Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který byl vytvořen v rámci výzkumu k bakalářské práci na téma „Vinařský cestovní ruch na Znojemsku – faktory kvality destinace“. Otázky se týkají faktorů kvality ve vinařské destinaci a spokojenosti s kvalitou těchto faktorů. Z důvodu otázek směřovaných také na alkoholický nápoj je určen osobám starším 18 let. Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění zabere přibližně 5-7 minut. Děkuji Vám za odpovědi
Linda Slobodová, studentka Mendelovy univerzity v Brně.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Děkuji Vám za vyplnění dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Zažil/a jste nějakou událost spojenou s vinařskou turistikou na Znojemsku (otevřené sklepy, řízená degustace vína, vinobraní, cykloturistika po vinařských stezkách, Burčákfest, festival vína VOC, apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
202
88,6 %
88,6 %
Ne
26
11,4 %
11,4 %
2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)
3.807
1.235
Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)
3.811
1.065
Ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)
3.689
0.864
Stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)
3.899
0.792
Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)
3.632
1.338
Dopravní dostupnost do místa
3.724
1.27
Místní doprava
3.259
1.622
Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule atd.)
3.658
1.225
Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)
3.531
1.1
Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)
3.921
1.257
Image místa (význam image destinace, jak je vnímána)
3.798
0.977
Úroveň cen služeb a zboží v destinaci
3.82
0.84
Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)
4.022
0.969
Pocit bezpečí (kriminalita, terorismus, přírodní katastrofy, nemoci, záchranný zdravotní systém)
4.088
1.089
Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)
4.219
0.978
Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)
3.711
1.136
Unikátnost destinace (jedinečnost lokalit, lokální produkty, odlišnost od ostatních)
Respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)
3.377
1.156
Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům
4.202
1.205
Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)
3.882
1.315
Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili
2.689
1.443
Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce
3.289
1.337
3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)
4.118
0.894
Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)
4.158
0.817
Ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)
3.662
0.697
Stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)
3.715
0.677
Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)
3.768
0.784
Dopravní dostupnost do místa
3.693
0.818
Místní doprava
3.36
0.923
Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule atd.)
3.706
0.822
Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)
3.553
0.721
Přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)
4.048
0.923
Image místa (význam image destinace, jak je vnímána)
3.925
0.955
Úroveň cen služeb a zboží v destinaci
3.614
0.711
Úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, v dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)
3.636
0.775
Pocit bezpečí (kriminalita, terorismus, přírodní katastrofy, nemoci, záchranný zdravotní systém)
4.088
0.799
Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)
3.825
0.882
Přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)
3.241
1.078
Unikátnost destinace (jedinečnost lokalit, lokální produkty, odlišnost od ostatních)
Respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)
3.461
0.731
Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům
4.263
0.948
Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)
4.035
0.964
Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili
3.162
1.022
Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce
3.368
0.934
4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Znojemskou vinařskou destinaci budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.
4.224
0.928
Plánuji se do Znojemské destinace znovu vrátit.
4.316
1.006
V destinaci jsem byl/a celkově velmi spokojen/a.
4.329
0.782
5. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Návštěvník destinace
146
64,04 %
64,04 %
Obyvatel Znojemska
82
35,96 %
35,96 %
6. Kde získáváte informace o vinařské destinaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reference a doporučení
120
52,63 %
52,63 %
Předchozí návštěva
106
46,49 %
46,49 %
Obyvatel Znojemska
99
43,42 %
43,42 %
Internetové stránky města Znojma a jednotlivých výrobců vín
66
28,95 %
28,95 %
Sociální sítě města
51
22,37 %
22,37 %
internet
4
1,75 %
1,75 %
Jiné
2
0,88 %
0,88 %
facebook
1
0,44 %
0,44 %
máme v okolí Znojma rodinu
1
0,44 %
0,44 %
Od přátel, vidím na vlastní oči
1
0,44 %
0,44 %
Fb
1
0,44 %
0,44 %
z vlastní zkušenosti z dob studií
1
0,44 %
0,44 %
Vojta mi dluží pivo
1
0,44 %
0,44 %
jsem rodák
1
0,44 %
0,44 %
7. Jste v této oblasti poprvé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
117
51,32 %
51,32 %
Obyvatel Znojemska
80
35,09 %
35,09 %
Ano
31
13,6 %
13,6 %
8. Žijete v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Město nad 5 000 obyvatel
137
60,09 %
60,09 %
Obec do 5 000 obyvatel
91
39,91 %
39,91 %
9. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
119
52,19 %
52,19 %
Muž
109
47,81 %
47,81 %
10. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-23
52
22,81 %
22,81 %
31-40
46
20,18 %
20,18 %
24-30
45
19,74 %
19,74 %
41-50
32
14,04 %
14,04 %
51-60
26
11,4 %
11,4 %
61-70
17
7,46 %
7,46 %
71 a výše
10
4,39 %
4,39 %
11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské
123
53,95 %
53,95 %
Vysokoškolské
74
32,46 %
32,46 %
Základní, vyučen/a
31
13,6 %
13,6 %
12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
123
53,95 %
53,95 %
Student
48
21,05 %
21,05 %
V důchodu
29
12,72 %
12,72 %
Na mateřské/rodičovské dovolené
14
6,14 %
6,14 %
OSVČ
11
4,82 %
4,82 %
Nezaměstnaný/á
3
1,32 %
1,32 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)=5 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům=5:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)=5 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce=5:
6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili=5 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)=2:
9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=2 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=1:
13x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili=1:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytování cenových zvýhodnění věrným zákazníkům nebo pozvánky na pravidelně se opakující vinařské akce=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenské a zážitkové eventy (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, adrenalinové eventy, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky/vinobraní, nákupní příležitosti)=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
odpověď Kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=5 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
odpověď Kvalita vína, které je ve vinařské destinaci nabízeno návštěvníkům=5:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)=5 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
odpověď Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=5:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost a kvalita informací (Turistická informační centra, orientační tabule atd.)=5 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
odpověď Zasílání newsletterů klientům, kteří již vinařskou destinaci navštívili=3:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
odpověď Plánuji se do Znojemské destinace znovu vrátit.=5:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znojemskou vinařskou destinaci budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=5 na otázku 4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V destinaci jsem byl/a celkově velmi spokojen/a.=5 na otázku 4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
5. Jste:
odpověď Návštěvník destinace:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znojemskou vinařskou destinaci budu doporučovat známým, kamarádům, rodině, na sociálních sítích apod.=2 na otázku 4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Jste v této oblasti poprvé?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Jste v této oblasti poprvé?
odpověď Obyvatel Znojemska:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obyvatel Znojemska na otázku 7. Jste v této oblasti poprvé?
7. Jste v této oblasti poprvé?
odpověď Obyvatel Znojemska:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obyvatel Znojemska na otázku 5. Jste:
8. Žijete v:
odpověď Město nad 5 000 obyvatel:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost destinace (jedinečnost lokalit, lokální produkty, odlišnost od ostatních)=1 na otázku 2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
9. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Muž:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení i menších vinařů do vinařských akcí (např. dny otevřených sklepů)=2 na otázku 3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
odpověď Žena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?
12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?
odpověď V důchodu:
7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 71 a výše na otázku 10. Jaký je Váš věk?
odpověď Zaměstnanec:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41-50 na otázku 10. Jaký je Váš věk?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zažil/a jste nějakou událost spojenou s vinařskou turistikou na Znojemsku (otevřené sklepy, řízená degustace vína, vinobraní, cykloturistika po vinařských stezkách, Burčákfest, festival vína VOC, apod.)?
2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
5. Jste:
6. Kde získáváte informace o vinařské destinaci?
7. Jste v této oblasti poprvé?
8. Žijete v:
9. Jaké je Vaše pohlaví?
10. Jaký je Váš věk?
11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zažil/a jste nějakou událost spojenou s vinařskou turistikou na Znojemsku (otevřené sklepy, řízená degustace vína, vinobraní, cykloturistika po vinařských stezkách, Burčákfest, festival vína VOC, apod.)?
2. Na škále 1-5 vyjádřete, jaký význam pro Vás mají následující faktory vinařských destinací (1=zcela nevýznamné, 2=spíše nevýznamné, 3=ani významné ani nevýznamné, 4=spíše významné, 5= velmi významné)
3. Na škále 1-5 vyjádřete vaši spokojenost s následujícími faktory Znojemské vinařské destinace (1=zcela nespokojen/a, 2=spíše nespokojen/a, 3=ani spokojen/a ani nespokojen/a, 4=spíše spokojen/a, 5= velmi spokojen/a)
4. Na škále 1-5 vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1=zcela nesouhlasím, 2=spíše nesouhlasím, 3=nevím, 4=spíše souhlasím, 5= zcela souhlasím)
5. Jste:
6. Kde získáváte informace o vinařské destinaci?
7. Jste v této oblasti poprvé?
8. Žijete v:
9. Jaké je Vaše pohlaví?
10. Jaký je Váš věk?
11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
12. Jak je Vaše současná ekonomická aktivita?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
...: Pro tyto případy byla možnost odpovědi "ani spokojen, ani nespokojen". Jelikož nevím, tak logicky odpovídám takto. Prosím, v úvodu by mělo být vždy zmíněno především to, komu je dotazník určen. Myslím, že je tu již dost návštěvníků, kteří sem chodí proto, aby vyplnili co nejvíc dotazníků a pomohli tak co největšímu počtu zadavatelů v jejich práci. Z úvodu to poznat není, mnoho zadavatelů chce znát i názory respondentů z řad potenciálních návštěvníků a ve Vašem případě se přímo i nabízí možnost, že by byl určen pro lidi, kteří konzumují víno z této oblasti, aniž by ji kdy navštívili (kvalita vinařské destinace se snad v první řadě posuzuje podle jejich vína). A koneckonců já osobně vypil třeba hektolitry Gambrinusu, aniž bych kdy navštívil Plzeň. Takže závěrem: Ne, opravdu z nadpisu není možné jednoznačně poznat, komu je dotazník určen.
...: Pro tyto případy byla možnost odpovědi "ani spokojen, ani nespokojen". Jelikož nevím, tak logicky odpovídám takto. Prosím, v úvodu by mělo být vždy zmíněno především to, komu je dotazník určen. Myslím, že je tu již dost návštěvníků, kteří sem chodí proto, aby vyplnili co nejvíc dotazníků a pomohli tak co největšímu počtu zadavatelů v jejich práci. Z úvodu to poznat není, mnoho zadavatelů chce znát i názory respondentů z řad potenciálních návštěvníků a ve Vašem případě se přímo i nabízí možnost, že by byl určen pro lidi, kteří konzumují víno z této oblasti. A koneckonců já osobně vypil třeba hektolitry Gambrinusu, aniž bych kdy navštívil Plzeň.
...: Pro tyto případy byla možnost odpovědi "ani spokojen, ani nespokojen". Jelikož nevím, tak logicky odpovídám takto. Prosím v úvodu by mělo být vždy zmíněno především to, komu je dotazník určen. Myslím, že je tu již dost návštěvníků, kteří sem nechodí proto, aby vyplnili co nejvíc dotazníků a pomohli tak co největšímu počtu zadavatelů v jejich práci.
Linda Slobodová: V tom případě ale nevím, jak jste mohl vyplnit předchozí otázku o spokojenosti s faktory v této destinaci ;)
Myslím, že z názvu dotazníku je patrné, že respondent musí tuto oblast znát ;)
...: Proč se až na otázce 5, po proklikání desítky odpovědí, dozvím, že dotazník není určen pro mě? (nebyl jsem tam, což ale neznamená z Vašeho popisu, že bych to neměl vyplnit)