Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak na vás působí slogany bank?

Jak na vás působí slogany bank?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Skálová
Šetření:18. 05. 2014 - 25. 05. 2014
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit, jak na Vás působí slogany vybraných bank, které můžete vnímat v TV, rádia, apod. A zda by Vás přiměli se zajímat o jejich produkty.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-251664 %64 %  
26 - 35416 %16 %  
36-45312 %12 %  
46 a více28 %8 %  

Graf

2. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1560 %60 %  
zaměstnanec416 %16 %  
podnikatel28 %8 %  
invalida14 %4 %  
na mateřské14 %4 %  
bez práce14 %4 %  
Student i zaměstnanec14 %4 %  

Graf

3. Sledujete reklamy bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas1456 %56 %  
ne832 %32 %  
ano312 %12 %  

Graf

4. Považujete reklamní slogany za důležitou část prezentace banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1040 %40 %  
možná624 %24 %  
spíše ne416 %16 %  
ne312 %12 %  
ano28 %8 %  

Graf

5. Seřaďte následující slogany dle jejich originality, od nejlepšího po nejhorší:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
"Chráníme Vaše sny"2.522.41
"Pro bohatší život"3.241.862
"Rozumíme penězům i Vám"3.842.534
"Můj svět. Moje banka"3.83.04
"Lepší služby každý den"4.281.962
"Podle Vašich představ"3.323.818

Graf

6. Jaký slogan upoutal nejvíce vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný832 %32 %  
"Podle Vašich představ"624 %24 %  
"Chráníme Vaše sny"520 %20 %  
"Můj svět. Moje banka"416 %16 %  
"Pro bohatší život"14 %4 %  
"Lepší služby každý den"14 %4 %  

Graf

7. Přiměl by Vás slogan navštívit danou banku a zajímat se o její produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1560 %60 %  
možná520 %20 %  
spíše ně520 %20 %  

Graf

8. K jaké bance byste přiřadili slogan: "Chráníme Vaše sny"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pojišťovna1248 %48 %  
nevím936 %36 %  
ČSOB28 %8 %  
Raiffeisen Bank14 %4 %  
Komerční banka14 %4 %  

Graf

9. K jaké bance byste přiřadili slogan: "Pro bohatší život"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1352 %52 %  
ČSOB416 %16 %  
GE Money bank416 %16 %  
Raiffeisen Bank28 %8 %  
Komerční banka14 %4 %  
Česká pojišťovna14 %4 %  

Graf

10. K jaké bance byste přiřadili slogan: "Rozumíme penězům i Vám"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1456 %56 %  
Česká pojišťovna312 %12 %  
GE Money Bank312 %12 %  
Komerční banka28 %8 %  
ČSOB14 %4 %  
UniCredit Bank14 %4 %  
Raiffeisen Bank14 %4 %  

Graf

11. K jaké bance byste přiřadili slogan: "Můj svět. Moje banka"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1144 %44 %  
Komerční banka520 %20 %  
GE Money Bank416 %16 %  
UniCredit Bank312 %12 %  
Raiffeisen Bank28 %8 %  

Graf

12. K jaké bance byste přiřadili slogan: "Lepší služby každý den"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1456 %56 %  
Raiffeisen Bank312 %12 %  
Komerční banka28 %8 %  
GE Money Bank28 %8 %  
UniCredit Bank28 %8 %  
ČSOB14 %4 %  
Česká pojišťovna14 %4 %  

Graf

13. K jaké bance byste přiřadili slogan: "Podle Vašich představ"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1248 %48 %  
UniCredit Bank520 %20 %  
Raiffeisen Bank416 %16 %  
ČSOB312 %12 %  
Komerční banka14 %4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skálová, B.Jak na vás působí slogany bank? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://loga-a-slogany-bank.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.