Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb poskytovaných společností České dráhy, a.s.

Kvalita služeb poskytovaných společností České dráhy, a.s.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Ročáková
Šetření:30. 06. 2012 - 05. 07. 2012
Počet respondentů:111
Počet otázek (max/průměr):24 / 21.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jsem studentkou Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské v Ostravě a ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky využiji v bakalářské práci. Jedná se o hodnocení kvality služeb poskytovaných společností České dráhy, a.s. a zjištění míry spokojenosti jejich zákazníků s osobními dopravními službami. Dotazník je anonymní.
 

Předem děkuji za vyplnění.
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Odpovědi vybírejte ze škály 1 až 10, kdy 10 znamená, zcela souhlasím a 1 zcela nesouhlasím s uvedeným tvrzením. U otázek jiného typu je odpověď specifikována.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb společnosti České dráhy, a.s. k přepravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9989,19 %89,19 %  
Ne1210,81 %10,81 %  

Graf

2. Jak často přepravních služeb této společnosti využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3x za měsíc a méně3434,34 %30,63 %  
Méně často než bylo uvedeno2525,25 %22,52 %  
3x za týden a méně2525,25 %22,52 %  
Každý den1515,15 %13,51 %  

Graf

3. Službám společnosti České dráhy, a.s. plně důvěřuji.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71717,17 %15,32 %  
61616,16 %14,41 %  
81515,15 %13,51 %  
31313,13 %11,71 %  
51313,13 %11,71 %  
41212,12 %10,81 %  
966,06 %5,41 %  
144,04 %3,6 %  
1022,02 %1,8 %  
211,01 %0,9 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.77
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.36
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:6
Modus:7

Graf

4. Společnost se vyznačuje dobrou pověstí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41818,18 %16,22 %  
51818,18 %16,22 %  
31414,14 %12,61 %  
71111,11 %9,91 %  
21111,11 %9,91 %  
61010,1 %9,01 %  
899,09 %8,11 %  
166,06 %5,41 %  
922,02 %1,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.63
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.44
Směrodatná odchylka:1.85
Medián:5
Modus:4

Graf

5. Služby jsou všem snadno dostupné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91616,16 %14,41 %  
51515,15 %13,51 %  
71313,13 %11,71 %  
81212,12 %10,81 %  
61111,11 %9,91 %  
31010,1 %9,01 %  
1099,09 %8,11 %  
477,07 %6,31 %  
155,05 %4,5 %  
211,01 %0,9 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.41
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.93
Směrodatná odchylka:2.22
Medián:7
Modus:9

Graf

6. Prostory přepravních prostředků, tedy vlakových souprav, působí příjemným, pohodlným a čistým dojmem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31818,18 %16,22 %  
81515,15 %13,51 %  
21313,13 %11,71 %  
51313,13 %11,71 %  
41212,12 %10,81 %  
11010,1 %9,01 %  
699,09 %8,11 %  
766,06 %5,41 %  
933,03 %2,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.47
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.79
Směrodatná odchylka:2.19
Medián:4
Modus:3

Graf

7. Služby poskytované touto společností jsou kvalitní.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52323,23 %20,72 %  
41818,18 %16,22 %  
61515,15 %13,51 %  
31313,13 %11,71 %  
81111,11 %9,91 %  
266,06 %5,41 %  
766,06 %5,41 %  
933,03 %2,7 %  
133,03 %2,7 %  
1011,01 %0,9 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.01
Minimum:2
Maximum:8
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.81
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:5
Modus:5

Graf

8. Informace o poskytovaných službách jsou dostupné a srozumitelné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51717,17 %15,32 %  
81515,15 %13,51 %  
31313,13 %11,71 %  
71313,13 %11,71 %  
101111,11 %9,91 %  
699,09 %8,11 %  
988,08 %7,21 %  
488,08 %7,21 %  
133,03 %2,7 %  
222,02 %1,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.21
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.83
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:6
Modus:5

Graf

9. Doby spojů železniční osobní dopravy považuji za vyhovující.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81717,17 %15,32 %  
51212,12 %10,81 %  
61111,11 %9,91 %  
21111,11 %9,91 %  
71111,11 %9,91 %  
91010,1 %9,01 %  
1099,09 %8,11 %  
377,07 %6,31 %  
466,06 %5,41 %  
155,05 %4,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.01
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.1
Směrodatná odchylka:2.47
Medián:6
Modus:8

Graf

10. Úroveň cen odpovídá kvalitě poskytovaných služeb.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21515,15 %13,51 %  
31515,15 %13,51 %  
11313,13 %11,71 %  
81212,12 %10,81 %  
41212,12 %10,81 %  
51111,11 %9,91 %  
688,08 %7,21 %  
988,08 %7,21 %  
755,05 %4,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.42
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.78
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:4
Modus:2

Graf

11. Internetové stránky společnosti České dráhy, a.s. jsou přehledné a vždy najdu informace, které potřebuji.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51919,19 %17,12 %  
81717,17 %15,32 %  
71313,13 %11,71 %  
31010,1 %9,01 %  
101010,1 %9,01 %  
41010,1 %9,01 %  
91010,1 %9,01 %  
688,08 %7,21 %  
111,01 %0,9 %  
211,01 %0,9 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.42
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.25
Směrodatná odchylka:2.06
Medián:7
Modus:5

Graf

12. Poskytované služby splňují má očekávání a plně uspokojují mé potřeby.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51515,15 %13,51 %  
31313,13 %11,71 %  
61212,12 %10,81 %  
11010,1 %9,01 %  
71010,1 %9,01 %  
499,09 %8,11 %  
299,09 %8,11 %  
899,09 %8,11 %  
966,06 %5,41 %  
1066,06 %5,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.08
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.74
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:5
Modus:5

Graf

13. Uveďte, prosím, kterou službu využíváte nejčastěji.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednoduché jízdné (jednosměrné, zpáteční)5859,18 %52,25 %  
In-karta IN 25, IN 50, IN 100 nebo IN Senior1515,31 %13,51 %  
Traťové jízdné (týdenní, měsíční a čtvrtletní)1111,22 %9,91 %  
studentská sleva22,04 %1,8 %  
Sporo Tiket Česko11,02 %0,9 %  
Zvláštní jízdné pro držitele ZTP, ZTP/P, děti do 15 let či důchodce11,02 %0,9 %  
Síťová jízdenka SONE+11,02 %0,9 %  
využívám více služeb př. in karta, sone , jednoduche , sporotiket. podle toho co je nejlepsi 11,02 %0,9 %  
v průběhu školního roku jednoduché jízdné se studentskou slevou, o prázdninách IN 2511,02 %0,9 %  
jednoduché jízdné se slevou Student 15-26 let + jízdné v rámci Pražské integrované dopravy na čtvrtletní kupón11,02 %0,9 %  
studentské jízdné11,02 %0,9 %  
jízdenky integr.dopr.systému ( cena )11,02 %0,9 %  
Zvláštní jídzné pro studenty do 26 let11,02 %0,9 %  
Student11,02 %0,9 %  
In25, Sporo Tiket Česko, Sporo Tiket Evropa, 11,02 %0,9 %  
student 15-26 let (oranžová karta)11,02 %0,9 %  

Graf

14. Při jednání se zaměstnanci Českých drah, a.s. jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71717,17 %15,32 %  
41616,16 %14,41 %  
91212,12 %10,81 %  
31212,12 %10,81 %  
61111,11 %9,91 %  
81111,11 %9,91 %  
1088,08 %7,21 %  
566,06 %5,41 %  
244,04 %3,6 %  
122,02 %1,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.1
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.91
Směrodatná odchylka:2.22
Medián:6
Modus:7

Graf

15. S poskytovanými přepravními službami jsem nikdy neměl/a problém.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81818,18 %16,22 %  
51515,15 %13,51 %  
41515,15 %13,51 %  
71010,1 %9,01 %  
388,08 %7,21 %  
288,08 %7,21 %  
677,07 %6,31 %  
966,06 %5,41 %  
1066,06 %5,41 %  
166,06 %5,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.57
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.29
Směrodatná odchylka:2.3
Medián:5
Modus:8

Graf

16. Moje stížnosti byly zodpovědně a uspokojivě vyřešeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53030,3 %27,03 %  
81616,16 %14,41 %  
199,09 %8,11 %  
999,09 %8,11 %  
1088,08 %7,21 %  
677,07 %6,31 %  
366,06 %5,41 %  
766,06 %5,41 %  
455,05 %4,5 %  
233,03 %2,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.85
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.44
Směrodatná odchylka:2.33
Medián:5
Modus:5

Graf

17. Vyberte z následujících možností právě tu, se kterou jste nejméně spokojen/á v rámci poskytování služeb Českými drahami, a.s.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitativní úroveň vlakových souprav (např. pohodlí, nedostatečné/nadměrné vytápění, hlučnost)3435,42 %30,63 %  
Omezení provozu (např. náhradní autobusová doprava, zpoždění)2728,13 %24,32 %  
Výše cen jízdného2425 %21,62 %  
Nedostatečné množství spojů55,21 %4,5 %  
Nedostatečná přeprava jízdních kol, málo místa, velmi úzké dvěře pro nastupování, vysoké schody, nemožnost jedním človekem naložit kolo a vysoká cena přepravy kola11,04 %0,9 %  
Zastaralost vozové parku, která se ale poslední dobou velmi zlepšuje - nákup nových vozidel typu CityElefant, RegioPanter a RegioShark 11,04 %0,9 %  
čistota a vzhled vlakových souprav11,04 %0,9 %  
cena v poměru ke kvalitě11,04 %0,9 %  
vše co bylo výše zmíněno11,04 %0,9 %  
Personál11,04 %0,9 %  

Graf

18. Se službami Českých drah, a.s. jsem spokojen/á a neuvažoval/a bych v případě konkurence o přechodu k jinému dopravci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12121,21 %18,92 %  
51515,15 %13,51 %  
41313,13 %11,71 %  
21111,11 %9,91 %  
399,09 %8,11 %  
977,07 %6,31 %  
677,07 %6,31 %  
1066,06 %5,41 %  
766,06 %5,41 %  
844,04 %3,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.31
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.73
Směrodatná odchylka:2.59
Medián:4
Modus:1

Graf

19. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla lehce výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12323,23 %20,72 %  
51717,17 %15,32 %  
31212,12 %10,81 %  
41010,1 %9,01 %  
899,09 %8,11 %  
288,08 %7,21 %  
977,07 %6,31 %  
1066,06 %5,41 %  
655,05 %4,5 %  
722,02 %1,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.34
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.23
Směrodatná odchylka:2.69
Medián:4
Modus:1

Graf

20. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla výrazně výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14343,43 %38,74 %  
21313,13 %11,71 %  
1099,09 %8,11 %  
588,08 %7,21 %  
766,06 %5,41 %  
855,05 %4,5 %  
444,04 %3,6 %  
344,04 %3,6 %  
644,04 %3,6 %  
933,03 %2,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.83
Směrodatná odchylka:2.97
Medián:2
Modus:1

Graf

21. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8273,87 %73,87 %  
Muž2926,13 %26,13 %  

Graf

22. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 268273,87 %73,87 %  
27 - 482219,82 %19,82 %  
49 - 6943,6 %3,6 %  
Do 1421,8 %1,8 %  
70 a více10,9 %0,9 %  

Graf

23. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠ nebo VOŠ4237,84 %37,84 %  
SOŠ nebo SOU3531,53 %31,53 %  
SOŠ, SOU nebo gymnázium2825,23 %25,23 %  
65,41 %5,41 %  

Graf

24. Uveďte, prosím, do které kategorie patříte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student SŠ, VŠ - nedojíždějící denně (např. na kolejích, školní praxe)3834,23 %34,23 %  
Pracující - nedojíždějící denně, spíše vyjímečně2118,92 %18,92 %  
Pracující - dojíždějící denně2018,02 %18,02 %  
Student SŠ, VŠ - dojíždějící denně1715,32 %15,32 %  
Nepracující54,5 %4,5 %  
Žák (1. - 9. třída)21,8 %1,8 %  
VZP se sdravotním omezením10,9 %0,9 %  
Nepracující invalidní důchodce 10,9 %0,9 %  
Důchodce10,9 %0,9 %  
jiný duchod10,9 %0,9 %  
mezi 1a 2 odpovědi, korat sou prázdniny ;)10,9 %0,9 %  
student VŠ - nedojíždějící denně do místa studia, ale vlakem denně dojíždějící v rámci Pražské integrované dopravy10,9 %0,9 %  
mateřská dovolená10,9 %0,9 %  
osvč - nedojiždím nikde10,9 %0,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Prostory přepravních prostředků, tedy vlakových souprav, působí příjemným, pohodlným a čistým dojmem.

  • odpověď 8:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 7. Služby poskytované touto společností jsou kvalitní.

20. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla výrazně výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

  • odpověď 1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 19. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla lehce výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 18. Se službami Českých drah, a.s. jsem spokojen/á a neuvažoval/a bych v případě konkurence o přechodu k jinému dopravci.

24. Uveďte, prosím, do které kategorie patříte.

  • odpověď Student SŠ, VŠ - dojíždějící denně:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Traťové jízdné (týdenní, měsíční a čtvrtletní) na otázku 13. Uveďte, prosím, kterou službu využíváte nejčastěji.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb společnosti České dráhy, a.s. k přepravě?

2. Jak často přepravních služeb této společnosti využíváte?

3. Službám společnosti České dráhy, a.s. plně důvěřuji.

4. Společnost se vyznačuje dobrou pověstí.

5. Služby jsou všem snadno dostupné.

6. Prostory přepravních prostředků, tedy vlakových souprav, působí příjemným, pohodlným a čistým dojmem.

7. Služby poskytované touto společností jsou kvalitní.

8. Informace o poskytovaných službách jsou dostupné a srozumitelné.

9. Doby spojů železniční osobní dopravy považuji za vyhovující.

10. Úroveň cen odpovídá kvalitě poskytovaných služeb.

11. Internetové stránky společnosti České dráhy, a.s. jsou přehledné a vždy najdu informace, které potřebuji.

12. Poskytované služby splňují má očekávání a plně uspokojují mé potřeby.

13. Uveďte, prosím, kterou službu využíváte nejčastěji.

14. Při jednání se zaměstnanci Českých drah, a.s. jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

15. S poskytovanými přepravními službami jsem nikdy neměl/a problém.

16. Moje stížnosti byly zodpovědně a uspokojivě vyřešeny.

17. Vyberte z následujících možností právě tu, se kterou jste nejméně spokojen/á v rámci poskytování služeb Českými drahami, a.s.

18. Se službami Českých drah, a.s. jsem spokojen/á a neuvažoval/a bych v případě konkurence o přechodu k jinému dopravci.

19. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla lehce výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

20. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla výrazně výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

21. Vaše pohlaví?

22. Váš věk?

23. Nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Uveďte, prosím, do které kategorie patříte.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb společnosti České dráhy, a.s. k přepravě?

2. Jak často přepravních služeb této společnosti využíváte?

3. Službám společnosti České dráhy, a.s. plně důvěřuji.

4. Společnost se vyznačuje dobrou pověstí.

5. Služby jsou všem snadno dostupné.

6. Prostory přepravních prostředků, tedy vlakových souprav, působí příjemným, pohodlným a čistým dojmem.

7. Služby poskytované touto společností jsou kvalitní.

8. Informace o poskytovaných službách jsou dostupné a srozumitelné.

9. Doby spojů železniční osobní dopravy považuji za vyhovující.

10. Úroveň cen odpovídá kvalitě poskytovaných služeb.

11. Internetové stránky společnosti České dráhy, a.s. jsou přehledné a vždy najdu informace, které potřebuji.

12. Poskytované služby splňují má očekávání a plně uspokojují mé potřeby.

13. Uveďte, prosím, kterou službu využíváte nejčastěji.

14. Při jednání se zaměstnanci Českých drah, a.s. jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

15. S poskytovanými přepravními službami jsem nikdy neměl/a problém.

16. Moje stížnosti byly zodpovědně a uspokojivě vyřešeny.

17. Vyberte z následujících možností právě tu, se kterou jste nejméně spokojen/á v rámci poskytování služeb Českými drahami, a.s.

18. Se službami Českých drah, a.s. jsem spokojen/á a neuvažoval/a bych v případě konkurence o přechodu k jinému dopravci.

19. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla lehce výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

20. Ke konkurenční železniční společnosti poskytující obdobné služby bych nebyl/a ochotna přejít, pokud by mi nabídla výrazně výhodnější podmínky, než nabízí společnost České dráhy, a.s.

21. Vaše pohlaví?

22. Váš věk?

23. Nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Uveďte, prosím, do které kategorie patříte.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ročáková, M.Kvalita služeb poskytovaných společností České dráhy, a.s. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kvalita-sluzeb-poskytovanych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.