Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Letáky Coop Jednota

Letáky Coop Jednota

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikol S.
Šetření:16. 03. 2016 - 15. 04. 2016
Počet respondentů:282
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:83,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondent/ka,

som študentkou posledného ročníka Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Rada by som Vás požiadala o vyplnenie nasledujúceho dotazníka zameraného na letáky Coop Jednoty Mikulov, ktorý Vám zaberie maximálne 2-3 minúty. Výsledky budú slúžiť k spracovaniu mojej diplomovej práce, ale budú i verejne dostupné. 

Ďakujem za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Sledujete akciové letáky Coop Jednoty, na ktorých sú uvedené zľavy z ceny?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 3, skôr ánootázka č. 3, skôr nieotázka č. 3, nieotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno9533,57 %33,69 %  
nie7827,56 %27,66 %  
skôr áno5820,49 %20,57 %  
skôr nie5218,37 %18,44 %  

Graf

2. Ak nie, prečo?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu, prípadne doplňte vlastnú.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
príde mi zbytočné čítať letáky a nemám na to čas2430,77 %8,51 %  
neplánujem nákup vopred a orientujem sa cenami uvedenými priamo v obchode kde nakupujem2329,49 %8,16 %  
letákové akcie neobsahujú tovar, ktorý by ma zaujímal56,41 %1,77 %  
cena pre mňa nie je dôležitá pri rozhodovaní o kúpe45,13 %1,42 %  
nechodí mi22,56 %0,71 %  
číta žena22,56 %0,71 %  
Tento leták se ke mě vůbec nedostane11,28 %0,35 %  
nechodím do Coop Jednoty nakupovat11,28 %0,35 %  
letáky nám nechodí do schránky11,28 %0,35 %  
akce sleduje pritelkyne11,28 %0,35 %  
neznám11,28 %0,35 %  
nevidím žádný dlvod, proč bych se měl zajímat o letáky či je dokonce sledovat11,28 %0,35 %  
nechodím do Coop11,28 %0,35 %  
Všechny uvedené důvody11,28 %0,35 %  
letáky mi nechodí do schránky11,28 %0,35 %  
Myslím, že u nás (v okolí cca 100km) tento obchod ani není.11,28 %0,35 %  
nenakupuji v coopu11,28 %0,35 %  
letáky coop me nechodi do schranky11,28 %0,35 %  
nesleduji letáky od Coopu, nechodí mi do schránky. Ani ostatní nečtu.11,28 %0,35 %  
nechodím často do obchodů, kde mají letáky11,28 %0,35 %  
nedostávám do schránky11,28 %0,35 %  
nenakupuji v Coop Jednotě11,28 %0,35 %  
nechodí mi do schránky, a cíleně je nevyhledávám11,28 %0,35 %  
letaky mi nechodi11,28 %0,35 %  

Graf

3. Aký vplyv majú na Vaše rozhodovanie o nákupe ceny uvádzané v letáku?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu. 1-malý vplyv, 5-veľký vplyv

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46833,17 %24,11 %  
36632,2 %23,4 %  
53718,05 %13,12 %  
2209,76 %7,09 %  
1146,83 %4,96 %  

Graf

4. Odsúvate nákup na obdobie zliav?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr áno7938,54 %28,01 %  
skôr nie6732,68 %23,76 %  
áno3919,02 %13,83 %  
nie209,76 %7,09 %  

Graf

5. Kupujete tovar v akcii vo väčšom množstve než ste zvyknutí kupovať za bežnej ceny?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr áno8340,49 %29,43 %  
áno5828,29 %20,57 %  
skôr nie5426,34 %19,15 %  
nie104,88 %3,55 %  

Graf

6. Kde najčastejšie získavate letáky?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma v schránke15475,12 %54,61 %  
priamo v obchode3014,63 %10,64 %  
na internetových stránkach reťazca125,85 %4,26 %  
na internetových stránkach s letákmi všetkých reťazcov, napríklad iletaky.cz alebo akcniceny.cz94,39 %3,19 %  

Graf

7. Akú pozornosť venujete letáku?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zameriavam sa len na mnou preferovaný druh sortimentu, ale prelistujem i ostatné stránky či ma niečo nezaujme9244,88 %32,62 %  
leták si celý podrobne prehliadnem6833,17 %24,11 %  
leták len prelistujem4019,51 %14,18 %  
zameriavam sa len na mnou preferovaný druh sortimentu, iné nesledujem52,44 %1,77 %  

Graf

8. Ktoré kategórie produktov Vás v letáku zaujímajú?

Označte maximálne 5 kategórií produktov, ktoré Vás v letákoch najviac zaujímajú.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mliečne výrobky, syry, vajcia14872,2 %52,48 %  
ovocie a zelenina12661,46 %44,68 %  
mäso, produkty z mäsa a ryby11455,61 %40,43 %  
káva, čaj7034,15 %24,82 %  
nealkoholické nápoje6732,68 %23,76 %  
pečivo a pekárenské výrobky6129,76 %21,63 %  
cukrovinky5727,8 %20,21 %  
múka, ryža, cestoviny5325,85 %18,79 %  
alkoholické nápoje3014,63 %10,64 %  
pivo3014,63 %10,64 %  
slané pochutiny2612,68 %9,22 %  
olej2311,22 %8,16 %  
cukor199,27 %6,74 %  
víno104,88 %3,55 %  

Graf

9. Zmenili by ste niečo na súčasnom spracovaní letáku Coop Jednoty Mikulov?

Z možností pod náhľadom letáku môžete vybrať niekoľko, všetky, prípadne doplniť vlastnú.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje mi súčasné spracovanie letáku12962,93 %45,74 %  
celkové grafické spracovanie4120 %14,54 %  
rozloženie produktov2713,17 %9,57 %  
väčšie obrázky produktov2110,24 %7,45 %  
častejšiu periodicitu vydávania94,39 %3,19 %  
zřušila bych šachovnici pod produkty10,49 %0,35 %  
aby neboli produkty od seba oddelene striktne ciarami posobi to strasne strojovo10,49 %0,35 %  
uspořádání výrobků podle sortimentu na jedné stránce ne na přeskáčku, fotografie lidí jak jídlo ochutnávájí10,49 %0,35 %  
Nevím, proč mají cenovky různé barvy - jestli to má nějaký význam nebo je to jen estetické odlišení.10,49 %0,35 %  
aby tam dali aj predošlé ceny10,49 %0,35 %  
lepší popis produktov10,49 %0,35 %  
Cedulku cenový trhák dávat k opravdovému cenovému trháku10,49 %0,35 %  

Graf

10. Čo by ste viac uvítali v letáku?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu, prípadne doplňte vlastnú.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje mi súčasné spracovanie letáku7335,61 %25,89 %  
pravidelnú akciu na jeden druh sortimentu vo vybraný deň v týždni6029,27 %21,28 %  
menej položiek, ale s výraznejšie zníženou cenou5325,85 %18,79 %  
viac položiek bez ohľadu na výšku zľavy199,27 %6,74 %  

Graf

11. Ste muž alebo žena?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena19970,32 %70,57 %  
muž8429,68 %29,79 %  

Graf

12. Aký je Váš vek?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-248228,98 %29,08 %  
25-346121,55 %21,63 %  
45-543813,43 %13,48 %  
35-443713,07 %13,12 %  
55-643412,01 %12,06 %  
65 a viac3110,95 %10,99 %  

Graf

13. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredoškolské s maturitou13848,76 %48,94 %  
vysokoškolské8931,45 %31,56 %  
stredoškolské bez maturity4315,19 %15,25 %  
vyššie odborné72,47 %2,48 %  
základné62,12 %2,13 %  

Graf

14. Aká je Vaša hlavná ekonomická aktivita?

Z nasledujúcich možností vyberte jednu, prípadne doplňte vlastnú.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zamestnanec12845,71 %45,39 %  
študent8731,07 %30,85 %  
dôchodca4014,29 %14,18 %  
živnostník155,36 %5,32 %  
nezamestnaný41,43 %1,42 %  
rodicovska dovolena10,36 %0,35 %  
zamestnanec/študent10,36 %0,35 %  
študent a zamestnanec10,36 %0,35 %  
podnikateľ10,36 %0,35 %  
Rodičovska dovolená10,36 %0,35 %  
MD10,36 %0,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Sledujete akciové letáky Coop Jednoty, na ktorých sú uvedené zľavy z ceny?

  • odpověď nie:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neplánujem nákup vopred a orientujem sa cenami uvedenými priamo v obchode kde nakupujem na otázku 2. Ak nie, prečo?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi príde mi zbytočné čítať letáky a nemám na to čas na otázku 2. Ak nie, prečo?

6. Kde najčastejšie získavate letáky?

  • odpověď doma v schránke:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 5. Kupujete tovar v akcii vo väčšom množstve než ste zvyknutí kupovať za bežnej ceny?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhovuje mi súčasné spracovanie letáku na otázku 10. Čo by ste viac uvítali v letáku?

8. Ktoré kategórie produktov Vás v letáku zaujímajú?

  • odpověď mäso, produkty z mäsa a ryby:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi väčšie obrázky produktov na otázku 9. Zmenili by ste niečo na súčasnom spracovaní letáku Coop Jednoty Mikulov?

14. Aká je Vaša hlavná ekonomická aktivita?

  • odpověď dôchodca:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 65 a viac na otázku 12. Aký je Váš vek?
  • odpověď zamestnanec:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 na otázku 12. Aký je Váš vek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete akciové letáky Coop Jednoty, na ktorých sú uvedené zľavy z ceny?

2. Ak nie, prečo?

3. Aký vplyv majú na Vaše rozhodovanie o nákupe ceny uvádzané v letáku?

4. Odsúvate nákup na obdobie zliav?

5. Kupujete tovar v akcii vo väčšom množstve než ste zvyknutí kupovať za bežnej ceny?

6. Kde najčastejšie získavate letáky?

7. Akú pozornosť venujete letáku?

8. Ktoré kategórie produktov Vás v letáku zaujímajú?

9. Zmenili by ste niečo na súčasnom spracovaní letáku Coop Jednoty Mikulov?

10. Čo by ste viac uvítali v letáku?

11. Ste muž alebo žena?

12. Aký je Váš vek?

13. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

14. Aká je Vaša hlavná ekonomická aktivita?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete akciové letáky Coop Jednoty, na ktorých sú uvedené zľavy z ceny?

2. Ak nie, prečo?

3. Aký vplyv majú na Vaše rozhodovanie o nákupe ceny uvádzané v letáku?

4. Odsúvate nákup na obdobie zliav?

5. Kupujete tovar v akcii vo väčšom množstve než ste zvyknutí kupovať za bežnej ceny?

6. Kde najčastejšie získavate letáky?

7. Akú pozornosť venujete letáku?

8. Ktoré kategórie produktov Vás v letáku zaujímajú?

9. Zmenili by ste niečo na súčasnom spracovaní letáku Coop Jednoty Mikulov?

10. Čo by ste viac uvítali v letáku?

11. Ste muž alebo žena?

12. Aký je Váš vek?

13. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

14. Aká je Vaša hlavná ekonomická aktivita?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

S., N.Letáky Coop Jednota (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://letaky-coop-jednota.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.