Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita vinařské destinace Znojemsko

Kvalita vinařské destinace Znojemsko

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Linda Slobodová
Šetření:22. 03. 2017 - 19. 04. 2017
Počet respondentů:228
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který byl vytvořen v rámci výzkumu k bakalářské práci na téma „Vinařský cestovní ruch na Znojemsku – faktory kvality destinace“.
Otázky se týkají faktorů kvality ve vinařské destinaci a spokojenosti s kvalitou těchto faktorů. Z důvodu otázek směřovaných také na alkoholický nápoj je určen osobám starším 18 let.
Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění zabere přibližně 5-7 minut.
Děkuji Vám za odpovědi

Linda Slobodová, studentka Mendelovy univerzity v Brně.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Děkuji Vám za vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Zažil/a jste nějakou událost spojenou s vinařskou turistikou na Znojemsku (otevřené sklepy, řízená degustace vína, vinobraní, cykloturistika po vinařských stezkách, Burčákfest, festival vína VOC, apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20288,6 %88,6 %  
Ne2611,4 %11,4 %  

Graf

2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)3.8071.235
Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)3.8111.065
Ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)3.6890.864
Stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)3.8990.792
Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)3.6321.338
Dopravní dostupnost do místa3.7241.27
Místní doprava3.2591.622
Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule atd.)3.6581.225
Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)3.5311.1
Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)3.9211.257
Image místa (význam image destinace, jak je vnímána)3.7980.977
Úroveň cen služeb a zboží v destinaci3.820.84
Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)4.0220.969
Pocit bezpečí (kriminalita, terorismus, přírodní katastrofy, nemoci, záchranný zdravotní systém)4.0881.089
Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)4.2190.978
Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)3.7111.136
Unikátnost destinace (jedinečnost lokalit, lokální produkty, odlišnost od ostatních)3.5261.232
Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)3.0611.233
Respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)3.3771.156
Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům4.2021.205
Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)3.8821.315
Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili2.6891.443
Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce3.2891.337

Graf

3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)4.1180.894
Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)4.1580.817
Ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)3.6620.697
Stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)3.7150.677
Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)3.7680.784
Dopravní dostupnost do místa3.6930.818
Místní doprava3.360.923
Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule atd.)3.7060.822
Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)3.5530.721
Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)4.0480.923
Image místa (význam image destinace, jak je vnímána)3.9250.955
Úroveň cen služeb a zboží v destinaci3.6140.711
Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)3.6360.775
Pocit bezpečí (kriminalita, terorismus, přírodní katastrofy, nemoci, záchranný zdravotní systém)4.0880.799
Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)3.8250.882
Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)3.2411.078
Unikátnost destinace (jedinečnost lokalit, lokální produkty, odlišnost od ostatních)3.9390.987
Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)3.2940.725
Respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)3.4610.731
Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům4.2630.948
Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)4.0350.964
Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili3.1621.022
Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce3.3680.934

Graf

4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Znojemskou vinařskou destinaci budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.4.2240.928
Plánuji se do Znojemské destinace znovu vrátit.4.3161.006
V destinaci jsem byl/a celkově velmi spokojen/a.4.3290.782

Graf

5. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Návštěvník destinace14664,04 %64,04 %  
Obyvatel Znojemska8235,96 %35,96 %  

Graf

6. Kde získáváte informace o vinařské destinaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reference a doporučení12052,63 %52,63 %  
Předchozí návštěva10646,49 %46,49 %  
Obyvatel Znojemska9943,42 %43,42 %  
Internetové stránky města Znojma a jednotlivých výrobců vín6628,95 %28,95 %  
Sociální sítě města5122,37 %22,37 %  
internet41,75 %1,75 %  
Jiné20,88 %0,88 %  
facebook10,44 %0,44 %  
máme v okolí Znojma rodinu10,44 %0,44 %  
Od přátel, vidím na vlastní oči10,44 %0,44 %  
Fb10,44 %0,44 %  
z vlastní zkušenosti z dob studií10,44 %0,44 %  
Vojta mi dluží pivo10,44 %0,44 %  
jsem rodák10,44 %0,44 %  

Graf

7. Jste v této oblasti poprvé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11751,32 %51,32 %  
Obyvatel Znojemska8035,09 %35,09 %  
Ano3113,6 %13,6 %  

Graf

8. Žijete v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město nad 5 000 obyvatel13760,09 %60,09 %  
Obec do 5 000 obyvatel9139,91 %39,91 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11952,19 %52,19 %  
Muž10947,81 %47,81 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-235222,81 %22,81 %  
31-404620,18 %20,18 %  
24-304519,74 %19,74 %  
41-503214,04 %14,04 %  
51-602611,4 %11,4 %  
61-70177,46 %7,46 %  
71 a výše104,39 %4,39 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské12353,95 %53,95 %  
Vysokoškolské7432,46 %32,46 %  
Základní, vyučen/a3113,6 %13,6 %  

Graf

12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec12353,95 %53,95 %  
Student4821,05 %21,05 %  
V důchodu2912,72 %12,72 %  
Na mateřské/rodičovské dovolené146,14 %6,14 %  
OSVČ114,82 %4,82 %  
Nezaměstnaný/á31,32 %1,32 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

  • odpověď Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)=5 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
  • odpověď Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)=5 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
  • odpověď Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce=5:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili=5 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
  • odpověď Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)=2:
    • 9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=2 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
  • odpověď Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=1:
    • 13x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
  • odpověď Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili=1:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)

  • odpověď Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)=3:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
  • odpověď Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)=5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=5 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
  • odpověď Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)=5 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
  • odpověď Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule atd.)=5 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
  • odpověď Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili=3:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)

  • odpověď Plánuji se do Znojemské destinace znovu vrátit.=5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znojemskou vinařskou destinaci budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=5 na otázku 4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V destinaci jsem byl/a celkově velmi spokojen/a.=5 na otázku 4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)

5. Jste:

  • odpověď Návštěvník destinace:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znojemskou vinařskou destinaci budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=2 na otázku 4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Jste v této oblasti poprvé?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Jste v této oblasti poprvé?
  • odpověď Obyvatel Znojemska:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obyvatel Znojemska na otázku 7. Jste v této oblasti poprvé?

7. Jste v této oblasti poprvé?

  • odpověď Obyvatel Znojemska:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obyvatel Znojemska na otázku 5. Jste:

8. Žijete v:

  • odpověď Město nad 5 000 obyvatel:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost destinace (jedinečnost lokalit, lokální produkty, odlišnost od ostatních)=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

9. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=2 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
  • odpověď Žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?

12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?

  • odpověď V důchodu:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 71 a výše na otázku 10. Jaký je Váš věk?
  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41-50 na otázku 10. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zažil/a jste nějakou událost spojenou s vinařskou turistikou na Znojemsku (otevřené sklepy, řízená degustace vína, vinobraní, cykloturistika po vinařských stezkách, Burčákfest, festival vína VOC, apod.)?

2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)

4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)

5. Jste:

6. Kde získáváte informace o vinařské destinaci?

7. Jste v této oblasti poprvé?

8. Žijete v:

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zažil/a jste nějakou událost spojenou s vinařskou turistikou na Znojemsku (otevřené sklepy, řízená degustace vína, vinobraní, cykloturistika po vinařských stezkách, Burčákfest, festival vína VOC, apod.)?

2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)

3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)

4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)

5. Jste:

6. Kde získáváte informace o vinařské destinaci?

7. Jste v této oblasti poprvé?

8. Žijete v:

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Slobodová, L.Kvalita vinařské destinace Znojemsko (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://kvalita-vinarske-destinace-z.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.