Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb poštovních operátorů
Kvalita služeb poštovních operátorů
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lada Chaloupková |
---|---|
Šetření: | 20. 05. 2010 - 31. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 122 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 85,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotázník je sestaven pro potřeby bakalářské práce na téma Strategie privátních poštovních operátorů při vstupu na trh v ČR.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš věk?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 75 | 61,48 % | 61,48 % |
26-40 | 29 | 23,77 % | 23,77 % |
41-60 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
více než 60 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
0-15 | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
2. Jak velká je obec, ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 20000 obyvatel | 50 | 40,98 % | 40,98 % |
5001-20000 obyvatel | 31 | 25,41 % | 25,41 % |
501-5000 obyvatel | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
do 500 obyvatel | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
5001-20000 | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
3. Pro jaký účel využíváte poštovních služeb časteji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pro soukromou potřebu | 105 | 86,07 % | 86,07 % |
Pro firemní účely | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
4. Využili jste někdy služeb alternativního poštovního operátora? (TNT, PPL, DHL, Mediaservis, UPS, FedEx,...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 85 | 69,67 % | 69,67 % |
Ne | 37 | 30,33 % | 30,33 % |
5. Využili byste služeb alternativních poštovních operátorů znovu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 84 | 98,82 % | 68,85 % |
Ne | 1 | 1,18 % | 0,82 % |
6. V čem byly služby těchto společností lepší než Česká pošta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dodací lhůta | 52 | 61,9 % | 42,62 % |
Zákaznický servis (komunikace, informovanost, apod.) | 51 | 60,71 % | 41,8 % |
Cena | 17 | 20,24 % | 13,93 % |
Lepší nebo zajímavější služby/produkt | 7 | 8,33 % | 5,74 % |
Nic | 6 | 7,14 % | 4,92 % |
7. Jakou poštovní službu využíváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Balíky | 60 | 49,18 % | 49,18 % |
Listovní zásilky | 52 | 42,62 % | 42,62 % |
Expresní a kurýrní služby | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
8. Jste spokojen(a) s dobou dodání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Spíše ano → otázka č. 9, Spíše ne → otázka č. 9, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 69 | 56,56 % | 56,56 % |
Ano | 43 | 35,25 % | 35,25 % |
Spíše ne | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
Ne | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
9. Jakou garantovanou dobu doručení byste si představoval(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do následujícího pracovního dne | 39 | 49,37 % | 31,97 % |
do dvou pracovních dnů | 33 | 41,77 % | 27,05 % |
na době mi nezáleží, preferuji kvalitu | 7 | 8,86 % | 5,74 % |
10. Jaký nový poštovní produkt byste uvítal(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cenově dostupnější expresní a kurýrní služby | 71 | 58,2 % | 58,2 % |
Možnost podání zásilky na speciálním automatizovaném zařízení s nepřetržitým provozem | 36 | 29,51 % | 29,51 % |
Žádný, jsem spokojen(a) | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
Doplňková služba - balení zásilek | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
Produkt s negarantovanou dobou dodání ale extrémně nízkou cenou | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
11. Jste spokojen(a) s obsluhujícím personálem poštovní společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Spíše ano → otázka č. 12, Spíše ne → otázka č. 12, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 68 | 55,74 % | 55,74 % |
Ano | 41 | 33,61 % | 33,61 % |
Spíše ne | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
Ne | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
12. Co byste zlepšil(a) na personálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ochota a vstřícnost | 42 | 51,85 % | 34,43 % |
Rychlost práce | 32 | 39,51 % | 26,23 % |
Odborná způsobilost, kvalifikace | 17 | 20,99 % | 13,93 % |
Nic z výše uvedeného | 12 | 14,81 % | 9,84 % |
Vzhled (např. uniformy) | 11 | 13,58 % | 9,02 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.