Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Letiská

Letiská

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mária Mikulová
Šetření:30. 03. 2011 - 31. 03. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):26 / 17.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:95,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Poprosim o vyplnenie tohto dotaznika na moju seminarnu pracu

Odpovědi respondentů

1. Leteckú dopravu využívate na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolenku4571,43 %71,43 %  
na cestovanie za rodinou, známymi do zahraničia2641,27 %41,27 %  
pracovnú cestu, prácu, stáž1523,81 %23,81 %  
pracovnú cestu1117,46 %17,46 %  

Graf

2. Ktoré z vybraných letísk ste už navštívili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iné3758,73 %58,73 %  
London Heathrow Airport2946,03 %46,03 %  
Frankfurt International Airport2234,92 %34,92 %  
Los Angeles International Airport1625,4 %25,4 %  
Kansai International Airport914,29 %14,29 %  
Dubai International Airport711,11 %11,11 %  

Graf

3. Ak ste navštívili apoň jedno z predchádzajúcich letísk, uveďte ako ste boli spokojný s odbavovacím procesom, prepravou a ochotou leteckého personálu. Prípadne uveď te iné letisko aj s názvom.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Heathrow - pred cca 4 rokmi. Nestratili mi batožinu, ale stratili mňa. Ja a ešte 1 cestujúca sme sa ocitli na inom terminály po vystúpení z lietadla ako zvyšok posádky, i keď sme šli len ako nás viedol koridor; dodnes neviem, ako sa to stalo. Chceli nás pustiť len von z čakacieho priestoru na batožinu, ale nie už dnu k batožine na terminály, kam sme mali byť pôvodne navigovaní. Až po výmene služieb bezpečnostných pracovníkov sa nad nami nový strážnik zľutoval a pustil nás k našej batožine. Neviním však plne letisko - i keď nás zle navigovali, len potom dodržiavali pravidlá; viním leteckú spoločnosť, že nám nebrala telefón, aby poslali letušku, ktorá nám podľa predpisu mohla vybaviť vyzdvihnutie batožiny.

4. Pri ceste z/na Londýnske letisko Heathrow ste využili:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Piccadilly Line (metro)1137,93 %17,46 %  
taxi1137,93 %17,46 %  
National Express931,03 %14,29 %  
Heathrow Connect620,69 %9,52 %  
vlastné auto413,79 %6,35 %  
prenájom auta310,34 %4,76 %  
Heathrow Express26,9 %3,17 %  

Graf

5. Zdá sa vám preprava medzi jednotlivými terminálmi na Heathrowe dostatočne zabezpečená? Potrebovali by ste častejšie spojenia medzi terminálmi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, doprava je dobre zebezpečená1957,58 %30,16 %  
nie, nie je dostatočne zabezpečená, sú potrebné častejšie spoje namä v čase dennej špičky1545,45 %23,81 %  
nie, nie je dostatočne zebezpečená39,09 %4,76 %  

Graf

6. Využili ste niekedy služby Al Majlis (osobitné odbavenie) na letisku v Dubaji? Boli ste s nimi spokojní?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie nevyužil/a som tieto služby2086,96 %31,75 %  
áno, služby boli poskytnuté na profesionálnej úrovni28,7 %3,17 %  
áno, bol/a som spokojný/á14,35 %1,59 %  
nic14,35 %1,59 %  

Graf

7. Aký druh dopravy ste využili pri preprave z/na letisko Los Angeles?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LAX Shutlle947,37 %14,29 %  
taxi526,32 %7,94 %  
auto421,05 %6,35 %  
Metropolitan Express315,79 %4,76 %  
metro315,79 %4,76 %  
iné 315,79 %4,76 %  
Fly Away Bus210,53 %3,17 %  
nic15,26 %1,59 %  

Graf

8. Pri ceste z/na letisko Kansai, ktorý druh dopravy ste využili:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Express Haruka333,33 %4,76 %  
trajekt/loď333,33 %4,76 %  
Nankai Airport Express333,33 %4,76 %  
Schuttle Bus222,22 %3,17 %  
taxi222,22 %3,17 %  
auto222,22 %3,17 %  
Nankai Railway111,11 %1,59 %  
Airport Rapid111,11 %1,59 %  
nic111,11 %1,59 %  

Graf

9. Poskytuje letisko vo Frankfurte dostatočné množstvo informačných a navigačných tabúľ, na základe ktorých sa vie cestujúci orientovať?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, vedel/a som sa orientovať pomocou nich1575 %23,81 %  
robilo mi to problém, mal/a som v tom chaos735 %11,11 %  
nie, nevedel/a, potreboval/a som pomoc15 %1,59 %  

Graf

10. Akú formu prepravy preferujete pri ceste z/na letisko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastné auto3555,56 %55,56 %  
taxi3250,79 %50,79 %  
autobus1320,63 %20,63 %  
vlak1219,05 %19,05 %  
prenájom auta1015,87 %15,87 %  
metro69,52 %9,52 %  
loď11,59 %1,59 %  

Graf

11. Vy ako cestujúci:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží mi na cene, čase prepravy a pohodlnosti4266,67 %66,67 %  
hľadám najvýhodnejší a najlacnejší spôsob dopravy1930,16 %30,16 %  
na cene nezáleží, hlavne nech som tam včas a pohodlne57,94 %7,94 %  

Graf

12. Ako by ste ohodnotili celkový dojem, vybavenie, vzhľad a prepravu jednotlivých letísk?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Heathrow - nemala som možnosť tam stráviť veľa času prechádzaním sa, ale je veľké Košice - vysoké letišné poplatky, zlý spôsob parkovania Bratislava - mohla by mať viac obchodov Budapest - zlá orientácia vnútri letiska, skryté výťahy, keď ich človek potrebuje Vieden - len som prestupovala, ale bolo to pekné a navigácia bola dobrá Helsinki - organizovanie ľudí do radov by mohlo byť lepšie, ale inak som a tam cítila pohodlne Rovaniemi - príjemné maličké letisko Gatwick - kvôli o kolečká väčšiemu príručnému kufríku som ho tam musela nechať alebo platiť vysokú sumu za prepravu; občas by mohli prižmúriť oko Stansted - dobrá doprava na letisko, príjemné prostredie, nie je veľké, takže sa človek nestresuje, či to stihne K otázke 23 - klamem v odpovedi, nikdy to nemalo dlhé meškanie

13. Ohodnoďte kvalitu prepravy na letisku na ktorom ste boli:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2946,03 %46,03 %  
výborný1828,57 %28,57 %  
dobrý1422,22 %22,22 %  
dostatečný23,17 %3,17 %  

Graf

14. Posúďte náročnosť prepravy na letisku na ktorom ste boli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednoduchá4368,25 %68,25 %  
náročná2031,75 %31,75 %  

Graf

15. Aký druh dopravy ste si zvolili pri ceste z/na letisko. Prečo práve takýto druh dopravy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Navštívila som veľa letísk (na ktoré mám vzťahovať otázky 13 a 14?). Odviezli ma autom: rodičia, známy, zamestnávateľ. Taxík - vlak - shuttle Taxík - autobus Mestská hromadná doprava - autobus Kamarátka osobným autom - vlak - mestská hromadná doprava Myslím, že to bola vždy jedna z týchto kombinácií. A vyberala som podľa ochoty známych, rodiny, kamarátov, podľa ceny, podľa množstva prestupov, podľa času stráveného cestovaním, podľa prestupných miest a podľa rizikovosti zdržania (v noci môže byť lacnejším autobusom, ale cez deň radšej vlakom - nehrozia zápchy)

16. Čo by podľa vás prispelo ku kvalite leteckej dopravy vo vybraných letiskách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
priame letové spojenia do destinácií3758,73 %58,73 %  
zmena cenovej politiky2641,27 %41,27 %  
skvalitnenie služieb2133,33 %33,33 %  
väčšia propagácia1219,05 %19,05 %  

Graf

17. Pri transfére (prestupe z jedného lietadla do druhého) som čakal/a na letisku:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 hod2152,5 %33,33 %  
3-4 hod1947,5 %30,16 %  
5-6 hod512,5 %7,94 %  
7-8 hod12,5 %1,59 %  
9-10 hod12,5 %1,59 %  

Graf

18. Pri prechode bezpečnostnou kontrolou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prešiel/a som bez problémov4571,43 %71,43 %  
robili mi podrobnejšiu prehliadku1930,16 %30,16 %  
pri check-ine mi odobrali zakázané predmety z príručnej batožiny46,35 %6,35 %  

Graf

19. Aké odbavenie na letisku najčastejšie preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odbavenie podľa letu/spoločnosti (flight/dedicated check-in)2641,27 %41,27 %  
internetové odbavenie (web check-in)1625,4 %25,4 %  
spoločné odbavenie (common check-in)1523,81 %23,81 %  
samoobslužné odbavenie (self check-in)914,29 %14,29 %  
expresné odbavenie (express check-in)69,52 %9,52 %  
odbavenie v "gate" (gate check-in)57,94 %7,94 %  
telefonické odbavenie (telephone check-in)34,76 %4,76 %  

Graf

20. Zdá sa vám proces odbavenia cestujúcich na letisku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zdĺhavý5079,37 %79,37 %  
krátky1320,63 %20,63 %  

Graf

21. Čo je pre vás najdôležitejšie pri kúpe letenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena5587,3 %87,3 %  
miesto odletu2336,51 %36,51 %  
služby dopravcu1117,46 %17,46 %  
lietadlový park11,59 %1,59 %  

Graf

22. Stalo sa vám že váš let mal meškanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno, v zimných mesiacoch sa mi to stáva pravidelneotázka č. 23, áno, už sa mi to stalootázka č. 23, nie, vždy sme odleteli načasotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, už sa mi to stalo4165,08 %65,08 %  
nie, vždy sme odleteli načas1726,98 %26,98 %  
áno, v zimných mesiacoch sa mi to stáva pravidelne57,94 %7,94 %  

Graf

23. V prípade dlhého meškania letu poskytlo Vám letisko pomoc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 24, nieotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2963,04 %46,03 %  
áno1736,96 %26,98 %  

Graf

24. Aká pomoc vám bola poskytnutá

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jedlo, občerstvenie956,25 %14,29 %  
preprava medzi letiskom a miestom ubytovania850 %12,7 %  
ubytovanie531,25 %7,94 %  
deky, prikrývky318,75 %4,76 %  

Graf

25. Vyberte pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4266,67 %66,67 %  
muž2133,33 %33,33 %  

Graf

26. Váš vek

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231523,81 %23,81 %  
241219,05 %19,05 %  
2569,52 %9,52 %  
2657,94 %7,94 %  
2834,76 %4,76 %  
2034,76 %4,76 %  
3523,17 %3,17 %  
3223,17 %3,17 %  
4623,17 %3,17 %  
1923,17 %3,17 %  
ostatní odpovědi 37
22
27
30
33
21
48
16
44
1117,46 %17,46 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Ktoré z vybraných letísk ste už navštívili?

  • odpověď iné:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetové odbavenie (web check-in) na otázku 19. Aké odbavenie na letisku najčastejšie preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 13. Ohodnoďte kvalitu prepravy na letisku na ktorom ste boli:
  • odpověď London Heathrow Airport:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Piccadilly Line (metro) na otázku 4. Pri ceste z/na Londýnske letisko Heathrow ste využili:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi taxi na otázku 4. Pri ceste z/na Londýnske letisko Heathrow ste využili:

10. Akú formu prepravy preferujete pri ceste z/na letisko?

  • odpověď vlastné auto:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hľadám najvýhodnejší a najlacnejší spôsob dopravy na otázku 11. Vy ako cestujúci:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracovnú cestu, prácu, stáž na otázku 1. Leteckú dopravu využívate na:

11. Vy ako cestujúci:

  • odpověď záleží mi na cene, čase prepravy a pohodlnosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 13. Ohodnoďte kvalitu prepravy na letisku na ktorom ste boli:

16. Čo by podľa vás prispelo ku kvalite leteckej dopravy vo vybraných letiskách?

  • odpověď priame letové spojenia do destinácií:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 13. Ohodnoďte kvalitu prepravy na letisku na ktorom ste boli:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Piccadilly Line (metro) na otázku 4. Pri ceste z/na Londýnske letisko Heathrow ste využili:

21. Čo je pre vás najdôležitejšie pri kúpe letenky?

  • odpověď miesto odletu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracovnú cestu na otázku 1. Leteckú dopravu využívate na:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Leteckú dopravu využívate na:

2. Ktoré z vybraných letísk ste už navštívili?

4. Pri ceste z/na Londýnske letisko Heathrow ste využili:

5. Zdá sa vám preprava medzi jednotlivými terminálmi na Heathrowe dostatočne zabezpečená? Potrebovali by ste častejšie spojenia medzi terminálmi?

6. Využili ste niekedy služby Al Majlis (osobitné odbavenie) na letisku v Dubaji? Boli ste s nimi spokojní?

9. Poskytuje letisko vo Frankfurte dostatočné množstvo informačných a navigačných tabúľ, na základe ktorých sa vie cestujúci orientovať?

10. Akú formu prepravy preferujete pri ceste z/na letisko?

11. Vy ako cestujúci:

13. Ohodnoďte kvalitu prepravy na letisku na ktorom ste boli:

14. Posúďte náročnosť prepravy na letisku na ktorom ste boli:

16. Čo by podľa vás prispelo ku kvalite leteckej dopravy vo vybraných letiskách?

17. Pri transfére (prestupe z jedného lietadla do druhého) som čakal/a na letisku:

18. Pri prechode bezpečnostnou kontrolou:

19. Aké odbavenie na letisku najčastejšie preferujete?

20. Zdá sa vám proces odbavenia cestujúcich na letisku:

21. Čo je pre vás najdôležitejšie pri kúpe letenky?

22. Stalo sa vám že váš let mal meškanie?

23. V prípade dlhého meškania letu poskytlo Vám letisko pomoc?

25. Vyberte pohlavie

26. Váš vek

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Leteckú dopravu využívate na:

2. Ktoré z vybraných letísk ste už navštívili?

4. Pri ceste z/na Londýnske letisko Heathrow ste využili:

5. Zdá sa vám preprava medzi jednotlivými terminálmi na Heathrowe dostatočne zabezpečená? Potrebovali by ste častejšie spojenia medzi terminálmi?

6. Využili ste niekedy služby Al Majlis (osobitné odbavenie) na letisku v Dubaji? Boli ste s nimi spokojní?

9. Poskytuje letisko vo Frankfurte dostatočné množstvo informačných a navigačných tabúľ, na základe ktorých sa vie cestujúci orientovať?

10. Akú formu prepravy preferujete pri ceste z/na letisko?

11. Vy ako cestujúci:

13. Ohodnoďte kvalitu prepravy na letisku na ktorom ste boli:

14. Posúďte náročnosť prepravy na letisku na ktorom ste boli:

16. Čo by podľa vás prispelo ku kvalite leteckej dopravy vo vybraných letiskách?

17. Pri transfére (prestupe z jedného lietadla do druhého) som čakal/a na letisku:

18. Pri prechode bezpečnostnou kontrolou:

19. Aké odbavenie na letisku najčastejšie preferujete?

20. Zdá sa vám proces odbavenia cestujúcich na letisku:

21. Čo je pre vás najdôležitejšie pri kúpe letenky?

22. Stalo sa vám že váš let mal meškanie?

23. V prípade dlhého meškania letu poskytlo Vám letisko pomoc?

25. Vyberte pohlavie

26. Váš vek

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mikulová, M.Letiská (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://letiska.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.