Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na chování zákazníků v prodejně Levi´s. Jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TU v Ostravě, oboru marketing a obchod. Dotazník je zcela anonymní a zjištěné údaje budou sloužit pro zpracování mé bakalářské práce.
Odpovědi respondentů
1. Jaký byl váš záměr návštěvy prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
koupit si něco na sebe
57
51,82 %
51,82 %
Podívat se na novou kolekci
33
30 %
30 %
koupit dárek
20
18,18 %
18,18 %
2. Nakoupil jste v prodejně Levi´s nyní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
82
74,55 %
74,55 %
ne
28
25,45 %
25,45 %
3. Nakupujete v prodejně opakovaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas něco koupím
72
65,45 %
65,45 %
ano, při každé návštěvě něco koupím
27
24,55 %
24,55 %
ne, ještě jsem nenakoupil/a nikdy
11
10 %
10 %
4. Kolik kusů většinou nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 kus
71
64,55 %
64,55 %
2 a více kusů
39
35,45 %
35,45 %
5. Nakupujete i jiný druh oblečení než jeansy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
trička
94
85,45 %
85,45 %
doplňky (pásky, peněženky)
33
30 %
30 %
svetry, mikiny
32
29,09 %
29,09 %
bundy
15
13,64 %
13,64 %
6. Nakupujete značkové jeansy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
93
84,55 %
84,55 %
Ne
16
14,55 %
14,55 %
Levis
1
0,91 %
0,91 %
7. Jaký styl nakupování preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
uvítám pomoc a radu obsluhy
55
50 %
50 %
oba způsoby mi vyhovují
45
40,91 %
40,91 %
sám, bez obsluhy
10
9,09 %
9,09 %
8. Ve kterou dobu nejčastěji prodejnu navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
víkend od 14 hodiny
40
36,36 %
36,36 %
pracovní dny od 14 hodin
33
30 %
30 %
víkend do 14 hodin
24
21,82 %
21,82 %
Pracovní dny do 14 hodin
13
11,82 %
11,82 %
9. Jaký druh nákupu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezáleží mi na čase
64
58,18 %
58,18 %
rychlý nákup (do 15 minut)
46
41,82 %
41,82 %
10. S kým nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sám/sama
59
53,64 %
53,64 %
s přítelem/přítelkyní
28
25,45 %
25,45 %
kamarádem/kamarádkou
12
10,91 %
10,91 %
s rodinou
4
3,64 %
3,64 %
s rodinou
2
1,82 %
1,82 %
s manželkou
2
1,82 %
1,82 %
rodina
2
1,82 %
1,82 %
manželka
1
0,91 %
0,91 %
11. Myslíte, že se liší doba strávená v prodejně v závislosti na tom, s kým nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, jednoznačně
63
57,27 %
57,27 %
asi ano
44
40 %
40 %
ne
3
2,73 %
2,73 %
12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Kvalita oblečení
4.736
0.376
Cena výrobků
3.536
1.54
Obsluha
3.482
0.595
Atmosféra prodejny
3.382
0.636
Zvučné jméno značky
3.309
1.05
13. Využíváte službu e-shopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
68
61,82 %
61,82 %
ano, ale chodím pořád do prodejny
27
24,55 %
24,55 %
ano, využívám
15
13,64 %
13,64 %
14. Jakým způsobem berete návštěvu v prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jen jako nudnou/nutnou aktivitu
84
76,36 %
76,36 %
jako událost, chci aby o mě bylo pečováno
26
23,64 %
23,64 %
15. Uvítali byste zavedení eventu? (Uvedení nové kolekce nebo nakupování spojené s poradenstvím – kosmetika, vizáž)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
87
79,09 %
79,09 %
ano
21
19,09 %
19,09 %
Nobá kolekce
1
0,91 %
0,91 %
Nová kolekce
1
0,91 %
0,91 %
16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pouze OC Avion Ostrava
62
56,36 %
56,36 %
OC Futurum Ostrava
36
32,73 %
32,73 %
OC Haná Olomouc
12
10,91 %
10,91 %
OC Vaňkovka Brno
7
6,36 %
6,36 %
OC Olympia Brno
6
5,45 %
5,45 %
17. Jak nejčastěji platíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
platební kartou
104
94,55 %
94,55 %
v hotovosti
6
5,45 %
5,45 %
18. Máte zařízenou naší věrnostní kartu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, využívám
50
45,45 %
45,45 %
ne, nechci
32
29,09 %
29,09 %
nevím, že existuje
22
20 %
20 %
ano, nevyužívám
6
5,45 %
5,45 %
19. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
62
56,36 %
56,36 %
muž
48
43,64 %
43,64 %
20. Jaké je vaše místo bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Moravskoslezský kraj
77
70 %
70 %
Polsko
12
10,91 %
10,91 %
Olomoucký kraj
12
10,91 %
10,91 %
Zlínský kraj
9
8,18 %
8,18 %
21. Jaká je vaše věková kategorie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 40 let
51
46,36 %
46,36 %
41 - 60 let
42
38,18 %
38,18 %
60 a více let
11
10 %
10 %
do 20 let
6
5,45 %
5,45 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polsko na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
odpověď Podívat se na novou kolekci:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomoucký kraj na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
3. Nakupujete v prodejně opakovaně?
odpověď občas něco koupím:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamarádem/kamarádkou na otázku 10. S kým nejčastěji nakupujete?
4. Kolik kusů většinou nakupujete?
odpověď 1 kus:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamarádem/kamarádkou na otázku 10. S kým nejčastěji nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita oblečení=3 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
7. Jaký styl nakupování preferujete?
odpověď oba způsoby mi vyhovují:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polsko na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
odpověď uvítám pomoc a radu obsluhy:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra prodejny=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsluha=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvučné jméno značky=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi OC Haná Olomouc na otázku 16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
9. Jaký druh nákupu preferujete?
odpověď nezáleží mi na čase:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, využívám na otázku 13. Využíváte službu e-shopu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Uvítali byste zavedení eventu? (Uvedení nové kolekce nebo nakupování spojené s poradenstvím – kosmetika, vizáž)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polsko na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OC Haná Olomouc na otázku 16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomoucký kraj na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, že existuje na otázku 18. Máte zařízenou naší věrnostní kartu?
10. S kým nejčastěji nakupujete?
odpověď s přítelem/přítelkyní:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polsko na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
odpověď sám/sama:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracovní dny do 14 hodin na otázku 8. Ve kterou dobu nejčastěji prodejnu navštěvujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra prodejny=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsluha=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra prodejny=2 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvučné jméno značky=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 a více let na otázku 21. Jaká je vaše věková kategorie?
16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
odpověď pouze OC Avion Ostrava:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polsko na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
18. Máte zařízenou naší věrnostní kartu?
odpověď ano, využívám:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 a více let na otázku 21. Jaká je vaše věková kategorie?
19. Vaše pohlaví?
odpověď žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamarádem/kamarádkou na otázku 10. S kým nejčastěji nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra prodejny=5 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita oblečení=3 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, využívám na otázku 13. Využíváte službu e-shopu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako událost, chci aby o mě bylo pečováno na otázku 14. Jakým způsobem berete návštěvu v prodejně?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Uvítali byste zavedení eventu? (Uvedení nové kolekce nebo nakupování spojené s poradenstvím – kosmetika, vizáž)
21. Jaká je vaše věková kategorie?
odpověď 21 - 40 let:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polsko na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra prodejny=2 na otázku 12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
odpověď 41 - 60 let:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi OC Haná Olomouc na otázku 16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomoucký kraj na otázku 20. Jaké je vaše místo bydliště?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký byl váš záměr návštěvy prodejny?
2. Nakoupil jste v prodejně Levi´s nyní?
3. Nakupujete v prodejně opakovaně?
4. Kolik kusů většinou nakupujete?
5. Nakupujete i jiný druh oblečení než jeansy?
6. Nakupujete značkové jeansy?
7. Jaký styl nakupování preferujete?
8. Ve kterou dobu nejčastěji prodejnu navštěvujete?
9. Jaký druh nákupu preferujete?
10. S kým nejčastěji nakupujete?
11. Myslíte, že se liší doba strávená v prodejně v závislosti na tom, s kým nakupujete?
12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
13. Využíváte službu e-shopu?
14. Jakým způsobem berete návštěvu v prodejně?
15. Uvítali byste zavedení eventu? (Uvedení nové kolekce nebo nakupování spojené s poradenstvím – kosmetika, vizáž)
16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
17. Jak nejčastěji platíte?
18. Máte zařízenou naší věrnostní kartu?
19. Vaše pohlaví?
20. Jaké je vaše místo bydliště?
21. Jaká je vaše věková kategorie?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký byl váš záměr návštěvy prodejny?
2. Nakoupil jste v prodejně Levi´s nyní?
3. Nakupujete v prodejně opakovaně?
4. Kolik kusů většinou nakupujete?
5. Nakupujete i jiný druh oblečení než jeansy?
6. Nakupujete značkové jeansy?
7. Jaký styl nakupování preferujete?
8. Ve kterou dobu nejčastěji prodejnu navštěvujete?
9. Jaký druh nákupu preferujete?
10. S kým nejčastěji nakupujete?
11. Myslíte, že se liší doba strávená v prodejně v závislosti na tom, s kým nakupujete?
12. Co u Vás rozhoduje o místě, kam chodíte nakupovat? Ohodnoťte na škále, kde 1 je vůbec nerozhoduje a 5 velmi rozhoduje.
13. Využíváte službu e-shopu?
14. Jakým způsobem berete návštěvu v prodejně?
15. Uvítali byste zavedení eventu? (Uvedení nové kolekce nebo nakupování spojené s poradenstvím – kosmetika, vizáž)
16. Navštěvujete i jiné prodejny Levi´s?
17. Jak nejčastěji platíte?
18. Máte zařízenou naší věrnostní kartu?
19. Vaše pohlaví?
20. Jaké je vaše místo bydliště?
21. Jaká je vaše věková kategorie?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kotrbová, A. – Nákupní chování zákazníku v prodejně Levi´s Avion Ostrava. (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://levi-s-ostrava-avion.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.