Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služieb v osobnej železničnej doprave
Kvalita služieb v osobnej železničnej doprave
→ Zúčastněte se krátkého dotazníku o sbírání psích exkrementů a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 1 minuta, veřejné výsledky, jen pro chovatele psů)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Sabela |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2010 - 01. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 85 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 15.82 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 54,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň, študujem na VŠE a chcel by som Vás poprosiť o vyplnenie dotazníku na tému: Kvalita služieb v osobnej železničnej doprave. Konečný výsledok využijem pre svoju BP. ( známkovanie - 1 = vynikajúce, 5 = nedostatočné) Dotazník Vám zaberie cca 3 min.
Odpovědi respondentů
1. Ako často cestujete s ČD ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
príležitostne, sezónne | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
týždenne, viackrát do mesiaca | 23 | 27,06 % | 27,06 % |
mesačne, viackrát do roka | 22 | 25,88 % | 25,88 % |
denne, viackrát do týždňa | 12 | 14,12 % | 14,12 % |
2. Vyznačte nasledujúce kritéria podľa ktorých si k cestovaniu vyberáte práve vlak ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pohodlie | 44 | 51,76 % | 51,76 % |
dostupnosť | 42 | 49,41 % | 49,41 % |
rýchlosť | 41 | 48,24 % | 48,24 % |
vysoká frekvencia spojov | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
cena | 25 | 29,41 % | 29,41 % |
bezpečnosť | 24 | 28,24 % | 28,24 % |
3. Pri zhodnej cenovej i časovej hodnote a zhodným miestom nástupu, výstupu by ste preferovali cestu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vlakom → otázka č. 5, autobusom → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlakom | 72 | 84,71 % | 84,71 % |
autobusom | 13 | 15,29 % | 15,29 % |
4. Prečo ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
čistší, rychlejší, levnější
Důvody jsou asi 2 : 1) interiér vlaků je žalostný 2) když jedu na delší trasu, tak si v buse nemusím kupovat místenku, jelikož by mě na stání ani nevzali, což u vlaku neplatí.
lebo..
levnejsi,pohodlnejsi,rychlejsi, bez prestupu
Můžu se zeptat řidiče, kde se vystupuje :)
pohodlí
Pohodlnější
Protože jsem na autobus více zvyklý, vlak jsem ještě mockrát jako dopravu nepoužil...
Přijde mi to pohodlnější a celkově přijímější cestování.....
sila zvyku , zvuk diesloveho motora , aj ked mensie pohodlie
většinou jezdím se Student Agency, jejichž ceny a služby se s ČD nemohou rovnat. ČD se snažím vyhýbat.
vlaky maji casto vyluky, zpozdeni, neni jistota, ze dojedu vcac, nejhorsi je to v zime (spadne strom a dve hodiny se stoji)
zvyk, vlakem jezdim vylozene vyjimecne
5. Myslíte si, že je vyhovujúci pomer: cena x kvalita ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie, ceny by mali byť nižšie | 59 | 69,41 % | 69,41 % |
áno | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
nic | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
6. Aké vlaky uprednostňujete ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
EC, EX, EN | 32 | 37,65 % | 37,65 % |
R | 31 | 36,47 % | 36,47 % |
IC, SC | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
Pendolino | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
Sp, Os | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
7. Ako ste komplexne spokojní s osobnou železničnou dopravou v ČR ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
skôr spokojný | 42 | 49,41 % | 49,41 % |
skôr nespokojný | 29 | 34,12 % | 34,12 % |
nespokojný | 13 | 15,29 % | 15,29 % |
úplne spokojní | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
8. Ako ste spokojní s ponukou služieb ( myslené behom celého procesu prepravy) ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 37 | 43,53 % | 43,53 % |
chvalitebný | 18 | 21,18 % | 21,18 % |
dostatečný | 18 | 21,18 % | 21,18 % |
nedostatečný | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
výborný | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
9. Čo ovplyvňuje Vašu spokojnosť, respektíve čo by ste nemenili ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
- čistota - návaznost spojů při přestupech - cena ve srovnání s prostředím - přecpané vlaky
:)
...
...
.....
a
celkem se mi líbí, že v poslední době je poměrně hodně opravených nádraží
Cena, rýchlosť
cistotu zachodu
čistota kupé
dostatek spojů, snad cena, i když mohla být nižší
Dostupnosť spojov, rýchlosť prepravy
Dostupnost vlaků, autobusy jsou sice levnější, ale vlaky rychlejší a tak, jinak ale ve vlacích a prostorách ČD mi vadí špína
elektrika, svačina a noviny v pendolíno 1. třída
frekvence spojů
frekvence spojů
frekvence spoju je dobra
Frekvence spojů, úroveň personálu
frekvence spojů. Vlak je v podstatě nejrychlejší možnost, jak se můžu co nejrychleji dostat do Brna, kam jezdím párkrát do roka. Jinak studuji v Praze, kam jezdím busem.
Frekvenci vlaků - jezdí poměrně často. I rychlost je ucházející.
hmmm
hustota spojů ve srovnání s autobusy, hlavně o víkendu, rychlost, možnost dát si pivko v restauračním voze :-)
chtělo by to více čistoty, méně potrhaných sedaček, nižší ceny
lacnejsie pivo
málo průvodčích :D
mám zdarma jízdenku, takže si vlastně vzhledem k tomu nemám nač stěžovat :)
Měnil bych témeř vše
meškanie vlakov, akonáhle prejdeme cez hranice, nabehne meškanie na 30 a viac minut....
Napada ma skor to, co by som zmenil.
neměnil bych frekvenci vlaků
nemenila bych dostupnost i malych obci, prestoze jde o nakladove ztratove spoje, nemenila bych pruvodci
Neměnila bych frekvenci spojů a je dobré zkracování délky jízdy - např. Praha-Ostrava
Neměnila bych frekvenci spojů, změnila bych vlaky.
nepřehlednost v tarifem a v systému placení, bezpečnost
neviem
nevím
nevím
nic
nic
nic mě nenapadá
novější vlakové soupravy spoje bez zpoždění
Obecně řečeno jízdu vlakem nenávidím. Nicméně z dostupných variant je to obvykle ta nejlepší. Nádraží bývají dobře situována, vozy relativně čisté a rozhodně komfortnější než autobus. Je to zlo, ale ne až tak velké zlo
obsazenost vlaků, zpoždění
Ovlivňuje rychlost, pravděpodobnost zpoždění, cena.... To všechno bych ale měnila...
Personál ČD
Pocet vagonov :o)
Pohodlí
pohodlí
Pohodli vlaku, rychlost, spojeni...
pohodlie
pohodlie
Pohodlie - možnosť vyložiť nohy na sedačku oproti...
pohodlie vlaku, jedalensky vozen
pohodlná sedadla, místa na zavazadla, záchody
pohodlnosť - vo vlaku je viacej miesta než v buse, bezpečnosť - nehodovosť na cestách je vyššia
Pokud není ve vlaku jídelní vůz, obchází paní s vozíkem a nabízí "první pomoc", např. v podobě kávy, kterou často využívám, když mi padají při jízdě oči.
Povinná místenka je pro mne jistota, že pojedu pohodlně. Možnost občerstvení. Čisté toalety. Rychlost.
Prostor na nohy
rekonštrukcia vagónu
reštauračný vozeň, dakde zásuvky, malo ludí sa prepravuje mojími spojmi
Rychlost
Rychlost (trasa Pha-Ova)
rychlost dopravy (žádné zácpy jako na silnici), relativní pohodlí (dají se natáhnout nohy, sednout si s kámošema do kupé..)
Rychlost, dostupnost, cena
Rychlost, vzduch ve vagóně
slevy
som spokojná s pohodlnosťou cestovania (ak cestujem v modernejšom vagóne), s rýchlosťou, bezpečnosťou (oproti nehodám na cestách pri ceste busom/autom, navyše D1 je v zlom stave), vlak je priestorný a je tam možnosť navštíviť jedálenský vozeň
současné řazení vozů, frekvence spojů
Spokojnosť- asi lupiči vo vlaku.
určite ovplyvňuje spokojnosť pokoj počas jazdy, slušné správanie spolucestujúcich, časová presnosť vlakov na príchode a aj odchode, dostatočná koordinácia prípojov, vhodné nastavenie klimatizácie resp. vhodný zásah do nej aj počas jazdy, možnosť napojenia na zdroj el. prúdu
v podstate se mi na vlacich libi jenom to drncani a krajina, ktetou pri jizde autobudem nevidim :)
V rychlících často nefunguje topení nebo naopak jede na plný výkon a nejde vypnout. WC jsou špinavé bez mýdla a toal. papíru. Koncem a začátkem týdn bývá málo vagónů, ale těžko říct, jestli je navýšení realizovatelné. Jinak víceméně spokojenost.
Ve vlacích je špína, když si kupujete lístek až ve vlaku, průvodčí dost často nemá nazpátek, vlaky nabývají zbytečných zpoždění. Na druhou stranu na delší cesty ideální, více prostoru, člověk se může protáhnout, projít a ne jak v autobuse dřepět na jednom místě.
ve vlaku můžu číst, má velkou kapacitu, není třeba dopředu objednávat jízdenku, více prostoru než v buse, není závislý na dopravních nehodách
Věškerý personál, jsou to neschopní idioti, kterým jde jen o jejich mzdu, ale o svoji práci se nezajímají.
větší místo než v autobuse, hodně spojů a zastávek
Vlak je proste vzdy pohodlnejsi nez autobus, nespokojena jsem s cistotou a kvalitou nekterych vozu. Hlavne razenych jako IC. SC a Pendolino jsou dobre, tech vyuzivam nejcasteji pokud to jen trochu lze.
vlaky EC jsou celkem dobré kvality
zda jezdí vlaky včas...
Změnila bych hodně věcí - lépe vypadající, čisté, nepřetopené, nesmrdící vlaky.
že se dostanu, kam potřebuji
Že se neplatí za zavazadla (např. velké batohy), jako v autobusech.
10. Čo Vám najviac chýba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zásuvky s napätím | 62 | 72,94 % | 72,94 % |
klimatizácia | 51 | 60 % | 60 % |
nízko podlažné vozy pre postihnutých | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
informačné brožúry o trase a čase vlaku | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
bistro vozeň | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
11. Chýba Vám niečo čo nebolo spomenuté v predošlých odpovediach ?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
....
aby se do vlaku nedostávali agresivní lidi, ale to nikdo neovlivní a možná ještě víc chybí to, aby důsledně bylo trestáno kouření ve vlaku a na nádraží
Asi ne.
ciste zachodky
časté meškanie spojov(EC), špinavé alebo nefunkčné WC, zima-pustaju klimatizaciu(studeny vzduch, nie kurenie) aj v zime!, nenažraní ludia- nic nie je horsie, ako ked nastupim do vagonu a 90% ludi tlaci smradlave pasteky a klobasy, to ma hned medzi dverami ovali a mam chut reklamovat listok
čísté a uprravené soupravy, servis posádky...
Čistota
Čistota
čistota
čistota a nedostatek vozů v os. vlacích, kde kolikrát musím i stát, neboť ráno jezdí strašné množství studentů a vlak je krátký.
čistota, rychlost
čistota, včasnost
Holt ta čistota prostředí - vagonů...
Chybí mi hygiena na rozumné úrovni, ČD by si měly uvědomit, že přepravují lidi a ne dobytek.
internet
Internet
internet, vadí zpoždění
jezdím jen pendolíno 1. třída a tam je vše shora uvedené. Chybí mi tam hlavně internet.
klimatizací myslím i topení i v zimě, více místa pro uložení tašek, v kupé pro 8 lidí se vlezou 4 zavazadla
Kuřácké vozy
kvalita služeb - včasné příjezdy, odjezdy...
Kvalitní a tiché vozy, v nichž světla nepoblikávají, ale svítí, klimatizace funguje, okna se dají otevřít (ne jako v "moderních" Elefantech), při zastavení vlaku se člověk nebojí ohluchnutí. Vůbec pocit, že žiji v 21. století.
kvalitní čisté toalety
Lepší sedačky - mnoho vlaků používí staré koženkové sedačky, které jsou už za ty roky prosezené a nepohodlné.
ne
ne
ne :)
Nechybí mi v tomto vlaku nic, v otázce číslo 10. nebyla taková možnost.
nie
Nie, všetko bolo spomenuté v predchádzajúcej otázke.
ochotny personal
sedadla na chodbach aspon sklapacie
velká okna s možností otevření na různou úroveň čisté záchody
WI-FI
Wi-Fi
wifi
wifi
wifi pripojenie k internetu
wifi pripojenie na net :-)), polohovateľné sedadlá
zmenila bych: nadrazi (bezpecnost, bezdomovci, zlodejci), CISTOTU, moznost regulace tepla v kupe (topeni), v nekterych pripadech lepsi znaceni vlaku (treba i upozorneni ze se vlak blizi do stanice XY - u vetsich mest pouze samozrejme, podobne jako to je v metru) a mnoho dalsiho
12. Čo Vám najviac prekáža ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
špinavý interiér, výbava WC a umyvárne | 69 | 81,18 % | 81,18 % |
špinavé sedačky | 48 | 56,47 % | 56,47 % |
preplnené vozne | 46 | 54,12 % | 54,12 % |
netesniace okná | 34 | 40 % | 40 % |
kúrenie | 20 | 23,53 % | 23,53 % |
nefunkčnosť stolíkov | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
možnosť otvorenia dverí za jazdy | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
13. Akú zmenu by ste odporučili, aby došlo súčasne k zvýšeniu záujmu o osobnú vlakovú dopravu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
..
...
a
Aby kvalita odpovídala ceně - tzn. buď zachovat stávající (ne)kvalitu, ale potom snížit ceny a nebo nechat ceny, ale zvýšit kvalitu služeb... (Nejen EC a SC by měly působit "luxusně" )
Akcie na listky
být důslednější
celkove lepsi sluzby, levnejsi (kvalita neodpovida cene), hezci vagony, rychlejsi cestovani (cesta vlakem je cim dal tim pomalejsi)
cena a akcie
Ceny autobusů se přibližují cenám vlaků, ale jejich úroveň bývá často vyšší. České dráhy zrušily některé slevy (např. Junior Pass - 50% slevu pro studenty). Možná by stálo za to víc se zamyslet nad systémem slev a cenami. ČD také budou modernizovat vozový park, což by mělo pomoct.
čistota, a lepší vzduch, menší nával na niektorých spojoch
čistota, včasnost
ČISTOTA!
dbát na čistotu ve vlacích, dodržovat řazení
dbať vacsi doraz na cistotu a bezpecnost vo vlaku
Do Pendolina bych jen přidala televizi, jako je v letadlech.
jelikož vlaky jezdím opravdu velmi sporadicky a moje zkušenosti jsou otřesné, asi by moje odpověď byla hodně zkreslená a ne moc objektivní.. změnila bych úplně všechno, přála bych si větší HYGIENU a hlavně, aby vlaky jezdily PŘESNĚ!
jiný přístup Českých drah k celé vlakové dopravě v ČR
Když je vlak nazvaný EC/IC, neměl by mít rychlíkové vagóny. Hlavně čistota, to je přímo tragédie - WC zejména. Více vagónů v někt. spojích, aby vlaky nebyly přeplněné.
Konkurence na trhu. Povolit napr. SA aby operovala na drazich
Konkurenci k monopolnímu přepravci !!
lepší interiéry
lepší návaznost
Lepší vozy
levnější jízdenky pro studenty, i přes slevu je to dražší než autobus
modernejsi soupravy, castejsi frekvence, rozsireni trati
modernější a čistší vlaky
modernizaci vozů
modernizacia
Myslím si, že základní problémem je, že ČD jsou státní. Myslím si, že stát by je měl prodat....klidně zadarmo....jelikož i kdyby za to dostal x mld., tak během pár let tam to samé x zas nasype....A měl by si nechat jen ty koleje a po nich ať si vlaky konkurují, s tím, že by státu platily nějaký poplatek, že po těch státních kolejích můžou jezdit (něco jako dálniční známka)
Neberu svine ISIC..Nech ho beru ako studentsky preukaz, nech si nemusim kazdy rok vybavovat jak kok rozne preukazky.
netuším
netuším
nevim
nevím
nevim
nic
Nižší cena, vyšší spolehlivost
Nová vozidla
Nové nebo aspoň rekonstruované vlaky
Omezení zpoždění
omezit častá zpoždění
Otevřít prostor konkurenci, ta by zajistila mnoho potřebného.
pokles cen, úklid po každé jízdě
pomer cena X kvalita jako zaklad a od toho by se odvijelo to dalsi
pomer letecka a vlakova - cenovy nepomer vid skyeurope za onych cias
prehladnost, co sa tyka poskytovanych zliav nielen pre studentov - dva roky mi nevedel(alebo nebol ochotny) nikto na CD(a takisto ani na slovenskej strane) povedat, ako co najvyhodnejsie/najlacnejsie cestovat na Slovensko..a cistota vlakov by tiez mohla byt na vyssej urovni.
pri súčasných podmienkach snížiť cenu, inak zvýšiť komfort!!!
Pridanie zásuvies s napätím ako aj wi-fi prístup na internet
privatizace čd
skupinové slevy, propagace jízdy vlakem
snížení cen, renovace vozů, levnější místenky, wifi zdarma
snížení ceny
snížení ceny, zvýšení dostupnosti a pohodlí
snížit ceny a zkrášlit interiér vlaků
Snížit ceny, nakoupit novější vozy
Tak to netuším.
útulnější a čistší nádraží
v českých poměrech snad jenom výrazně snížit cenu
v Praze: lepší značení linek S9; obecně: čistější a prázdnější soupravy bez kouření
v zimě méně topit, v létě otevírat aspoň okna, pokud není klimatizace
větší čistota vlaků, nižší zpoždění, výhodné ceny
větší mediální kampaň a vyšší úroveň cestování
vhodnejšia koordinácia vlakov, hlavne aby boli lepšie koordinované prípoje vlakov
Více by se mělo dbát na čistotu vozů, pravidelnost spojů a hlavně více míst.
Více komfortu, spolehlivější jízdní řád.
Více míst ve vlacích, které často bývají přeplněné. Snížení cen na rozumnou úroveň.
více spojů
Více spojů asi
Wi-Fi
Zajistit, aby vlaky jezdily na čas - ne jak je tomu ted že je 90% zpožděných. Zajistit odpovídající kapacitu poptávce a hlavně hygienu!
Zamyslieť sa navýškou cestovného pre zahraničných študentov
zasuvky, cistota
Zatranktivnit vlakovu dopravu zakupenim novych vlakovych suprav za sucasnych castych cenovych zvyhodneni za cetovanie vlakom.
zavedenie napajania pre notebooky
zlepšila by som sociálne zariadenia (hlavne čo sa funkčnosti a čistoty týka, FUJ!!!), znížila cenu (pretože oproti vlakovej doprave je privysoká), možno nejaké vernostné zľavy a rozhodne by som nezrušila Junior In- a In-karty, (fajn by bola aj ručne regulovateľná klimatizácia, ale to je asi utópia)
Zlepšit poměr cena x kvalita, nechat slevněné jízdné studentům i přes prázdniny a neměnit neustále systém slev a jejich výše.
zlevnit
zmena vedenia ČD - vyššie dotácie
zmodernizovanie vlakov, nižšie ceny
znizit ceny
zvýšit komfort jízdy (stav vlaků..)
zvýšit kulturu cestování (úklid vozů, čisté sedačky, odhlučnění souprav), více informovat o možných slevách
14. Ohodnoťte nasledujúce kritéria, podľa miery spokojnosti :
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
zariadenie, výbava vozňa | 3.259 | 0.968 |
prístup personálu ČD | 2.4 | 0.852 |
prostredie vozňa | 3.247 | 1.127 |
vybavenie vlakových staníc | 2.929 | 1.077 |
15. Ohodnoťte nasledujúce kritéria, ktoré sú podľa Vás hlavným faktorom nespokojnosti zákazníka ?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
meškanie vlaku | 2.294 | 1.949 |
preplnenie vlaku | 2.529 | 1.52 |
neochotný personál | 2.765 | 1.074 |
znečistený interiér vlaku | 2.353 | 1.946 |
16. Pripomienky ?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...
Buď otevřít železnice pro soukromí sektor nebo vyměnit vedení a změnit strukturu vedení, zrušit odbory a přistupovat ke všem zaměstnancům jednotlivě a vytřídit tak ty líný lemry a nechat kvalitní pracovníky (kterých je bohužel pomálu)
Chýba Wi-Fi
chyba ze u tech vyctovych otezek neni moznost jine.... treba u druhu vlaku to mi nic nereklo vubec a tak dal..
k otazce 5: predpokladam 1 = nejdulezitejsi, 5 = nejmene dulezite. ze zadani otazky to nevyplyva. U otazky 14 predpokladam znamkovani ako v skole
ne
Ne
nemáte jasně uvedeno, zda 1 je důležité nebo 5
nerozumím zkratkám z ot. 6... :)
nic
Poměr cena x (ne)kvalita
poradne sem nepochopila predchozi hodnoceni (kazdopadne sem to myslela tak, ze nejvetsi problem je zpozdeni, neochotny personal je nejmensi zlo)
serus pionyr
u ot. 5 je málo místa na napsání případně vlastní odpovědi
Vadia mi preplnené vozne
zariadenie a výbava vozňa sa líšia, to isté i prostredie vozňa
Žádné
žiadne!
Žiadne.
17. Pohlavie :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 46 | 54,12 % | 54,12 % |
muž | 39 | 45,88 % | 45,88 % |
18. Vek :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 – 25 | 76 | 89,41 % | 89,41 % |
25 – 50 | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
16- 18 | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
51 - | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.