Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lidl aneb místo pro Váš nákup

Lidl aneb místo pro Váš nákup

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Melounová
Šetření:10. 04. 2016 - 20. 04. 2016
Počet respondentů:279
Počet otázek (max/průměr):26 / 23.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění tohoto dotazníku Vás, zákazníky, kteří v obchodním řetězci Lidl nakupujete pravidelně nebo znáte jeho prostředí dostatečným způsobem, aby mohla být ze vzniklých odpovědí vyvozena doporučení pro zkvalitnění Vašeho nakupování.

Tento dotazník je součástí bakalářské práce na téma "Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika, v.o.s."

Děkuji

Markéta Melounová

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za týden7125,36 %25,45 %  
Několikrát za měsíc7025 %25,09 %  
Maximálně 1x týdně3412,14 %12,19 %  
Několikrát za rok2810 %10,04 %  
Maximálně 1x za měsíc269,29 %9,32 %  
1x týdně248,57 %8,6 %  
1x za měsíc186,43 %6,45 %  
Denně62,14 %2,15 %  
1x za rok20,71 %0,72 %  
Maximálně 1x za rok10,36 %0,36 %  

Graf

2. Proč si vybíráte Lidl jako místo Vašeho nákupu? Ohodnoťte důležitost uvedených kritérií na následující stupnici.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Rozhodujete se pro nákup v Lidlu i na základě jiných kritérií? (pokud ano, vypište, prosím, na základě kterých)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne 710,14 %2,51 %  
některé zboží jinde nekoupím22,9 %0,72 %  
Profesionální přístup při vracení zboží, milý a ochotný personál u pokladen, jakmile u pokladny stojí více lidí, hned otevírají další. Zkrátka to tam šlape :-)11,45 %0,36 %  
z důvodu menších front na pokladnách oproti jiným obchodům11,45 %0,36 %  
byl můj zaměstanavetel takže bylo pohodlné si nakoupit "v práci"11,45 %0,36 %  
Dostupnost 11,45 %0,36 %  
Mají zde výrobky privátních značek, které jinde neseženu.11,45 %0,36 %  
Bavi me "hrabarna" s oblecenim a domacim vybavenim.11,45 %0,36 %  
množství zákazníků ve frontě, netypická nabídka výrobků (retro)11,45 %0,36 %  
zkušenosti s nákupem11,45 %0,36 %  
ostatní odpovědi oblíbené výrobky, rychlé odbavení na pokladnách
kvalitní a oblíbené oblečení a další nepotravinové zboží
kupuji tam pouze určité výrobky, které jinde nejsou
Kvalitní, čerstvá zelenina, chlazené ryby, kvalitní mléčné výrobky a pečivo!
Mají tam moje oblíbené potraviny.
malá vzdálenost od domova
Především z hlediska koupě konkrétního zboží, dostupného pouze v této prodejně.
Přehledný a stálý sortiment, relativně dobrá kvalita na ČR poměry ...
Vstřícnost a přístup zaměstnanců prodejny.
Díky prodeji sportovního oblečení
cena, dostupnost, prostředí
pouze letáky
Oblíbené potraviny, které jinde nemají
chodím tam nakupovat výrobky jejich privátních značek, které jinde neseženu nebo spotřební zboží a oblečení
kvalitní a cenově dostupné zboží, týdenní akce - ne na potraviny
podle daného týdne
některé zboží jinde nemají
kvalitní zboží za přiměřené ceny
nabídka dětského oblečení
slevy na maso
Nakupuji zde převážně osvědčené polotovary za dobrou cenu do zásoby pro případ nedostatku času na vaření.
Vzdálenost
mají tam dobrý chleba
ze zvyku
sympatie, tématické týdny
jen v Lidlu mají můj oblíbený prášek na praní
Konkrétní druh zboží, který jinde nemají.
Týdny mezinárodní kuchyně
minimum produktů z Polska, prodejna je blízko pošty, kterou navštěvuji
Lepší úroveň chování pokladních a personálu než např. v Albertu, kde to bývá hodně špatné, včetně často zkažených potravin, kvůli tomu spousta lidí chodí raději na druhý konec města do Lidlu
akce na nepotravinove zbozi a zamereni na krajova jidla ci jidla jinych zemi
VYhovuje mi sortinent a kradou tam pkladní méně než v Albert
-
zajímavá nabídka produktů, které jinde nekoupím (tedy ne slevová akce, ale akce, že jde koupit určité zboží, které mě zajímá)
Široký sortiment veganských potravin
nakupuji zboží, které jinde není
Výrobky privátních značek
kvalita zboží- výrobky bez palmového tuku a také akce pro různé oddělení( sport,auto)
podle aktualních týdnů světových kuchyní např francouzská atd.
Minimum produktů z Babišova Agrofertu.
jiné potraviny, které jinde nenajdu
prostě je příjemný
Skvela kvalita oblečeni na sport (Crivit)
****
super tydny vzdy v jinych specialnich nabidkach
Týdenní akce (Řecký týden, Francouzský aj.)
Čas
Jiný sortiment zboží než v jiných supermarketech
Nakupuji tam konkretni potraviny, ktere jinde nemaji
Kombinace cena-kvalita na vysoké úrovni
oblíbené výrobky, které jinde nemají
Různé zajímavé týdenní akce- např. Asijský týden, řecký týden, xxl týden apod.
5275,36 %18,64 % 

Graf

4. Co nejčastěji nakupujete v prodejnách Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny a pečivo22379,64 %79,93 %  
Ovoce a zelenina14551,79 %51,97 %  
Drogerie6623,57 %23,66 %  
Móda a obuv6121,79 %21,86 %  
Sportovní potřeby a oblečení5519,64 %19,71 %  
Čisticí prostředky5419,29 %19,35 %  
Potřeby do domácnosti4516,07 %16,13 %  
Alkoholické a nealkoholické nápoje2810 %10,04 %  
Kutilské potřeby238,21 %8,24 %  
Zahradní potřeby134,64 %4,66 %  
Elektronika72,5 %2,51 %  
Dětská péče a výživa51,79 %1,79 %  
Knihy, časopisy, tisk, CD31,07 %1,08 %  
jen 3 druhy výrobků10,36 %0,36 %  
oblečení a čistící prostředky W510,36 %0,36 %  
vse10,36 %0,36 %  
Cukrovinky10,36 %0,36 %  
akcni zbozi pro deti10,36 %0,36 %  
mléčné výrobky, mražené výrobky10,36 %0,36 %  
dětské oblečení10,36 %0,36 %  
zboží z dovozu(potraviny,nápoje,) ,tzv. speciality z Francie,Itálie,Německa atd..10,36 %0,36 %  
maso10,36 %0,36 %  
krmení pro pejsky10,36 %0,36 %  
Špaldové mouky pro vlastní výrobu pečiva.10,36 %0,36 %  
autodoplňky10,36 %0,36 %  
Psí konzervy a Granule10,36 %0,36 %  

Graf

5. Jaké jsou Vaše průměrné výdaje při jednotlivých nákupech v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
251 - 500 Kč11340,36 %40,5 %  
101 - 250 Kč7125,36 %25,45 %  
501 - 1000 Kč5720,36 %20,43 %  
1001 - 1500 Kč227,86 %7,89 %  
0 - 100 Kč124,29 %4,3 %  
1501 - 2000 Kč41,43 %1,43 %  
Vyšší než 2001 Kč10,36 %0,36 %  

Graf

6. Podle jakého kritéria si v prodejnách Lidlu nejčastěji vybíráte konkrétní značku určitého výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Složení11942,5 %42,65 %  
Cena8430 %30,11 %  
Země původu196,79 %6,81 %  
Výrobce155,36 %5,38 %  
Vzhled obalu93,21 %3,23 %  
Image značky72,5 %2,51 %  
Reklama51,79 %1,79 %  
Kvalita31,07 %1,08 %  
zkušenost31,07 %1,08 %  
zkouším skoro vše - co mi nejvíce chutná a je cenově dostupné, kupuji pravidelně.10,36 %0,36 %  
nemam konkretni znacku, kterou bych v Lidlu kupovala10,36 %0,36 %  
zkušenosti10,36 %0,36 %  
druh zboží, které jinde nemají10,36 %0,36 %  
kombinace většiny kritérií10,36 %0,36 %  
nevybírám onkrétní značku, ale konkrétní výrobky10,36 %0,36 %  
podle chuti výrobku10,36 %0,36 %  
podle doporuceni znamych, nebo vlastni zkusenosti s vyrobkem10,36 %0,36 %  
vlastní zkušenost10,36 %0,36 %  
Rozhoduji se podle poměru ceny a složení (kvality)10,36 %0,36 %  
vlastní dobrá zkušenost10,36 %0,36 %  
Kvalita, přitom ale cena musí být adekvátní (nepředraženo).10,36 %0,36 %  
podle zkušenosti s kvalitou10,36 %0,36 %  
Vysledky testu a recenzi10,36 %0,36 %  
Nevybírám konkrétní značku.10,36 %0,36 %  
podle vlastní zkušeností10,36 %0,36 %  

Graf

7. Znáte nějaké privátní značky Lidlu? (pokud ano, vypište, prosím, které)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pilos148,92 %5,02 %  
cien95,73 %3,23 %  
Pikok63,82 %2,15 %  
ne42,55 %1,43 %  
Cien, pilos31,91 %1,08 %  
neznám21,27 %0,72 %  
Pikok, Pilos, Cien21,27 %0,72 %  
crivit21,27 %0,72 %  
Argus21,27 %0,72 %  
Pilos, Saguaro21,27 %0,72 %  
ostatní odpovědi Pilos,
Pilos, Toppo, Silver Crest, Esmara, Lupilu, Dizzy, Toujours, Pikok, Tastino, Favorina
lupilu, delux
Pilos, Pikok, JD Gross, Combino, Fin Carre
bluedino, pikok, sodney
Pilos, Pikok, Cien, Esmera, Parkside
Pilos, Pikok, Cien, Dulano
crivit, pikok,
Pilous
Pilos, Pikok, Castello, Vitafit, Dizzy, Cien, Saguero
Dulano
Saguaro, Pikok
Cien, Pilos, Lupilu, Dulano,
cien, toppo, pilos
pilos, sondey pikok
nejsem si jista, ale mozna Esmara, Crivit, Cien, Pilos
Pilos.pikok
Lupilu, Cien, W5
miloš cien
Cien, Crivit
Bluedino, Baresa, Freshona, Mikado, Pilos
Linessa, crivit
Pilos (jogurty)
Pilos, Dulano
Cien, Esmara, Pilos
esmara, cien
pilos, lupilu, tojours
Crivit, Pikok
Argus, Pilos, Tastino
cien,pikok,dulano,milbona
pilos, toppo
Lupitu
Cien,esmara
Pikok, Linessa, Goldessa, Cien, Mikado, Toujours...
Piko,Argus,Člen...
Jolinesse, Esmara
Cien, Bluedino, ...
pilos, bluedino, cien, saguaro
Dulano, pikok, ...
lupillu
esmara,crivit
Crivit,
W5, Pilos
Pilos, Lupilu
Esmara, Lupilu, Silvercrest, Powerfix, Florabest, Livarno, Parkside, Livergy
Esmara, Cien, SilverCrest, Pikok
Cien, značka sportov.oblečení - crivit?
Baroni, Pikok, Pilos
Cien, Dulano
pilos, bluedino
Pilos, Pikok, Crivit, W5
Příliš, buletino
Argus, Pilos, Castelllo
Dentalux, Crivit
Dulano, Crievit, Pilos, Cien, W5
Pilos, Pikok, Bluedino
Pikok, pilos, argus, freeway, cien, toppo, dizzy, dulano, sondey, bellarom, bluedino, deluxe, combino, first nice, fruit jumbo, goddy, j. d. gross, saguaro, vitafit, w5, silvercrest, atd.....
Cien, W5,
Pilos, W5
saguaro, eridanous, esmara, lupilu, powerfix, florabest, pilos, pikok, argus
lupilu, esmara, pilos
Toppo, Pokoj, Pilos
Cien, freeway, W5, saquaro,
W5, Cien
pilos, bluedine
esmara, dentalux
Esmara, crivit
Nevzpomenu si na název
Pillos, Baroni,
Esmara, Lupilu, w5, softino, crusty croc, baroni, pilos
pikok, pilos, lord edward tee, lupilu, crivit, silvercrest, cien, w5
Lupilu, Cien, Pikok, Pilos, W5
Gelati, Pilos, Saguaro
evian
pilos, esmara
nevzpomínám
Někde jsem na to narazila, ale nevybavím si na čem.
livergy pilos
Cien, Silvercrest, W5, deluxe, crivit a mnoho dalších
floralis,pilos,esmara
Pikok, Pilos
cien,pilos
Parkside,W5,Florabest,Pikok,Pilos
Pickok
Fin care, cien, pilos, dulano
Bluedino, Combino, Dulano, Goody, Saguarro, Toppo.
Crivit, Saguaro, Pilos,Bluedino,Pikok ,W5
Belbake, Milbona, Silvercrest, Pikok
LupiLu
Crivit, Cien
pilos, pikok, cien, mikado, w5, saguaro,
Lupilu, pilos, esmara,
Pilos, Cien, W5
Argus, deep, Sita
Pilos, Bluedino, Cien, Pikok, Saguaro, Toppo
Cien,
Cien, Pilos, Dulano
PILOS,KRAHULÍK,BLUENDINO
Pilos, Bluedino, Saguaro
Esmara, pilos
Solevita, Dizzy, Mikado, Freeway, Saguaro,...
Pilos, Dulano, Lupilu
cien, pilos, pikok
Ciem
ano, ale nepamatuju si jména
znám je podle obalu neznám názvy :) stejně to jsou fake značky co chutnají stejně
Pilos, Pikok, Saguaro,
Pikok, pilos, W5, Cien, Toppo
Pilos, Esmara, Crivit
florabest, crivit,…
11170,7 %39,78 % 

Graf

8. Jaký postoj zaujímáte k privátním značkám v Lidlu? Vyberte tvrzení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno16558,93 %59,14 %  
Preferuji privátní značky8931,79 %31,9 %  
Zavedl/a bych více značkového sortimentu269,29 %9,32 %  

Graf

9. Zajímáte se o zemi původu zboží v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9935,36 %35,48 %  
Spíše ne9433,57 %33,69 %  
Rozhodně ano6924,64 %24,73 %  
Rozhodně ne186,43 %6,45 %  

Graf

10. Které země původu jsou pro Vás garancí kvality? (prosím, vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Německo 6322,58 %22,58 %  
Česká republika93,23 %3,23 %  
Německo, ČR82,87 %2,87 %  
ČR72,51 %2,51 %  
Česká republika, Německo72,51 %2,51 %  
ČR, Německo62,15 %2,15 %  
žádné41,43 %1,43 %  
Německo, Rakousko41,43 %1,43 %  
Česko31,08 %1,08 %  
Německo, Česko31,08 %1,08 %  
ostatní odpovědi CZ, DE
SRN
Německo, Velká Británie, Česká republika
Německo, Česká Republika
Španělsko
čr, německo, itálie
Italie
Německo, Itálie
německo, francie
-
žádná
nevím
Německo, Rakousko, možná i Česko
ČR, Francie, Německo, Itálie
Německo, Polsko
je mi to jedno
Německo, Švýcarsko
Je mi to jedno, podstatné je složení výrobku.
takhle to nevnímám, třeba polské výrobky jsou v Lidlu naprosto OK
evropské
Německo, Rakousko, Česká republika
jenom Německo
Česko, Německo a v Lidlu i Polsko
na zeme puvodu moc nekoukam
Žádné, v každé zemi jsou dobré i špatné potraviny.
česká republika, německo, rakousko
neresim to pokazde a pravidelne, ale snazim se, kdyz uz, vice nakupovat ceske vyrobky (pokud mam napr. na vyber u ovoce/zeleniny, vyberu radeji cesky produkt)
Cr /NDR
Není to kritérium, podle kterého si vybírám
Česko, Německo Slovensko, Polsko..
ČR, Itálie, Španělsko
Zalezi Na produktu
Česká republika, Polsko v případě mléčných výrobků
Německo, Rakousko, Itálie
Nemecko, Francie, Recko
Německo, Británie
nemecko, spanelsko
Nekdy jsem zemi původu neřešil.
ČR, SK.
Ceska republika
Rakousko, Švýcarsko, ČR
Švýcarko, dále záleží např. na druhu potraviny (sýr - Francie, Itálie apod.)
česká republika, německo, rakousko, vb, holandsko
Severní státy, Německo, Rakousko, Francie
Německo...
Rakousko, Německo, UK
Německo, Česká Republika (česnek)
V každé zemi se vyrábějí kvalitní i nekvalitní potraviny, proto nemůžeme považovat žádnou zemi původu jako garanci kvality.
Itálie, Řecko,ČR
EU
cr,nemecko
Německo,Francie
spise ano
Dnes už žádná
ČESKÁ REPUBLIKA, NĚMECKO, RAKOUSKO, BELGIE, NIZOZEMSKO, ŠVÝCARSKO, FRANCIE, ITÁLIE
ČR, Německo, UK
Německo, Francie, Rakousko, Belgie, Velká Británie
Cr
Německo, , Francie, Švýcarsko, Rakousko, severní Evropa
Švýcarsko, Německo, Rakousko
SRN,Itálie, ČR
Evropské a České
nelze určit
české, francouzské, italské
česko, německo, itálie, francie
česko, německo, itálie, francie, slovensko
.
Německo, Francie,, ČR
Česko, Nemecko
Česká Republika, Německo, severské země
ČR, Německo, Rakousko, Francie, Itálie
čr, sr, francie, belgie, itálie, británie
ČR, Španělsko, Rakousko, Německo
Severní Korea
Německo, Rakousko, ČR, Francie, Itálie, VB, Španělsko
zadna
Francie, Německo, Norsko
Německo (např. Nutella), ČR (uzeniny, pomazánky..)
SRN, Česká republika
cokolik kromě polska
všechny které mají certifikát od ČOI
česko, německo, itálie,
slovensko
čr, srn
Kvalita v Lidlu je pro zapadni trh.
Německo, domácí původ (ČR)
Němci, Rakušáci
DE, ES, IT
mimo Polsko všechny
ČESKÝ
ČR, Franice, Rakousko, Slovensko
Česko, Německo, Itálie
česká, německá
koukám na složení
české výrobky
Německo, Rakousko, Velká Británie
Jak u kterých výrobků, spíše Česká republika.
Francie, Řecko
nedokáži posoudit
německo, ale neplatí vždy, záleží na složení
Těžko říct, všude měli nějaké aféry, ale určitěto nejsou Čína, Vietnam, Polsko, nizozemská zelenina a podobné odpadové nebo nekvalitní věci.
cesko
nenapadají mě žádné země
ČR, Německo, u některých výrobků Polsko (ale to spíš v obchodech přímo v Polsku)
...
Francie, Řecko, Německo
Německo, částečně ČR
v dnešní době žádná
Německo,Rakousko
ČR (kromě Agrofertu), Německo, Francie
Česká republika, SRN
Západní Evropa
je mi to jedno,výrobce výrábí podle zadání a je jedno jestli v Polsku,nebo Číně
České
ČR, Německo, Sovensko, Itálie
Česko, Německo, Rakousko
Česká republika a Německo.
SR
CZ
všechny
ČR, Německo, GB, Francie
Je to dotazník nebo slohovka? To ty grafy budou zase vypadat...
Slovensko, česká republika
Německo, ČR, skandinávské země
nevidím na to, takže neřeším
Neřeším
čr,německo
ČR, Polsko
Německo, Holansko,Francie Řecko
Česko, Německo, Holandsko
netusim
Čr, Německo, Itálie, Řecko...
Všechny kromě Polska.
Česko, slovensko, Itálie, Francie
Německo, Švýcarsko, ale i tak se snažím vždy podívat na složení
ČR, SK, Francie, Německo, USA
GB, D, CZ, SK, H, I, F,
FRANCIE,NĚMECKO
Nemecko, Rakúsko
Německo, ČR, Itálie
Německo, ČR, Francie, Itálie,
Německo, GB, Česko
Německo,Velká Británie
ČR, SK, Německo, Rakousko
Česko , Německo
garancí není žádná země, přesto preferuji české a německé potraviny
jemitofuk
žádná, záleží na produktu
Česko, Německo, Španělsko
Německo, Rakousko, Švédsko, Dánsko, Česká republika, Slovensko
Slovenské
USA, ČR, SK, Německo
německo, rakouska
16559,14 %59,14 % 

Graf

11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Kterými výroky byste ohodnotil/a prostředí prodejen Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V prodejnách se dobře orientuji20272,14 %72,4 %  
V prodejnách převládá pořádek13146,79 %46,95 %  
V prodejnách převládá čistota12845,71 %45,88 %  
Zboží je přehledně uspořádáno11440,71 %40,86 %  
Zboží není přehledně uspořádáno3412,14 %12,19 %  
V prodejnách se špatně orientuji248,57 %8,6 %  
V prodejnách převládá nepořádek134,64 %4,66 %  
Neumím posoudit93,21 %3,23 %  
V prodejnách převládá nečistota51,79 %1,79 %  

Graf

13. Jak často se z níže uvedených reklamních prostředků Lidlu dozvídáte o jeho nabídce?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. Dozvídáte se o nabídce Lidlu i jiným způsobem? (pokud ano, vypište, prosím, jakým způsobem)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých916,98 %3,23 %  
ne815,09 %2,87 %  
Známí 23,77 %0,72 %  
Mobilní aplikace23,77 %0,72 %  
Rodina, přátelé11,89 %0,36 %  
Lidé si to mezi sebou řeknou :). V určitých skupinách na FB se s každým novým letákem strhává diskuze a šílenství.11,89 %0,36 %  
Od kolegyne11,89 %0,36 %  
Většinou, když je slevová nabídka, dozvídám se to od spolubydlících11,89 %0,36 %  
momentální nabídka mě nezajímá11,89 %0,36 %  
kupi.cz, modrykonik.cz11,89 %0,36 %  
ostatní odpovědi telefonicky od členů rodiny
Aplikace pro mobilní telefony Lidl
Příbuzná pracující v Lidlu
Od babičky
Reklama na Seznamu
internet
mobilní aplikace Lidlu
od známých/příbuzných
jezdím kolem
Ne. Prijdu, nakoupim.
spolupracovnice v zaměstnání občas napoví
od mamky
jiný způsob nevyhledávám,stačí leták
Od kolegin.
většinou až na prodejně
Jdu dovnitŕ
-
Aplikace Lidlu
od známých a rodiny
***
tchyně
od příbuzných a známých
-
od sousedů a známých
cez rodinu, známych
Aplikace Lidl v mobilu
2649,06 %9,32 % 

Graf

15. Dostáváte letáky Lidlu do Vaší schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostávám letáky a prohlížím si je9433,57 %33,69 %  
Nedostávám – k nám nezanáší6824,29 %24,37 %  
Dostávám letáky a nakupuji podle nich5017,86 %17,92 %  
Nedostávám letáky – mám na schránce nevhazovat4114,64 %14,7 %  
Dostávám letáky, ale neprohlížím si je279,64 %9,68 %  

Graf

16. Čím Vás letáky Lidlu kromě akčních a slevových nabídek dokáží nejvíce zaujmout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Grafika a vzhled letáků8028,57 %28,67 %  
Neumím posoudit7125,36 %25,45 %  
Recepty4817,14 %17,2 %  
Nic jiného v letácích Lidlu nehledám3913,93 %13,98 %  
Tematický příběh3311,79 %11,83 %  
Dobře hoří v zimě na podpal10,36 %0,36 %  
Akce typu za 5 nákupů za 500Kč kuchařka s vlastními Lidl recepty10,36 %0,36 %  
nečtu je10,36 %0,36 %  
produkty10,36 %0,36 %  
nedostávám10,36 %0,36 %  
Letáky neprohlížím, baví mě hledat novinky rovnou v prodejně.10,36 %0,36 %  
rozměry (negativně)10,36 %0,36 %  
neprohlížím10,36 %0,36 %  
ničím10,36 %0,36 %  

Graf

17. Které z níže uvedených reklamních kampaní Lidlu jste již zaregistroval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tzv. tematické týdny23784,64 %84,95 %  
Paulus vs. Ihnačák21877,86 %78,14 %  
Cukrárna Lidl10738,21 %38,35 %  
Vše na jednom místě8831,43 %31,54 %  
Grill & Fun7526,79 %26,88 %  
O žádné jsem nelyšel/a124,29 %4,3 %  
sportovní akce10,36 %0,36 %  
Vinotéka10,36 %0,36 %  

Graf

18. Motivovala Vás k nákupu v Lidlu některá z výše uvedených reklamních kampaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13648,57 %48,75 %  
tematické týdny 7426,43 %26,52 %  
Ne, o žádné jsem neslyšel/a124,29 %4,3 %  
tématický týden82,86 %2,87 %  
Paulus vs. Ihnačák41,43 %1,43 %  
Tzv. tematické týdny20,71 %0,72 %  
VŠECHNY20,71 %0,72 %  
V podstatě všechny, ale nejvíce tematické týdny10,36 %0,36 %  
tematické dny10,36 %0,36 %  
paulus vs ihnacak,tematicke tydny10,36 %0,36 %  
obcas tematicke tydny10,36 %0,36 %  
Grill10,36 %0,36 %  
Vše oznacene10,36 %0,36 %  
Tematicke tydny a Paulus vs. Ihnacak10,36 %0,36 %  
Francouzský týden10,36 %0,36 %  
Anglický týden10,36 %0,36 %  
Paulus vs. Ihnačák; tematické týdny10,36 %0,36 %  
Tematické týdny, cukrárna10,36 %0,36 %  
tématické týdny různých zemí10,36 %0,36 %  
tematické týdny, sportovní akce10,36 %0,36 %  
tematicke tydny, napr. retro10,36 %0,36 %  
Tématický týden Itálie, T.t.Velké Británie10,36 %0,36 %  
Ázijský týždeň10,36 %0,36 %  
tematicke tydny Italie, Francie, Retro10,36 %0,36 %  
Paulus ...10,36 %0,36 %  
Cukrárna, Paulus vs. Ihnačák10,36 %0,36 %  
Tématické týdny, Cukrárna Lidl10,36 %0,36 %  
Řecký týdn10,36 %0,36 %  
Pualus vs. Ihnačák10,36 %0,36 %  
akce na oblečení, dětské oblečení a spotřební zboží10,36 %0,36 %  
týden10,36 %0,36 %  
nejlepší buřt10,36 %0,36 %  
Tematicke tydny.10,36 %0,36 %  
Vše na jednom místě 10,36 %0,36 %  
oblečení10,36 %0,36 %  
Paulus-Ihnačák10,36 %0,36 %  
Tématické týdny a Cukrárna Lidl.10,36 %0,36 %  
témetické týdny, hl, asijský10,36 %0,36 %  
Grill and Fun10,36 %0,36 %  
Paulus vs. Ihnáč10,36 %0,36 %  
Americký tyden10,36 %0,36 %  
Retro týdej10,36 %0,36 %  
Tématické týdny - Např. Kvalitní rýže a podobně10,36 %0,36 %  
vyhodne tydny10,36 %0,36 %  
Paulus vs, Ihnačák10,36 %0,36 %  
Snad všechny 10,36 %0,36 %  
Tématický týden podle zemí10,36 %0,36 %  
Italský týden,Retro týden10,36 %0,36 %  
Ano10,36 %0,36 %  

Graf

19. Jak zní slogan Lidlu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lidl je levny2517,48 %8,96 %  
nevím2114,69 %7,53 %  
Správná volba2013,99 %7,17 %  
vše na jednom místě96,29 %3,23 %  
lidl - správná volba85,59 %2,87 %  
Lidl Správna volba53,5 %1,79 %  
lidl, správná volba42,8 %1,43 %  
Spravna volba?21,4 %0,72 %  
Vše na jednom místě.21,4 %0,72 %  
To nejlepší z Česka. To nejlepší z Evropy.21,4 %0,72 %  
ostatní odpovědi Lídl správná volba.
Lidl je levnější
netuším
Vybavím si starší slogan - Lidl je levný. Současný bych poznala, ale nevybavím si ho.
je lacný
Lidl.de - Lidl lohnt sich :-)
Vždy čerstvé
lidl-spravna volba
Nejvyšší kvalita za přijatelné ceny
spravna je volba, ale jako prvni jsem si stejne vybavila "lidl je levny"
"Lidl, správna volba" , alespoň myslim :)
je levný
lidl se vyplatí nebo tak něco
Nakupujte levně a kvalitně
lidl,spravna volba
Lidl je levný!
netusim
? Lidl - to nejlepší pro vás ?
lLdl, správná volba
nevybavuju si
To opravdu netuším
V Lidlu nenajdeš nic k jídlu.
Lidl je levný, Vše na jednom místě
?
správná volba _?
To nevím, o reklamy se nestarám.
Co je z Lídlu není k jídlu
Netuším.
nevim, že má lidl slogan
Lidl - správná volba.
Vždy cerstve ?
Lidl je levný.
Lidi je levný.
lidl .. správná volba ????
Cpeme vám levné německé zboží, milá kolonie
Lidl je levný :D :D
"Vše na jednom místě" ?
Vše na jednom místě; dříve Lidl (lidl, lidl, lidl) JE LEVNÝ!
Lidl je nejlepší
všechno dobré
správná volba ? nevím jemitofuk
Nevzpomenu si
4531,47 %16,13 % 

Graf

20. Věříte tvrzení řetězce Lidl, že nabízí „nejvyšší kvalitu za přijatelné ceny“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano16860 %60,22 %  
Rozhodně ano4215 %15,05 %  
Spíše ne3713,21 %13,26 %  
Neumím posoudit248,57 %8,6 %  
Rozhodně ne93,21 %3,23 %  

Graf

21. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20974,64 %74,91 %  
Muž7125,36 %25,45 %  

Graf

22. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let12946,07 %46,24 %  
26 - 35 let7426,43 %26,52 %  
46 - 55 let238,21 %8,24 %  
36 - 45 let196,79 %6,81 %  
56 - 65 let165,71 %5,73 %  
Méně než 18 let113,93 %3,94 %  
66 - 75 let72,5 %2,51 %  
76 let a více10,36 %0,36 %  

Graf

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou14852,86 %53,05 %  
Vysokoškolské9935,36 %35,48 %  
Základní145 %5,02 %  
Vyšší odborné103,57 %3,58 %  
Střední bez maturity/vyučen93,21 %3,23 %  

Graf

24. Jaké je Vaše profesní zařazení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec10738,21 %38,35 %  
Student VŠ9734,64 %34,77 %  
Mateřská dovolená217,5 %7,53 %  
Penze186,43 %6,45 %  
Podnikatel134,64 %4,66 %  
Student SŠ113,93 %3,94 %  
Nezaměstnaný51,79 %1,79 %  
V domácnosti41,43 %1,43 %  
Student ZŠ41,43 %1,43 %  

Graf

25. Do jaké příjmové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 7 999 Kč/měsíčně9634,29 %34,41 %  
8 000 - 12 999 Kč/měsíčně5017,86 %17,92 %  
16 000 - 19 999 Kč/měsíčně4315,36 %15,41 %  
20 000 - 29 999 Kč/měsíčně4215 %15,05 %  
13 000 - 15 999 Kč/měsíčně269,29 %9,32 %  
30 000 - 39 999 Kč/měsíčně145 %5,02 %  
40 000 Kč a více/měsíčně93,21 %3,23 %  

Graf

26. V jakém kraji České republiky se nachází Vaše prodejna Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha7627,14 %27,24 %  
Jihočeský kraj6021,43 %21,51 %  
Středočeský kraj258,93 %8,96 %  
Moravskoslezský kraj207,14 %7,17 %  
Jihomoravský kraj186,43 %6,45 %  
Olomoucký kraj145 %5,02 %  
Plzeňský kraj134,64 %4,66 %  
Zlínský kraj113,93 %3,94 %  
Liberecký kraj93,21 %3,23 %  
Pardubický kraj93,21 %3,23 %  
Kraj Vysočina93,21 %3,23 %  
Královehradecký kraj82,86 %2,87 %  
Karlovarský kraj41,43 %1,43 %  
Ústecký kraj41,43 %1,43 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jaký postoj zaujímáte k privátním značkám v Lidlu? Vyberte tvrzení:

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56 - 65 let na otázku 22. Váš věk:

11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.

  • odpověď Ovoce=5:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelenina=5 na otázku 11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.
  • odpověď Vejce=Nenakupuji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléko a mléčné výrobky=Nenakupuji na otázku 11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.
  • odpověď Zelenina=1:
    • 9.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce=1 na otázku 11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.
  • odpověď Zelenina=5:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce=5 na otázku 11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.

13. Jak často se z níže uvedených reklamních prostředků Lidlu dozvídáte o jeho nabídce?

  • odpověď Facebook=Nikdy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 100 Kč na otázku 5. Jaké jsou Vaše průměrné výdaje při jednotlivých nákupech v Lidlu?
  • odpověď Webové stránky Lidlu=Nikdy:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 100 Kč na otázku 5. Jaké jsou Vaše průměrné výdaje při jednotlivých nákupech v Lidlu?

22. Váš věk:

  • odpověď 18 - 25 let:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student VŠ na otázku 24. Jaké je Vaše profesní zařazení?

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď Základní:
    • 21.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let na otázku 22. Váš věk:

25. Do jaké příjmové skupiny patříte?

  • odpověď 0 - 7 999 Kč/měsíčně:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete v Lidlu?

2. Proč si vybíráte Lidl jako místo Vašeho nákupu? Ohodnoťte důležitost uvedených kritérií na následující stupnici.

4. Co nejčastěji nakupujete v prodejnách Lidlu?

5. Jaké jsou Vaše průměrné výdaje při jednotlivých nákupech v Lidlu?

6. Podle jakého kritéria si v prodejnách Lidlu nejčastěji vybíráte konkrétní značku určitého výrobku?

7. Znáte nějaké privátní značky Lidlu? (pokud ano, vypište, prosím, které)

8. Jaký postoj zaujímáte k privátním značkám v Lidlu? Vyberte tvrzení:

9. Zajímáte se o zemi původu zboží v Lidlu?

10. Které země původu jsou pro Vás garancí kvality? (prosím, vypište)

11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.

12. Kterými výroky byste ohodnotil/a prostředí prodejen Lidlu?

13. Jak často se z níže uvedených reklamních prostředků Lidlu dozvídáte o jeho nabídce?

15. Dostáváte letáky Lidlu do Vaší schránky?

16. Čím Vás letáky Lidlu kromě akčních a slevových nabídek dokáží nejvíce zaujmout?

17. Které z níže uvedených reklamních kampaní Lidlu jste již zaregistroval/a?

18. Motivovala Vás k nákupu v Lidlu některá z výše uvedených reklamních kampaní?

19. Jak zní slogan Lidlu?

20. Věříte tvrzení řetězce Lidl, že nabízí „nejvyšší kvalitu za přijatelné ceny“?

21. Vaše pohlaví:

22. Váš věk:

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

24. Jaké je Vaše profesní zařazení?

25. Do jaké příjmové skupiny patříte?

26. V jakém kraji České republiky se nachází Vaše prodejna Lidlu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete v Lidlu?

2. Proč si vybíráte Lidl jako místo Vašeho nákupu? Ohodnoťte důležitost uvedených kritérií na následující stupnici.

4. Co nejčastěji nakupujete v prodejnách Lidlu?

5. Jaké jsou Vaše průměrné výdaje při jednotlivých nákupech v Lidlu?

6. Podle jakého kritéria si v prodejnách Lidlu nejčastěji vybíráte konkrétní značku určitého výrobku?

7. Znáte nějaké privátní značky Lidlu? (pokud ano, vypište, prosím, které)

8. Jaký postoj zaujímáte k privátním značkám v Lidlu? Vyberte tvrzení:

9. Zajímáte se o zemi původu zboží v Lidlu?

10. Které země původu jsou pro Vás garancí kvality? (prosím, vypište)

11. Na škále 1 (nejnižší) až 5 (nejvyšší) ohodnoťte kvalitu čerstvých potravin prodávaných v Lidlu.

12. Kterými výroky byste ohodnotil/a prostředí prodejen Lidlu?

13. Jak často se z níže uvedených reklamních prostředků Lidlu dozvídáte o jeho nabídce?

15. Dostáváte letáky Lidlu do Vaší schránky?

16. Čím Vás letáky Lidlu kromě akčních a slevových nabídek dokáží nejvíce zaujmout?

17. Které z níže uvedených reklamních kampaní Lidlu jste již zaregistroval/a?

18. Motivovala Vás k nákupu v Lidlu některá z výše uvedených reklamních kampaní?

19. Jak zní slogan Lidlu?

20. Věříte tvrzení řetězce Lidl, že nabízí „nejvyšší kvalitu za přijatelné ceny“?

21. Vaše pohlaví:

22. Váš věk:

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

24. Jaké je Vaše profesní zařazení?

25. Do jaké příjmové skupiny patříte?

26. V jakém kraji České republiky se nachází Vaše prodejna Lidlu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Melounová, M.Lidl aneb místo pro Váš nákup (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://lidl-aneb-misto-pro-vas-naku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.