Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lidé a reklama
Lidé a reklama
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Kuliševová |
---|---|
Šetření: | 10. 04. 2010 - 17. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 93 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.08 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit jaký mají lidé vztah k reklamám, jaké typy reklam je zajímají, kde je vnímají,... Děkuji předem za vyplnění krátkého dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Máte přehled o reklamách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 63 | 67,74 % | 67,74 % |
ne | 30 | 32,26 % | 32,26 % |
2. Reklamy Vás:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
informují | 23 | 24,73 % | 24,73 % |
nezajímají | 22 | 23,66 % | 23,66 % |
baví | 22 | 23,66 % | 23,66 % |
iritují | 21 | 22,58 % | 22,58 % |
odrazují | 5 | 5,38 % | 5,38 % |
3. Kde nejčastěji zaregistrujete reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 77 | 82,8 % | 82,8 % |
internet | 42 | 45,16 % | 45,16 % |
radio | 24 | 25,81 % | 25,81 % |
ulice | 22 | 23,66 % | 23,66 % |
tisk | 16 | 17,2 % | 17,2 % |
4. Přesvědčila Vás někdy reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne (pokračujte na otázku č. 8) → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne (pokračujte na otázku č. 8) | 57 | 61,29 % | 61,29 % |
ano | 36 | 38,71 % | 38,71 % |
5. Jaký typ reklamy to byl? (televizní, radiová,...)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní | 19 | 55,88 % | 20,43 % |
internet | 3 | 8,82 % | 3,23 % |
televize | 2 | 5,88 % | 2,15 % |
TV | 2 | 5,88 % | 2,15 % |
rádio | 1 | 2,94 % | 1,08 % |
leták | 1 | 2,94 % | 1,08 % |
Televizni, reklama v tisku | 1 | 2,94 % | 1,08 % |
TV alebo tisk | 1 | 2,94 % | 1,08 % |
v časopise | 1 | 2,94 % | 1,08 % |
billboard, leták | 1 | 2,94 % | 1,08 % |
ostatní odpovědi | 2 | 5,88 % | 2,15 % |
6. O co v reklamě šlo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Akční ceny v Tescu.
byl to článek, kde redaktorka popisovala svůj zážitek z tanečního kurzu, který si zapsala, zaujal mě a zapsala jsem se taky
elektronika
jednalo se o jednu z výborně udělaných reklam na Kofolu a tak jsem jí tehdy vyzkoušela
jogurt Activia
jogurty
kosmetika, casopisy
kosmetika, potraviny
kosmetiku
NABÍZENÉ ZBOŽÍ A VÝSTIŽNÝ SLOGAN
o jídlo
o jogurt, internet, omáčku...
O kosmetiku
o kosmetiku
o prodej, jako v každý reklamě... :-D
o zubní pastu
potraviny
poznámka - sám respondent leckdy nedokáže posoudit zda ho reklama přesvdčila či ovlivnila, reklama by měla působit, tak aby ovlivnila aniž by si to zákazník uvědomil
reklama knížky o zdravé výživě
reklama na prací prášky
řasenka
sleva
Sleva na sportovní potřeby
sportovní obchod
sportovní oblečení
styling na vlasy
su rozne, vacsinou tie, co informuju o nejakej sluzbe alebo ide o prezentaciu noveho vyrobku. vzdy ma zaujme hlavne viac informacia ako imidz.
šampon :)
už nevím
většínou kosmetika - ale napálila jsem se jen párkrát..- jsou to většinou šmejdy
7. Výsledek přesvědčení byl:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [negativní → otázka č. 8, pozitivní → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivní | 28 | 77,78 % | 30,11 % |
negativní | 8 | 22,22 % | 8,6 % |
8. Dokáže Vás dnes reklama přesvědčit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 53 | 56,99 % | 56,99 % |
ano | 40 | 43,01 % | 43,01 % |
9. Rozlišujete dobrou a špatnou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 85 | 91,4 % | 91,4 % |
ne | 8 | 8,6 % | 8,6 % |
10. Která reklama Vás v poslední době nejvíce zaujala?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
T-mobile
...
"Je to můj syn, ale nemám vrásky jako důkaz"
Asi reklama na Coca Colu
Asi žádná
asi žádná
baví me reklamy na Vodafone - vtipné a nevtíravé
Bóbika
Bonduelle - Kde je hrášek?
Captain Morgan
Česká spořitelna - 365 důvodů
Dove pro muže - chytlavá melodie v televizi
Gambrinus - rybaření
Gambrinus (rybaření)
Hornbach
jogurty
kofola
kofola
Kofola
kofola
kofola - "... zahnutý zuby nahoru..." :)
Kofola - vánoční s prasátkem Whiskas
LACOSTE Elegance commercial
Líbila se mi reklama na Dove pro muže. Ale jen kvůli hudbě, kterou v ní použili!!!
Mattoni - Jan Kraus
MC donalds
McWrap
müler mix
Muller mix,Axe,Ford kinetic design
na auto
na Gambrinus: Nesnášim ryby. Já taky.... Miluju rybaření. Já taky. Neznám nic lepšího. Škoda že se nedá chytit steak.
Na iPod.
na jakýsi deodorant pro muže
na kofolu a coca-colu
Na Müller mix se Čtvrtníčkem a Váňou:-)
na Staropramen - jak natočit největší pivo
na vodafone
na Whiskas
Na whiskas pro koťata. Ne tedy značka, ale spíš provedení reklamy.
Nejlepší zpracování reklam je na Irskou whisky, ale jen proto, že se mi líbí reklama ji hned nemusum kupovat a pít.
Nesnášim ryby
nevim
nevybavuji si, ale zaujmou mě vtipné reklamy
nevzpomenu si
nevzpomínám si
nevzpomínám, reklamy vědomě nevnímám, většinou mě zaujmou jen ty, kde jsou zvířátka, ale ne kvůli výrobku, ale kvůli těm zvířátkům :-)
Od Vodafone
Rajec - se zvířátky
reklama na kofolu :)
Reklama na Kofolu, na nové BMW
reklama na mountfield na kolo štěstí
reklama na oslavu kofoly(50 let)
Reklama na Reanult fluence
reklama na tarify, kde si Eva Holubová přeje v restauraci kávu, ale je jí nabízena pouze v balíčku s dalším zbožím
Reklama na vodafone
reklama na vodafone, kde vystupují chameleoni, kteří se nebudou přizpůsobovat =)
Reklama na žloutenku na radiu Bonton :-)
Reklama se štěňátky Zlatého retrívra na Pedigree
reklamní videa googlu "Život je hledání"
reklamy ignoruji
stařeček s mladou nevěstou na svatbě, všichni si mě berou jenom pro peníze-nevím ale na co reklama je
šampon Head and shoulders
T-mobile - ale len napadom a pribehom, podla mna niekedy len okrajovo suvisi s produktom. Kofola ma pekne reklamy...
teď si nevzpomínám
určitě ty na Kofolu (snaží se jít dopředu a jsou často vtipné)
úvěr Komerční banky - každý si mě bere pro peníze
UŽ DLOUHO ŽÁDNÁ
V poslední době žádná.
vodafone
vodafone
Vodafone
vodafone
vodafone
Vodafone - to mi posol bulvu
vodafone a hornbach, hornbach ale více
vodafone chameleoni
Vodafone reklama
vodafone-"to mi teda posol bulvu"
vodafone, před vánoci na 77 mms, filmeček z mms
Volby 2010 aneb Antikampaň proti Paroubkovi: Zruším ranní kocovinu ...
volební antireklama - billbord
všechny bláboly předvolbami,docela se bavím,pekný den ,Zdenek.
všechny na Kofolu
zadna
žádná
žádná
žádná
Žadná
žádná
žádná
Žádná
žádná mě nijak významně nazaujala
žádná.99% všech reklam jsoum pitomy žvásty.
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → otázka č. 12, žena → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 59 | 63,44 % | 63,44 % |
muž | 34 | 36,56 % | 36,56 % |
12. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 16 | 17,2 % | 17,2 % |
22 | 12 | 12,9 % | 12,9 % |
24 | 10 | 10,75 % | 10,75 % |
23 | 8 | 8,6 % | 8,6 % |
25 | 5 | 5,38 % | 5,38 % |
17 | 5 | 5,38 % | 5,38 % |
27 | 4 | 4,3 % | 4,3 % |
20 | 4 | 4,3 % | 4,3 % |
26 | 3 | 3,23 % | 3,23 % |
32 | 2 | 2,15 % | 2,15 % |
ostatní odpovědi | 24 | 25,81 % | 25,81 % |
13. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
maturita | 54 | 58,06 % | 58,06 % |
VŠ | 27 | 29,03 % | 29,03 % |
základní | 8 | 8,6 % | 8,6 % |
výuční list | 4 | 4,3 % | 4,3 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.