Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spojení logo-slogan v české reklamě

Spojení logo-slogan v české reklamě

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Dulínková
Šetření:10. 02. 2013 - 12. 03. 2013
Počet respondentů:304
Počet otázek (max/průměr):41 / 41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku na téma: Spojení logo-slogan v české reklamě. Na základě tohoto šetření chci ověřit, jak spojení logo-slogan přispívá k dopadu sdělení na adresáta a jak tento účinek zvyšuje. Výsledky dotazníkového šetření budou použity jako podklad pro zpracování diplomové práce. Dotazník je anonymní, jeho vyplnění Vám zabere jen několik minut. Za pravdivé poskytnutí údajů, Váš čas a ochotu mnohokrát děkuji. Adéla Dulínková.

Upřesnění k níže uvedenému textu: logo je grafická podoba jména, slogan je textové sdělení, např. Kde je Mattoni, tam je život.

Odpovědi respondentů

1. Dokáže Vás špatná reklama odradit od nákupu produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11337,17 %37,17 %  
Ano10634,87 %34,87 %  
Spíše ne7725,33 %25,33 %  
Ne82,63 %2,63 %  

Graf

2. Jste ochotni koupit určitý produkt jen proto, že Vás reklama na něj zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne11537,83 %37,83 %  
Spíše ano10534,54 %34,54 %  
Ano4213,82 %13,82 %  
Ne4213,82 %13,82 %  

Graf

3. Preferujete výrobky se známou značkou/logem před ostatními produkty, které z české reklamy neznáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano13243,42 %43,42 %  
Spíše ne10735,2 %35,2 %  
Ano3611,84 %11,84 %  
Ne299,54 %9,54 %  

Graf

4. Vnímáte logo reprezentující produkt či firmu v reklamě? (Např. logo Mattoni v reklamě na minerální vodu.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano12039,47 %39,47 %  
Ano11537,83 %37,83 %  
Spíše ne5618,42 %18,42 %  
Ne134,28 %4,28 %  

Graf

5. Evokuje ve Vás pocit důvěryhodnosti graficky zdařilé, čitelné logo ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano14547,7 %47,7 %  
Ano9230,26 %30,26 %  
Spíše ne5317,43 %17,43 %  
Ne144,61 %4,61 %  

Graf

6. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako nakousnuté jablko?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Apple26286,18 %86,18 %  
nevim30,99 %0,99 %  
aplle20,66 %0,66 %  
apple počítače20,66 %0,66 %  
Apple.20,66 %0,66 %  
Macintosh20,66 %0,66 %  
aple20,66 %0,66 %  
apple pc20,66 %0,66 %  
notebooky Apple10,33 %0,33 %  
mac apple10,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi apple?
Apple Mac Intosh
Apple computer
iPhone, Apple
Apple - PC , Blend a Med
mobil,počítač
PC, notebook
Apple McIntosh
na počítače
predrazena elektronika
i-style apple premium reseller
Aple počítače
předražené produkty Apple
Apple MacIntosh
Apple :)
sdfghj
apple store
apple macbook
Apl
l.....................
firma Apple
appel
Apple, respektive tupé ovce kupující jejich předražené výrobky.
tr
ghjfgh
258,22 %8,22 % 

Graf

7. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako pošťácká trubka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta21069,08 %69,08 %  
pošta3210,53 %10,53 %  
nevím165,26 %5,26 %  
Poštovní spořitelna61,97 %1,97 %  
žádná51,64 %1,64 %  
ČP41,32 %1,32 %  
posta41,32 %1,32 %  
ceska posta30,99 %0,99 %  
asi posta?10,33 %0,33 %  
Česká spořitelna10,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi Ččeská pošta
Česká pošta.
Česká pošta?
asi posta
česká posta
česká Pošta, s. p.
Česká poště
?
Deutsche Post
čeká pošta
česká pošta?? nebo špořitelna či něco podobnho
wertzu
poštovovní spořitelna
pošta, dopis
čská pošta
.......................
č.pošta
postovni banka
Česká pošta/Poštovní spořitelna
Česká pošta, že by? %)
ečřr
zrtzr
227,24 %7,24 % 

Graf

8. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako okřídlený šíp?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda12240,13 %40,13 %  
nevím5317,43 %17,43 %  
Škoda auto3411,18 %11,18 %  
nic206,58 %6,58 %  
žádná113,62 %3,62 %  
ŚKoda61,97 %1,97 %  
redbull41,32 %1,32 %  
auto20,66 %0,66 %  
škodovka20,66 %0,66 %  
Auto Škoda20,66 %0,66 %  
ostatní odpovědi netuším
Red bull
-
vypelichana slepice-skoda :-)
Škoda (ale musela jsem nad tím přemýšlet)
nic mě nenapadá
škoda auto, simply clever
Škoda Auto.
Esprit
Skoda auto
znak škodauto
Škoda Plzeň
škoda holding
Nejaké auto?
vypelichana slepice
žádné. logo škoda mi okřídlený šíp nepřipomíná :-)
automobilka Škoda
Škoda - ale já to mu dlouhodobě říkám dikobraz
Škoda simply clever ....
Nevín
Etnies
Automobilová značka škoda.
škoda auta
např. Škoda Auto
já nevim
jestli myslíte škodovku, tak to není okřídlený šíp, ale ve skutečnosti je to hlava indiána
sdrtz
Citroen
nějaké auto
škoda, auto
.
...........................
??
zadna
Nějaká pojišťovna
...
automobily Škoda
e
škoda?
nesetkala jsem se s tím to logem
tzh
neviem
Felicia
Nevím..
nějaký auto
4815,79 %15,79 % 

Graf

9. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako "fajfka/odškrtávka"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike21370,07 %70,07 %  
nevím3611,84 %11,84 %  
nic92,96 %2,96 %  
věci veřejné51,64 %1,64 %  
žádná51,64 %1,64 %  
vyplnto30,99 %0,99 %  
netuším30,99 %0,99 %  
?20,66 %0,66 %  
nike, rexona20,66 %0,66 %  
adidas10,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi Oděvy, ale značku nevím
nějaká sportovní obuv
Nevím.
Naiky
Vyplňto.cz, Nike
asi myslíte nike, ale je to ve skutečnosti křídlo bohyně Niké, ne?
vyplnto.cz
Nika
Nike.
Air Bank
Nikde
fghjk
Nestlé fitness
nike, sportovní boty
...................
Vyplnto.cz :)
Survio dotazníky
excel
OK
er
nike?
Klasa
dsafgsdfhg
vyplň to
...
258,22 %8,22 % 

Graf

10. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako trojcípá hvězda v kruhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mercedes13544,41 %44,41 %  
nevím6019,74 %19,74 %  
nic175,59 %5,59 %  
Mercedes-Benz154,93 %4,93 %  
žádná72,3 %2,3 %  
Mercedes Benz41,32 %1,32 %  
???30,99 %0,99 %  
orion30,99 %0,99 %  
Mercedez30,99 %0,99 %  
converse30,99 %0,99 %  
ostatní odpovědi auto
nějaké auto
Mercedes.
netuším
-
?
nějaké auto, konkrétní značka mě nenapadá
nevím, možná Converse
nějaký auto
nic mě nenapadá
meďour
MB
auto BMW
značka aut
značka nějakého auta, ale nevzpomenu si
nějaké auto :-)
Mitzubishi?
nějaká auta, mercedes?
kscm?
chrysler
značka auta
nevím, je to auto..
mazda
Mercede-Benz
Mitsubishi
heineken
od kdy má hvěda tři cípy? to fakt netušim
asdfu
Audi
značka auta, konkrétně nevím
Nevybaví se mi nic.
Iluminati
fischer
zadna
......................
mercedes?
Policie ČR
dj fresh, rihanna
-----
euronics
eg
tak to fakt nevím
nevzpomenu si kam to tu značku zapojit
ezjzujtzujt
nějaká značka automobilu
...
Mercedez-Benz
Citroen
5417,76 %17,76 % 

Graf

11. Jste schopni si rychleji vybavit značku a informaci o produktu/firmě, pokud vidíte její logo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano15149,67 %49,67 %  
Ano11236,84 %36,84 %  
Spíše ne3712,17 %12,17 %  
Ne41,32 %1,32 %  

Graf

12. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu OBI, ať už v písmu nebo na pozadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oranžová18761,51 %61,51 %  
oranžovou3310,86 %10,86 %  
žlutá103,29 %3,29 %  
nevím61,97 %1,97 %  
oranzova61,97 %1,97 %  
oranžová, bílá51,64 %1,64 %  
žlutou30,99 %0,99 %  
Oranžová.30,99 %0,99 %  
oranžová a černá30,99 %0,99 %  
bílá20,66 %0,66 %  
ostatní odpovědi červena
oranžová, černá
černou
modrá
zelená
oranžové písmo na bílém pozadí + bobr v montérkách
oranžové písmo na bílém pozadí
netusim
bílá, černá, oranžová
bílou
Oranžovou (černou, bílou)
oranžová, dále bílá a černá
černý a oražovožlutá
okrovou
oranžovo - černá
zelenou
bobří oranžová
nevim - černý bobr na žlutém pozadí?
Oranžová a bílá
oranžovou,černou
černá + oranžová
neviem
bílá, oranžová
hnědá
oranžovou a bílou
wertzu
modrou
Žlutá písmena červený podklad?
bílo-oranžová
Oranžová + černá
....................
oranžovo hnědá
bílá a oranžová
Pranžovou
čgr
zelená a oranžová?
červenou
hrtzhrt
oranzovou
pílou
Oranžová (dále bílá a černá)
oranzova, hneda
4615,13 %15,13 % 

Graf

13. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu T-mobile, ať už v písmu nebo na pozadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
růžová17457,24 %57,24 %  
růžovou3110,2 %10,2 %  
červená92,96 %2,96 %  
fialová72,3 %2,3 %  
Modrá72,3 %2,3 %  
ruzova72,3 %2,3 %  
nevím61,97 %1,97 %  
magenta51,64 %1,64 %  
růžová, bílá51,64 %1,64 %  
fialovou41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi Růžová.
červenou
Růžová a bílá
bílou
Růřová
modrou
růžové písmo na bílém pozadí
fialova?
růžová, bílá, černá
řůžová
Sytě růžová
Teple růžová:-D (údajně prý magenta)
modrá a žlutá
purpurovou
červená / tmavě růžová
růžová - fialová
oranžová
kotková růžová
růžovou, fialovou
růžovou, bílou
růžová + bílá
purpurová
bílá růžová
Tmavá růžová
růžová pink
bílá
růžovou a bílou
růžová-fialová
wertz
růžová a šedivá
bílo-růžová
.........
fiaolová
růžová/ fialová
řůžovou
erg
růžová co nesnáším
hzrtzhrtz
ruzovou
magenta (růžová)
4916,12 %16,12 % 

Graf

14. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Mountfield, ať už v písmu nebo na pozadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
červená15250 %50 %  
zelená3611,84 %11,84 %  
červenou268,55 %8,55 %  
nevím185,92 %5,92 %  
cervena72,3 %2,3 %  
Oranžová51,64 %1,64 %  
žlutá51,64 %1,64 %  
modrá41,32 %1,32 %  
černá41,32 %1,32 %  
Bílá41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi zelenou
červená?
bílou
žádnou
nevím, červená?
červená.
Oranžovou
červená-zelená
hnědá
červené písmo na bílém pozadí
červená, bílá
asi zelená
Nevím.
cernou
Trávníčkovská červená
červená a bílá
zelená,červená
modrá ?
červena, biela
červená, černá
Černou
wertz
vůbec nevím
............
-
rfg
zelená, červená
zelený
tzhrtzh
cervenou
žlutou
4314,14 %14,14 % 

Graf

15. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Kofola, ať už v písmu nebo na pozadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hnědá11939,14 %39,14 %  
černá3210,53 %10,53 %  
hnědou185,92 %5,92 %  
oranžová185,92 %5,92 %  
bílá103,29 %3,29 %  
hnědá, oranžová72,3 %2,3 %  
Tmavě hnědá61,97 %1,97 %  
nevim51,64 %1,64 %  
žlutá41,32 %1,32 %  
bílou41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi Oranžovou
hnědá, bílá
černohnědá
černou
Hnědá.
tmavě hnědé písmo, bílé pozadí
černé písmo na bílém - krémovém pozadí
červenohnědá
černo žlutá
asi hnědá a oranžová
hnědá a oranžová
světle hnědá
černá oranžová hnědá
žluto-hnědá
bílá a žlutá
černá, zlatá
černá / tmavě hnědá
červená
bílá/oranžová
hnědočerná
cikánská hnědá
bílo hnědá
okrová
červenou
černá, žlutá
Bílá a hněda
tmavě žlutá
hnědá,bílá
Černá.
Černá, bílá
oranzova, bila, cerna
černá ?
nevybavím si
hneda, zlta
bílá, černá
zlatá, hnědá
oranžová a černá
žluto hnědá
Černá a žlutá
čená
černou a bílou
hnědo-oranžovo-bílá
Oranžovou, hnědou.
oranžová černá bílá
hnědou/zlatou?!
Oranžovou, bílou a černou
hnědá, oranžová, bílá
qwert
tmavohnědá
Hnědá/Oranžová
Bílá, žlutá
hnědou, žlutou
oranzova
Oranžová, bílá, černá
...................
hnědá, okrová, bílá
Hnědé písmo
Četná
oranžová/hnědá, bílá
Cerna
oranžovočerná
hnědá, žlutá, černá, bílá
tmavě červená a oranžová
šrf
hnědá a bílá
rtzhrhtr
hnědá, černá
cernou
oranžovo-bílá
fialová
hnědo-bílou
8126,64 %26,64 % 

Graf

16. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Billa, ať už v písmu nebo na pozadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žlutá15550,99 %50,99 %  
červená3210,53 %10,53 %  
žlutou165,26 %5,26 %  
červená, žlutá123,95 %3,95 %  
červenou103,29 %3,29 %  
žlutá, červená103,29 %3,29 %  
červená a žlutá51,64 %1,64 %  
zluta51,64 %1,64 %  
červená/žlutá41,32 %1,32 %  
nevim41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi žlutou, červenou
zluta, cervena
Žlutá.
oranžová
žlutá a červená
červeno-žlutá
bílá
žlutá,červená
červené písmo, žluté pozadí
červené písmo na žlzutém pozadí
asi zluta
asi žlutá
Cervena
červeno žlutá
Žlutá červena
nákupní žlutá
Modrá a žlutá
červená,žlutá
žlutá + červená
cervena, zlta
červená, bílá a žlutá
bílá a červená
žlutou a červenou
žluto-červená
červená žlutá
žlutou, červenou a bílou
wert
žlutá/červená
modrá
červenou, žlutou
...................
Žluté písmo, červené pozadí
žluto červená
čwr
žlutá?
fhjkfjkh
žlutá, bílá
zlutou
Oranžovožlutá
žlutá, črvená
5116,78 %16,78 % 

Graf

17. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Čedok, ať už v písmu nebo na pozadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá20567,43 %67,43 %  
Modrou258,22 %8,22 %  
nevím185,92 %5,92 %  
modrá, bílá103,29 %3,29 %  
Modrá.30,99 %0,99 %  
žádnou30,99 %0,99 %  
?20,66 %0,66 %  
bílá20,66 %0,66 %  
modrobílá20,66 %0,66 %  
bílou, modrou10,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi nevím vůbec
modoru
???
modré písmo, bílé pozadí
modré písmo na bílém pozadí
mobrá a bílá
červená
nevím, asi modrá
bledě modrou
bílou
bílá modrá
světle modrá
modro
Modrá?
cestovatelská modrá
Bílá a modrá
modrá,bílá
tmave modra
modrá ?
modra, biela (neviem)
modrá a bílá
modrá? :D
nevim asi žlutá
nic
červená, modrá a bílá
aesrtz
mordrá
.................
červenou
šrtfg
modrý
fhjfhjfh
neviem
3310,86 %10,86 % 

Graf

18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne14246,71 %46,71 %  
Spíše ano8427,63 %27,63 %  
Ne5417,76 %17,76 %  
Ano247,89 %7,89 %  

Graf

19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdělení, které se snaží přesvědčit k nákupu.16554,28 %54,28 %  
Rýmované, humorné pobavení.11136,51 %36,51 %  
Soubor zásad a hodnot dané značky.6220,39 %20,39 %  
Sdělení, s nímž se mohu ztotožnit. (Např. Vy za to stojíte./ Když chceš víc.)4314,14 %14,14 %  
Reklamní slogany nevnímám.154,93 %4,93 %  

Graf

20. Vybavíte si slogan Vaší oblíbené značky automobilu, elektroniky či kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9731,91 %31,91 %  
Spíše ne8828,95 %28,95 %  
Ano7925,99 %25,99 %  
Ne4013,16 %13,16 %  

Graf

21. Je pro Vás lépe zapamatovatelným slogan v hudební podobě, tj. v televizním spotu, v rádiu než na billboardu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11939,14 %39,14 %  
Spíše ano11437,5 %37,5 %  
Spíše ne5417,76 %17,76 %  
Ne175,59 %5,59 %  

Graf

22. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Když ji miluješ, není co řešit."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kofola27791,12 %91,12 %  
nevím82,63 %2,63 %  
fidorka41,32 %1,32 %  
Kofola.30,99 %0,99 %  
kogola10,33 %0,33 %  
prezervativy?10,33 %0,33 %  
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající10,33 %0,33 %  
?10,33 %0,33 %  
s žádnou10,33 %0,33 %  
žádnou10,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi Kovová
ergtzhujikolpůú
kofols
....
e
uoiluioluiol
61,97 %1,97 % 

Graf

23. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Pro společné zážitky."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím14246,71 %46,71 %  
T-mobile3611,84 %11,84 %  
žádnou72,3 %2,3 %  
-72,3 %2,3 %  
Čedok61,97 %1,97 %  
?51,64 %1,64 %  
s žádnou41,32 %1,32 %  
škoda auto30,99 %0,99 %  
???30,99 %0,99 %  
Nevím.30,99 %0,99 %  
ostatní odpovědi žádná
coca cola
T.Mobile
.
Toffifee
t mobile
nikon
káva
neviem
Master Card
Nevybavuji si.
Nic
...
Polská Jihlavanka spálená
Bonboniera
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
nějaké jídlo?
Nějaké auto?
nějaká banka?
auto
oo
káva,ale nevím jaká
Toma
nějaké léky na klouby
Pepino
Znám, ale nevím.
--
Kooperativa
Durex :-)
alkohol
nevybavuji si
Nescafé
nějaká káva? ale tu já nepiju, tak netuším
nejaky verejny dum
Nevím. nějaký kafe?
axa
česká pojišťovna
nějaké sušenky
Alegría
t mobile? ale nejsem si jisty
Nějaká značka automobilu.
slogan znám, ale produkt si nevybavím
škoda
banka
tofiffe
nějaý alkohol?
nevím, obecné
Znám, nevzpomínám si
Fernet Stock
wtřzr
nvm
Era
Toffife
Bohemia Sekt
O2
Eta
neznám
fisher
Nemohu si vzpomenout, Česká spořitelna?
..............
Nějaká cestovka
CocaCola
milka?
Tatranky
šr
nějaká ck???
t- mobile
ghmkhjk
t- mobile?
nějaká čokoláda?
kofola
T-Mobile.
visa
8828,95 %28,95 % 

Graf

24. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Více chuti do života."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8527,96 %27,96 %  
Poděbradka7023,03 %23,03 %  
Mattoni247,89 %7,89 %  
Vitana144,61 %4,61 %  
maggi92,96 %2,96 %  
-51,64 %1,64 %  
?41,32 %1,32 %  
s žádnou30,99 %0,99 %  
Kofola30,99 %0,99 %  
rama20,66 %0,66 %  
ostatní odpovědi nic
matoni
žádnou
nějaká minerálka
Milka
pivo
magi
Activia
neviem
Coca cola
Pepsi
Opavia
Aquila
Deli?
nějaké jídlo :)
???
nevzpomenu si
Sýr
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
Koruní?
oo
znám to,ale nemůžu si vybavit značku
Poděbradka.
Flora
Pepino
---
nevybavuji si
Jogobela
danone
Nějaké pití, pivo?
Nevím, nějaká cukrovinka?
Mattoni.
podebradka?
tchibo
Nějaká reklama na nápoj.
žádná
nějaký jogurt
Poděbratka
T mobile?
Netuším.
BeBe
helmans
Minerální voda
t.mobile
nevím, obecné
minerálka
Perla
Jäggermeister
jupí
rtz
podravka
znám,ale nevybavím si značku
Mattoni ochucená
nespojuji
Nějaká minerální voda
Nevím.
............
káva
jacobs
bohemia chips
staropramen
matonni
knorr
vittana
jihlavanka
šr
sprite???
ezutzr
fidorka, orion??
Becherovka
Dobrá voda?
poděbradky
nějaký nápoj
8527,96 %27,96 % 

Graf

25. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Connecting People."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nokia20366,78 %66,78 %  
nevim4414,47 %14,47 %  
T-mobile61,97 %1,97 %  
O251,64 %1,64 %  
?30,99 %0,99 %  
t mobile20,66 %0,66 %  
Apple20,66 %0,66 %  
žádná20,66 %0,66 %  
nokie20,66 %0,66 %  
...20,66 %0,66 %  
ostatní odpovědi t-mobile?
nolia
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
google
asi Microsoft
znám to,ale nemůžu si vybavit značku
Nokia.
neím
Nokia nebo Pepino
??
počítačová firma
Nevybavuji si.
I don't know.
auto
windows
Opel
nokia, vodka
škoda
ewzřř
nokika
tmobile
.................
phillips
nikia
Nokia?
nějaký telefonní operátor, myslím T-mobile
šr
nic
rtzurtuz
nějaká pojišťovna
neviem
internet
škoda auto
3310,86 %10,86 % 

Graf

26. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Vaše čokoládová hvězda."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orion28995,07 %95,07 %  
Orion.30,99 %0,99 %  
nevím30,99 %0,99 %  
milka?10,33 %0,33 %  
?10,33 %0,33 %  
hnusna hneda hmota z rostlinych tuku a chemikalii10,33 %0,33 %  
orion čokoláda10,33 %0,33 %  
qzř10,33 %0,33 %  
Orion (už se nedá jíst)10,33 %0,33 %  
......................10,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi šr
rtzurtzu
20,66 %0,66 % 

Graf

27. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "I muži mají své dny."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fernet12942,43 %42,43 %  
fernet stock5417,76 %17,76 %  
nevím216,91 %6,91 %  
Becherovka82,63 %2,63 %  
nejaky alkohol72,3 %2,3 %  
Jagermaister41,32 %1,32 %  
alkohol 41,32 %1,32 %  
Jagermeister41,32 %1,32 %  
Staropramen30,99 %0,99 %  
fernet?30,99 %0,99 %  
ostatní odpovědi ?
Fernet.
Becherovka?
Fernet Stock Citrus
Fernetstock
Rexona
nějaká whiskey, konkrétní značku si nepamatuji
nějaká čokoláda
pití
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
nějaké pivo
pivo staropramen
Ferner Stock
alkohol značku už nevím
Kozel
nějaké pití
jegrmaister (nevím jak se to píše)
Magister
Pohřební služba
stock
žádnou
nějaká whisky
berechovka
Nemůžu si vzpomenout
kotex
nevím , nějaký alkohol
fernet stock citrus ;) Mňam
Myslím, že pivo, ale značku nevím
nevím, Fernet?
fernet stok
fernet - stock
axe
pivo, ale nevím značku
Jamson
šqzřz
nějaký alkohol... balantines?
nějaký druh alkoholu
toyota
nějaký alkohol.asi fernet
jihlavanka
-
fernet/božkov
.............
pivo
old spice
nějaká whisky / bylinkový alkohol
jeden český alkohol. změnili potom slogan a už si nepamatuji produkt
nevímliška
Mountfield
Nějaký druh alkoholu, přesně nevím
fernet stock?
š
nevím - jsem žena
hjkghk
holici strojky
alkohol?
fernet citrus
neviem
Oldspice?
jagermesiter
becher
6722,04 %22,04 % 

Graf

28. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Na těchto základech můžete stavět."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
českomoravská stavební spořitelna5618,42 %18,42 %  
nevím3712,17 %12,17 %  
ČMSS247,89 %7,89 %  
liška237,57 %7,57 %  
stavební spořitelna206,58 %6,58 %  
Česká spořitelna72,3 %2,3 %  
modrá pyramida72,3 %2,3 %  
nějaká stavební spořitelna61,97 %1,97 %  
stavební spoření s liškou41,32 %1,32 %  
Wustenrot41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi spoření s Liškou
?
stavební spoření
Banka
raifaisen
čm stavební spořitelna
CMMS
Českomoravská stavební pojišťovna
cmss
ceskomoravska stavebni sporitelna
Českomoravská spořitelna
stavebni sporitelna
československá stavební spořitelna
Raiffeisenbank
???
spoření s liškou (název společnosti si nevzpomenu)
žádnou
stavebniny
stavební spořitelna "liška"
nějaká spořitelna
Liška - stavební spoření
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
"Liška"
stavební spoření, asi liška
Liška (českomoravská stavební spořitelna?)
nějaká pojištovna
oo
sporitelna
LG beton
wustenerot
stavební spoření. Liška ?
Modrá pyramida.
českomoravská stavební spořielna
Stavební spořební ČMSS
Stavební spořitelna KB?
stav.spořitelna ??
ČMSS - liška
Pyramida
stavební spořitelna, která přesně nevím
Stavební spořitelna - nevybavím si
Bramac
asi nějaká stavební spořitelna
nejake stavebko
hondach ??
liska
Nějaká hypobanka
ČMFS
liška :)
Česká stavební spořitelna
spoření od lišky
Nevím.
čsms
Česká spořitelna ?
Liška stavební spoření
prva stavebna sporitelna
českmoravská stavební spořitelna
česká buřinka
hornbach
Raiffeisen stavební spořitelna
Spořitelna
Mountfield
Stavební spořitelna Liška
českomoravská stavební spořitelna - liška
česka stavební
česko-moravská stavební
česká stavební spořitelna?
Liška ?
nějaká spořitelna? pojišťovna?
Bauhaus
Stavebka
Českomoravská stavební sořitelna
Českomoravská stavební spořitelna (spoření s Liškou)
některá ze stavebních spořitelen, nevím která
zřz
Liška stav. spoření
stavební spoření Liška
hypotéka
Raifeisen
českomoravska stav. sporitelna
Stavební spořitelna, snad Wüstenrot
Stavební spoření od Lišky
..............
Liška - spoření
Buřinka - česká spořitelna
Modrá piramida
spoření
modrá pyramida ČS
neívm
Českomoravský stavební spořitelna
českomoravska stavebni sporitelna
nějaká stavební spořitelna, asi liška
šqr
Jo je to liška spoření, ale jinak mne to nezajímá
ztutzu
Wunsternot
neviem
Spoření od Lišky.
Českomoravská spořitena
11638,16 %38,16 % 

Graf

29. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Bytu i kapse na míru."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím10935,86 %35,86 %  
Sconto3110,2 %10,2 %  
sconto nábytek165,26 %5,26 %  
-92,96 %2,96 %  
?72,3 %2,3 %  
žádnou61,97 %1,97 %  
Obi51,64 %1,64 %  
nic51,64 %1,64 %  
Asko51,64 %1,64 %  
Baumax41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi neznám
nevzpomenu si
hornbach
Liška
Asko nábytek
...
nějaká banka
žádná
.
hypoteka
s žádnou
Kika
Nevím.
neviem
nejaky nabytek?
nevím ale znám
nevím :)
???
asi prodejna nabytku,znacku netusim
stavební spoření
ČMSS
nevím, asi banka
Stavební spořitelna -
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
nějaký nábytek
---
vím melodii, ale nevím komu patří
oo
rajfajznka
Sconto.
ikea? presne si vzpominam na melodii :D
ikea?
stav.spořitelna ??
neím
Liška?
Pojišťovna - nevímjaká
Rawak?
nevybavuji si
Wüstenrot
Stavební spořitelna - Modrá pyramida
Nevím, ale slogan odzpívám přesně:)
nějaká jiná spořitelna
wustenroot
nějaký nábytek, ne ieka, asi sconto
nábytek
??
hornbach?
to vůbec neznám!
Reiffasen
Skonto nábytek
navím
nejaka hypotecni banka?
skonto
Česká spořitelna ?
skonto nábytek
nábytek, ikea
HObby market?
Raiffeisen bank
znám, nevzpomínám si
raiffaisen
qzřzqčřz
znám, nevím
Hypoteční banka
hypoteční banka
znám ale nevzpomenu
společnost prodávající nábytek, ale nevzpomenu si na název
nějaký obchod s nábytkem
Nespojuji
Nejsem si jistý s nějakou hypotékou.
................
ČMMS
Bauhaus
??? Česká spořitelna
bramac
sconto - asi
obchod s domácími potřebami
stavební spořitelna
pojištění
Nějaká prodejna nábytku
to bude nějaký obchod s nábytkem, znám slogan ale nevzpomenu si
šč
sdfgdg
koooperativa
stavební pojištění
znám ale nevím
neví,
10735,2 %35,2 % 

Graf

30. Vzpomenete si na název produktu/firmy snadněji, pokud kromě samotného loga slyšíte ještě doprovodný slogan?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano15952,3 %52,3 %  
Ano10534,54 %34,54 %  
Spíše ne278,88 %8,88 %  
Ne134,28 %4,28 %  

Graf

31. Vnímáte reklamu intenzivněji, pokud je současně komunikováno logo a slogan?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano14949,01 %49,01 %  
Ano10735,2 %35,2 %  
Spíše ne3411,18 %11,18 %  
Ne144,61 %4,61 %  

Graf

32. Je spojení logo-slogan lepší než samotné logo nebo slogan?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, více upoutá pozornost.12641,45 %41,45 %  
Ano, dotváří image produktu/firmy.7825,66 %25,66 %  
Ano, lépe si značku zapamatuji.7123,36 %23,36 %  
Ne144,61 %4,61 %  
uráží mně hezky česky Penny - nekupuji u nich 10,33 %0,33 %  
lépe si značku zapamatuji + více upoutá pozornost + někdy dotváří image10,33 %0,33 %  
Ne, zahltí10,33 %0,33 %  
reklamy mne obtěžují10,33 %0,33 %  
Napíši to sem: Chybí mi tu dle mého nejznámější spojení loga a sloganu: Eurotel více ze života.10,33 %0,33 %  
Závisí na konkrétním obsahu10,33 %0,33 %  
Lepší pro koho?pro mě? Je mi to jedno.10,33 %0,33 %  
jak mám tyhle kraviny asi vědět10,33 %0,33 %  
nevnimam to10,33 %0,33 %  
nemám ponětí10,33 %0,33 %  
Nevím.10,33 %0,33 %  
zalezi od situacie (napr. loga sponzorov akcie na malej ploche v pate plagatu, alebo velkoplosna printova reklama)10,33 %0,33 %  
v čem lepší?10,33 %0,33 %  
pro mně samotný slogan10,33 %0,33 %  
Jak kdy, většinou ano10,33 %0,33 %  

Graf

33. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě ČSOB: "A v čem je Vaše bohatství?"

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jakub Vágner20868,42 %68,42 %  
Eva Holubová4013,16 %13,16 %  
Jan Kraus247,89 %7,89 %  
Jaromír Jágr154,93 %4,93 %  
Veronika Žilková113,62 %3,62 %  
Bolek Polívka61,97 %1,97 %  

Graf

34. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Májka: "Májka, zlaté dědictví."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bolek Polívka29195,72 %95,72 %  
Jakub Vágner61,97 %1,97 %  
Veronika Žilková30,99 %0,99 %  
Eva Holubová30,99 %0,99 %  
Jaromír Jágr10,33 %0,33 %  

Graf

35. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Era: "Platíte jen za to, co používáte."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Eva Holubová22674,34 %74,34 %  
Jakub Vágner4314,14 %14,14 %  
Jan Kraus154,93 %4,93 %  
Veronika Žilková113,62 %3,62 %  
Jaromír Jágr72,3 %2,3 %  
Bolek Polívka20,66 %0,66 %  

Graf

36. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Reno: "Boty od Rena, ty už nevyzuji."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veronika Žilková27289,47 %89,47 %  
Jakub Vágner92,96 %2,96 %  
Eva Holubová82,63 %2,63 %  
Jaromír Jágr82,63 %2,63 %  
Jan Kraus61,97 %1,97 %  
Bolek Polívka10,33 %0,33 %  

Graf

37. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Mattoni: "Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jan Kraus26687,5 %87,5 %  
Eva Holubová123,95 %3,95 %  
Jaromír Jágr92,96 %2,96 %  
Veronika Žilková92,96 %2,96 %  
Jakub Vágner82,63 %2,63 %  

Graf

38. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Sazka: "Vyhrajte ve Sportce a dělejte už jen to, co vás opravdu baví."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jaromír Jágr26587,17 %87,17 %  
Jakub Vágner123,95 %3,95 %  
Veronika Žilková103,29 %3,29 %  
Jan Kraus82,63 %2,63 %  
Eva Holubová72,3 %2,3 %  
Bolek Polívka20,66 %0,66 %  

Graf

39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou14848,68 %48,68 %  
vysokoškolské12741,78 %41,78 %  
základní196,25 %6,25 %  
vyučen(a)103,29 %3,29 %  

Graf

40. Váš věk je v kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let21871,71 %71,71 %  
do 20 let4013,16 %13,16 %  
36-50 let3912,83 %12,83 %  
51 let a více72,3 %2,3 %  

Graf

41. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21570,72 %70,72 %  
Muž8929,28 %29,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?

  • odpověď Ne:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní slogany nevnímám. na otázku 19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:

40. Váš věk je v kategorii:

  • odpověď do 20 let:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Dokáže Vás špatná reklama odradit od nákupu produktu?

2. Jste ochotni koupit určitý produkt jen proto, že Vás reklama na něj zaujala?

3. Preferujete výrobky se známou značkou/logem před ostatními produkty, které z české reklamy neznáte?

4. Vnímáte logo reprezentující produkt či firmu v reklamě? (Např. logo Mattoni v reklamě na minerální vodu.)

5. Evokuje ve Vás pocit důvěryhodnosti graficky zdařilé, čitelné logo ?

6. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako nakousnuté jablko?

7. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako pošťácká trubka?

8. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako okřídlený šíp?

9. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako "fajfka/odškrtávka"?

10. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako trojcípá hvězda v kruhu?

11. Jste schopni si rychleji vybavit značku a informaci o produktu/firmě, pokud vidíte její logo?

12. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu OBI, ať už v písmu nebo na pozadí?

13. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu T-mobile, ať už v písmu nebo na pozadí?

14. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Mountfield, ať už v písmu nebo na pozadí?

15. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Kofola, ať už v písmu nebo na pozadí?

16. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Billa, ať už v písmu nebo na pozadí?

17. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Čedok, ať už v písmu nebo na pozadí?

18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?

19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:

20. Vybavíte si slogan Vaší oblíbené značky automobilu, elektroniky či kosmetiky?

21. Je pro Vás lépe zapamatovatelným slogan v hudební podobě, tj. v televizním spotu, v rádiu než na billboardu?

22. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Když ji miluješ, není co řešit."

23. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Pro společné zážitky."

24. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Více chuti do života."

25. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Connecting People."

26. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Vaše čokoládová hvězda."

27. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "I muži mají své dny."

28. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Na těchto základech můžete stavět."

29. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Bytu i kapse na míru."

30. Vzpomenete si na název produktu/firmy snadněji, pokud kromě samotného loga slyšíte ještě doprovodný slogan?

31. Vnímáte reklamu intenzivněji, pokud je současně komunikováno logo a slogan?

32. Je spojení logo-slogan lepší než samotné logo nebo slogan?

33. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě ČSOB: "A v čem je Vaše bohatství?"

34. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Májka: "Májka, zlaté dědictví."

35. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Era: "Platíte jen za to, co používáte."

36. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Reno: "Boty od Rena, ty už nevyzuji."

37. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Mattoni: "Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší."

38. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Sazka: "Vyhrajte ve Sportce a dělejte už jen to, co vás opravdu baví."

39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

40. Váš věk je v kategorii:

41. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Dokáže Vás špatná reklama odradit od nákupu produktu?

2. Jste ochotni koupit určitý produkt jen proto, že Vás reklama na něj zaujala?

3. Preferujete výrobky se známou značkou/logem před ostatními produkty, které z české reklamy neznáte?

4. Vnímáte logo reprezentující produkt či firmu v reklamě? (Např. logo Mattoni v reklamě na minerální vodu.)

5. Evokuje ve Vás pocit důvěryhodnosti graficky zdařilé, čitelné logo ?

6. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako nakousnuté jablko?

7. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako pošťácká trubka?

8. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako okřídlený šíp?

9. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako "fajfka/odškrtávka"?

10. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako trojcípá hvězda v kruhu?

11. Jste schopni si rychleji vybavit značku a informaci o produktu/firmě, pokud vidíte její logo?

12. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu OBI, ať už v písmu nebo na pozadí?

13. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu T-mobile, ať už v písmu nebo na pozadí?

14. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Mountfield, ať už v písmu nebo na pozadí?

15. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Kofola, ať už v písmu nebo na pozadí?

16. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Billa, ať už v písmu nebo na pozadí?

17. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Čedok, ať už v písmu nebo na pozadí?

18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?

19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:

20. Vybavíte si slogan Vaší oblíbené značky automobilu, elektroniky či kosmetiky?

21. Je pro Vás lépe zapamatovatelným slogan v hudební podobě, tj. v televizním spotu, v rádiu než na billboardu?

22. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Když ji miluješ, není co řešit."

23. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Pro společné zážitky."

24. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Více chuti do života."

25. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Connecting People."

26. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Vaše čokoládová hvězda."

27. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "I muži mají své dny."

28. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Na těchto základech můžete stavět."

29. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Bytu i kapse na míru."

30. Vzpomenete si na název produktu/firmy snadněji, pokud kromě samotného loga slyšíte ještě doprovodný slogan?

31. Vnímáte reklamu intenzivněji, pokud je současně komunikováno logo a slogan?

32. Je spojení logo-slogan lepší než samotné logo nebo slogan?

33. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě ČSOB: "A v čem je Vaše bohatství?"

34. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Májka: "Májka, zlaté dědictví."

35. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Era: "Platíte jen za to, co používáte."

36. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Reno: "Boty od Rena, ty už nevyzuji."

37. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Mattoni: "Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší."

38. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Sazka: "Vyhrajte ve Sportce a dělejte už jen to, co vás opravdu baví."

39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

40. Váš věk je v kategorii:

41. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dulínková, A.Spojení logo-slogan v české reklamě (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://logo-slogan-v-ceske-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.