Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lehací nábytek a spánková činnost

Lehací nábytek a spánková činnost

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Sochorová
Šetření:06. 02. 2011 - 16. 02. 2011
Počet respondentů:409
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.47
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník je součástí mé bakalářské práce na téma Obecné trendy v oblasti spánkové činnosti. Mým cílem je získat přehled o názorech a informovanosti populace v oblasti spánkové činnosti a lehacích ploch. 

Děkuji všem za spolupráci!

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Zaškrtněte, prosím, vždy jen jednu správnou odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Jak často se informujete o aktuálních trendech v oblasti lůžek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji vůbec22053,79 %53,79 %  
občas, spíše náhodně17943,77 %43,77 %  
několikrát za měsíc92,2 %2,2 %  
aktuality sleduji denně10,24 %0,24 %  

Graf

2. Navštěvujete veletrhy, výstavy nebo speciální prodejní akce zaměřené na aktuální dění v oblasti lůžkového nábytku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne38694,38 %94,38 %  
ano235,62 %5,62 %  

Graf

3. Ložnice pro Vás vyjadřuje typ místnosti, kde...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trávíte veškerý čas- zde spíte, pracujete / učíte se, ukládáte zde osobní věci23958,44 %58,44 %  
spíte a máte zde uloženo ošacení13232,27 %32,27 %  
pouze spíte389,29 %9,29 %  

Graf

4. Jste spokojeni se současným vzhledem své ložnice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24459,66 %59,66 %  
ne16540,34 %40,34 %  

Graf

5. Poskytuje Vám Vaše lůžko potřebný komfort?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28669,93 %69,93 %  
ne12330,07 %30,07 %  

Graf

6. V případě, že jste odpověděli u otázek č.4 a 5 NE, hlavním důvodem tohoto stavu je

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vaše finanční situace10253,13 %24,94 %  
převážně spíte na ubytovně, VŠ kolejích apod.4724,48 %11,49 %  
neochota jít nakupovat nové zařízení147,29 %3,42 %  
nic84,17 %1,96 %  
nedostatek času21,04 %0,49 %  
neochota měnit stávající stav10,52 %0,24 %  
zatím bydlím u rodičů a nechce se mi investovat 10,52 %0,24 %  
Akorát nábytek kolem bych změnil, postel je OK10,52 %0,24 %  
mam 1+kk10,52 %0,24 %  
není10,52 %0,24 %  
pronajatý byt s vybavením - gauč10,52 %0,24 %  
zařízený pronajatý byt - postele nelze měnit10,52 %0,24 %  
designove si loznici predstavuju jinak10,52 %0,24 %  
Nebydlím ve svém. Až budu, zařídím si to dle svého10,52 %0,24 %  
málo času jinné priority10,52 %0,24 %  
mám pokoj společně s mladším bratrem10,52 %0,24 %  
potřeba speciální postele na míru10,52 %0,24 %  
stavíme dům, vše nové bude až tam10,52 %0,24 %  
není s kým nakupovat.10,52 %0,24 %  
Nevím jak si vybrat lepší lůžko10,52 %0,24 %  
nedostatečný prostor10,52 %0,24 %  
nedostatek prostoru v místnosti10,52 %0,24 %  
čas a výhledově nové bydlení10,52 %0,24 %  
jsem spokojená10,52 %0,24 %  

Graf

7. Při nákupu nového lůžka byste upřednostnili jaký typ prodejce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchodní řetězec, cenově výhodný nákup18444,99 %44,99 %  
výroba na zakázku, truhlářství12330,07 %30,07 %  
designový a originální nábytek10224,94 %24,94 %  

Graf

8. Jak důležité jsou pro Vás tyto ohledy týkající se výběru nového lůžka? (1- nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhled, design3.5061.101
cena3.6751.114
značka, výrobce2.2351.451
kvalita, provedení4.3131.11
funkce4.0831.323

Graf

9. Při nákupu nové matrace byste upřednostnili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
matraci se zónovou tuhostí19347,19 %47,19 %  
matraci tvrdou15537,9 %37,9 %  
matraci měkkou6114,91 %14,91 %  

Graf

10. Při nákupu nového roštu byste upřednostnili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pevný lamelový rošt19848,41 %48,41 %  
manuálně polohovací rošt11929,1 %29,1 %  
segmentový rošt (s pružnými talíři)5814,18 %14,18 %  
polohovací rošt ovládaný motorem348,31 %8,31 %  

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena30173,59 %73,59 %  
muž10826,41 %26,41 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let31176,04 %76,04 %  
26 - 35 let6616,14 %16,14 %  
méně než 18 let153,67 %3,67 %  
36 - 49 let122,93 %2,93 %  
více než 50 let51,22 %1,22 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou25863,08 %63,08 %  
vyšší odborné / vysokoškolské12129,58 %29,58 %  
základní194,65 %4,65 %  
vyučen / a112,69 %2,69 %  

Graf

14. Jak velká je obec, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 000 obyvatel12530,56 %30,56 %  
do 1000 obyvatel8520,78 %20,78 %  
1000 - 10 000 obyvatel6816,63 %16,63 %  
10 000 - 50 000 obyvatel6315,4 %15,4 %  
50 000 - 100 000 obyvatel5513,45 %13,45 %  
1000 - 10 000102,44 %2,44 %  
50 000 - 100 00020,49 %0,49 %  
10 000 - 50 00010,24 %0,24 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často se informujete o aktuálních trendech v oblasti lůžek?

2. Navštěvujete veletrhy, výstavy nebo speciální prodejní akce zaměřené na aktuální dění v oblasti lůžkového nábytku?

3. Ložnice pro Vás vyjadřuje typ místnosti, kde...

4. Jste spokojeni se současným vzhledem své ložnice?

5. Poskytuje Vám Vaše lůžko potřebný komfort?

6. V případě, že jste odpověděli u otázek č.4 a 5 NE, hlavním důvodem tohoto stavu je

7. Při nákupu nového lůžka byste upřednostnili jaký typ prodejce?

8. Jak důležité jsou pro Vás tyto ohledy týkající se výběru nového lůžka? (1- nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

9. Při nákupu nové matrace byste upřednostnili?

10. Při nákupu nového roštu byste upřednostnili?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

14. Jak velká je obec, ve které žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často se informujete o aktuálních trendech v oblasti lůžek?

2. Navštěvujete veletrhy, výstavy nebo speciální prodejní akce zaměřené na aktuální dění v oblasti lůžkového nábytku?

3. Ložnice pro Vás vyjadřuje typ místnosti, kde...

4. Jste spokojeni se současným vzhledem své ložnice?

5. Poskytuje Vám Vaše lůžko potřebný komfort?

6. V případě, že jste odpověděli u otázek č.4 a 5 NE, hlavním důvodem tohoto stavu je

7. Při nákupu nového lůžka byste upřednostnili jaký typ prodejce?

8. Jak důležité jsou pro Vás tyto ohledy týkající se výběru nového lůžka? (1- nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

9. Při nákupu nové matrace byste upřednostnili?

10. Při nákupu nového roštu byste upřednostnili?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

14. Jak velká je obec, ve které žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sochorová, M.Lehací nábytek a spánková činnost (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://lehaci-nabytek-a-spankova-ci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.