Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník je součástí rigorózní práce na téma „Bezpečnostní aspekty při výcviku v řízení vozidel“. Vyplnění Vám zabere jen pár minut. Cílovou skupinou jsou absolventi kursu autoškoly k získání řidičského oprávnění skupiny "B". Autor působí jako právník a lektor budoucích učitelů autoškol. Výsledky průzkumu budou dále využity ve snaze o všeobecné zvýšení kvality služeb poskytovaných autoškolami v České republice.
Odpovědi respondentů
1. Požadoval po Vás učitel, abyste při jízdě předvídal/a a s předstihem reagoval/a na možné chyby, jichž se mohou dopustit ostatní účastníci provozu, a které mohou vést k dopravní nehodě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
97
62,18 %
61,39 %
Ne.
59
37,82 %
37,34 %
2. Absolvoval/a jste alespoň jednu vyučovací hodinu praktického nácviku správného jednání v jednotlivých rizikových situacích (například intenzivní brzdění, objíždění překážky nebo náhlá změna směru jízdy) ve výcvikovém vozidle, případně na autotrenažeru?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
120
75,95 %
75,95 %
Ano, ve výcvikovém vozidle.
21
13,29 %
13,29 %
Ano, na autotrenažeru.
12
7,59 %
7,59 %
Ano, ve výcvikovém vozidle i na autotrenažeru.
5
3,16 %
3,16 %
3. Řídil/a jste během výcviku vozidlo na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 4, Ne. → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
104
65,41 %
65,82 %
Ne.
55
34,59 %
34,81 %
4. Vysvětlil Vám učitel dostatečně pravidla pro používání připojovacího pruhu za účelem vyrovnání rychlosti vašeho vozidla s rychlostí vozidel pohybujících se v průběžném pruhu na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla a bezpečné zařazení do jejich jízdního proudu (tedy zejména pravidlo, že do připojovacího pruhu je třeba najet co nejvyšší rychlostí, chybou je pomalá jízda nebo zastavení)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
67
65,05 %
42,41 %
Ne.
36
34,95 %
22,78 %
5. Naučil/a Vás autoškola, jak si správně nastavit polohu sedadla řidiče (správný úhel opěradla vůči sedáku, vymezení vzdálenosti sedadla od pedálů a volantu)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
108
68,35 %
68,35 %
Ne.
50
31,65 %
31,65 %
6. Byl součástí kursu v autoškole některý (popřípadě více) z následujících tématických okruhů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Teoretická zdravotnická příprava (první pomoc)
114
91,2 %
72,15 %
Doklady potřebné při provozu vozidla
83
66,4 %
52,53 %
Praktická zdravotnická příprava (nácvik poskytování první pomoci)
38
30,4 %
24,05 %
Občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost řidiče
25
20 %
15,82 %
Rozsah a podmínky pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorových vozidel (problematika tzv. povinného ručení)
13
10,4 %
8,23 %
7. Projížděl s Vámi učitel při výcviku záměrně místy, v nichž se běžně jezdí závěrečné zkoušky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 8, Ne. → otázka č. 9, Nevím. → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
104
65,41 %
65,82 %
Ne.
34
21,38 %
21,52 %
Nevím.
21
13,21 %
13,29 %
8. Jak velkou část z celkového počtu jízd projíždění zkouškové trasy přibližně tvořilo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepamatuji se.
51
55,43 %
32,28 %
60%
3
3,26 %
1,9 %
20%
3
3,26 %
1,9 %
50%
2
2,17 %
1,27 %
25%
2
2,17 %
1,27 %
1/10
2
2,17 %
1,27 %
1 hodina
2
2,17 %
1,27 %
Polovina
2
2,17 %
1,27 %
80%
1
1,09 %
0,63 %
4 hodiny
1
1,09 %
0,63 %
90%
1
1,09 %
0,63 %
jedna-dve jizdy
1
1,09 %
0,63 %
70%
1
1,09 %
0,63 %
1/5
1
1,09 %
0,63 %
1/8
1
1,09 %
0,63 %
upřímně jsme se těmi ulicemi motali prakticky pořád, i když třeba ne přesně tak, jako na zkoušce. Nicméně jsem tu pražskou čtvrť už znal dokonale.
1
1,09 %
0,63 %
75%
1
1,09 %
0,63 %
poměrně dost
1
1,09 %
0,63 %
0,5 hodiny
1
1,09 %
0,63 %
10%
1
1,09 %
0,63 %
85%
1
1,09 %
0,63 %
3 hodiny
1
1,09 %
0,63 %
1 cesta před zkouškou
1
1,09 %
0,63 %
10 h
1
1,09 %
0,63 %
30
1
1,09 %
0,63 %
30%
1
1,09 %
0,63 %
Vždy, když se jelo městem. Já dělala autoškolu v Hradci Králové a tam je zkoušková trasa prakticky kdekoliv po městě.
1
1,09 %
0,63 %
Poměrná část poslední etapy
1
1,09 %
0,63 %
Nedalo se přesně trasu odhadnout. Jezdili jsme všude.
1
1,09 %
0,63 %
minimum, 1/10
1
1,09 %
0,63 %
2-3
1
1,09 %
0,63 %
80% protože jsem jezdil ve městě a zkušební trasy mohly být kdekoliv
1
1,09 %
0,63 %
40%
1
1,09 %
0,63 %
9. Stalo se Vám někdy, že vyučovací hodina výcviku v řízení vozidla (jízdy) trvala kratší dobu než 45 minut a tato doba nebyla nahrazena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 10, Ne. → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
135
84,91 %
85,44 %
Ano.
24
15,09 %
15,19 %
10. Kolikrát přibližně vyučovací hodina výcviku v řízení vozidla (jízdy) trvala kratší dobu než 45 minut a tato doba nebyla nahrazena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepamatuji se.
8
34,78 %
5,06 %
5
3
13,04 %
1,9 %
2x
2
8,7 %
1,27 %
1
2
8,7 %
1,27 %
2
2
8,7 %
1,27 %
4
1
4,35 %
0,63 %
tak polovina hodin byla kratších
1
4,35 %
0,63 %
jednou-dvakrat
1
4,35 %
0,63 %
4x-5x, na konci kurzu jsem si proto další hodiny musela dokupovat
1
4,35 %
0,63 %
8
1
4,35 %
0,63 %
75%
1
4,35 %
0,63 %
11. Absolvoval/a jste (minimálně) všech 28 hodin po 45 minutách praktického výcviku v řízení vozidla?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
126
79,75 %
79,75 %
Nevím.
19
12,03 %
12,03 %
Ne.
13
8,23 %
8,23 %
12. Jaké prostředky (pomůcky) při výuce teorie v autoškole učitel používal?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vlastní výklad
128
82,58 %
81,01 %
Učebnice
86
55,48 %
54,43 %
Kreslení na tabuli
82
52,9 %
51,9 %
Prezentace
62
40 %
39,24 %
Texty zákonů
28
18,06 %
17,72 %
Modely
23
14,84 %
14,56 %
Video
2
1,29 %
1,27 %
instruktážní videa
2
1,29 %
1,27 %
CD s videem
1
0,65 %
0,63 %
pamatuju si jen videa, ale možná měl i jiné prostředky
1
0,65 %
0,63 %
pouštěl nám video s modely křižovatek, první pomoci a něco o smyku. 1x nám ukázal motor svého auta.
1
0,65 %
0,63 %
"blicí" trenažer
1
0,65 %
0,63 %
Nechodil jsem na teorii.
1
0,65 %
0,63 %
Pokud si to dobre pamatuju, tak teorii jsem se ucila sama doma
1
0,65 %
0,63 %
Papírové testy
1
0,65 %
0,63 %
Video, testy
1
0,65 %
0,63 %
*měla jsem pouze jednu hodinu teorie
1
0,65 %
0,63 %
Videa
1
0,65 %
0,63 %
13. Jaké materiály jste Vy sám/sama používal/a ke studiu a přípravě na zkoušku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cvičné testy
151
94,97 %
95,57 %
Učebnice
104
65,41 %
65,82 %
Texty zákonů
18
11,32 %
11,39 %
Mobilní aplikaci autoskola
1
0,63 %
0,63 %
jen pro upřesnění, ty testy byly součástí učebnice
1
0,63 %
0,63 %
Otázky přímo k testům z ministerstva
1
0,63 %
0,63 %
vyukova videa na youtube
1
0,63 %
0,63 %
Zkušenosti a selský rozum.
1
0,63 %
0,63 %
Prezentace
1
0,63 %
0,63 %
Interaktivní CD
1
0,63 %
0,63 %
Vypracovane otazky od ucitele
1
0,63 %
0,63 %
výklad blízkých, kteří mají zkušenosti s řízením
1
0,63 %
0,63 %
Aplikaci Autoškola
1
0,63 %
0,63 %
14. Požadoval po Vás učitel, abyste při zpomalování kromě brzdění brzdovým pedálem postupně podřazoval/a na nižší rychlostní stupně?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
113
72,44 %
71,52 %
Ne.
43
27,56 %
27,22 %
15. Vysvětlil Vám učitel dostatečně, že při jízdě mimo obec na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy (například na dálnici) se smí jet výhradně v pravém jízdním pruhu a že v ostatních jízdních pruzích se smí jet jen tehdy, pokud je to nutné například k předjíždění?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
119
76,28 %
75,32 %
Ne.
37
23,72 %
23,42 %
16. Vysvětlil Vám učitel dostatečně, jaký je správný způsob vjíždění na tramvajový pás v úrovni vozovky (tedy který není zvýšený nad úrovní vozovky ani oddělený obrubníkem), pokud je nutné na tramvajový pás vjet při odbočování doleva?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nevysvětlil.
112
73,68 %
70,89 %
Ano, vysvětlil mi, že pokud neohrozím ani neomezím v jízdě tramvaj, vjíždím před odbočením na tramvajový pás v podélném směru (tedy ve stejném směru, jako zde jezdí tramvaj).
28
18,42 %
17,72 %
Ano, vysvětlil mi, že před odbočením na tramvajový pás v úrovni vozovky vjet nesmím, i když nejede žádná tramvaj, a tramvajový pás musím přejíždět výhradně příčně (tedy pokud možno kolmo ke kolejím).
12
7,89 %
7,59 %
17. Podle čeho jste si vybíral/a autoškolu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podle lokality (poblíž bydliště, pracoviště apod.).
106
67,52 %
67,09 %
Na doporučení.
86
54,78 %
54,43 %
Podle ceny.
40
25,48 %
25,32 %
Povinný předmět na SŠ
1
0,64 %
0,63 %
Dostala jsem ji k 18. narozeninám od rodičů; ti vybírali z vlastní zkusenosti
1
0,64 %
0,63 %
Recenze
1
0,64 %
0,63 %
podle školy (před 46 lety)
1
0,64 %
0,63 %
Chodili jsme se školou, chodil k nám do školy
1
0,64 %
0,63 %
rodice spoluzaka ji provozovali
1
0,64 %
0,63 %
domluvilo se nas vice ze tridy, uz nevim, kdo s napadem prisel jako prvni, vyhodou bylo, ze na teoreticke hodiny dochazel clovek z autoskoly za nami do skoly
1
0,64 %
0,63 %
Nevybirala, měli jsme ji v rámci školy jako povinný vyučovací předmět.
1
0,64 %
0,63 %
Instruktora jsem znala, byl mým učitelem na střední škole.
1
0,64 %
0,63 %
podle termínu kurzu
1
0,64 %
0,63 %
podle dohody ředitele SVVŠ a ředitele Svazarmu
1
0,64 %
0,63 %
Sleva skupinová
1
0,64 %
0,63 %
18. Máte pocit, že Vás autoškola komplexně připravovala na samostatné řízení vozidla v provozu, nebo spíše účelově na úspěšné složení závěrečné zkoušky?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na obojí.
60
38,22 %
37,97 %
Na úspěšné složení závěrečné zkoušky.
58
36,94 %
36,71 %
Nedokážu to posoudit.
26
16,56 %
16,46 %
Na samostatné řízení vozidla v provozu.
13
8,28 %
8,23 %
19. Máte pocit, že Vás autoškola dostatečně připravila na to, abyste si věděl/a rady s řešením převážné většiny i složitějších dopravních situací, které Vás mohou při samostatném řízení vozidla v provozu potkat (byť jejich praktické řešení pro Vás samozřejmě stále může být náročné a stresující vzhledem k nedostatku zkušeností)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nepřipravila.
74
47,74 %
46,84 %
Ano, připravila.
57
36,77 %
36,08 %
Nevím.
24
15,48 %
15,19 %
20. Přestoupil/a jste v průběhu kursu do jiné autoškoly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 21, Ne. → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
153
96,23 %
96,84 %
Ano.
6
3,77 %
3,8 %
21. Proč jste v průběhu kursu přestoupil/a do jiné autoškoly?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Autoskola ukoncila svou cinnost
Instruktor v 1. autoškole se mi naplno věnoval jen do doby,než jsem zaplatila poslední splátku. Pak už jsem měla problém s termíny jízd a v podstatě jsem jezdila stejnou trasu s tím, že na vše je dost času. nakonec jsem si musela dokupovat jízdy a ke zkouškám (neúspěšné) celkem nepřipravená, navíc za každý neúspěch se ke mně choval, jako bych za to mohla sama.
Kvuli zkráceným hodinám jsem ji nestihla dokoncit pred prázdninami, proto jsem musela prestoupit a udelat zkousky ve meste, kde jsem travila prazdniny
Nespokojenost s instruktorem
Nevyhovující podmínky domlouvání jizd...dlouhé pauzy a nestálý učitel
V puvodni jsem byla spise taxi pro autoskolaka, odmital se mnou i trenovat co mi neslo
22. Kolik jste přibližně zaplatil/a za kurs v autoškole?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.Je to už pár let. Domnívám se. že to bylo kolem 8.000 Kč
10 000
10 000
10 000 Kc
10 000 Kč
10 000 Kč
10 000 Kč
10 000 Kč
10 000,-
10 tisic
10.000 Kč
10.500,-
10000
10000
10000
10000
10000
10000
10000
10000
10000
10000,-
11 000
11000
11000
11000,- Kč
12000
12000
12000 vcetne motorky (B+A2)
12000Kc
14 tisíc
14000
140000
200,- Kčs
200,- Kčs
3 300
5000 Kč ( v roce 2002)
5500
5500,-
5800
6000 (v roce 2002)
6500
6500
6800
7.000
700, pouze za závěrečné zkoušky. Zbytek hradila škola.
7000
7000
7000
7000
7000
7000
7000 Kc
7000 Kc
7000,-
7500
7500
7500 Kč
7700,- Kč
7800
8 000
8 000,-
8 000,-
8 tisíc
8.000,-
8.000,-
8000
8000
8000
8000
8000
8000
8000
8000
8000
8000 Kč
8000 Kč
8000,-
8000,- Kč
8500
8500
8500
8500
8500
8700
8900,-
9 tisic kc
9.000 Kč.
9.000,- Kč
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9000
9k
asi 6 000
Asi 7000 plus za opakování praktické zkoušky 1000
Asi 8000 kc (nevim presne, je to uz deset let)
Byla v rámci studia VŠ
Bylo to před 20. lety, už si to nepamatuji
Cca 10 000 Kč.
Cca 8 000 (pred asi 9 lety).
Cca kolem 9000 Kč
nepamatuji
nevím
nevím, cálovali rodice
Pouze za zkoušky, výuka byla v rámci studia SŠ zdarma.
První autoškola mě stála okolo 12tis., ve druhé jsem si dokoupila pár jízd (asi 3tis.)
To už si nepamatuji, ale bylo to o něco více, než altenativní autoškoly (kde se neodjezdí všechny jízdy).
uz nevim, ale hadal bych neco mezi 6k a 8k
Včetne motorky (A) kolem 11.000
23. Jakou autoškolu jste navštěvoval/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
1. Autoškola Good Driver (Praha 5, Smíchov) - nedoporučuji
2. Autoškola Žižkov (Praha 3, Žižkov) - naopak vřele doporučuji. osobní přístup instruktorky, která si na mě nezvyšovala ego a dost mi pomohla se zlepšením za méně peněz.
ABC Hradec Králové
Adus
AŠ Vocelova, Hradec Králové
Auto Edu, Ostrava
Autoskola Bambule v Lisove
Autoskola good driver
Autoskola Horký - velke mezirici
Autoskola Jana
Autoskola Richter Chomutov
Autoskola Suchy v Roudnici nad Labem
Autoškola AA Roman Švarc v Kadani
Autoškola Běchovice
Autoškola Bleha Hradec Králové
Autoškola Club Přerov
Autoškola Deml a Štefan
Autoškola Dobřichovice
Autoškola dopravního podniku města Pardubice
Autoškola Drive
Autoškola Elko, Znojmo
Autoškola Hádek, Semily.
Autoškola Hirš, Praha 8
Autoškola Holý
Autoškola Kukla
Autoškola Mikáska Beroun
Autoškola Mikáska Beroun
Autoškola na letné praha 7
Autoškola Omega
Autoškola Pabouček
Autoškola Petr Kříž Flegel
Autoškola Profi
Autoškola Rajf
Autoškola semafor
Autoškola Student (Karlovo náměstí)
Autoškola Trio
Autoškola Trio Brandýs nad Labem
autoškola Votruba
Autoškolu SATO v Opavě.
Baumruk
Běžnou ve 10-tisícovém městě
Čech
DISK
Drumel
Easy autoškola Plzeň
Hlavatý, Jablonec nad Nisou
Hrnečkova autoškola (nevím jestli ještě existuje.
J. Polák autoškola Vrbčany, okr.Kolin
JM autoškola
Jmeno presne nevim, bylo to v podolí a stalo to tam za hovno
Jorda
Krátký
kriz
Krušnohorská autoškola Ostrov (www.autoskolaoslik.cz)
Malešice
Na i.p.pavlova přes slevomat..pak zaplaceno navic 5000Kč za dalši kondiční jizdy a zkoušky
Nechci nikoho poškodit.
Nějakou v Liberci, nevím
nevzpomenu si
Porkert Kladno
Prima autoškola Přerov
Přelouč
Student
Svazarm Hládkov, Praha 6
Svazarm Střešovice
TREND Letohrad
u Edenu
v Klatovech uz nevim, takova protivna baba
V Praze
valentova
Volhejn Náchod
Zícha autoškola Most, majitel již nežije
24. Jak dlouho máte přibližně řidičské oprávnění?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 6 let.
102
68 %
64,56 %
6 - 10 let.
28
18,67 %
17,72 %
Více než 17 let.
10
6,67 %
6,33 %
Více než 10 let.
10
6,67 %
6,33 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Požadoval po Vás učitel, abyste při jízdě předvídal/a a s předstihem reagoval/a na možné chyby, jichž se mohou dopustit ostatní účastníci provozu, a které mohou vést k dopravní nehodě?
odpověď Ano.:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Modely na otázku 12. Jaké prostředky (pomůcky) při výuce teorie v autoškole učitel používal?
3. Řídil/a jste během výcviku vozidlo na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla?
odpověď Ano.:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 4. Vysvětlil Vám učitel dostatečně pravidla pro používání připojovacího pruhu za účelem vyrovnání rychlosti vašeho vozidla s rychlostí vozidel pohybujících se v průběžném pruhu na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla a bezpečné zařazení do jejich jízdního proudu (tedy zejména pravidlo, že do připojovacího pruhu je třeba najet co nejvyšší rychlostí, chybou je pomalá jízda nebo zastavení)?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 4. Vysvětlil Vám učitel dostatečně pravidla pro používání připojovacího pruhu za účelem vyrovnání rychlosti vašeho vozidla s rychlostí vozidel pohybujících se v průběžném pruhu na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla a bezpečné zařazení do jejich jízdního proudu (tedy zejména pravidlo, že do připojovacího pruhu je třeba najet co nejvyšší rychlostí, chybou je pomalá jízda nebo zastavení)?
6. Byl součástí kursu v autoškole některý (popřípadě více) z následujících tématických okruhů?
odpověď Doklady potřebné při provozu vozidla:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah a podmínky pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorových vozidel (problematika tzv. povinného ručení) na otázku 6. Byl součástí kursu v autoškole některý (popřípadě více) z následujících tématických okruhů?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost řidiče na otázku 6. Byl součástí kursu v autoškole některý (popřípadě více) z následujících tématických okruhů?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Požadoval po Vás učitel, abyste při jízdě předvídal/a a s předstihem reagoval/a na možné chyby, jichž se mohou dopustit ostatní účastníci provozu, a které mohou vést k dopravní nehodě?
2. Absolvoval/a jste alespoň jednu vyučovací hodinu praktického nácviku správného jednání v jednotlivých rizikových situacích (například intenzivní brzdění, objíždění překážky nebo náhlá změna směru jízdy) ve výcvikovém vozidle, případně na autotrenažeru?
3. Řídil/a jste během výcviku vozidlo na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla?
4. Vysvětlil Vám učitel dostatečně pravidla pro používání připojovacího pruhu za účelem vyrovnání rychlosti vašeho vozidla s rychlostí vozidel pohybujících se v průběžném pruhu na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla a bezpečné zařazení do jejich jízdního proudu (tedy zejména pravidlo, že do připojovacího pruhu je třeba najet co nejvyšší rychlostí, chybou je pomalá jízda nebo zastavení)?
5. Naučil/a Vás autoškola, jak si správně nastavit polohu sedadla řidiče (správný úhel opěradla vůči sedáku, vymezení vzdálenosti sedadla od pedálů a volantu)?
6. Byl součástí kursu v autoškole některý (popřípadě více) z následujících tématických okruhů?
7. Projížděl s Vámi učitel při výcviku záměrně místy, v nichž se běžně jezdí závěrečné zkoušky?
8. Jak velkou část z celkového počtu jízd projíždění zkouškové trasy přibližně tvořilo?
9. Stalo se Vám někdy, že vyučovací hodina výcviku v řízení vozidla (jízdy) trvala kratší dobu než 45 minut a tato doba nebyla nahrazena?
11. Absolvoval/a jste (minimálně) všech 28 hodin po 45 minutách praktického výcviku v řízení vozidla?
12. Jaké prostředky (pomůcky) při výuce teorie v autoškole učitel používal?
13. Jaké materiály jste Vy sám/sama používal/a ke studiu a přípravě na zkoušku?
14. Požadoval po Vás učitel, abyste při zpomalování kromě brzdění brzdovým pedálem postupně podřazoval/a na nižší rychlostní stupně?
15. Vysvětlil Vám učitel dostatečně, že při jízdě mimo obec na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy (například na dálnici) se smí jet výhradně v pravém jízdním pruhu a že v ostatních jízdních pruzích se smí jet jen tehdy, pokud je to nutné například k předjíždění?
16. Vysvětlil Vám učitel dostatečně, jaký je správný způsob vjíždění na tramvajový pás v úrovni vozovky (tedy který není zvýšený nad úrovní vozovky ani oddělený obrubníkem), pokud je nutné na tramvajový pás vjet při odbočování doleva?
17. Podle čeho jste si vybíral/a autoškolu?
18. Máte pocit, že Vás autoškola komplexně připravovala na samostatné řízení vozidla v provozu, nebo spíše účelově na úspěšné složení závěrečné zkoušky?
19. Máte pocit, že Vás autoškola dostatečně připravila na to, abyste si věděl/a rady s řešením převážné většiny i složitějších dopravních situací, které Vás mohou při samostatném řízení vozidla v provozu potkat (byť jejich praktické řešení pro Vás samozřejmě stále může být náročné a stresující vzhledem k nedostatku zkušeností)?
20. Přestoupil/a jste v průběhu kursu do jiné autoškoly?
22. Kolik jste přibližně zaplatil/a za kurs v autoškole?
24. Jak dlouho máte přibližně řidičské oprávnění?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Požadoval po Vás učitel, abyste při jízdě předvídal/a a s předstihem reagoval/a na možné chyby, jichž se mohou dopustit ostatní účastníci provozu, a které mohou vést k dopravní nehodě?
2. Absolvoval/a jste alespoň jednu vyučovací hodinu praktického nácviku správného jednání v jednotlivých rizikových situacích (například intenzivní brzdění, objíždění překážky nebo náhlá změna směru jízdy) ve výcvikovém vozidle, případně na autotrenažeru?
3. Řídil/a jste během výcviku vozidlo na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla?
4. Vysvětlil Vám učitel dostatečně pravidla pro používání připojovacího pruhu za účelem vyrovnání rychlosti vašeho vozidla s rychlostí vozidel pohybujících se v průběžném pruhu na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla a bezpečné zařazení do jejich jízdního proudu (tedy zejména pravidlo, že do připojovacího pruhu je třeba najet co nejvyšší rychlostí, chybou je pomalá jízda nebo zastavení)?
5. Naučil/a Vás autoškola, jak si správně nastavit polohu sedadla řidiče (správný úhel opěradla vůči sedáku, vymezení vzdálenosti sedadla od pedálů a volantu)?
6. Byl součástí kursu v autoškole některý (popřípadě více) z následujících tématických okruhů?
7. Projížděl s Vámi učitel při výcviku záměrně místy, v nichž se běžně jezdí závěrečné zkoušky?
8. Jak velkou část z celkového počtu jízd projíždění zkouškové trasy přibližně tvořilo?
9. Stalo se Vám někdy, že vyučovací hodina výcviku v řízení vozidla (jízdy) trvala kratší dobu než 45 minut a tato doba nebyla nahrazena?
11. Absolvoval/a jste (minimálně) všech 28 hodin po 45 minutách praktického výcviku v řízení vozidla?
12. Jaké prostředky (pomůcky) při výuce teorie v autoškole učitel používal?
13. Jaké materiály jste Vy sám/sama používal/a ke studiu a přípravě na zkoušku?
14. Požadoval po Vás učitel, abyste při zpomalování kromě brzdění brzdovým pedálem postupně podřazoval/a na nižší rychlostní stupně?
15. Vysvětlil Vám učitel dostatečně, že při jízdě mimo obec na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy (například na dálnici) se smí jet výhradně v pravém jízdním pruhu a že v ostatních jízdních pruzích se smí jet jen tehdy, pokud je to nutné například k předjíždění?
16. Vysvětlil Vám učitel dostatečně, jaký je správný způsob vjíždění na tramvajový pás v úrovni vozovky (tedy který není zvýšený nad úrovní vozovky ani oddělený obrubníkem), pokud je nutné na tramvajový pás vjet při odbočování doleva?
17. Podle čeho jste si vybíral/a autoškolu?
18. Máte pocit, že Vás autoškola komplexně připravovala na samostatné řízení vozidla v provozu, nebo spíše účelově na úspěšné složení závěrečné zkoušky?
19. Máte pocit, že Vás autoškola dostatečně připravila na to, abyste si věděl/a rady s řešením převážné většiny i složitějších dopravních situací, které Vás mohou při samostatném řízení vozidla v provozu potkat (byť jejich praktické řešení pro Vás samozřejmě stále může být náročné a stresující vzhledem k nedostatku zkušeností)?
20. Přestoupil/a jste v průběhu kursu do jiné autoškoly?
22. Kolik jste přibližně zaplatil/a za kurs v autoškole?
24. Jak dlouho máte přibližně řidičské oprávnění?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Lajka: Zdravím. Proč lektor už pak neni ročně přezkušován ze znalosti a umění učit?
Měla jsem štěsti a našla autoškolu na doporučeni a i po 12letech kvalita skvělà Krátký Praha 2.
Na ostatních byl vidět rozdil, že se nechali nalakat na nižší cenu a ve výsledku jinde doplaceli o 5tis.vic. Ja za 4měsíce měla řidičak a uměla s jistotou jezdit.
Jinde nejhorsi (pr. NOBE Praha) znamim se menili ucitele.ridicak za rok od prvni jizdy. Prutahy ze stran autoskoly na terminy jizd,zkoušek apod.
Tedy žádný souvisly vycvik.pokazde jina doporuceni od jineho ucitele a tedy nulova odpovednost za žakovi dovednosti.spis byznys se slevomatem a ne autoskola. Konecna cena vyssi nez moje za souvisly a perfektne uceleny vycvik,teorii a zkouzky hned po posledni jizde.
Petrova