Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami leteckých společnosti

Spokojenost se službami leteckých společnosti

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irina Adamova
Šetření:25. 04. 2014 - 29. 04. 2014
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění kratkého dotazníku o službach leteckých společnosti, který mimo jiné mi pomuže ve vyhodnocení mé bakalařské práce. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2050 %50 %  
Muž2050 %50 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 až 292357,5 %57,5 %  
30 až 391025 %25 %  
40 až 49615 %15 %  
60 a více12,5 %2,5 %  

Graf

3. Využil/a jste někdy služeb letecké společnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3997,5 %97,5 %  
Ne12,5 %2,5 %  

Graf

4. Jakou přepravní třídu jste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Economy class3692,31 %90 %  
Business class820,51 %20 %  
First class37,69 %7,5 %  

Graf

5. Jaky servis jste od teto přepravní třídy očekávali a nakolik skutečnost odpovídala očekáváním?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

90%

Ako od economy class :) spis lepsi obcerstveni.

Business splnila mé očekávání, komfort, vyšší úroveň služeb. Economy class - záleží na poskytovateli - low cost přepravci - katastrofa, stísněnost,žádné občerstvení... Běžná economy class - už o něco vstřícnější přístup, lepší (nebo alespoň nějaké) občerstvení...

byla to má prvni zkusenost, tak jsem nic neocekaval

Catering, pohodlnější sedačky. Co se týče cateringu, častěji by mohli chodit s pitím a jídlo je opravdu na špatné úrovni. Sníst se to dá, ale nic převratného.

Economy - low-cost, žádné extra služby navíc, málo prostoru kolem sebe, menší počet zavazadel v přepravě, jejich nižší hmotnost. Preferuji na lety do 2:30h. Business - více místa k sezení, pohodlí, občerstvení, možnost zdarma více odbavených zavazadel, větší hmostnost, ideální na delší vzdálenosti.

faf

hloupá otázka,neletěl jsem jen jednou a ne jen jednou třídou.

Jídlo a instruktaz na začátku, splneno

klasický dopravce: ekonomy - odbavení bez příplatku, bezplatný servis na palubě - není jednoznačná otázka... záleží na konkrétním dopraci..

naprosto splněno

Nemám výhrady

neměl jsem přehnané očekávání, splinili co slíbili

neočekávala sem nic a očekávání se splnilo :D

O.K.

obyčejný servis (jednou jsme byli hodně zklamaní, protože letenka byla prodaná klasickou společností, ale let byl provozovaný nízkonákladovou spol., kde byl veškerý servis placený)

ocekaval jsem prijemnou obsluhu v bikinach ktera mi naskoci na pero a zprijemni mi let... ve skutecnosti ke me prisla stara otyla pani ktera byla tak protivna ze jsem si radsi ani nic nedal..

ocekavani se naplnila, vedsinou velmi spokojena s obsluhujicim personalem, vzdy vstricnost, dobry vyber jidel, obcas prekvapovali i sladkymi deserty.

očekával jsem lepší catering - reálná skutečnost byla průměrná

očekával jsem průměrné až špatné jídlo a toto se většinou vyplní :o) Čistota je také vzhledem k průměrnému věku letadel 5-20 let nic moc. To již člověk musí mít štěstí na nové letadlo.

Očekávala jsem oběd, oběd byl, takže vše v pořádku.

očekávala jsem pouze dopravu, splněno

očekávání=realita na 100%

Od Economy class očekávám pouze přepravu z bodu do bodu, takže odpovídala.

od tété třídy jsem neočekávala nic, ale mile mě překvapila vstřícnost a ochota personálu

Odpovida ocekavani

Pohodlí, ochota letušek, pitný režim, čistota - výborně

Pohodlnost, bezpečnost, profesionalitu a precizni kvalitu služeb. Skutečnost - personal výborný, služby dobré, letadlo otřesné.

samozřejmě v téhle třídě je dost málo místa a ani si člověk nemůže polohovat sedačky jelikož pak každý další cestující křičí jak ho to velice obtěžuje. Další služby - jídlo, pití... - nejsem náročná, takže jsem byla docela spokojená.

Skutečnost odpovídala mým očekáváním.

slusne zachazeni, bezpecna preprava, jasne podminky

SPlnilo mé očekávání, využila jsem služeb jen jako přepravu na dovolenou.

standardni, splneno

V obou přepravních třídách a s ohledem na různé úrovně leteckých přepravců skutečnost vždy odpovídala očekávání

Vzhledem ke 14 hodinám v letadle jsem zvolil First class a očekával jsem dostatečný prostor, aby se mohl prospat. elktronicky ovládaná sedačka se dala upravit do parametrů postele, takže tato třída splnila mé očekávání. Při většině kratších letů využívám služeb Economy class a očekávám pouze přepravu. S jídlem nepočítám a často využívám low-cost letecké dopravce.

Základní servis (malé jídlo a piti), skutečnost odpovídala očekávání.

Základní servis, očekávání splněno

základní, vše bylo ok

6. Jakým způsobem preferujete nákup letenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes internet2564,1 %62,5 %  
Přes cestovní kancelař1230,77 %30 %  
kombinace net a dopravce12,56 %2,5 %  
U letecké společnosti12,56 %2,5 %  

Graf

7. Jaky způsob odbavení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na letišti u odbavovací přepažky2153,85 %52,5 %  
Přes internet1333,33 %32,5 %  
Přes samoobslužný kiosk410,26 %10 %  
Přes mobilní telefon12,56 %2,5 %  

Graf

8. Jak velký vliv má pro Vás spokojenost s odbavením, na opakovaný výběr stejné letecké společnosti? Zvolte číslo od 1 do 10, přičemž 1 je nejmenší vliv a 10 největší vliv.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8820,51 %20 %  
7615,38 %15 %  
5615,38 %15 %  
9512,82 %12,5 %  
1410,26 %10 %  
337,69 %7,5 %  
1037,69 %7,5 %  
425,13 %5 %  
625,13 %5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.3
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.33
Směrodatná odchylka:2.52
Medián:7
Modus:8

Graf

9. Jak jste byli spokojení se službami palubního personálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný1641,03 %40 %  
chvalitebný1333,33 %32,5 %  
dobrý820,51 %20 %  
dostatečný25,13 %5 %  

Graf

10. Jak velký vliv má pro Vás spokojenost s palubním personálem, na opakovaný výběr stejné letecké společnosti? Zvolte číslo od 1 do 10, přičemž 1 je nejmenší vliv a 10 největší vliv.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101025,64 %25 %  
9923,08 %22,5 %  
5717,95 %17,5 %  
8512,82 %12,5 %  
737,69 %7,5 %  
137,69 %7,5 %  
212,56 %2,5 %  
312,56 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.41
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.14
Směrodatná odchylka:2.67
Medián:8
Modus:10

Graf

11. Jaka služba poskytovaná leteckou společnosti je pro Vás nejdůležitější pro opakovaný výběr stejné letecké společnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

..

8

Aby měli ně co jiného nežli kuře nebo rybu.

asi vše dohromady na člověk působí. když udělá někdo malou chybičku člověk dokáže dost odpustit, samozřejmě když letím někam dál je pro mě důležité pohodlý, asi i to jídlo čerstvé a dostečné množstvé pití, čisté záchody v letadle...

Cena

cena a destinace, pocit bezpeci

Cena, dochvilnost, letové podmínky (limity zavazadel apod.)

často volím cestu na delší let podle typu letadla, respektive prostoru na nohy (letadla s širokým trupem od Cathay pacific, SAE aerolinky). služby mne rozhodně zajímá ochota personálu, včasnost příletu do destinace + rychlost odbavení. Jo taky jsem hrozně rád, když na pásu vidím vyjíždět svá zavazadla:)

čistota a příjemný usměvavý personál

ČSA

fadfa

chování

chovani personalu

Chování, jak pozemního, tak palubního personálu. Podávání informací před odletem,

jídlo:-)

kombinace: bezpečnost dopravce, cena, cesta bez přestupu, spolehlivost v dochvilnosti, dopravení zavazadel bez reklamace, ochotný personál

kvalita přepravy, destinace

Letecký personál- neodolatelný úsměv letušky.

Moznosti ktere jsou schopni nabidnout ....

Možnost elektronického odbavení.

Musí mít kvalitní letadlo a ne nějaká spolecnost horní dolni

nejdůležitější je pro mne cena letenky

Nesmysl. když se potřebuji někam dostat, kolikrát není na výběr.

nevážit příruční zavazadla :D:)

Odbavení bez problémů. Zavazadla v pořádku a včas.

on-line odbavení, a také kritéria na váhu zavazadel a limitace palubního zavazadla - podmínky se mnohdy liší a samozřejmě frekvence letů a cena letenky.

Poměr kvality a ceny

profesionalita, příjemné vystupování, komunikace

Příjemné vystupování zaměstnanců.

Serioznost, vcasne odlety, prijemny personal a cena

Servis na palubě, catering.

slusnost personalu

Spíše než služna je zásadní nabídka leteckých spojení s ohledem na cílovou destinaci (10)

spolehlivost letadel

spolehlivost ochota a rychlost odbavení

Včasný odlet, větší limit na zavazadla, rezervace sedadla

Zajištění bezpečnosti

zdvořilý perzonál


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jakým způsobem preferujete nákup letenky?

  • odpověď Přes internet:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet na otázku 7. Jaky způsob odbavení preferujete?

7. Jaky způsob odbavení preferujete?

  • odpověď Na letišti u odbavovací přepažky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes cestovní kancelař na otázku 6. Jakým způsobem preferujete nákup letenky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Využil/a jste někdy služeb letecké společnosti

4. Jakou přepravní třídu jste využili?

6. Jakým způsobem preferujete nákup letenky?

7. Jaky způsob odbavení preferujete?

9. Jak jste byli spokojení se službami palubního personálu?

10. Jak velký vliv má pro Vás spokojenost s palubním personálem, na opakovaný výběr stejné letecké společnosti? Zvolte číslo od 1 do 10, přičemž 1 je nejmenší vliv a 10 největší vliv.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Využil/a jste někdy služeb letecké společnosti

4. Jakou přepravní třídu jste využili?

6. Jakým způsobem preferujete nákup letenky?

7. Jaky způsob odbavení preferujete?

9. Jak jste byli spokojení se službami palubního personálu?

10. Jak velký vliv má pro Vás spokojenost s palubním personálem, na opakovaný výběr stejné letecké společnosti? Zvolte číslo od 1 do 10, přičemž 1 je nejmenší vliv a 10 největší vliv.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Adamova, I.Spokojenost se službami leteckých společnosti (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://letecke-sluzby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.