Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb poštovních operátorů
Kvalita služeb poštovních operátorů
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lada Chaloupková |
---|---|
Šetření: | 20. 05. 2010 - 31. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 122 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 85,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotázník je sestaven pro potřeby bakalářské práce na téma Strategie privátních poštovních operátorů při vstupu na trh v ČR.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš věk?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 75 | 61,48 % | 61,48 % |
26-40 | 29 | 23,77 % | 23,77 % |
41-60 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
více než 60 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
0-15 | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
2. Jak velká je obec, ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 20000 obyvatel | 50 | 40,98 % | 40,98 % |
5001-20000 obyvatel | 31 | 25,41 % | 25,41 % |
501-5000 obyvatel | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
do 500 obyvatel | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
5001-20000 | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
3. Pro jaký účel využíváte poštovních služeb časteji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pro soukromou potřebu | 105 | 86,07 % | 86,07 % |
Pro firemní účely | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
4. Využili jste někdy služeb alternativního poštovního operátora? (TNT, PPL, DHL, Mediaservis, UPS, FedEx,...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 85 | 69,67 % | 69,67 % |
Ne | 37 | 30,33 % | 30,33 % |
5. Využili byste služeb alternativních poštovních operátorů znovu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 84 | 98,82 % | 68,85 % |
Ne | 1 | 1,18 % | 0,82 % |
6. V čem byly služby těchto společností lepší než Česká pošta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dodací lhůta | 52 | 61,9 % | 42,62 % |
Zákaznický servis (komunikace, informovanost, apod.) | 51 | 60,71 % | 41,8 % |
Cena | 17 | 20,24 % | 13,93 % |
Lepší nebo zajímavější služby/produkt | 7 | 8,33 % | 5,74 % |
Nic | 6 | 7,14 % | 4,92 % |
7. Jakou poštovní službu využíváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Balíky | 60 | 49,18 % | 49,18 % |
Listovní zásilky | 52 | 42,62 % | 42,62 % |
Expresní a kurýrní služby | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
8. Jste spokojen(a) s dobou dodání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Spíše ano → otázka č. 9, Spíše ne → otázka č. 9, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 69 | 56,56 % | 56,56 % |
Ano | 43 | 35,25 % | 35,25 % |
Spíše ne | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
Ne | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
9. Jakou garantovanou dobu doručení byste si představoval(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do následujícího pracovního dne | 39 | 49,37 % | 31,97 % |
do dvou pracovních dnů | 33 | 41,77 % | 27,05 % |
na době mi nezáleží, preferuji kvalitu | 7 | 8,86 % | 5,74 % |
10. Jaký nový poštovní produkt byste uvítal(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cenově dostupnější expresní a kurýrní služby | 71 | 58,2 % | 58,2 % |
Možnost podání zásilky na speciálním automatizovaném zařízení s nepřetržitým provozem | 36 | 29,51 % | 29,51 % |
Žádný, jsem spokojen(a) | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
Doplňková služba - balení zásilek | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
Produkt s negarantovanou dobou dodání ale extrémně nízkou cenou | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
11. Jste spokojen(a) s obsluhujícím personálem poštovní společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Spíše ano → otázka č. 12, Spíše ne → otázka č. 12, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 68 | 55,74 % | 55,74 % |
Ano | 41 | 33,61 % | 33,61 % |
Spíše ne | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
Ne | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
12. Co byste zlepšil(a) na personálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ochota a vstřícnost | 42 | 51,85 % | 34,43 % |
Rychlost práce | 32 | 39,51 % | 26,23 % |
Odborná způsobilost, kvalifikace | 17 | 20,99 % | 13,93 % |
Nic z výše uvedeného | 12 | 14,81 % | 9,84 % |
Vzhled (např. uniformy) | 11 | 13,58 % | 9,02 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (69,4 %)
- facebook.com (15,3 %)
- email.seznam.cz (4,8 %)
- vyplnto.cz (3,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.