Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami leteckých společnosti
Spokojenost se službami leteckých společnosti
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Irina Adamova |
---|---|
Šetření: | 25. 04. 2014 - 29. 04. 2014 |
Počet respondentů: | 40 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění kratkého dotazníku o službach leteckých společnosti, který mimo jiné mi pomuže ve vyhodnocení mé bakalařské práce. Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 20 | 50 % | 50 % |
Muž | 20 | 50 % | 50 % |
2. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 až 29 | 23 | 57,5 % | 57,5 % |
30 až 39 | 10 | 25 % | 25 % |
40 až 49 | 6 | 15 % | 15 % |
60 a více | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
3. Využil/a jste někdy služeb letecké společnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 39 | 97,5 % | 97,5 % |
Ne | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
4. Jakou přepravní třídu jste využili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Economy class | 36 | 92,31 % | 90 % |
Business class | 8 | 20,51 % | 20 % |
First class | 3 | 7,69 % | 7,5 % |
5. Jaky servis jste od teto přepravní třídy očekávali a nakolik skutečnost odpovídala očekáváním?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
90%
Ako od economy class :) spis lepsi obcerstveni.
Business splnila mé očekávání, komfort, vyšší úroveň služeb. Economy class - záleží na poskytovateli - low cost přepravci - katastrofa, stísněnost,žádné občerstvení... Běžná economy class - už o něco vstřícnější přístup, lepší (nebo alespoň nějaké) občerstvení...
byla to má prvni zkusenost, tak jsem nic neocekaval
Catering, pohodlnější sedačky. Co se týče cateringu, častěji by mohli chodit s pitím a jídlo je opravdu na špatné úrovni. Sníst se to dá, ale nic převratného.
Economy - low-cost, žádné extra služby navíc, málo prostoru kolem sebe, menší počet zavazadel v přepravě, jejich nižší hmotnost. Preferuji na lety do 2:30h. Business - více místa k sezení, pohodlí, občerstvení, možnost zdarma více odbavených zavazadel, větší hmostnost, ideální na delší vzdálenosti.
faf
hloupá otázka,neletěl jsem jen jednou a ne jen jednou třídou.
Jídlo a instruktaz na začátku, splneno
klasický dopravce: ekonomy - odbavení bez příplatku, bezplatný servis na palubě - není jednoznačná otázka... záleží na konkrétním dopraci..
naprosto splněno
Nemám výhrady
neměl jsem přehnané očekávání, splinili co slíbili
neočekávala sem nic a očekávání se splnilo :D
O.K.
obyčejný servis (jednou jsme byli hodně zklamaní, protože letenka byla prodaná klasickou společností, ale let byl provozovaný nízkonákladovou spol., kde byl veškerý servis placený)
ocekaval jsem prijemnou obsluhu v bikinach ktera mi naskoci na pero a zprijemni mi let... ve skutecnosti ke me prisla stara otyla pani ktera byla tak protivna ze jsem si radsi ani nic nedal..
ocekavani se naplnila, vedsinou velmi spokojena s obsluhujicim personalem, vzdy vstricnost, dobry vyber jidel, obcas prekvapovali i sladkymi deserty.
očekával jsem lepší catering - reálná skutečnost byla průměrná
očekával jsem průměrné až špatné jídlo a toto se většinou vyplní :o) Čistota je také vzhledem k průměrnému věku letadel 5-20 let nic moc. To již člověk musí mít štěstí na nové letadlo.
Očekávala jsem oběd, oběd byl, takže vše v pořádku.
očekávala jsem pouze dopravu, splněno
očekávání=realita na 100%
Od Economy class očekávám pouze přepravu z bodu do bodu, takže odpovídala.
od tété třídy jsem neočekávala nic, ale mile mě překvapila vstřícnost a ochota personálu
Odpovida ocekavani
Pohodlí, ochota letušek, pitný režim, čistota - výborně
Pohodlnost, bezpečnost, profesionalitu a precizni kvalitu služeb. Skutečnost - personal výborný, služby dobré, letadlo otřesné.
samozřejmě v téhle třídě je dost málo místa a ani si člověk nemůže polohovat sedačky jelikož pak každý další cestující křičí jak ho to velice obtěžuje. Další služby - jídlo, pití... - nejsem náročná, takže jsem byla docela spokojená.
Skutečnost odpovídala mým očekáváním.
slusne zachazeni, bezpecna preprava, jasne podminky
SPlnilo mé očekávání, využila jsem služeb jen jako přepravu na dovolenou.
standardni, splneno
V obou přepravních třídách a s ohledem na různé úrovně leteckých přepravců skutečnost vždy odpovídala očekávání
Vzhledem ke 14 hodinám v letadle jsem zvolil First class a očekával jsem dostatečný prostor, aby se mohl prospat. elktronicky ovládaná sedačka se dala upravit do parametrů postele, takže tato třída splnila mé očekávání. Při většině kratších letů využívám služeb Economy class a očekávám pouze přepravu. S jídlem nepočítám a často využívám low-cost letecké dopravce.
Základní servis (malé jídlo a piti), skutečnost odpovídala očekávání.
Základní servis, očekávání splněno
základní, vše bylo ok
6. Jakým způsobem preferujete nákup letenky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přes internet | 25 | 64,1 % | 62,5 % |
Přes cestovní kancelař | 12 | 30,77 % | 30 % |
kombinace net a dopravce | 1 | 2,56 % | 2,5 % |
U letecké společnosti | 1 | 2,56 % | 2,5 % |
7. Jaky způsob odbavení preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na letišti u odbavovací přepažky | 21 | 53,85 % | 52,5 % |
Přes internet | 13 | 33,33 % | 32,5 % |
Přes samoobslužný kiosk | 4 | 10,26 % | 10 % |
Přes mobilní telefon | 1 | 2,56 % | 2,5 % |
8. Jak velký vliv má pro Vás spokojenost s odbavením, na opakovaný výběr stejné letecké společnosti? Zvolte číslo od 1 do 10, přičemž 1 je nejmenší vliv a 10 největší vliv.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 8 | 20,51 % | 20 % |
7 | 6 | 15,38 % | 15 % |
5 | 6 | 15,38 % | 15 % |
9 | 5 | 12,82 % | 12,5 % |
1 | 4 | 10,26 % | 10 % |
3 | 3 | 7,69 % | 7,5 % |
10 | 3 | 7,69 % | 7,5 % |
4 | 2 | 5,13 % | 5 % |
6 | 2 | 5,13 % | 5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.3 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.33 |
Směrodatná odchylka: | 2.52 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
9. Jak jste byli spokojení se službami palubního personálu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 16 | 41,03 % | 40 % |
chvalitebný | 13 | 33,33 % | 32,5 % |
dobrý | 8 | 20,51 % | 20 % |
dostatečný | 2 | 5,13 % | 5 % |
10. Jak velký vliv má pro Vás spokojenost s palubním personálem, na opakovaný výběr stejné letecké společnosti? Zvolte číslo od 1 do 10, přičemž 1 je nejmenší vliv a 10 největší vliv.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 10 | 25,64 % | 25 % |
9 | 9 | 23,08 % | 22,5 % |
5 | 7 | 17,95 % | 17,5 % |
8 | 5 | 12,82 % | 12,5 % |
7 | 3 | 7,69 % | 7,5 % |
1 | 3 | 7,69 % | 7,5 % |
2 | 1 | 2,56 % | 2,5 % |
3 | 1 | 2,56 % | 2,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.41 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 7.14 |
Směrodatná odchylka: | 2.67 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
11. Jaka služba poskytovaná leteckou společnosti je pro Vás nejdůležitější pro opakovaný výběr stejné letecké společnosti?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
..
8
Aby měli ně co jiného nežli kuře nebo rybu.
asi vše dohromady na člověk působí. když udělá někdo malou chybičku člověk dokáže dost odpustit, samozřejmě když letím někam dál je pro mě důležité pohodlý, asi i to jídlo čerstvé a dostečné množstvé pití, čisté záchody v letadle...
Cena
cena a destinace, pocit bezpeci
Cena, dochvilnost, letové podmínky (limity zavazadel apod.)
často volím cestu na delší let podle typu letadla, respektive prostoru na nohy (letadla s širokým trupem od Cathay pacific, SAE aerolinky). služby mne rozhodně zajímá ochota personálu, včasnost příletu do destinace + rychlost odbavení. Jo taky jsem hrozně rád, když na pásu vidím vyjíždět svá zavazadla:)
čistota a příjemný usměvavý personál
ČSA
fadfa
chování
chovani personalu
Chování, jak pozemního, tak palubního personálu. Podávání informací před odletem,
jídlo:-)
kombinace: bezpečnost dopravce, cena, cesta bez přestupu, spolehlivost v dochvilnosti, dopravení zavazadel bez reklamace, ochotný personál
kvalita přepravy, destinace
Letecký personál- neodolatelný úsměv letušky.
Moznosti ktere jsou schopni nabidnout ....
Možnost elektronického odbavení.
Musí mít kvalitní letadlo a ne nějaká spolecnost horní dolni
nejdůležitější je pro mne cena letenky
Nesmysl. když se potřebuji někam dostat, kolikrát není na výběr.
nevážit příruční zavazadla :D:)
Odbavení bez problémů. Zavazadla v pořádku a včas.
on-line odbavení, a také kritéria na váhu zavazadel a limitace palubního zavazadla - podmínky se mnohdy liší a samozřejmě frekvence letů a cena letenky.
Poměr kvality a ceny
profesionalita, příjemné vystupování, komunikace
Příjemné vystupování zaměstnanců.
Serioznost, vcasne odlety, prijemny personal a cena
Servis na palubě, catering.
slusnost personalu
Spíše než služna je zásadní nabídka leteckých spojení s ohledem na cílovou destinaci (10)
spolehlivost letadel
spolehlivost ochota a rychlost odbavení
Včasný odlet, větší limit na zavazadla, rezervace sedadla
Zajištění bezpečnosti
zdvořilý perzonál
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.