Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lidské hodnoty a reklama
Lidské hodnoty a reklama
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Černíková |
---|---|
Šetření: | 21. 09. 2014 - 21. 10. 2014 |
Počet respondentů: | 305 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 59,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovoluji si Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká Vašich životních hodnot a Vašeho vztahu k reklamě. Výsledky budou především (nikoliv výhradně) použity v mé diplomové práci na téma: „Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama“.
Odpovědi respondentů
1. Které sféry osobního života pro Vás mají největší význam:
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Láska | 3.207 | 3.252 |
Přátelství | 3.761 | 2.149 |
Rodina | 2.666 | 2.819 |
Práce, kariéra | 4.948 | 2.063 |
Vzdělání | 4.941 | 2.049 |
Zdraví | 2.633 | 2.954 |
Bohatství | 5.846 | 3.186 |
2. Jak jsou pro Vás důležité následující hodnoty (seřaďte dle priority)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Svoboda jedince | 2.892 | 3.31 |
Pravda | 3.2 | 2.73 |
Lidskost | 3.216 | 2.681 |
Rovnost mezi lidmi | 4.41 | 2.616 |
Spravedlnost | 3.19 | 2.639 |
Solidarita | 4.98 | 2.327 |
Vlastenectví | 6.007 | 3.639 |
3. Vnímáte reklamu kolem sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 164 | 53,77 % | 53,77 % |
Částečně | 130 | 42,62 % | 42,62 % |
Ne | 11 | 3,61 % | 3,61 % |
4. Necháte se ovlivňovat reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Někdy | 175 | 57,38 % | 57,38 % |
Ne | 109 | 35,74 % | 35,74 % |
Ano | 21 | 6,89 % | 6,89 % |
5. Přepínáte reklamu v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záměrně ji nevyhledávám, ale když mě zaujme, podívám se | 142 | 46,56 % | 46,56 % |
Ano, vždy | 97 | 31,8 % | 31,8 % |
Ne, přetrpím ji | 59 | 19,34 % | 19,34 % |
Ne, baví mě | 7 | 2,3 % | 2,3 % |
6. Jakou vlastnost musí mít reklama, aby Vás zaujala? vyberte 2 vlastnosti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipná | 215 | 70,49 % | 70,49 % |
Originální | 195 | 63,93 % | 63,93 % |
Důvěryhodná a pravdivá | 55 | 18,03 % | 18,03 % |
Snadno zapamatovatelná (slogan, hudba) | 43 | 14,1 % | 14,1 % |
Slušná (bez vulgrarit a násilí) | 39 | 12,79 % | 12,79 % |
7. Co Vám na reklamě nejvíce vadí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je jí příliš | 152 | 49,84 % | 49,84 % |
Je zavádějící eventuelně neobsahuje důležité údaje | 74 | 24,26 % | 24,26 % |
Je nevkusná | 35 | 11,48 % | 11,48 % |
všechny možnosti | 2 | 0,66 % | 0,66 % |
reklama mi nevadí. | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Všechny tři možnosti | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
bez nápadu | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
monotonní | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Hloupost | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
je manipulativní a zavádějící | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Pokud pro mě není relevantní | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
její existence, pokud zrovna něco nechci koupit, proč to do mě hustí?! | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nevadí mi nic, jde mimo mě | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
předpokládá, že je divák idiot | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nevyžádná, omezuje | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
sexismus | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
klamavá | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nepravdivost | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
streotypy | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Je hloupá | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
zabírá místo důležitějším věcem | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Je všude, je otravná | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Neřekne zápory produktu | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Kolikrát zkresluje: podává neúplné informace | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nic | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
ovlivńuje | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
je lživá a je jí příliš | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
vím, že není pravdivá. | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nepravdivá | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Větsinou sou dlouhé a otravné | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Je moc nahlas | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
sexistická | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
věčné opakování, kýč bez nápadu, lákaní lidí na půjčky a ke koupi zbytečných produktů. | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nepravdivé výmysly vlastností o výrobku | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
V televizi mi ani tolik nevadí, člověk si alespoň během filmu nebo pořadu odskočí na záchod. Ale sere mě na internetu, to je furt něco, už to cpou i do videí a některé ani nejdou přeskočit. Taky nesnáším rozdělování rolí podle pohlaví v reklamě | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
je stereotypní | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
vnucuje se i tam, kde obtěžuje | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
lže | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
její důvod: v konečném důsledku slouží jen k zisku a ne k mému užitku | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
furt dokola | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
mužatka | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
je často stejná - prací prášky apod | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
je moc hlasitá | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nic, živí mě | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
zvuk | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Většinou je trapná a primitivní | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
8. Která reklama Vás v poslední době zaujala a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
---
"Černá je dobrá" - Hornbach - zajímavý nápad
"Šperky nejsou hřích"-nahá Simona Krainová-naprosto nevkusná reklama, která má za účel pouze zaujmout, šperků si na fotce nikdo nevšimne
0
ADIDAS, House Match - originální
air bank
Air bank - je vtipná a dle rodinných zkušeností je pravdivá
Air bank - je vtipna, ale o efektivite pochybuji
Air Bank - pujčky nechna "j"indy - je vtipna a orig. Očekávám, že se zvýší konkurence v bankovním sektoru (konečně)
air bank - sice ne možná úplně pravdivá, ale chytlavé "vystoupení" v reklamě - "Nejdražší půjčku".
air bank - vtipna a originalni
Air bank - vtipné
Air bank (snad jsem si zapamatovala správně název banky) - zdá se být upřímná - je vtipná - baví mě jeden z herců
Air Bank,
Air Bank, je originální a zajímavá
air banka - ftipná
Airbank - Češi jsou báječní, protože je vtipná.
AirBank - nejlepší reklamy! Hlavně ta jak začíná "Češi jsou báječní... Jedou 30 kiláků pro levnější benzín", ta je prostě skvělá (a od května/června mám účet u AirBank). Mall.cz - granule Whiskas za super cenu; Kofola - s prasátkem a i je hezká ta z léta z té poutě; reklama na jakousi banku,jak je tam ten chlap co špatně mluví česky irská nebo jaká whisky,jak tři chlapy zpívají v dešti a pak tam přijde nevěsta (dobrá byla i ta z té hospody, jak zpívali a pak měli na rukách pouta) reklama na kapsičku pro kočky, kde ta ženská tancuje s kočkou pak se mi líbila reklama na pivo (tuším že to bylo pivo) se starokladrubskými koňmi
airbank, originální, vtipné
Airbank. Vtipná, slušná, trefná.
Alianz, je vtipná
Alza.cz myslim ai ze takovahle reklama ma smysl
Animovaná reklama na Renault Twingo. Výrazná grafika a hudba. Ovšem u mě jednoznačně vede reklama na Kofolu z roku 2004. Kde tatínek s dcerou kradou stromeček a tatínek vysvětluje co dělat, aby viděla zlaté prasátko.... „Nene já nemusím. Já už ho vidím.“
Aquila - Neříkej mi baby - inteligentní lidi naprosto vytáčí
aquila ... nápaditost
Aquila aqualinea-pisen
asi Air bank, převod pučky nech na yindy :D
asi reklama na air bank: češi jsou báječní - jedou x desítek kilometrů pro levnější benzín, pak se staví pro levnější jídlo a nkonec si vezmou nejdražší půjčku - zaujalo mě to asi proto, že je to velice blízko realitě :D
asi žádná
Baví mě reklamy s kočkou - GE Money Bank
BMW, elegantní představení produktu
Brambůrky - venkov.
Coca-cola, má vždy dobré reklamy, popřípadě kofola
Destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme.
Durex
Fio banka... vcelku vtipné
GE - The Boy Who Beeps: originální nápad, aspirace, lidskost, povedená exekuce
GE Money Bank - reklama s kočkou, je vtipná
Ge money..s kocourem
Heureka radí...
Hornabach, je vtipná a originální. Mám namysli tu s tou gothik dívkou.
Hornbach - černý nátěr domu, vztah otec dcera
Hornbach s emařkou. Byla originální, nebyla vulgární, byla pozitivní..
Hornbach, jak otec natře dceři celý dům na černo, když se jí spolužáci posmívají, že je "emo", protože mě dojalo, že rodiče udělají pro své dítě cokoliv.
hornbach, musí se u ní trochu přemýšlet
Hrozně se mi líbí reklama na bazén v Sušici. Je jednoduchá, vtipná, česká a natočena svépomocí bez agentury https://www.youtube.com/watch?v=8CzkYjiqYaI
https://www.youtube.com/watch?v=sfmQvc6tB1o Tahle je originalni, ale asi moc nefungovala, protože jsem si si myslel, že je na HP a ne na GE.
Hyundai - NadAuto - a) samotný slogan je historicky velmi citlivé téma ( 2.světová válka - Hitler) b) Hyundai před lety vyráběla šicí stroje a dnes si troufá tvrdit cosi o "nad" autech
Hyundai - Nadauto. To už snad ani nemůžou myslet vážně, brát nacistická hesla jako klad.
IKEA-je to prakticki dobre
Jameson, Tullamore - whisky, vždy vtipná, nevtíravá
Jez, jez, přidej.... Protože jezdím na vodu.
Kaufland - není vtíravá
kecky
kecky
kecky od Vodafone - originální, vtipná
Kecky od Vodafone. Je to vtipná reklama
Kecky od Vodafonu - nápadité, vtipné, originální
kecky Vodafon
kecky vodafonu
Kecky- T-Mobile, je vtipná
KOFOLA
kofola
Kofola - Když počkáš do večera bude i prasátko.. Ne ne, já nemusim, já už ho vidím... Ááááááá :D Roztomilá a vtipná :D
Kofola - originální, vtipná
Kofola ( na pouti)
Kofola,vtipná,se zvířaty
Leták z obchodního domu Kaufland. Slevy na produkty, které kupuji byly opravdu výhodné.
Léto patří keckám - vodafon a na air bank
Lidl
mattoni - vodní žena, ale je to stará reklama. líbí se mi ta iluze vodních šatů
Mbank - je vtipná
Mercedes - spojení kamionu a auta
mobilní telefony - jsou vtipné (T-mobile) Škoda Auto - dynamické, optimistické, mladistvé
Momentálně si vybavím reklamu na Dobrou vodu - děti pokaždé křičí, že jsou v televizi "vlčíci"
Motorola Moto x, nápaditá
Na AIR BANK: vtipná
na Air banku - skoro všechny :)
na auto KAKTUS - Ošklivost
Na FioB.: "... a pak fííí za mama..." a na AirB. "Spolehníííííííííí se na svou banku..." Obě vtipné.
Na Hornbach s emo holkou, jak natírali barák na černo. Protože byla prostě super!
Na hornbach, svým tématickým a originálním pojetím
na jednu z menších bank, hraje v ní Kohák
Na katalog ikea 2014 ve srovnání s tabletem. Skvělý nápad
Na Old Spice - protože černej cápek co umí hejbat s kozičkama je super
Na pradlo intimissimo - laka tam zajit a utracet
na tělové mléko s mlékem, je tam mimino u prsa a já mám mimino.
Např. reklamy se sportovní tématikou - buďto podporující boj proti rasismu nebo hlásající osobní rozvoj a sebezlepšování.
Nejspíš žádná
nemám televizi, takže reklamu v tv nesleduji vůbec. občas mě zasáhne spíš reklama na internetu, billboardy apod. žádnou, která by mě vyloženě zaujala si ale nevybavím
nemám TV, na internetu mám nainstalovaný adblock, reklamu jsem neviděla víc než rok
Nemám TV, nepamatují se
Nepamatuji se
Nepamatuji se
nepamatuji se, takže žádná
nepamatuji si
Nepamatuji si
nesleduji tv
Neustále mě zaujímají reklamy na půjčky - negativně.
neviem, nespominam si
nevim
nevim
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím ještě
nevím na co byla, ale líbila se mi v ní známá hudba
nevím, nekoukám xD
nevím, nevzpomínám si
nevim, v posledni dobe zadna
nevybavim si..asi nejaka na auta
nevybavuji si
Nevybavuji zadnou
Nevzpomenu si - všechny mi splývají.
nevzpomínám si
nevzpomínám si, myslím tablety u t-mobilu (a máš to rozlousknutý)
Nevzpomínám si, v televizi totiž reklamy nesleduji a ty v novinách, časopisech či na bilboardech si nepamatuji.
Nevzpomínám si.
Nevzpomínám.
nezaujala žádná
nezaujala žádná
nic
old spice - je vtipná
Old Spice, vtipná, krátká, trochu ujetá.
oreo
Oznámení o tom, ze moji oblíbení výrobci nabízejí nový produkt.
Pepsi, dobrá písnička
Playboy (sprej, sprchový gel) - je vtipná
PLAYDOH
politicke kampane svojimi primitivnymi a jednoduchymi heslami
předvolební reklamy, nevkusem a sexismem
půjčka s kočkou
push up podprsenka od intimisimi
redukujó do vaničky... myslím reklama na kulajdu v "krabiččce" vtipná, "moravská slova" - zapamatovatelná skvělý nápad :) ale nekoupila bach to!!!
reklam si nevšímám.
Reklama italské společnosti na plnohodnotný a šťastný život lidí postižených Downovým syndromem - byla dojemná, autentická.
reklama na auto asi toyotu.
reklama na citroen - líbí se mi na to nápaditost, jak dívka s lodičkami, neví které si má koupit a jde se poradit s novým majitelem Citroenu
Reklama na Citroën, kde jsou vloženy historické scény - je to vtipné a poutavé.
Reklama na dove - deodorant, který již 3 roky používám a nyní díky reklamě ho v mé oblíbené drogerii o polovinu zdražili.
reklama na EQUA bank.. proč? je otravná
reklama na fio banku, je vtipná
reklama na Hornbach, to, jak otec přemaloval barák, jen aby vyjádřil podporu dceři
Reklama na Kaufland, protože vypadá jako nějaký pěkný film
reklama na kofolu - tyto reklamy jsou vždy nápadité a vtipné
Reklama na nějaké auto, jak jezdí ulicemi. Pěkně natočené, skoro jako film.
Reklama na oblečení Blažek. Nenudí vás.
Reklama na pánský holicí strojek. Hlavní protagonista je polonahý a pohledný muž a slogan je něco ve smyslu: "Máte už holení (/nebo vousů??) po krk..." - přišlo mi to docela vtipné a trefné
reklama na portál MegaJobs - vtipná
Reklama na seriál Vinaři (neobvyklá propagace tohoto druhu produktu, tedy seriálu)
reklama na Siko, Sleva 0%. Podle mne to ukazuje kvalitu společnosti. Nepotřebují slevy, když nepředražují
Reklama na světové značky proč asi
reklama na t mobile, je vtipná
reklama na T-mobile s hercem Ivanem Trojanem, vtipná, chytrý slogan, známá osobnost
reklama na T-mobile s volavkou
Reklama na T-Mobile: vtipná, originální, Ivan Trojan
Reklama na tesco-pán nakládá maso a syn pak přijede s masem na malém autě, že už má také naložen. Je to vtipné.
reklama na UNICEF, je solidární
Reklama na Vodafon - s Keckama - byla vtipná
reklama na vodafon. Je vtipna, kratka
Reklama na Vodafone - vtipné slovní hříčky
Reklama na vodafone a t-mobil. Je vtipná a originalni
reklama na wc prostředky, byla vtipná
Reklama na whiskey Tullamore Dew. Jejich reklamy se mi většinou líbí, mám ráda jejich atmosféru, hudbu.
reklama na zabezpečení do auta v podobě klíče (Ford key) proč? přišla mi vtipná a hodně aktuální .... líbí se mi slogan: "Moje auto, moje pravidla"
Reklama na zubní pastu Signal-man...nechápu, koho napadlo udělat pastu pouze pro muže. Vsadím se, že složení je stejné jako u ostatních past této značky. Úplná hloupost.
reklama s "mluvícími" batolaty, nevím na co byla, reklamy na Fio banku, reklamy na KB, reklamy na Wodafone
reklama T-mobile na volaní s keckama, je vtipná, ale to je vše
reklama ve slovenské televizi na banku(nevím kterou),byla vtipná (režíroval ji Jakub Kohák)-dělala si legraci z typických českých vlastností a na internetu kolem toho byl velký poprask(Češi nemohli přenést přes srdce,že nás Slováci vykreslili jako lakomé burany)
Reklama vodafone-kecky.je vtipná
Reklamy Airbank, protože jsou vtipné
Reklamy na Mall.cz, protože vypadají, že je nevymýšlel někdo se sníženou příčetností, naopak jsou velmi originální.
reklamy na nejakeho operatora u vody... s profesorem... protože to leze odvšud - žádnou jinou si nedokážu vybavit
Reklamy na T-Mobile, jsou vtipné
Reklamy od T-mobilu, ale už je to delší doba.
relaxdžusy, hm, loreal
rerklama T-mobile - vtipná
rychlý internet na Moravě, veselá vtipné
S Ivanem Trojanem, jsou vtipné. Ale v žádném případě mě nepřesvědčí, abych přela k zadavateli reklamy.
Seru na reklamy.
Signál deti upozorňuji ze je rodice žádají o to aby si čistily zuby je to důležité a sami jim nejdou však příkladem zaujalo mě to je to pravdivá reklama a příjemná hudba
sinex vicks - "máma si nemůže vzít dovolenou" vtipná reklama :) air bank - vtipná a poukazuje na chování některých bank
Sportka (sazka?) - co si dá milionář a miliardář v letadle
Student Agency - nekoukej sem nebo poletíš! na zadku autobusů - je vtipná, originální, výstižná, působivý apel
t mobile -kecky -vtipná
t- mobile, vtipná
t-mobile
T-Mobile
T-Mobile
T-mobile - kecky, je vtipná a poutavá
T-mobile - má nápad, je veselá, vtipná
T-Mobile - Volavka, Pokrytí je to vtipné
T-mobile reklama, vtipná a navazuje na sebe (jde o Volavku, skákající týpek do bazénu, jez apod.)
T-mobile- Kotek, atd.
T-Mobile- vtip, originalita
T-Mobile-úžasný nápad a velmi vtipné
T-mobile-vtipné,využívá dvojsmyslů českého jazyka
T-Mobile, humorem
T-mobile, pan Trojan je super :)
T-Mobile, všechny jejich reklamní kampaně jsou skvělé, zejména v televizi.
t-mobile, vtipnost
t-mobile: je vtipná
t-mobile: vtip
Takové ty s Ivanem Trojanem. Pak ještě jedna s chytlavou písničkou, která se mi docela líbila.
televizi nesleduji, reklamy vnímám spíše z rádia, ale teď si žádnou nevybavuji, takže mě žádná nezaujala
těžko říct, nemám televizi a internetovou reklamu mám blokovanou
Tmobile
Toyota - Musical City. Nápad + kulisy Prahy
TV reklama - Eurojackpot. Originální zpracování.
TV reklamy, kde vystupuje Ivan Trojan.
U2 + Apple - způsob distribuce + reklama
uiuiiuuui
V poslední době jich nejspíš moc nebude. Nepřekonaná u mě ale zůstala reklama na ticho, jak jí říkám. Mezi hlučnými šílenostmi najednou obrazovka zčernala a nastalo ticho. Následně se jen objevil text: ,,Dámě vám pár sekund ticha." .. pokračování textu s reklamou. Jednoduché, zapamatovatelné. Dále pak stará klasika - Kofola, Bobika, falešní sobi atd.
v poslední době se na televizi téměř nedívám; uvedla bych starší reklamu "Bóbika" (běžte tam, kde vám rozumějí)
v poslední době vůbec žádná, je toho příliš, otravuje to, zrušila bych to
v poslední době žádná
V poslední době žádná, před časem ta "šokující" od Bennetonu, měli odvahu dát reklamě i lidský rozměr, ne jen vnucovat zboží.
v poslední době žádná, reklamám chybí originalita a vtip
V poslední době žádná.
v tuto chvíli si nic nevybavuji
Veltie
Většina od Air Bank. Ty jsou nejvtipnější
Vicks - holčička s vili hůlkou, je vtipna
Víčka - holčička upustí vili hůlku...kvůli Diteti a originálním dvojsmyslu
Vodafon - "kecky"
Vodafone - internet na Moravě - velice originální pojetí, tvůrci se toho nebáli, ale zároveň nepůsobí urážlivě
Vodafone - je vtipná
Vodafone - Kecky ... Je vtipná
Vodafone - kecky ....velni vtipná, slušná a ne příliš dlouhá...
Vodafone - kecky, vtipné
Vodafone - letní reklamy s keckama - vtipná
Vodafone - má vtip a nápad
Vodafone - vtipné
Vodafone-kecky: vtipné, hodilo se k období léta, slovní dvojsmysly
Vodafone-s Trojanem,je vtipna.
Vodafone-volavky, GE Money Bank-kocour... je to vtipné
vodafone, je vtipná
Vodafone, protože je originální, vtipná.
Vodafone: Kecky na mácháči. Zaujala mne originalitou
Volavka
VOLAVKA- AVTIPNÉ
Všechny vtipné
Vtipné (a zapamatovatelné) mi připadají reklamy na Vodafone.
x
zadna
zadnou si nevybavuji bohuzel
Zaujala mě monumentální hromada letáků pod našimi domovními schránkami v paneláků. Přijde mi komické, proč někdo investuje do tisku takového množství, když mu musí být jasné, že 95 % výtisků jde do sběru, aniž by se jich někdo dotkl. V celé té hromadě asi 20 druhů nebyl ani jediný, který by mě zajímal.
ziadna. nemam prehlad o reklamach, davno som ziadnu nevidela
Ziji mimo cr, ceskou tv nesleduji
značně mě nezaujala žádná
žádná
Žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
Žádná
žádná
Žádná
žádná
Žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná - leze mi to krkem
žádná - nemám TV
žádná mě v poslední době nezaujala
žádná, je to všechno na pendrek
žádná, nezajímá mě
Žádná, přepínám je automaticky, takže ani nevím jaké reklamy teď běží.
žádná, reklamě se vyhýbám
Žádná.
Žádná.
Žádná. Potkávám ji velmi málo - nemám televizi, nečtu běžné časopisy, neposlouchám rádio. Vím, že se kolem vyskytuje (zastávky MHD, bannery na internetu), ale příliš ji nevnímám.
Žádnou reklamu si nevybavuji.
žádnou si nevybavím, asi mě až tak žádná neoslovila
žádnou si nevybavuji
žádnou si nevybavuji
žádnou si nevybavuji
9. Uveďte Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 218 | 71,48 % | 71,48 % |
Muž | 87 | 28,52 % | 28,52 % |
10. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 29 let | 172 | 56,39 % | 56,39 % |
30 - 39 let | 50 | 16,39 % | 16,39 % |
15 - 20 let | 42 | 13,77 % | 13,77 % |
40 - 49 let | 32 | 10,49 % | 10,49 % |
Více než 50 let | 9 | 2,95 % | 2,95 % |
11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 140 | 45,9 % | 45,9 % |
Středoškolské s maturitou | 122 | 40 % | 40 % |
Základní | 22 | 7,21 % | 7,21 % |
Vyšší odborné | 13 | 4,26 % | 4,26 % |
Středoškolské bez maturity (včetně vyučení) | 8 | 2,62 % | 2,62 % |
12. Uveďte obec, ve které máte hlášené trvalé bydliště:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 52 | 17,16 % | 17,05 % |
Mladá Boleslav | 16 | 5,28 % | 5,25 % |
Brno | 15 | 4,95 % | 4,92 % |
Olomouc | 9 | 2,97 % | 2,95 % |
Kladno | 7 | 2,31 % | 2,3 % |
hradec kralove | 6 | 1,98 % | 1,97 % |
Plzeň | 6 | 1,98 % | 1,97 % |
Ostrava | 6 | 1,98 % | 1,97 % |
Opava | 5 | 1,65 % | 1,64 % |
Most | 5 | 1,65 % | 1,64 % |
ostatní odpovědi | 176 | 58,09 % | 57,7 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.