Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Loajalita zákazníků k drogeriím

Loajalita zákazníků k drogeriím

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Rita Vachková
Šetření:17. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):29 / 11.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník zjišťuje zvyklosti a preference zákazníků při nakupování v obchodech s drogistickým zbožím. Primárně je zaměřen na dm drogerii markt. Jeho výsledky mi budou velice nápomocné při tvoření mé bakalářské práce na téma "Loajalita zákazníků k dm drogerii markt", avšak mohou pomoci i někomu jinému.

Odpovědi respondentů

1. Jste Pražák nebo se po Praze alespoň občas pohybujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1751,52 %51,52 %  
ano1648,48 %48,48 %  

Graf

2. Jak často nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 až 4x za měsíc743,75 %21,21 %  
1x za měsíc743,75 %21,21 %  
1x za půl roku16,25 %3,03 %  
častěji než 1x za týden16,25 %3,03 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie1062,5 %30,3 %  
hypermarkety a supermarkety531,25 %15,15 %  
Různě16,25 %3,03 %  

Graf

4. Podle čeho se rozhodujete, kam půjdete nakoupit drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle toho, která prodejna je nejblíže a nezáleží na tom, o jaký druh obchodu jde956,25 %27,27 %  
podle toho, kde jsou zrovna výhodné ceny a akce212,5 %6,06 %  
jdu do nejbližší prodejny dm drogerie markt212,5 %6,06 %  
jdu do nejbližší prodejny od své oblíbené drogerie, supermarketu nebo jiného obchodu16,25 %3,03 %  
chodím stále jen do své jedné oblíbené prodejny dm drogerie markt16,25 %3,03 %  
chodím stále jen do své jedné oblíbené drogerie/supermarketu nebo jiného obchodu (jiné než dm)16,25 %3,03 %  

Graf

5. Jakou drogerii navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dm drogerie markt956,25 %27,27 %  
Teta212,5 %6,06 %  
Schlecker (dříve Droxi)212,5 %6,06 %  
podle toho, která je zrovna po ruce16,25 %3,03 %  
nelze říct, asi tak všechny stejně16,25 %3,03 %  
Rossmann16,25 %3,03 %  

Graf

6. Znáte dm drogerii markt? (Myšleno jako její sortiment, výhody, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, velmi dobře637,5 %18,18 %  
spíše ano531,25 %15,15 %  
spíše ne425 %12,12 %  
neznám16,25 %3,03 %  

Graf

7. Nakupujete v prodejnách dm drogerie markt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pravidelně zde nakupuji, jinam nechodímotázka č. 8, často zde nakupuji, ale občas zajdu nakoupit také jinamotázka č. 9, někdy zde nakupuji, častější jsou však moje nákupy jindeotázka č. 10, ještě jsem ji nenavštívil/a, nakupuji jindeotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy zde nakupuji, častější jsou však moje nákupy jinde743,75 %21,21 %  
často zde nakupuji, ale občas zajdu nakoupit také jinam743,75 %21,21 %  
ještě jsem ji nenavštívil/a, nakupuji jinde16,25 %3,03 %  
pravidelně zde nakupuji, jinam nechodím16,25 %3,03 %  

Graf

8. Zdůvodněte, proč nakupujete pouze v dm drogerii.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dostatečný prostor, slušný výběr

9. Zdůvodněte, proč občas chodíte nakupovat i jinam než do dm drogerie.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Je to někdy blíž.

nemají tam všechno

Protože ji mám nejblíže.

Protože něco potřebuji akutně a DM není poblíž.

V případě potřeby (například po cestě domů) když není v okolí drogerie dm a narazím na jinou.

Vzdálenost od bydliště

záleží,kde se zrovna pohybuju a která drogerie je nejblíž

10. Zdůvodněte, proč častěji nakupujete jinde než v dm drogerii.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

drahé ceny

Jsou blíže.

Kvůli prostředí. V DM se mi nelíbí

Náhodný výběr, co je po ruce.

nakupuji tam, kde je to po ruce

Nakupuju drogerii v supermarketu společně s nákupem potravin. Pro mě je zbytečná ztráta času jít jenom pro drogerii. Jdu tam když potřebuju něco nutně. nebo pro výrobky, která jinde nejsou.

Protože krém na ruce Amia má jen Schlecker, jelení lůj zase musím shánět v Tescu. Tesco/Kaufland/Penny atp. mají také mnohem příznivější ceny papír. kapesníjů a toalet. papíru.

11. Kde dm drogerii nejčastěji navštěvujete? Napište Praha 1/2/3/4/5.... nebo název jiné oblasti

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha 9213,33 %6,06 %  
Praha 2213,33 %6,06 %  
Praha 6213,33 %6,06 %  
Kladno (interiér HM Kaufland)16,67 %3,03 %  
Praha 1016,67 %3,03 %  
České Budějovice16,67 %3,03 %  
nevím, nakupuji tam, kde to mám zrovna po ruce16,67 %3,03 %  
Šmarja nevím, Praha 4 no16,67 %3,03 %  
nikde16,67 %3,03 %  
Praha 1 - Palladium, Vodičkova ulice16,67 %3,03 %  
ostatní odpovědi Praha 1 a 4
Praha 1
213,33 %6,06 % 

Graf

12. Myslíte si, že má dm drogerie markt dostatek prodejen v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím640 %18,18 %  
spíše ano640 %18,18 %  
spíše ne213,33 %6,06 %  
určitě ano16,67 %3,03 %  

Graf

13. Proč nakupujete v dm drogerii markt? (Můžete zaškrtnout i více možností.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré umístění - vyhovuje mi blízkost prodejny960 %27,27 %  
nakupuji zde určité výrobky, které jinde nemají640 %18,18 %  
prodejny mají pěkný vzhled533,33 %15,15 %  
kvůli širokému sortimentu426,67 %12,12 %  
protože jsem zaregistrovaný ve věrnostním programu320 %9,09 %  
nakupuji tam kde to mám po ruce16,67 %3,03 %  
je po ruce16,67 %3,03 %  
zboží je zde levnější než jinde16,67 %3,03 %  
líbí se mi její propagace16,67 %3,03 %  
je zde příjemný a ochotný personál16,67 %3,03 %  

Graf

14. Jste členem věrnostního programu dm drogerie markt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne960 %27,27 %  
ano640 %18,18 %  

Graf

15. Vybíráte si za nasbírané body nějaké výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne350 %9,09 %  
občas233,33 %6,06 %  
ano, často116,67 %3,03 %  

Graf

16. Jaké výhody si vybíráte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné si nevybírám350 %9,09 %  
slevové knížky350 %9,09 %  

Graf

17. Uspokojují Vás výhody, které věrnostní program nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano350 %9,09 %  
spíše ne233,33 %6,06 %  
vůbec ne116,67 %3,03 %  

Graf

18. Co v dm drogerii nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžné drogistické zboží1173,33 %33,33 %  
spony do vlasů16,67 %3,03 %  
jak kdy16,67 %3,03 %  
přírodní kosmetiku16,67 %3,03 %  
zboží od dm privátních značek16,67 %3,03 %  

Graf

19. Znáte nějaké dm privátní značky? Pokud ano, napište jejich názvy.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A pokud ne?

Balea

Balea

Balea

Balea, Babylove

krém na ruce

Naprosto ne.

ne

ne

neznám

neznám

neznám

neznám

Neznám.

Tablety do WC,přípravky na mytí nádobí.ale značky si bohužel nepamatuju

20. Znáte nějakou přírodní kosmetiku, která je k dispozici v dm? Pokud ano, napište jejich názvy.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A pokud ne?

Alvera

ne

ne

ne

ne

ne

ne

neznám

neznám

neznám

neznám

Neznám, nezajímá mne tento sortiment.

Neznám.

znám,nepamatuju si názvy

21. Znáte nějaké bio produkty, které dm nabízí? Pokud ano, napište názvy jejich značek.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A pokud ne?

ne

ne

ne

ne

ne

ne

neznám

neznám

neznám

neznám

neznám

Neznám, nezajímá mne tento sortiment.

Neznám.

znám,nepamatuju

22. Čtete magazín active beauty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1280 %36,36 %  
ano320 %9,09 %  

Graf

23. Jaký je aktuální slogan dm drogerie markt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"Zde jsem člověkem, zde nakupuji."1173,33 %33,33 %  
"Znají moje přání, proto zde nakupuji."213,33 %6,06 %  
nevím213,33 %6,06 %  

Graf

24. Jste celkově s dm drogerií jako zákazník spokojený/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1173,33 %33,33 %  
spíše ne213,33 %6,06 %  
ano, velmi213,33 %6,06 %  

Graf

25. Ohodnoťte svou spokojenost s jednotlivými kritérii známkami jako ve škole - 1 nejlepší, 5 nejhorší.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
umístění1.80.693
sortiment2.3330.756
ceny2.8670.516
personál2.7331.129
vzhled prodejen2.21.093
věrnostní program2.7330.596

Graf

26. Kdybyste mohli v dm drogerii něco změnit nebo vylepšit, co by to bylo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ceny

Ceny

je mi to jedno

lepší personál

nevím

nevím

nevím, nakupuji tam, kde to mám zrovna po ruce, nevím jestli je to zrovna v dm. Chybí Vám potřebný filtr v dotazníku, tyto otázky pro mne nemají smysl

Nevím, nepřemyšlela jsem o tom

Nevím.

nic, je mi to jedno, je to jenom drogerie

nic,jsem docela spokojená

nižší ceny

ochotnější personál

rozšířit sortiment

Žádám zařadit do sortimentu výrobky fy Amia, ať pro pár kelímků nemusím běhat přes půl města do Schleckeru.

27. Proč dm drogerii markt nenavštěvujete? Vysvětlete své důvody.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nevím kde je

28. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1062,5 %30,3 %  
muž637,5 %18,18 %  

Graf

29. Patříte do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 291381,25 %39,39 %  
30 - 39212,5 %6,06 %  
40 - 4916,25 %3,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vachková, R.Loajalita zákazníků k drogeriím (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://loajalita-zakazniku-k-droger.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.