Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb ve Františkových lázních

Kvalita služeb ve Františkových lázních

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Tůmová
Šetření:11. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník bude sloužit k zjištění spokojenosti klientů Františkových lázních a jejich úsudcích o kvalitě služeb, a to mimo jiné pro účely seminární práce. Cílem výzkumu je zjistit, jak se klient o lázních dozvěděl, jakým způsobem měl službu hrazenu a jak byl spokojen s procedurami. Na základě výsledků bude navržena další marketingová strategie firmy a zhodnocení dosavadního působení.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte léčebné procedury v souvislosti s léčbou Vaší indispozice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne650 %50 %  
Ano650 %50 %  

Graf

2. Pokud ano, uveďte, prosím, o jakou proceduru se jedná.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

---------

bahení koupele

Koupele

Koupele a masáže

Masáže

vodoléčba, masáže

3. Pokud ne, uveďte, prosím, hlavní účel Vašeho pobytu v lázních.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

---------

Odpočinek

relax

relaxace

Sportovní pobyt

4. Jakým způsobem jste měl/a léčbu hrazenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samoplátce866,67 %66,67 %  
Částečně hrazená péče325 %25 %  
Plně hrazená péče18,33 %8,33 %  

Graf

5. Využil/a jste služeb této akciové společnosti již poněkolikáté?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne866,67 %66,67 %  
Ano433,33 %33,33 %  

Graf

6. Pokud ano, pomohla Vám léčba zlepšit kvalitu Vašeho zdraví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano777,78 %58,33 %  
Spíše ne111,11 %8,33 %  
Ano111,11 %8,33 %  

Graf

7. Pokud ne, uveďte, prosím, důvod, pro který jste se již nevrátil/a.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

----------

8. Jak jste se o této společnosti dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet758,33 %58,33 %  
Praktický lékař433,33 %33,33 %  
Doporučení známého18,33 %8,33 %  

Graf

9. Jaká byla Vaše spokojenost s kompletními službami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S výhradami650 %50 %  
Vysoká541,67 %41,67 %  
Nízká18,33 %8,33 %  

Graf

10. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé služby známkou (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Wellness/Fitness2.1670.972
Léčebné procedury1.9170.576
Ubytování2.6670.389
Stravování2.750.688
Doplňkové služby2.3330.556

Graf

11. Jste spokojeni s cenami této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1083,33 %83,33 %  
Spíše ne18,33 %8,33 %  
Ano18,33 %8,33 %  

Graf

12. Pokud byste chtěli něco zlepšit, co by to bylo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Inovace pokojového zařízení

Kvalita ubytování, stravy.

Stravování

Stravování

Ubytování

vše

Vybavení na pokojích

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-50 let433,33 %33,33 %  
18-26 let325 %25 %  
27-35 let216,67 %16,67 %  
Méně než 18 let216,67 %16,67 %  
50-65 let18,33 %8,33 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena975 %75 %  
Muž325 %25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (79,2 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tůmová, K.Kvalita služeb ve Františkových lázních (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kvalita-sluzeb-ve-frantiskov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.