními operátory.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52219,3 %17,32 %  
71815,79 %14,17 %  
81412,28 %11,02 %  
101311,4 %10,24 %  
9108,77 %7,87 %  
6108,77 %7,87 %  
397,89 %7,09 %  
476,14 %5,51 %  
165,26 %4,72 %  
254,39 %3,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.19
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.09
Směrodatná odchylka:2.26
Medián:6
Modus:5

Graf

21. Se svým současným tarifem nebo předplacenou kartou jsem spokojen.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81916,96 %14,96 %  
101816,07 %14,17 %  
71513,39 %11,81 %  
51210,71 %9,45 %  
91210,71 %9,45 %  
6119,82 %8,66 %  
1108,93 %7,87 %  
354,46 %3,94 %  
254,46 %3,94 %  
454,46 %3,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.58
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.48
Směrodatná odchylka:2.55
Medián:7
Modus:8

Graf

22. Se svým operátorem jsem spokojen a neuvažuji o přechodu k jinému operátorovi.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102824,14 %22,05 %  
81815,52 %14,17 %  
91714,66 %13,39 %  
51311,21 %10,24 %  
11210,34 %9,45 %  
297,76 %7,09 %  
776,03 %5,51 %  
365,17 %4,72 %  
443,45 %3,15 %  
621,72 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.72
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:9.02
Směrodatná odchylka:3
Medián:8
Modus:10

Graf

23. Svého mobilního operátora bych doporučil svým přátelům a známým.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91614,68 %12,6 %  
81614,68 %12,6 %  
51513,76 %11,81 %  
101311,93 %10,24 %  
11211,01 %9,45 %  
71110,09 %8,66 %  
698,26 %7,09 %  
387,34 %6,3 %  
454,59 %3,94 %  
243,67 %3,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.23
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.02
Směrodatná odchylka:2.65
Medián:7
Modus:9

Graf

24. Byl bych ochoten přejít k jinému operátorovi, pokud by mi nabídnul výhodnější podmínky.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103531,25 %27,56 %  
81513,39 %11,81 %  
91412,5 %11,02 %  
3119,82 %8,66 %  
2108,93 %7,87 %  
598,04 %7,09 %  
176,25 %5,51 %  
765,36 %4,72 %  
432,68 %2,36 %  
621,79 %1,57 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.98
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.95
Směrodatná odchylka:2.99
Medián:8
Modus:10

Graf

25. Se svým mobilním operátorem jsem nikdy neměl problém, a pokud ano, tak byl rychle a zodpovědně vyřešen.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82118,1 %16,54 %  
102017,24 %15,75 %  
51210,34 %9,45 %  
1119,48 %8,66 %  
9119,48 %8,66 %  
7119,48 %8,66 %  
3108,62 %7,87 %  
676,03 %5,51 %  
276,03 %5,51 %  
465,17 %4,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.32
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.72
Směrodatná odchylka:2.78
Medián:7
Modus:8

Graf

26. Mobilní operátor poskytuje dostatek informací ohledně reklamací, odstoupení od smlouvy apod.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52220,37 %17,32 %  
71412,96 %11,02 %  
61312,04 %10,24 %  
81312,04 %10,24 %  
11110,19 %8,66 %  
1098,33 %7,09 %  
987,41 %6,3 %  
276,48 %5,51 %  
465,56 %4,72 %  
354,63 %3,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.72
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.64
Směrodatná odchylka:2.38
Medián:6
Modus:5

Graf

27. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by mobilní operátor nesplnil to, k čemu se zavázal.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102018,52 %15,75 %  
91412,96 %11,02 %  
51412,96 %11,02 %  
81312,04 %10,24 %  
11211,11 %9,45 %  
61110,19 %8,66 %  
7109,26 %7,87 %  
276,48 %5,51 %  
365,56 %4,72 %  
410,93 %0,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.42
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.94
Směrodatná odchylka:2.82
Medián:7
Modus:10

Graf

28. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7158,2 %55,91 %  
Muž5141,8 %40,16 %  

Graf

29. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 259376,23 %73,23 %  
26 – 351512,3 %11,81 %  
36 – 4586,56 %6,3 %  
56 – 6532,46 %2,36 %  
do 1821,64 %1,57 %  
46 – 5510,82 %0,79 %  

Graf

30. Uveďte prosím, do jaké kategorie obyvatelstva patříte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student7863,93 %61,42 %  
Zaměstnaný3327,05 %25,98 %  
OSVČ64,92 %4,72 %  
Nezaměstnaný (evidován na úřadu práce)32,46 %2,36 %  
rentiér10,82 %0,79 %  
Důchodce/částečný důchod10,82 %0,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Požaduji, abych měl na internetových stránkách operátora přístup ke svému účtu, kde získám např. přehled o svých službách či vyúčtování služeb.

  • odpověď 10:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 25. Se svým mobilním operátorem jsem nikdy neměl problém, a pokud ano, tak byl rychle a zodpovědně vyřešen.

22. Se svým operátorem jsem spokojen a neuvažuji o přechodu k jinému operátorovi.

  • odpověď 10:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 23. Svého mobilního operátora bych doporučil svým přátelům a známým.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb mobilního operátora?

2. Kterého mobilního operátora zpravidla využíváte? (Využíváte-li služeb více operátorů, vyberte prosím toho, kterého využíváte nejvíce.)

3. Jsem spokojen s přístupem zaměstnanců – operátorů obsluhujících telefonní linku. (10 - zcela souhlasím, 1 - zcela nesouhlasím. Stejně je to i u následujících otázek.)

4. Svému mobilnímu operátorovi plně důvěřuji.

5. Internetové stránky mého mobilního operátora jsou přehledné, vždy snadno najdu potřebné informace.

6. Požaduji, abych měl možnost provádět platby za služby prostřednictvím svého mobilu.

7. Požaduji, abych měl na internetových stránkách operátora přístup ke svému účtu, kde získám např. přehled o svých službách či vyúčtování služeb.

8. Požaduji, aby mě operátor informoval o nabídkách a blížících se akcích.

9. Hlasové služby považuji za kvalitní.

10. SMS služby považuji za kvalitní.

11. Internetové služby považuji za kvalitní.

12. Míra pokrytí území České republiky signálem je dostačující.

13. Jsem spokojen s dostupností kamenných prodejen mobilního operátora.

14. Ceny služeb mého mobilního operátora odpovídají kvalitě.

15. Cenovou úroveň považuji za nižší ve srovnání s konkurenčními operátory.

16. Jsem spokojen s cenami za volání.

17. Jsem spkojen s cenami za SMS.

18. Jsem spokojen s cenami za internet.

19. Zakoupené služby vždy splnily mé očekávání a potřeby.

20. Myslím si, že můj mobilní operátor je lepší v porovnání s ostatními konkurenčními operátory.

21. Se svým současným tarifem nebo předplacenou kartou jsem spokojen.

22. Se svým operátorem jsem spokojen a neuvažuji o přechodu k jinému operátorovi.

23. Svého mobilního operátora bych doporučil svým přátelům a známým.

24. Byl bych ochoten přejít k jinému operátorovi, pokud by mi nabídnul výhodnější podmínky.

25. Se svým mobilním operátorem jsem nikdy neměl problém, a pokud ano, tak byl rychle a zodpovědně vyřešen.

26. Mobilní operátor poskytuje dostatek informací ohledně reklamací, odstoupení od smlouvy apod.

27. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by mobilní operátor nesplnil to, k čemu se zavázal.

28. Vaše pohlaví

29. Váš věk

30. Uveďte prosím, do jaké kategorie obyvatelstva patříte.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb mobilního operátora?

2. Kterého mobilního operátora zpravidla využíváte? (Využíváte-li služeb více operátorů, vyberte prosím toho, kterého využíváte nejvíce.)

3. Jsem spokojen s přístupem zaměstnanců – operátorů obsluhujících telefonní linku. (10 - zcela souhlasím, 1 - zcela nesouhlasím. Stejně je to i u následujících otázek.)

4. Svému mobilnímu operátorovi plně důvěřuji.

5. Internetové stránky mého mobilního operátora jsou přehledné, vždy snadno najdu potřebné informace.

6. Požaduji, abych měl možnost provádět platby za služby prostřednictvím svého mobilu.

7. Požaduji, abych měl na internetových stránkách operátora přístup ke svému účtu, kde získám např. přehled o svých službách či vyúčtování služeb.

8. Požaduji, aby mě operátor informoval o nabídkách a blížících se akcích.

9. Hlasové služby považuji za kvalitní.

10. SMS služby považuji za kvalitní.

11. Internetové služby považuji za kvalitní.

12. Míra pokrytí území České republiky signálem je dostačující.

13. Jsem spokojen s dostupností kamenných prodejen mobilního operátora.

14. Ceny služeb mého mobilního operátora odpovídají kvalitě.

15. Cenovou úroveň považuji za nižší ve srovnání s konkurenčními operátory.

16. Jsem spokojen s cenami za volání.

17. Jsem spkojen s cenami za SMS.

18. Jsem spokojen s cenami za internet.

19. Zakoupené služby vždy splnily mé očekávání a potřeby.

20. Myslím si, že můj mobilní operátor je lepší v porovnání s ostatními konkurenčními operátory.

21. Se svým současným tarifem nebo předplacenou kartou jsem spokojen.

22. Se svým operátorem jsem spokojen a neuvažuji o přechodu k jinému operátorovi.

23. Svého mobilního operátora bych doporučil svým přátelům a známým.

24. Byl bych ochoten přejít k jinému operátorovi, pokud by mi nabídnul výhodnější podmínky.

25. Se svým mobilním operátorem jsem nikdy neměl problém, a pokud ano, tak byl rychle a zodpovědně vyřešen.

26. Mobilní operátor poskytuje dostatek informací ohledně reklamací, odstoupení od smlouvy apod.

27. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by mobilní operátor nesplnil to, k čemu se zavázal.

28. Vaše pohlaví

29. Váš věk

30. Uveďte prosím, do jaké kategorie obyvatelstva patříte.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šmajstrlová, M.Kvalita služeb mobilních operátorů na území ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kvalita-sluzeb-mobilnich-ope.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.