Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení spokojenosti zákazníků metodou SERVQUAL

Hodnocení spokojenosti zákazníků metodou SERVQUAL

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Maiwaldová
Šetření:17. 10. 2014 - 07. 11. 2014
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):48 / 38.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hodnocení spokojenosti zákazníků s železničním dopravcem LEO Express metodou SERVQUAL.

Upozornění pro respondenty! Dotazník můžete vyplnit i v případě, že jste s tímto dopravcem nikdy necestovali. Dotazníkem sledujeme i Vaše očekávání. Děkujeme za Váš čas strávený vyplňováním našeho dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

1. Očekávám, že vynikající železniční společnost bude mít moderně vyhlížející zařízení.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54248,28 %48,28 %  
43034,48 %34,48 %  
31011,49 %11,49 %  
133,45 %3,45 %  
222,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.33
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:4
Modus:5

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

2. Předpokládám, že hmotné zařízení vynikající železniční společnosti má poutat pozornost.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43135,63 %35,63 %  
52933,33 %33,33 %  
31921,84 %21,84 %  
155,75 %5,75 %  
233,45 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.96
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:4
Modus:4

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

3. Zaměstnanci vynikající železniční společnosti mají, podle mého, vypadat upraveně.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55765,52 %65,52 %  
42326,44 %26,44 %  
133,45 %3,45 %  
333,45 %3,45 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.63
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.31
Směrodatná odchylka:0.56
Medián:5
Modus:5

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

4. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.), mají být u vynikající železniční společnosti poutavé.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43439,08 %39,08 %  
52731,03 %31,03 %  
32022,99 %22,99 %  
144,6 %4,6 %  
222,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.99
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.65
Směrodatná odchylka:0.81
Medián:4
Modus:4

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

5. Myslím si, že pokud vynikající společnosti slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
56271,26 %71,26 %  
41719,54 %19,54 %  
355,75 %5,75 %  
133,45 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.68
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.32
Směrodatná odchylka:0.57
Medián:5
Modus:5

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

6. Když má zákazník problém, vynikající společnosti projeví opravdový zájem při jeho řešení.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55259,77 %59,77 %  
42225,29 %25,29 %  
31011,49 %11,49 %  
122,3 %2,3 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.49
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.7
Medián:5
Modus:5

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

7. Očekávám, že vynikající společnosti provedou službu hned napoprvé.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54349,43 %49,43 %  
43034,48 %34,48 %  
378,05 %8,05 %  
144,6 %4,6 %  
233,45 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.33
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:4
Modus:5

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

8. Vynikající společnosti poskytují, dle mého, své služby v čase, který slibují.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54956,32 %56,32 %  
42225,29 %25,29 %  
31112,64 %12,64 %  
133,45 %3,45 %  
222,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.41
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:5
Modus:5

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

9. Zaměstnanci vynikající společnosti přesně sdělují klientům termíny splnění služeb.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54754,02 %54,02 %  
42731,03 %31,03 %  
31011,49 %11,49 %  
222,3 %2,3 %  
111,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.43
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.69
Medián:5
Modus:5

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

10. Zaměstnanci vynikající společnosti okamžitě obsluhují zákazníky.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53540,23 %40,23 %  
43034,48 %34,48 %  
31921,84 %21,84 %  
122,3 %2,3 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.16
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:4
Modus:5

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

11. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou vždy ochotni pomoci klientům.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55360,92 %60,92 %  
42326,44 %26,44 %  
378,05 %8,05 %  
133,45 %3,45 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.53
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.43
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:5
Modus:5

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

12. Zaměstnanci vynikající společnosti nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43742,53 %42,53 %  
32528,74 %28,74 %  
52022,99 %22,99 %  
133,45 %3,45 %  
222,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.86
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:4
Modus:4

Graf

4. skupina otázek: Jistota

13. Zaměstnanci vynikající společnosti se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na klienta.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55462,07 %62,07 %  
42326,44 %26,44 %  
366,9 %6,9 %  
133,45 %3,45 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.56
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.4
Směrodatná odchylka:0.64
Medián:5
Modus:5

Graf

4. skupina otázek: Jistota

14. Zákazníci vynikající společnosti se mají cítit při jednání bezpečně.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55462,07 %62,07 %  
42022,99 %22,99 %  
31011,49 %11,49 %  
122,3 %2,3 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.52
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.7
Medián:5
Modus:5

Graf

4. skupina otázek: Jistota

15. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou stále zdvořilí k zákazníkům.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55664,37 %64,37 %  
41719,54 %19,54 %  
3910,34 %10,34 %  
233,45 %3,45 %  
122,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.52
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:5
Modus:5

Graf

4. skupina otázek: Jistota

16. Zaměstnanci vynikající společnosti mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54754,02 %54,02 %  
43034,48 %34,48 %  
389,2 %9,2 %  
122,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.47
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.41
Směrodatná odchylka:0.64
Medián:5
Modus:5

Graf

5. skupina otázek: Empatie

17. Vynikající společnost věnuje klientům individuální pozornost.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33034,48 %34,48 %  
52933,33 %33,33 %  
42427,59 %27,59 %  
233,45 %3,45 %  
111,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.94
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.7
Směrodatná odchylka:0.84
Medián:4
Modus:3

Graf

5. skupina otázek: Empatie

18. Očekávám, že vynikající společnost má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42933,33 %33,33 %  
52629,89 %29,89 %  
32326,44 %26,44 %  
155,75 %5,75 %  
244,6 %4,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.85
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:4
Modus:4

Graf

5. skupina otázek: Empatie

19. Vynikající společnost má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43439,08 %39,08 %  
52629,89 %29,89 %  
32427,59 %27,59 %  
122,3 %2,3 %  
211,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.99
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.58
Směrodatná odchylka:0.76
Medián:4
Modus:4

Graf

5. skupina otázek: Empatie

20. Vynikající společnosti leží, dle mého, na srdci zájmy zákazníků.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53641,38 %41,38 %  
43540,23 %40,23 %  
31314,94 %14,94 %  
222,3 %2,3 %  
111,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.25
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.71
Medián:4
Modus:5

Graf

5. skupina otázek: Empatie

21. Zaměstnanci vynikající společnosti rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53540,23 %40,23 %  
42528,74 %28,74 %  
32427,59 %27,59 %  
222,3 %2,3 %  
111,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.1
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.68
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:4
Modus:5

Graf

Ohodnocení důležitosti jednotlivých rozměrů (skupin otázek). Zde mají respondenti k dispozici 100 bodů, které musí rozdělit mezi následujících 5 tvrzení(otázky číslo 22. - 26. musí po sečtení dávat dohromady číslo 100) podle toho, jak jsou pro ně tato tvrzení důležitá (větší důležitost = větší počet bodů).

22. Vzhled hmotného zařízení, zaměstnanců a komunikačních zařízení společnosti:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
203135,63 %35,63 %  
251517,24 %17,24 %  
301314,94 %14,94 %  
10910,34 %10,34 %  
1566,9 %6,9 %  
2233,45 %3,45 %  
3522,3 %2,3 %  
422,3 %2,3 %  
522,3 %2,3 %  
5011,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi 28
100
60
33,45 %3,45 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.44
Minimum:10
Maximum:35
Variační rozpětí:25
Rozptyl:36.69
Směrodatná odchylka:6.06
Medián:20
Modus:20

Graf

23. Schopnost společnosti zajistit spolehlivé a správné splnění služeb:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
202832,18 %32,18 %  
301618,39 %18,39 %  
251416,09 %16,09 %  
5078,05 %8,05 %  
4066,9 %6,9 %  
3544,6 %4,6 %  
1533,45 %3,45 %  
2222,3 %2,3 %  
2811,15 %1,15 %  
311,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi 45
4
5
100
10
55,75 %5,75 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.99
Minimum:15
Maximum:50
Variační rozpětí:35
Rozptyl:73.91
Směrodatná odchylka:8.6
Medián:25
Modus:20

Graf

24. Ochota společnosti pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
203540,23 %40,23 %  
101618,39 %18,39 %  
151416,09 %16,09 %  
251112,64 %12,64 %  
3033,45 %3,45 %  
533,45 %3,45 %  
1811,15 %1,15 %  
311,15 %1,15 %  
011,15 %1,15 %  
2211,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi 100 11,15 %1,15 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:17.59
Minimum:5
Maximum:25
Variační rozpětí:20
Rozptyl:25.65
Směrodatná odchylka:5.07
Medián:20
Modus:20

Graf

25. Znalosti a laskavost zaměstnanců společnosti a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
203641,38 %41,38 %  
101517,24 %17,24 %  
151416,09 %16,09 %  
2578,05 %8,05 %  
3055,75 %5,75 %  
544,6 %4,6 %  
1711,15 %1,15 %  
311,15 %1,15 %  
011,15 %1,15 %  
2411,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi 99
12
22,3 %2,3 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:17.44
Minimum:5
Maximum:30
Variační rozpětí:25
Rozptyl:28.81
Směrodatná odchylka:5.37
Medián:20
Modus:20

Graf

26. Pozornost a individuální přístup, který společnost poskytuje svým klientům:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
202933,33 %33,33 %  
102124,14 %24,14 %  
51112,64 %12,64 %  
151112,64 %12,64 %  
3044,6 %4,6 %  
433,45 %3,45 %  
1811,15 %1,15 %  
1311,15 %1,15 %  
011,15 %1,15 %  
711,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi 25
26
1000
8
44,6 %4,6 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:14.39
Minimum:5
Maximum:30
Variační rozpětí:25
Rozptyl:37.09
Směrodatná odchylka:6.09
Medián:15
Modus:20

Graf

27. Využili jste někdy služeb železničního dopravce LEO Express?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 28, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4652,87 %52,87 %  
ne4147,13 %47,13 %  

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

28. Společnost LEO Express má moderně vyhlížející zařízení.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42041,67 %22,99 %  
51633,33 %18,39 %  
3918,75 %10,34 %  
124,17 %2,3 %  
212,08 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.07
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.62
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:4
Modus:4

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41939,58 %21,84 %  
31327,08 %14,94 %  
51225 %13,79 %  
224,17 %2,3 %  
124,17 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.84
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.7
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:4
Modus:4

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

30. Zaměstnanci společnosti LEO Express vypadají upraveně.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42041,67 %22,99 %  
51531,25 %17,24 %  
3918,75 %10,34 %  
124,17 %2,3 %  
224,17 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.7
Směrodatná odchylka:0.84
Medián:4
Modus:4

Graf

1. skupina otázek: Hmotné zajištění

31. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti LEO Espress, jsou přehledné a poutavé.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42042,55 %22,99 %  
31838,3 %20,69 %  
5817,02 %9,2 %  
112,13 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.74
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.69
Medián:4
Modus:4

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

32. Když společnost LEO Express slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32347,92 %26,44 %  
41531,25 %17,24 %  
2510,42 %5,75 %  
5510,42 %5,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.41
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.53
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:3
Modus:3

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

33. Když máte problém, společnost LEO Express projeví opravdový zájem při jeho řešení.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41939,58 %21,84 %  
31735,42 %19,54 %  
5612,5 %6,9 %  
248,33 %4,6 %  
124,17 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.52
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:4
Modus:4

Graf

2. skupina otázek: Spolehlivost

34. Společnost LEO Express provádí služby hned napoprvé.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31838,3 %20,69 %  
41634,04 %18,39 %  
5817,02 %9,2 %  
236,38 %3,45 %  
124,26 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.58
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.68
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:4
Modus:3

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

35. Společnost LEO Express poskytuje své služby v čase, který slíbí.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41837,5 %20,69 %  
31735,42 %19,54 %  
5612,5 %6,9 %  
2510,42 %5,75 %  
124,17 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.48
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.67
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:3.5
Modus:4

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

36. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31327,66 %14,94 %  
41225,53 %13,79 %  
51123,4 %12,64 %  
2817,02 %9,2 %  
136,38 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.21
Směrodatná odchylka:1.1
Medián:3
Modus:3

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

37. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vás bezodkladně obslouží.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41837,5 %20,69 %  
31327,08 %14,94 %  
5816,67 %9,2 %  
2612,5 %6,9 %  
136,25 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.95
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:4
Modus:4

Graf

3. skupina otázek: Odpovědný přístup

38. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou Vám vždy ochotní pomoci.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41736,17 %19,54 %  
31225,53 %13,79 %  
5919,15 %10,34 %  
2714,89 %8,05 %  
124,26 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.56
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:4
Modus:4

Graf

4. skupina otázek: Jistota

39. Zaměstnanci společnosti LEO Express nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli Vašim požadavkům.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31837,5 %20,69 %  
41225 %13,79 %  
2918,75 %10,34 %  
5612,5 %6,9 %  
136,25 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.2
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:3

Graf

4. skupina otázek: Jistota

40. Chování zaměstnanců společnosti LEO Express ve Vás zvyšuje důvěru.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31941,3 %21,84 %  
41328,26 %14,94 %  
5613,04 %6,9 %  
2510,87 %5,75 %  
136,52 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.33
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

4. skupina otázek: Jistota

41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31633,33 %18,39 %  
41429,17 %16,09 %  
51225 %13,79 %  
248,33 %4,6 %  
124,17 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.68
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:4
Modus:3

Graf

4. skupina otázek: Jistota

42. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou k Vám vždy zdvořilí.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41939,58 %21,84 %  
31327,08 %14,94 %  
51020,83 %11,49 %  
248,33 %4,6 %  
124,17 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:4
Modus:4

Graf

5. skupina otázek: Empatie

43. Zaměstnanci společnosti LEO Express mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31838,3 %20,69 %  
41531,91 %17,24 %  
5919,15 %10,34 %  
2510,64 %5,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.72
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:4
Modus:3

Graf

5. skupina otázek: Empatie

44. Společnost LEO Express Vám věnuje individuální pozornost.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31531,91 %17,24 %  
41531,91 %17,24 %  
2714,89 %8,05 %  
5612,77 %6,9 %  
148,51 %4,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.28
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:3

Graf

5. skupina otázek: Empatie

45. Provozní doba společnosti LEO Express Vám vyhovuje.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31634,04 %18,39 %  
41429,79 %16,09 %  
5817,02 %9,2 %  
2612,77 %6,9 %  
136,38 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.42
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.96
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:3
Modus:3

Graf

5. skupina otázek: Empatie

46. Společnost LEO Express má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41736,17 %19,54 %  
31225,53 %13,79 %  
21021,28 %11,49 %  
5612,77 %6,9 %  
124,26 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.35
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:4

Graf

5. skupina otázek: Empatie

47. Společnosti LEO Express leží na srdci Vaše zájmy.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32246,81 %25,29 %  
2919,15 %10,34 %  
4817,02 %9,2 %  
548,51 %4,6 %  
148,51 %4,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.98
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.79
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:3
Modus:3

Graf

5. skupina otázek: Empatie

48. Zaměstnanci společnosti LEO Express rozumějí Vašim specifickým požadavkům.

1 - zcela nesouhlasím, 5- zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32042,55 %22,99 %  
2919,15 %10,34 %  
4919,15 %10,34 %  
5612,77 %6,9 %  
136,38 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.14
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.88
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:3
Modus:3

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Vynikající společnosti poskytují, dle mého, své služby v čase, který slibují.

  • odpověď 5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 10. Zaměstnanci vynikající společnosti okamžitě obsluhují zákazníky.

11. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou vždy ochotni pomoci klientům.

  • odpověď 5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 12. Zaměstnanci vynikající společnosti nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 10 - 15 > na otázku 24. Ochota společnosti pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.

27. Využili jste někdy služeb železničního dopravce LEO Express?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 28. Společnost LEO Express má moderně vyhlížející zařízení.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 30. Zaměstnanci společnosti LEO Express vypadají upraveně.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 31. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti LEO Espress, jsou přehledné a poutavé.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 31. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti LEO Espress, jsou přehledné a poutavé.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 32. Když společnost LEO Express slíbí něco udělat v daném čase, splní to.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 34. Společnost LEO Express provádí služby hned napoprvé.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 35. Společnost LEO Express poskytuje své služby v čase, který slíbí.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 38. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou Vám vždy ochotní pomoci.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 37. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vás bezodkladně obslouží.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 36. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 36. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 39. Zaměstnanci společnosti LEO Express nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli Vašim požadavkům.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 40. Chování zaměstnanců společnosti LEO Express ve Vás zvyšuje důvěru.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 40. Chování zaměstnanců společnosti LEO Express ve Vás zvyšuje důvěru.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 43. Zaměstnanci společnosti LEO Express mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 42. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou k Vám vždy zdvořilí.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 46. Společnost LEO Express má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 46. Společnost LEO Express má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 45. Provozní doba společnosti LEO Express Vám vyhovuje.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 44. Společnost LEO Express Vám věnuje individuální pozornost.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 32. Když společnost LEO Express slíbí něco udělat v daném čase, splní to.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 47. Společnosti LEO Express leží na srdci Vaše zájmy.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 28. Společnost LEO Express má moderně vyhlížející zařízení.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 48. Zaměstnanci společnosti LEO Express rozumějí Vašim specifickým požadavkům.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 33. Když máte problém, společnost LEO Express projeví opravdový zájem při jeho řešení.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 42. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou k Vám vždy zdvořilí.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 43. Zaměstnanci společnosti LEO Express mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 33. Když máte problém, společnost LEO Express projeví opravdový zájem při jeho řešení.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 35. Společnost LEO Express poskytuje své služby v čase, který slíbí.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 38. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou Vám vždy ochotní pomoci.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 46. Společnost LEO Express má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 34. Společnost LEO Express provádí služby hned napoprvé.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 45. Provozní doba společnosti LEO Express Vám vyhovuje.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 30. Zaměstnanci společnosti LEO Express vypadají upraveně.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 44. Společnost LEO Express Vám věnuje individuální pozornost.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 36. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 42. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou k Vám vždy zdvořilí.

28. Společnost LEO Express má moderně vyhlížející zařízení.

  • odpověď 5:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Očekávám, že vynikající železniční společnost bude mít moderně vyhlížející zařízení.

2. Předpokládám, že hmotné zařízení vynikající železniční společnosti má poutat pozornost.

3. Zaměstnanci vynikající železniční společnosti mají, podle mého, vypadat upraveně.

4. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.), mají být u vynikající železniční společnosti poutavé.

5. Myslím si, že pokud vynikající společnosti slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

6. Když má zákazník problém, vynikající společnosti projeví opravdový zájem při jeho řešení.

7. Očekávám, že vynikající společnosti provedou službu hned napoprvé.

8. Vynikající společnosti poskytují, dle mého, své služby v čase, který slibují.

9. Zaměstnanci vynikající společnosti přesně sdělují klientům termíny splnění služeb.

10. Zaměstnanci vynikající společnosti okamžitě obsluhují zákazníky.

11. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou vždy ochotni pomoci klientům.

12. Zaměstnanci vynikající společnosti nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.

13. Zaměstnanci vynikající společnosti se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na klienta.

14. Zákazníci vynikající společnosti se mají cítit při jednání bezpečně.

15. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou stále zdvořilí k zákazníkům.

16. Zaměstnanci vynikající společnosti mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků.

17. Vynikající společnost věnuje klientům individuální pozornost.

18. Očekávám, že vynikající společnost má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům.

19. Vynikající společnost má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.

20. Vynikající společnosti leží, dle mého, na srdci zájmy zákazníků.

21. Zaměstnanci vynikající společnosti rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků.

22. Vzhled hmotného zařízení, zaměstnanců a komunikačních zařízení společnosti:

23. Schopnost společnosti zajistit spolehlivé a správné splnění služeb:

24. Ochota společnosti pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení:

25. Znalosti a laskavost zaměstnanců společnosti a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost:

26. Pozornost a individuální přístup, který společnost poskytuje svým klientům:

27. Využili jste někdy služeb železničního dopravce LEO Express?

28. Společnost LEO Express má moderně vyhlížející zařízení.

29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.

30. Zaměstnanci společnosti LEO Express vypadají upraveně.

31. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti LEO Espress, jsou přehledné a poutavé.

32. Když společnost LEO Express slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

33. Když máte problém, společnost LEO Express projeví opravdový zájem při jeho řešení.

34. Společnost LEO Express provádí služby hned napoprvé.

35. Společnost LEO Express poskytuje své služby v čase, který slíbí.

36. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.

37. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vás bezodkladně obslouží.

38. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou Vám vždy ochotní pomoci.

39. Zaměstnanci společnosti LEO Express nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli Vašim požadavkům.

40. Chování zaměstnanců společnosti LEO Express ve Vás zvyšuje důvěru.

41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.

42. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou k Vám vždy zdvořilí.

43. Zaměstnanci společnosti LEO Express mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.

44. Společnost LEO Express Vám věnuje individuální pozornost.

45. Provozní doba společnosti LEO Express Vám vyhovuje.

46. Společnost LEO Express má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.

47. Společnosti LEO Express leží na srdci Vaše zájmy.

48. Zaměstnanci společnosti LEO Express rozumějí Vašim specifickým požadavkům.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Očekávám, že vynikající železniční společnost bude mít moderně vyhlížející zařízení.

2. Předpokládám, že hmotné zařízení vynikající železniční společnosti má poutat pozornost.

3. Zaměstnanci vynikající železniční společnosti mají, podle mého, vypadat upraveně.

4. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.), mají být u vynikající železniční společnosti poutavé.

5. Myslím si, že pokud vynikající společnosti slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

6. Když má zákazník problém, vynikající společnosti projeví opravdový zájem při jeho řešení.

7. Očekávám, že vynikající společnosti provedou službu hned napoprvé.

8. Vynikající společnosti poskytují, dle mého, své služby v čase, který slibují.

9. Zaměstnanci vynikající společnosti přesně sdělují klientům termíny splnění služeb.

10. Zaměstnanci vynikající společnosti okamžitě obsluhují zákazníky.

11. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou vždy ochotni pomoci klientům.

12. Zaměstnanci vynikající společnosti nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.

13. Zaměstnanci vynikající společnosti se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na klienta.

14. Zákazníci vynikající společnosti se mají cítit při jednání bezpečně.

15. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou stále zdvořilí k zákazníkům.

16. Zaměstnanci vynikající společnosti mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků.

17. Vynikající společnost věnuje klientům individuální pozornost.

18. Očekávám, že vynikající společnost má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům.

19. Vynikající společnost má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.

20. Vynikající společnosti leží, dle mého, na srdci zájmy zákazníků.

21. Zaměstnanci vynikající společnosti rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků.

22. Vzhled hmotného zařízení, zaměstnanců a komunikačních zařízení společnosti:

23. Schopnost společnosti zajistit spolehlivé a správné splnění služeb:

24. Ochota společnosti pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení:

25. Znalosti a laskavost zaměstnanců společnosti a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost:

26. Pozornost a individuální přístup, který společnost poskytuje svým klientům:

27. Využili jste někdy služeb železničního dopravce LEO Express?

28. Společnost LEO Express má moderně vyhlížející zařízení.

29. Hmotné zařízení společnosti LEO Express poutá pozornost.

30. Zaměstnanci společnosti LEO Express vypadají upraveně.

31. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti LEO Espress, jsou přehledné a poutavé.

32. Když společnost LEO Express slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

33. Když máte problém, společnost LEO Express projeví opravdový zájem při jeho řešení.

34. Společnost LEO Express provádí služby hned napoprvé.

35. Společnost LEO Express poskytuje své služby v čase, který slíbí.

36. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.

37. Zaměstnanci společnosti LEO Express Vás bezodkladně obslouží.

38. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou Vám vždy ochotní pomoci.

39. Zaměstnanci společnosti LEO Express nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli Vašim požadavkům.

40. Chování zaměstnanců společnosti LEO Express ve Vás zvyšuje důvěru.

41. Při jednání se společností LEO Express se cítíte bezpečně.

42. Zaměstnanci společnosti LEO Express jsou k Vám vždy zdvořilí.

43. Zaměstnanci společnosti LEO Express mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.

44. Společnost LEO Express Vám věnuje individuální pozornost.

45. Provozní doba společnosti LEO Express Vám vyhovuje.

46. Společnost LEO Express má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.

47. Společnosti LEO Express leží na srdci Vaše zájmy.

48. Zaměstnanci společnosti LEO Express rozumějí Vašim specifickým požadavkům.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Maiwaldová, P.Hodnocení spokojenosti zákazníků metodou SERVQUAL (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://leoexpress-servqual-42571.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.