Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lidské hodnoty a reklama

Lidské hodnoty a reklama

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Černíková
Šetření:21. 09. 2014 - 21. 10. 2014
Počet respondentů:305
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovoluji si Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká Vašich životních hodnot a Vašeho vztahu k reklamě. Výsledky budou především (nikoliv výhradně) použity v mé diplomové práci  na téma: „Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama“.

Odpovědi respondentů

1. Které sféry osobního života pro Vás mají největší význam:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Láska3.2073.252
Přátelství3.7612.149
Rodina2.6662.819
Práce, kariéra4.9482.063
Vzdělání4.9412.049
Zdraví2.6332.954
Bohatství5.8463.186

Graf

2. Jak jsou pro Vás důležité následující hodnoty (seřaďte dle priority)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Svoboda jedince2.8923.31
Pravda3.22.73
Lidskost3.2162.681
Rovnost mezi lidmi4.412.616
Spravedlnost3.192.639
Solidarita4.982.327
Vlastenectví6.0073.639

Graf

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16453,77 %53,77 %  
Částečně13042,62 %42,62 %  
Ne113,61 %3,61 %  

Graf

4. Necháte se ovlivňovat reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy17557,38 %57,38 %  
Ne10935,74 %35,74 %  
Ano216,89 %6,89 %  

Graf

5. Přepínáte reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záměrně ji nevyhledávám, ale když mě zaujme, podívám se14246,56 %46,56 %  
Ano, vždy9731,8 %31,8 %  
Ne, přetrpím ji5919,34 %19,34 %  
Ne, baví mě72,3 %2,3 %  

Graf

6. Jakou vlastnost musí mít reklama, aby Vás zaujala? vyberte 2 vlastnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná21570,49 %70,49 %  
Originální19563,93 %63,93 %  
Důvěryhodná a pravdivá5518,03 %18,03 %  
Snadno zapamatovatelná (slogan, hudba)4314,1 %14,1 %  
Slušná (bez vulgrarit a násilí)3912,79 %12,79 %  

Graf

7. Co Vám na reklamě nejvíce vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je jí příliš15249,84 %49,84 %  
Je zavádějící eventuelně neobsahuje důležité údaje7424,26 %24,26 %  
Je nevkusná3511,48 %11,48 %  
všechny možnosti20,66 %0,66 %  
reklama mi nevadí.10,33 %0,33 %  
Všechny tři možnosti10,33 %0,33 %  
bez nápadu10,33 %0,33 %  
monotonní10,33 %0,33 %  
Hloupost10,33 %0,33 %  
je manipulativní a zavádějící10,33 %0,33 %  
Pokud pro mě není relevantní10,33 %0,33 %  
její existence, pokud zrovna něco nechci koupit, proč to do mě hustí?!10,33 %0,33 %  
nevadí mi nic, jde mimo mě10,33 %0,33 %  
předpokládá, že je divák idiot10,33 %0,33 %  
nevyžádná, omezuje10,33 %0,33 %  
sexismus10,33 %0,33 %  
klamavá10,33 %0,33 %  
nepravdivost10,33 %0,33 %  
streotypy10,33 %0,33 %  
Je hloupá10,33 %0,33 %  
zabírá místo důležitějším věcem10,33 %0,33 %  
Je všude, je otravná10,33 %0,33 %  
Neřekne zápory produktu10,33 %0,33 %  
Kolikrát zkresluje: podává neúplné informace10,33 %0,33 %  
nic10,33 %0,33 %  
ovlivńuje10,33 %0,33 %  
je lživá a je jí příliš10,33 %0,33 %  
vím, že není pravdivá.10,33 %0,33 %  
nepravdivá10,33 %0,33 %  
Větsinou sou dlouhé a otravné10,33 %0,33 %  
Je moc nahlas10,33 %0,33 %  
sexistická10,33 %0,33 %  
věčné opakování, kýč bez nápadu, lákaní lidí na půjčky a ke koupi zbytečných produktů. 10,33 %0,33 %  
nepravdivé výmysly vlastností o výrobku10,33 %0,33 %  
V televizi mi ani tolik nevadí, člověk si alespoň během filmu nebo pořadu odskočí na záchod. Ale sere mě na internetu, to je furt něco, už to cpou i do videí a některé ani nejdou přeskočit. Taky nesnáším rozdělování rolí podle pohlaví v reklamě 10,33 %0,33 %  
je stereotypní10,33 %0,33 %  
vnucuje se i tam, kde obtěžuje10,33 %0,33 %  
lže10,33 %0,33 %  
její důvod: v konečném důsledku slouží jen k zisku a ne k mému užitku10,33 %0,33 %  
furt dokola10,33 %0,33 %  
mužatka10,33 %0,33 %  
je často stejná - prací prášky apod10,33 %0,33 %  
je moc hlasitá10,33 %0,33 %  
nic, živí mě10,33 %0,33 %  
zvuk10,33 %0,33 %  
Většinou je trapná a primitivní10,33 %0,33 %  

Graf

8. Která reklama Vás v poslední době zaujala a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

---

"Černá je dobrá" - Hornbach - zajímavý nápad

"Šperky nejsou hřích"-nahá Simona Krainová-naprosto nevkusná reklama, která má za účel pouze zaujmout, šperků si na fotce nikdo nevšimne

0

ADIDAS, House Match - originální

air bank

Air bank - je vtipná a dle rodinných zkušeností je pravdivá

Air bank - je vtipna, ale o efektivite pochybuji

Air Bank - pujčky nechna "j"indy - je vtipna a orig. Očekávám, že se zvýší konkurence v bankovním sektoru (konečně)

air bank - sice ne možná úplně pravdivá, ale chytlavé "vystoupení" v reklamě - "Nejdražší půjčku".

air bank - vtipna a originalni

Air bank - vtipné

Air bank (snad jsem si zapamatovala správně název banky) - zdá se být upřímná - je vtipná - baví mě jeden z herců

Air Bank,

Air Bank, je originální a zajímavá

air banka - ftipná

Airbank - Češi jsou báječní, protože je vtipná.

AirBank - nejlepší reklamy! Hlavně ta jak začíná "Češi jsou báječní... Jedou 30 kiláků pro levnější benzín", ta je prostě skvělá (a od května/června mám účet u AirBank). Mall.cz - granule Whiskas za super cenu; Kofola - s prasátkem a i je hezká ta z léta z té poutě; reklama na jakousi banku,jak je tam ten chlap co špatně mluví česky irská nebo jaká whisky,jak tři chlapy zpívají v dešti a pak tam přijde nevěsta (dobrá byla i ta z té hospody, jak zpívali a pak měli na rukách pouta) reklama na kapsičku pro kočky, kde ta ženská tancuje s kočkou pak se mi líbila reklama na pivo (tuším že to bylo pivo) se starokladrubskými koňmi

airbank, originální, vtipné

Airbank. Vtipná, slušná, trefná.

Alianz, je vtipná

Alza.cz myslim ai ze takovahle reklama ma smysl

Animovaná reklama na Renault Twingo. Výrazná grafika a hudba. Ovšem u mě jednoznačně vede reklama na Kofolu z roku 2004. Kde tatínek s dcerou kradou stromeček a tatínek vysvětluje co dělat, aby viděla zlaté prasátko.... „Nene já nemusím. Já už ho vidím.“

Aquila - Neříkej mi baby - inteligentní lidi naprosto vytáčí

aquila ... nápaditost

Aquila aqualinea-pisen

asi Air bank, převod pučky nech na yindy :D

asi reklama na air bank: češi jsou báječní - jedou x desítek kilometrů pro levnější benzín, pak se staví pro levnější jídlo a nkonec si vezmou nejdražší půjčku - zaujalo mě to asi proto, že je to velice blízko realitě :D

asi žádná

Baví mě reklamy s kočkou - GE Money Bank

BMW, elegantní představení produktu

Brambůrky - venkov.

Coca-cola, má vždy dobré reklamy, popřípadě kofola

Destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme, a pak, destilujeme.

Durex

Fio banka... vcelku vtipné

GE - The Boy Who Beeps: originální nápad, aspirace, lidskost, povedená exekuce

GE Money Bank - reklama s kočkou, je vtipná

Ge money..s kocourem

Heureka radí...

Hornabach, je vtipná a originální. Mám namysli tu s tou gothik dívkou.

Hornbach - černý nátěr domu, vztah otec dcera

Hornbach s emařkou. Byla originální, nebyla vulgární, byla pozitivní..

Hornbach, jak otec natře dceři celý dům na černo, když se jí spolužáci posmívají, že je "emo", protože mě dojalo, že rodiče udělají pro své dítě cokoliv.

hornbach, musí se u ní trochu přemýšlet

Hrozně se mi líbí reklama na bazén v Sušici. Je jednoduchá, vtipná, česká a natočena svépomocí bez agentury https://www.youtube.com/watch?v=8CzkYjiqYaI

https://www.youtube.com/watch?v=sfmQvc6tB1o Tahle je originalni, ale asi moc nefungovala, protože jsem si si myslel, že je na HP a ne na GE.

Hyundai - NadAuto - a) samotný slogan je historicky velmi citlivé téma ( 2.světová válka - Hitler) b) Hyundai před lety vyráběla šicí stroje a dnes si troufá tvrdit cosi o "nad" autech

Hyundai - Nadauto. To už snad ani nemůžou myslet vážně, brát nacistická hesla jako klad.

IKEA-je to prakticki dobre

Jameson, Tullamore - whisky, vždy vtipná, nevtíravá

Jez, jez, přidej.... Protože jezdím na vodu.

Kaufland - není vtíravá

kecky

kecky

kecky od Vodafone - originální, vtipná

Kecky od Vodafone. Je to vtipná reklama

Kecky od Vodafonu - nápadité, vtipné, originální

kecky Vodafon

kecky vodafonu

Kecky- T-Mobile, je vtipná

KOFOLA

kofola

Kofola - Když počkáš do večera bude i prasátko.. Ne ne, já nemusim, já už ho vidím... Ááááááá :D Roztomilá a vtipná :D

Kofola - originální, vtipná

Kofola ( na pouti)

Kofola,vtipná,se zvířaty

Leták z obchodního domu Kaufland. Slevy na produkty, které kupuji byly opravdu výhodné.

Léto patří keckám - vodafon a na air bank

Lidl

mattoni - vodní žena, ale je to stará reklama. líbí se mi ta iluze vodních šatů

Mbank - je vtipná

Mercedes - spojení kamionu a auta

mobilní telefony - jsou vtipné (T-mobile) Škoda Auto - dynamické, optimistické, mladistvé

Momentálně si vybavím reklamu na Dobrou vodu - děti pokaždé křičí, že jsou v televizi "vlčíci"

Motorola Moto x, nápaditá

Na AIR BANK: vtipná

na Air banku - skoro všechny :)

na auto KAKTUS - Ošklivost

Na FioB.: "... a pak fííí za mama..." a na AirB. "Spolehníííííííííí se na svou banku..." Obě vtipné.

Na Hornbach s emo holkou, jak natírali barák na černo. Protože byla prostě super!

Na hornbach, svým tématickým a originálním pojetím

na jednu z menších bank, hraje v ní Kohák

Na katalog ikea 2014 ve srovnání s tabletem. Skvělý nápad

Na Old Spice - protože černej cápek co umí hejbat s kozičkama je super

Na pradlo intimissimo - laka tam zajit a utracet

na tělové mléko s mlékem, je tam mimino u prsa a já mám mimino.

Např. reklamy se sportovní tématikou - buďto podporující boj proti rasismu nebo hlásající osobní rozvoj a sebezlepšování.

Nejspíš žádná

nemám televizi, takže reklamu v tv nesleduji vůbec. občas mě zasáhne spíš reklama na internetu, billboardy apod. žádnou, která by mě vyloženě zaujala si ale nevybavím

nemám TV, na internetu mám nainstalovaný adblock, reklamu jsem neviděla víc než rok

Nemám TV, nepamatují se

Nepamatuji se

Nepamatuji se

nepamatuji se, takže žádná

nepamatuji si

Nepamatuji si

nesleduji tv

Neustále mě zaujímají reklamy na půjčky - negativně.

neviem, nespominam si

nevim

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím ještě

nevím na co byla, ale líbila se mi v ní známá hudba

nevím, nekoukám xD

nevím, nevzpomínám si

nevim, v posledni dobe zadna

nevybavim si..asi nejaka na auta

nevybavuji si

Nevybavuji zadnou

Nevzpomenu si - všechny mi splývají.

nevzpomínám si

nevzpomínám si, myslím tablety u t-mobilu (a máš to rozlousknutý)

Nevzpomínám si, v televizi totiž reklamy nesleduji a ty v novinách, časopisech či na bilboardech si nepamatuji.

Nevzpomínám si.

Nevzpomínám.

nezaujala žádná

nezaujala žádná

nic

old spice - je vtipná

Old Spice, vtipná, krátká, trochu ujetá.

oreo

Oznámení o tom, ze moji oblíbení výrobci nabízejí nový produkt.

Pepsi, dobrá písnička

Playboy (sprej, sprchový gel) - je vtipná

PLAYDOH

politicke kampane svojimi primitivnymi a jednoduchymi heslami

předvolební reklamy, nevkusem a sexismem

půjčka s kočkou

push up podprsenka od intimisimi

redukujó do vaničky... myslím reklama na kulajdu v "krabiččce" vtipná, "moravská slova" - zapamatovatelná skvělý nápad :) ale nekoupila bach to!!!

reklam si nevšímám.

Reklama italské společnosti na plnohodnotný a šťastný život lidí postižených Downovým syndromem - byla dojemná, autentická.

reklama na auto asi toyotu.

reklama na citroen - líbí se mi na to nápaditost, jak dívka s lodičkami, neví které si má koupit a jde se poradit s novým majitelem Citroenu

Reklama na Citroën, kde jsou vloženy historické scény - je to vtipné a poutavé.

Reklama na dove - deodorant, který již 3 roky používám a nyní díky reklamě ho v mé oblíbené drogerii o polovinu zdražili.

reklama na EQUA bank.. proč? je otravná

reklama na fio banku, je vtipná

reklama na Hornbach, to, jak otec přemaloval barák, jen aby vyjádřil podporu dceři

Reklama na Kaufland, protože vypadá jako nějaký pěkný film

reklama na kofolu - tyto reklamy jsou vždy nápadité a vtipné

Reklama na nějaké auto, jak jezdí ulicemi. Pěkně natočené, skoro jako film.

Reklama na oblečení Blažek. Nenudí vás.

Reklama na pánský holicí strojek. Hlavní protagonista je polonahý a pohledný muž a slogan je něco ve smyslu: "Máte už holení (/nebo vousů??) po krk..." - přišlo mi to docela vtipné a trefné

reklama na portál MegaJobs - vtipná

Reklama na seriál Vinaři (neobvyklá propagace tohoto druhu produktu, tedy seriálu)

reklama na Siko, Sleva 0%. Podle mne to ukazuje kvalitu společnosti. Nepotřebují slevy, když nepředražují

Reklama na světové značky proč asi

reklama na t mobile, je vtipná

reklama na T-mobile s hercem Ivanem Trojanem, vtipná, chytrý slogan, známá osobnost

reklama na T-mobile s volavkou

Reklama na T-Mobile: vtipná, originální, Ivan Trojan

Reklama na tesco-pán nakládá maso a syn pak přijede s masem na malém autě, že už má také naložen. Je to vtipné.

reklama na UNICEF, je solidární

Reklama na Vodafon - s Keckama - byla vtipná

reklama na vodafon. Je vtipna, kratka

Reklama na Vodafone - vtipné slovní hříčky

Reklama na vodafone a t-mobil. Je vtipná a originalni

reklama na wc prostředky, byla vtipná

Reklama na whiskey Tullamore Dew. Jejich reklamy se mi většinou líbí, mám ráda jejich atmosféru, hudbu.

reklama na zabezpečení do auta v podobě klíče (Ford key) proč? přišla mi vtipná a hodně aktuální .... líbí se mi slogan: "Moje auto, moje pravidla"

Reklama na zubní pastu Signal-man...nechápu, koho napadlo udělat pastu pouze pro muže. Vsadím se, že složení je stejné jako u ostatních past této značky. Úplná hloupost.

reklama s "mluvícími" batolaty, nevím na co byla, reklamy na Fio banku, reklamy na KB, reklamy na Wodafone

reklama T-mobile na volaní s keckama, je vtipná, ale to je vše

reklama ve slovenské televizi na banku(nevím kterou),byla vtipná (režíroval ji Jakub Kohák)-dělala si legraci z typických českých vlastností a na internetu kolem toho byl velký poprask(Češi nemohli přenést přes srdce,že nás Slováci vykreslili jako lakomé burany)

Reklama vodafone-kecky.je vtipná

Reklamy Airbank, protože jsou vtipné

Reklamy na Mall.cz, protože vypadají, že je nevymýšlel někdo se sníženou příčetností, naopak jsou velmi originální.

reklamy na nejakeho operatora u vody... s profesorem... protože to leze odvšud - žádnou jinou si nedokážu vybavit

Reklamy na T-Mobile, jsou vtipné

Reklamy od T-mobilu, ale už je to delší doba.

relaxdžusy, hm, loreal

rerklama T-mobile - vtipná

rychlý internet na Moravě, veselá vtipné

S Ivanem Trojanem, jsou vtipné. Ale v žádném případě mě nepřesvědčí, abych přela k zadavateli reklamy.

Seru na reklamy.

Signál deti upozorňuji ze je rodice žádají o to aby si čistily zuby je to důležité a sami jim nejdou však příkladem zaujalo mě to je to pravdivá reklama a příjemná hudba

sinex vicks - "máma si nemůže vzít dovolenou" vtipná reklama :) air bank - vtipná a poukazuje na chování některých bank

Sportka (sazka?) - co si dá milionář a miliardář v letadle

Student Agency - nekoukej sem nebo poletíš! na zadku autobusů - je vtipná, originální, výstižná, působivý apel

t mobile -kecky -vtipná

t- mobile, vtipná

t-mobile

T-Mobile

T-Mobile

T-mobile - kecky, je vtipná a poutavá

T-mobile - má nápad, je veselá, vtipná

T-Mobile - Volavka, Pokrytí je to vtipné

T-mobile reklama, vtipná a navazuje na sebe (jde o Volavku, skákající týpek do bazénu, jez apod.)

T-mobile- Kotek, atd.

T-Mobile- vtip, originalita

T-Mobile-úžasný nápad a velmi vtipné

T-mobile-vtipné,využívá dvojsmyslů českého jazyka

T-Mobile, humorem

T-mobile, pan Trojan je super :)

T-Mobile, všechny jejich reklamní kampaně jsou skvělé, zejména v televizi.

t-mobile, vtipnost

t-mobile: je vtipná

t-mobile: vtip

Takové ty s Ivanem Trojanem. Pak ještě jedna s chytlavou písničkou, která se mi docela líbila.

televizi nesleduji, reklamy vnímám spíše z rádia, ale teď si žádnou nevybavuji, takže mě žádná nezaujala

těžko říct, nemám televizi a internetovou reklamu mám blokovanou

Tmobile

Toyota - Musical City. Nápad + kulisy Prahy

TV reklama - Eurojackpot. Originální zpracování.

TV reklamy, kde vystupuje Ivan Trojan.

U2 + Apple - způsob distribuce + reklama

uiuiiuuui

V poslední době jich nejspíš moc nebude. Nepřekonaná u mě ale zůstala reklama na ticho, jak jí říkám. Mezi hlučnými šílenostmi najednou obrazovka zčernala a nastalo ticho. Následně se jen objevil text: ,,Dámě vám pár sekund ticha." .. pokračování textu s reklamou. Jednoduché, zapamatovatelné. Dále pak stará klasika - Kofola, Bobika, falešní sobi atd.

v poslední době se na televizi téměř nedívám; uvedla bych starší reklamu "Bóbika" (běžte tam, kde vám rozumějí)

v poslední době vůbec žádná, je toho příliš, otravuje to, zrušila bych to

v poslední době žádná

V poslední době žádná, před časem ta "šokující" od Bennetonu, měli odvahu dát reklamě i lidský rozměr, ne jen vnucovat zboží.

v poslední době žádná, reklamám chybí originalita a vtip

V poslední době žádná.

v tuto chvíli si nic nevybavuji

Veltie

Většina od Air Bank. Ty jsou nejvtipnější

Vicks - holčička s vili hůlkou, je vtipna

Víčka - holčička upustí vili hůlku...kvůli Diteti a originálním dvojsmyslu

Vodafon - "kecky"

Vodafone - internet na Moravě - velice originální pojetí, tvůrci se toho nebáli, ale zároveň nepůsobí urážlivě

Vodafone - je vtipná

Vodafone - Kecky ... Je vtipná

Vodafone - kecky ....velni vtipná, slušná a ne příliš dlouhá...

Vodafone - kecky, vtipné

Vodafone - letní reklamy s keckama - vtipná

Vodafone - má vtip a nápad

Vodafone - vtipné

Vodafone-kecky: vtipné, hodilo se k období léta, slovní dvojsmysly

Vodafone-s Trojanem,je vtipna.

Vodafone-volavky, GE Money Bank-kocour... je to vtipné

vodafone, je vtipná

Vodafone, protože je originální, vtipná.

Vodafone: Kecky na mácháči. Zaujala mne originalitou

Volavka

VOLAVKA- AVTIPNÉ

Všechny vtipné

Vtipné (a zapamatovatelné) mi připadají reklamy na Vodafone.

x

zadna

zadnou si nevybavuji bohuzel

Zaujala mě monumentální hromada letáků pod našimi domovními schránkami v paneláků. Přijde mi komické, proč někdo investuje do tisku takového množství, když mu musí být jasné, že 95 % výtisků jde do sběru, aniž by se jich někdo dotkl. V celé té hromadě asi 20 druhů nebyl ani jediný, který by mě zajímal.

ziadna. nemam prehlad o reklamach, davno som ziadnu nevidela

Ziji mimo cr, ceskou tv nesleduji

značně mě nezaujala žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná

Žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná - leze mi to krkem

žádná - nemám TV

žádná mě v poslední době nezaujala

žádná, je to všechno na pendrek

žádná, nezajímá mě

Žádná, přepínám je automaticky, takže ani nevím jaké reklamy teď běží.

žádná, reklamě se vyhýbám

Žádná.

Žádná.

Žádná. Potkávám ji velmi málo - nemám televizi, nečtu běžné časopisy, neposlouchám rádio. Vím, že se kolem vyskytuje (zastávky MHD, bannery na internetu), ale příliš ji nevnímám.

Žádnou reklamu si nevybavuji.

žádnou si nevybavím, asi mě až tak žádná neoslovila

žádnou si nevybavuji

žádnou si nevybavuji

žádnou si nevybavuji

9. Uveďte Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21871,48 %71,48 %  
Muž8728,52 %28,52 %  

Graf

10. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let17256,39 %56,39 %  
30 - 39 let5016,39 %16,39 %  
15 - 20 let4213,77 %13,77 %  
40 - 49 let3210,49 %10,49 %  
Více než 50 let92,95 %2,95 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské14045,9 %45,9 %  
Středoškolské s maturitou12240 %40 %  
Základní227,21 %7,21 %  
Vyšší odborné134,26 %4,26 %  
Středoškolské bez maturity (včetně vyučení)82,62 %2,62 %  

Graf

12. Uveďte obec, ve které máte hlášené trvalé bydliště:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5217,16 %17,05 %  
Mladá Boleslav165,28 %5,25 %  
Brno154,95 %4,92 %  
Olomouc92,97 %2,95 %  
Kladno72,31 %2,3 %  
hradec kralove61,98 %1,97 %  
Plzeň61,98 %1,97 %  
Ostrava61,98 %1,97 %  
Opava51,65 %1,64 %  
Most51,65 %1,64 %  
ostatní odpovědi Třebíč
Příbram
Havířov
Zlín
Karlovy Vary
Teplice
-
Liberec
Děčín
Pardubice
Pelhřimov
Říčany
Praha 3
Uherský Brod
Prostějov
Kroměříž
jihlava
Praha 18
Vsetín
tábor
Bratislava
Chomutov
Praha 8
Písek
Česká Lípa
Lučany nad Nisou
Rožmitál pod Třemšínem
Mělník
Sadská
Moravské Budějovice
Semčice
sydney, nsw, australia
Dušejov
Praha 1
č.b.
Banska Bystrica
Horní Bukovina
Červené Pečky
Miletín
mb
Čelákovice
Cesky Brod
co je vám do toho
cheb
Benešov
Louny
Násedlnice
Český Brod
košice
přesnou adresu byste nechtěli?
ČBudějovice
Kamenné Žehrovice
Ostrava-Proskovice
ov
Horní Cerekev
Mnichovo Hradiště
ph
Obrubce
Nýřany
Chrudim
dobrovice
barchovice
Trutnov
Dobříš
Klecany
Proč bych na tohle měla jako odpovídat????
Královéhradecký kraj
Rakovník
MB :-)
Nupaky
Ne
Podbořany
obec na Břeclavsku
nový bor
Jičín
Jablonné v Podještědí
frydek
Frenštát pod Radhoštěm
Domažlice
Horoušánky
Žďár nad Sázavou
Jindřichův Hradec
Nová Ves
ORLOVICE
Bolatice
Bla
Kralupy nad Vltavou
Horní dolní, k čemu vám to je?
orlová
Chocov
,
Rychnov u Jablonce nad Nisou
Frýdek-Místek
Šumperk
Jesenice
Jinočany
Vysoké Chvojno
Hrušovany nad Jevišovkou
Nečín (okres Příbram)
Jáchymov
Pardubická kraj
....
Bučovice
MIROSLAV
České Budějovice
Polná
Štěpánov
Telč
Chodov
To ti nepovím
Veselí nad Moravou
Samorin -sr
Strakonice
Opatovice nad Labem
to je příliš osobní...
Domaželice
Rožnov pod Radhoštěm
Bělotín
Jaroměř
Lukov
Kolín
Duchcov
...
Valašské Klobouky
Napajedla
Bruntál
Brušperk
Valašské Meziříčí
frýdlant nad ostravicí
Broumov
Stochov
Mužatčice
Hostišová
Klatovy
bohužel uvést nemohu
Pce
Praha 9
Klášterec nad Ohří
17658,09 %57,7 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Necháte se ovlivňovat reklamou?

10. Kolik Vám je let?

  • odpověď 15 - 20 let:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které sféry osobního života pro Vás mají největší význam:

2. Jak jsou pro Vás důležité následující hodnoty (seřaďte dle priority)

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

4. Necháte se ovlivňovat reklamou?

5. Přepínáte reklamu v televizi?

6. Jakou vlastnost musí mít reklama, aby Vás zaujala? vyberte 2 vlastnosti:

7. Co Vám na reklamě nejvíce vadí?

8. Která reklama Vás v poslední době zaujala a proč?

9. Uveďte Vaše pohlaví:

10. Kolik Vám je let?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. Uveďte obec, ve které máte hlášené trvalé bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které sféry osobního života pro Vás mají největší význam:

2. Jak jsou pro Vás důležité následující hodnoty (seřaďte dle priority)

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

4. Necháte se ovlivňovat reklamou?

5. Přepínáte reklamu v televizi?

6. Jakou vlastnost musí mít reklama, aby Vás zaujala? vyberte 2 vlastnosti:

7. Co Vám na reklamě nejvíce vadí?

8. Která reklama Vás v poslední době zaujala a proč?

9. Uveďte Vaše pohlaví:

10. Kolik Vám je let?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. Uveďte obec, ve které máte hlášené trvalé bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Černíková, K.Lidské hodnoty a reklama (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://lidske-hodnoty-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.