Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění dotazníku na téma: Spojení logo-slogan v české reklamě. Na základě tohoto šetření chci ověřit, jak spojení logo-slogan přispívá k dopadu sdělení na adresáta a jak tento účinek zvyšuje. Výsledky dotazníkového šetření budou použity jako podklad pro zpracování diplomové práce. Dotazník je anonymní, jeho vyplnění Vám zabere jen několik minut. Za pravdivé poskytnutí údajů, Váš čas a ochotu mnohokrát děkuji. Adéla Dulínková.
Upřesnění k níže uvedenému textu: logo je grafická podoba jména, slogan je textové sdělení, např. Kde je Mattoni, tam je život.
Odpovědi respondentů
1. Dokáže Vás špatná reklama odradit od nákupu produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
113
37,17 %
37,17 %
Ano
106
34,87 %
34,87 %
Spíše ne
77
25,33 %
25,33 %
Ne
8
2,63 %
2,63 %
2. Jste ochotni koupit určitý produkt jen proto, že Vás reklama na něj zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
115
37,83 %
37,83 %
Spíše ano
105
34,54 %
34,54 %
Ano
42
13,82 %
13,82 %
Ne
42
13,82 %
13,82 %
3. Preferujete výrobky se známou značkou/logem před ostatními produkty, které z české reklamy neznáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
132
43,42 %
43,42 %
Spíše ne
107
35,2 %
35,2 %
Ano
36
11,84 %
11,84 %
Ne
29
9,54 %
9,54 %
4. Vnímáte logo reprezentující produkt či firmu v reklamě? (Např. logo Mattoni v reklamě na minerální vodu.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
120
39,47 %
39,47 %
Ano
115
37,83 %
37,83 %
Spíše ne
56
18,42 %
18,42 %
Ne
13
4,28 %
4,28 %
5. Evokuje ve Vás pocit důvěryhodnosti graficky zdařilé, čitelné logo ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
145
47,7 %
47,7 %
Ano
92
30,26 %
30,26 %
Spíše ne
53
17,43 %
17,43 %
Ne
14
4,61 %
4,61 %
6. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako nakousnuté jablko?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
262
86,18 %
86,18 %
nevim
3
0,99 %
0,99 %
aplle
2
0,66 %
0,66 %
apple počítače
2
0,66 %
0,66 %
Apple.
2
0,66 %
0,66 %
Macintosh
2
0,66 %
0,66 %
aple
2
0,66 %
0,66 %
apple pc
2
0,66 %
0,66 %
notebooky Apple
1
0,33 %
0,33 %
mac apple
1
0,33 %
0,33 %
ostatní odpovědi
apple? Apple Mac Intosh Apple computer iPhone, Apple Apple - PC , Blend a Med mobil,počítač PC, notebook Apple McIntosh na počítače predrazena elektronika i-style apple premium reseller Aple počítače předražené produkty Apple Apple MacIntosh Apple :) sdfghj apple store apple macbook Apl l..................... firma Apple appel Apple, respektive tupé ovce kupující jejich předražené výrobky. tr ghjfgh
25
8,22 %
8,22 %
7. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako pošťácká trubka?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká pošta
210
69,08 %
69,08 %
pošta
32
10,53 %
10,53 %
nevím
16
5,26 %
5,26 %
Poštovní spořitelna
6
1,97 %
1,97 %
žádná
5
1,64 %
1,64 %
ČP
4
1,32 %
1,32 %
posta
4
1,32 %
1,32 %
ceska posta
3
0,99 %
0,99 %
asi posta?
1
0,33 %
0,33 %
Česká spořitelna
1
0,33 %
0,33 %
ostatní odpovědi
Ččeská pošta Česká pošta. Česká pošta? asi posta česká posta česká Pošta, s. p. Česká poště ? Deutsche Post čeká pošta česká pošta?? nebo špořitelna či něco podobnho wertzu poštovovní spořitelna pošta, dopis čská pošta ....................... č.pošta postovni banka Česká pošta/Poštovní spořitelna Česká pošta, že by? %) ečřr zrtzr
22
7,24 %
7,24 %
8. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako okřídlený šíp?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda
122
40,13 %
40,13 %
nevím
53
17,43 %
17,43 %
Škoda auto
34
11,18 %
11,18 %
nic
20
6,58 %
6,58 %
žádná
11
3,62 %
3,62 %
ŚKoda
6
1,97 %
1,97 %
redbull
4
1,32 %
1,32 %
auto
2
0,66 %
0,66 %
škodovka
2
0,66 %
0,66 %
Auto Škoda
2
0,66 %
0,66 %
ostatní odpovědi
netuším Red bull - vypelichana slepice-skoda :-) Škoda (ale musela jsem nad tím přemýšlet) nic mě nenapadá škoda auto, simply clever Škoda Auto. Esprit Skoda auto znak škodauto Škoda Plzeň škoda holding Nejaké auto? vypelichana slepice žádné. logo škoda mi okřídlený šíp nepřipomíná :-) automobilka Škoda Škoda - ale já to mu dlouhodobě říkám dikobraz Škoda simply clever .... Nevín Etnies Automobilová značka škoda. škoda auta např. Škoda Auto já nevim jestli myslíte škodovku, tak to není okřídlený šíp, ale ve skutečnosti je to hlava indiána sdrtz Citroen nějaké auto škoda, auto . ........................... ?? zadna Nějaká pojišťovna ... automobily Škoda e škoda? nesetkala jsem se s tím to logem tzh neviem Felicia Nevím.. nějaký auto
48
15,79 %
15,79 %
9. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako "fajfka/odškrtávka"?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nike
213
70,07 %
70,07 %
nevím
36
11,84 %
11,84 %
nic
9
2,96 %
2,96 %
věci veřejné
5
1,64 %
1,64 %
žádná
5
1,64 %
1,64 %
vyplnto
3
0,99 %
0,99 %
netuším
3
0,99 %
0,99 %
?
2
0,66 %
0,66 %
nike, rexona
2
0,66 %
0,66 %
adidas
1
0,33 %
0,33 %
ostatní odpovědi
Oděvy, ale značku nevím nějaká sportovní obuv Nevím. Naiky Vyplňto.cz, Nike asi myslíte nike, ale je to ve skutečnosti křídlo bohyně Niké, ne? vyplnto.cz Nika Nike. Air Bank Nikde fghjk Nestlé fitness nike, sportovní boty ................... Vyplnto.cz :) Survio dotazníky excel OK er nike? Klasa dsafgsdfhg vyplň to ...
25
8,22 %
8,22 %
10. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako trojcípá hvězda v kruhu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mercedes
135
44,41 %
44,41 %
nevím
60
19,74 %
19,74 %
nic
17
5,59 %
5,59 %
Mercedes-Benz
15
4,93 %
4,93 %
žádná
7
2,3 %
2,3 %
Mercedes Benz
4
1,32 %
1,32 %
???
3
0,99 %
0,99 %
orion
3
0,99 %
0,99 %
Mercedez
3
0,99 %
0,99 %
converse
3
0,99 %
0,99 %
ostatní odpovědi
auto nějaké auto Mercedes. netuším - ? nějaké auto, konkrétní značka mě nenapadá nevím, možná Converse nějaký auto nic mě nenapadá meďour MB auto BMW značka aut značka nějakého auta, ale nevzpomenu si nějaké auto :-) Mitzubishi? nějaká auta, mercedes? kscm? chrysler značka auta nevím, je to auto.. mazda Mercede-Benz Mitsubishi heineken od kdy má hvěda tři cípy? to fakt netušim asdfu Audi značka auta, konkrétně nevím Nevybaví se mi nic. Iluminati fischer zadna ...................... mercedes? Policie ČR dj fresh, rihanna ----- euronics eg tak to fakt nevím nevzpomenu si kam to tu značku zapojit ezjzujtzujt nějaká značka automobilu ... Mercedez-Benz Citroen
54
17,76 %
17,76 %
11. Jste schopni si rychleji vybavit značku a informaci o produktu/firmě, pokud vidíte její logo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
151
49,67 %
49,67 %
Ano
112
36,84 %
36,84 %
Spíše ne
37
12,17 %
12,17 %
Ne
4
1,32 %
1,32 %
12. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu OBI, ať už v písmu nebo na pozadí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
oranžová
187
61,51 %
61,51 %
oranžovou
33
10,86 %
10,86 %
žlutá
10
3,29 %
3,29 %
nevím
6
1,97 %
1,97 %
oranzova
6
1,97 %
1,97 %
oranžová, bílá
5
1,64 %
1,64 %
žlutou
3
0,99 %
0,99 %
Oranžová.
3
0,99 %
0,99 %
oranžová a černá
3
0,99 %
0,99 %
bílá
2
0,66 %
0,66 %
ostatní odpovědi
červena oranžová, černá černou modrá zelená oranžové písmo na bílém pozadí + bobr v montérkách oranžové písmo na bílém pozadí netusim bílá, černá, oranžová bílou Oranžovou (černou, bílou) oranžová, dále bílá a černá černý a oražovožlutá okrovou oranžovo - černá zelenou bobří oranžová nevim - černý bobr na žlutém pozadí? Oranžová a bílá oranžovou,černou černá + oranžová neviem bílá, oranžová hnědá oranžovou a bílou wertzu modrou Žlutá písmena červený podklad? bílo-oranžová Oranžová + černá .................... oranžovo hnědá bílá a oranžová Pranžovou čgr zelená a oranžová? červenou hrtzhrt oranzovou pílou Oranžová (dále bílá a černá) oranzova, hneda
46
15,13 %
15,13 %
13. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu T-mobile, ať už v písmu nebo na pozadí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
růžová
174
57,24 %
57,24 %
růžovou
31
10,2 %
10,2 %
červená
9
2,96 %
2,96 %
fialová
7
2,3 %
2,3 %
Modrá
7
2,3 %
2,3 %
ruzova
7
2,3 %
2,3 %
nevím
6
1,97 %
1,97 %
magenta
5
1,64 %
1,64 %
růžová, bílá
5
1,64 %
1,64 %
fialovou
4
1,32 %
1,32 %
ostatní odpovědi
Růžová. červenou Růžová a bílá bílou Růřová modrou růžové písmo na bílém pozadí fialova? růžová, bílá, černá řůžová Sytě růžová Teple růžová:-D (údajně prý magenta) modrá a žlutá purpurovou červená / tmavě růžová růžová - fialová oranžová kotková růžová růžovou, fialovou růžovou, bílou růžová + bílá purpurová bílá růžová Tmavá růžová růžová pink bílá růžovou a bílou růžová-fialová wertz růžová a šedivá bílo-růžová ......... fiaolová růžová/ fialová řůžovou erg růžová co nesnáším hzrtzhrtz ruzovou magenta (růžová)
49
16,12 %
16,12 %
14. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Mountfield, ať už v písmu nebo na pozadí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
červená
152
50 %
50 %
zelená
36
11,84 %
11,84 %
červenou
26
8,55 %
8,55 %
nevím
18
5,92 %
5,92 %
cervena
7
2,3 %
2,3 %
Oranžová
5
1,64 %
1,64 %
žlutá
5
1,64 %
1,64 %
modrá
4
1,32 %
1,32 %
černá
4
1,32 %
1,32 %
Bílá
4
1,32 %
1,32 %
ostatní odpovědi
zelenou červená? bílou žádnou nevím, červená? červená. Oranžovou červená-zelená hnědá červené písmo na bílém pozadí červená, bílá asi zelená Nevím. cernou Trávníčkovská červená červená a bílá zelená,červená modrá ? červena, biela červená, černá Černou wertz vůbec nevím ............ - rfg zelená, červená zelený tzhrtzh cervenou žlutou
43
14,14 %
14,14 %
15. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Kofola, ať už v písmu nebo na pozadí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hnědá
119
39,14 %
39,14 %
černá
32
10,53 %
10,53 %
hnědou
18
5,92 %
5,92 %
oranžová
18
5,92 %
5,92 %
bílá
10
3,29 %
3,29 %
hnědá, oranžová
7
2,3 %
2,3 %
Tmavě hnědá
6
1,97 %
1,97 %
nevim
5
1,64 %
1,64 %
žlutá
4
1,32 %
1,32 %
bílou
4
1,32 %
1,32 %
ostatní odpovědi
Oranžovou hnědá, bílá černohnědá černou Hnědá. tmavě hnědé písmo, bílé pozadí černé písmo na bílém - krémovém pozadí červenohnědá černo žlutá asi hnědá a oranžová hnědá a oranžová světle hnědá černá oranžová hnědá žluto-hnědá bílá a žlutá černá, zlatá černá / tmavě hnědá červená bílá/oranžová hnědočerná cikánská hnědá bílo hnědá okrová červenou černá, žlutá Bílá a hněda tmavě žlutá hnědá,bílá Černá. Černá, bílá oranzova, bila, cerna černá ? nevybavím si hneda, zlta bílá, černá zlatá, hnědá oranžová a černá žluto hnědá Černá a žlutá čená černou a bílou hnědo-oranžovo-bílá Oranžovou, hnědou. oranžová černá bílá hnědou/zlatou?! Oranžovou, bílou a černou hnědá, oranžová, bílá qwert tmavohnědá Hnědá/Oranžová Bílá, žlutá hnědou, žlutou oranzova Oranžová, bílá, černá ................... hnědá, okrová, bílá Hnědé písmo Četná oranžová/hnědá, bílá Cerna oranžovočerná hnědá, žlutá, černá, bílá tmavě červená a oranžová šrf hnědá a bílá rtzhrhtr hnědá, černá cernou oranžovo-bílá fialová hnědo-bílou
81
26,64 %
26,64 %
16. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Billa, ať už v písmu nebo na pozadí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žlutá
155
50,99 %
50,99 %
červená
32
10,53 %
10,53 %
žlutou
16
5,26 %
5,26 %
červená, žlutá
12
3,95 %
3,95 %
červenou
10
3,29 %
3,29 %
žlutá, červená
10
3,29 %
3,29 %
červená a žlutá
5
1,64 %
1,64 %
zluta
5
1,64 %
1,64 %
červená/žlutá
4
1,32 %
1,32 %
nevim
4
1,32 %
1,32 %
ostatní odpovědi
žlutou, červenou zluta, cervena Žlutá. oranžová žlutá a červená červeno-žlutá bílá žlutá,červená červené písmo, žluté pozadí červené písmo na žlzutém pozadí asi zluta asi žlutá Cervena červeno žlutá Žlutá červena nákupní žlutá Modrá a žlutá červená,žlutá žlutá + červená cervena, zlta červená, bílá a žlutá bílá a červená žlutou a červenou žluto-červená červená žlutá žlutou, červenou a bílou wert žlutá/červená modrá červenou, žlutou ................... Žluté písmo, červené pozadí žluto červená čwr žlutá? fhjkfjkh žlutá, bílá zlutou Oranžovožlutá žlutá, črvená
51
16,78 %
16,78 %
17. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Čedok, ať už v písmu nebo na pozadí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
modrá
205
67,43 %
67,43 %
Modrou
25
8,22 %
8,22 %
nevím
18
5,92 %
5,92 %
modrá, bílá
10
3,29 %
3,29 %
Modrá.
3
0,99 %
0,99 %
žádnou
3
0,99 %
0,99 %
?
2
0,66 %
0,66 %
bílá
2
0,66 %
0,66 %
modrobílá
2
0,66 %
0,66 %
bílou, modrou
1
0,33 %
0,33 %
ostatní odpovědi
nevím vůbec modoru ??? modré písmo, bílé pozadí modré písmo na bílém pozadí mobrá a bílá červená nevím, asi modrá bledě modrou bílou bílá modrá světle modrá modro Modrá? cestovatelská modrá Bílá a modrá modrá,bílá tmave modra modrá ? modra, biela (neviem) modrá a bílá modrá? :D nevim asi žlutá nic červená, modrá a bílá aesrtz mordrá ................. červenou šrtfg modrý fhjfhjfh neviem
33
10,86 %
10,86 %
18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
142
46,71 %
46,71 %
Spíše ano
84
27,63 %
27,63 %
Ne
54
17,76 %
17,76 %
Ano
24
7,89 %
7,89 %
19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sdělení, které se snaží přesvědčit k nákupu.
165
54,28 %
54,28 %
Rýmované, humorné pobavení.
111
36,51 %
36,51 %
Soubor zásad a hodnot dané značky.
62
20,39 %
20,39 %
Sdělení, s nímž se mohu ztotožnit. (Např. Vy za to stojíte./ Když chceš víc.)
43
14,14 %
14,14 %
Reklamní slogany nevnímám.
15
4,93 %
4,93 %
20. Vybavíte si slogan Vaší oblíbené značky automobilu, elektroniky či kosmetiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
97
31,91 %
31,91 %
Spíše ne
88
28,95 %
28,95 %
Ano
79
25,99 %
25,99 %
Ne
40
13,16 %
13,16 %
21. Je pro Vás lépe zapamatovatelným slogan v hudební podobě, tj. v televizním spotu, v rádiu než na billboardu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
119
39,14 %
39,14 %
Spíše ano
114
37,5 %
37,5 %
Spíše ne
54
17,76 %
17,76 %
Ne
17
5,59 %
5,59 %
22. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Když ji miluješ, není co řešit."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kofola
277
91,12 %
91,12 %
nevím
8
2,63 %
2,63 %
fidorka
4
1,32 %
1,32 %
Kofola.
3
0,99 %
0,99 %
kogola
1
0,33 %
0,33 %
prezervativy?
1
0,33 %
0,33 %
nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající
1
0,33 %
0,33 %
?
1
0,33 %
0,33 %
s žádnou
1
0,33 %
0,33 %
žádnou
1
0,33 %
0,33 %
ostatní odpovědi
Kovová ergtzhujikolpůú kofols .... e uoiluioluiol
6
1,97 %
1,97 %
23. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Pro společné zážitky."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
142
46,71 %
46,71 %
T-mobile
36
11,84 %
11,84 %
žádnou
7
2,3 %
2,3 %
-
7
2,3 %
2,3 %
Čedok
6
1,97 %
1,97 %
?
5
1,64 %
1,64 %
s žádnou
4
1,32 %
1,32 %
škoda auto
3
0,99 %
0,99 %
???
3
0,99 %
0,99 %
Nevím.
3
0,99 %
0,99 %
ostatní odpovědi
žádná coca cola T.Mobile . Toffifee t mobile nikon káva neviem Master Card Nevybavuji si. Nic ... Polská Jihlavanka spálená Bonboniera nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající nějaké jídlo? Nějaké auto? nějaká banka? auto oo káva,ale nevím jaká Toma nějaké léky na klouby Pepino Znám, ale nevím. -- Kooperativa Durex :-) alkohol nevybavuji si Nescafé nějaká káva? ale tu já nepiju, tak netuším nejaky verejny dum Nevím. nějaký kafe? axa česká pojišťovna nějaké sušenky Alegría t mobile? ale nejsem si jisty Nějaká značka automobilu. slogan znám, ale produkt si nevybavím škoda banka tofiffe nějaý alkohol? nevím, obecné Znám, nevzpomínám si Fernet Stock wtřzr nvm Era Toffife Bohemia Sekt O2 Eta neznám fisher Nemohu si vzpomenout, Česká spořitelna? .............. Nějaká cestovka CocaCola milka? Tatranky šr nějaká ck??? t- mobile ghmkhjk t- mobile? nějaká čokoláda? kofola T-Mobile. visa
88
28,95 %
28,95 %
24. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Více chuti do života."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
85
27,96 %
27,96 %
Poděbradka
70
23,03 %
23,03 %
Mattoni
24
7,89 %
7,89 %
Vitana
14
4,61 %
4,61 %
maggi
9
2,96 %
2,96 %
-
5
1,64 %
1,64 %
?
4
1,32 %
1,32 %
s žádnou
3
0,99 %
0,99 %
Kofola
3
0,99 %
0,99 %
rama
2
0,66 %
0,66 %
ostatní odpovědi
nic matoni žádnou nějaká minerálka Milka pivo magi Activia neviem Coca cola Pepsi Opavia Aquila Deli? nějaké jídlo :) ??? nevzpomenu si Sýr nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající Koruní? oo znám to,ale nemůžu si vybavit značku Poděbradka. Flora Pepino --- nevybavuji si Jogobela danone Nějaké pití, pivo? Nevím, nějaká cukrovinka? Mattoni. podebradka? tchibo Nějaká reklama na nápoj. žádná nějaký jogurt Poděbratka T mobile? Netuším. BeBe helmans Minerální voda t.mobile nevím, obecné minerálka Perla Jäggermeister jupí rtz podravka znám,ale nevybavím si značku Mattoni ochucená nespojuji Nějaká minerální voda Nevím. ............ káva jacobs bohemia chips staropramen matonni knorr vittana jihlavanka šr sprite??? ezutzr fidorka, orion?? Becherovka Dobrá voda? poděbradky nějaký nápoj
85
27,96 %
27,96 %
25. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Connecting People."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nokia
203
66,78 %
66,78 %
nevim
44
14,47 %
14,47 %
T-mobile
6
1,97 %
1,97 %
O2
5
1,64 %
1,64 %
?
3
0,99 %
0,99 %
t mobile
2
0,66 %
0,66 %
Apple
2
0,66 %
0,66 %
žádná
2
0,66 %
0,66 %
nokie
2
0,66 %
0,66 %
...
2
0,66 %
0,66 %
ostatní odpovědi
t-mobile? nolia nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající google asi Microsoft znám to,ale nemůžu si vybavit značku Nokia. neím Nokia nebo Pepino ?? počítačová firma Nevybavuji si. I don't know. auto windows Opel nokia, vodka škoda ewzřř nokika tmobile ................. phillips nikia Nokia? nějaký telefonní operátor, myslím T-mobile šr nic rtzurtuz nějaká pojišťovna neviem internet škoda auto
33
10,86 %
10,86 %
26. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Vaše čokoládová hvězda."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
27. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "I muži mají své dny."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fernet
129
42,43 %
42,43 %
fernet stock
54
17,76 %
17,76 %
nevím
21
6,91 %
6,91 %
Becherovka
8
2,63 %
2,63 %
nejaky alkohol
7
2,3 %
2,3 %
Jagermaister
4
1,32 %
1,32 %
alkohol
4
1,32 %
1,32 %
Jagermeister
4
1,32 %
1,32 %
Staropramen
3
0,99 %
0,99 %
fernet?
3
0,99 %
0,99 %
ostatní odpovědi
? Fernet. Becherovka? Fernet Stock Citrus Fernetstock Rexona nějaká whiskey, konkrétní značku si nepamatuji nějaká čokoláda pití nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající nějaké pivo pivo staropramen Ferner Stock alkohol značku už nevím Kozel nějaké pití jegrmaister (nevím jak se to píše) Magister Pohřební služba stock žádnou nějaká whisky berechovka Nemůžu si vzpomenout kotex nevím , nějaký alkohol fernet stock citrus ;) Mňam Myslím, že pivo, ale značku nevím nevím, Fernet? fernet stok fernet - stock axe pivo, ale nevím značku Jamson šqzřz nějaký alkohol... balantines? nějaký druh alkoholu toyota nějaký alkohol.asi fernet jihlavanka - fernet/božkov ............. pivo old spice nějaká whisky / bylinkový alkohol jeden český alkohol. změnili potom slogan a už si nepamatuji produkt nevímliška Mountfield Nějaký druh alkoholu, přesně nevím fernet stock? š nevím - jsem žena hjkghk holici strojky alkohol? fernet citrus neviem Oldspice? jagermesiter becher
67
22,04 %
22,04 %
28. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Na těchto základech můžete stavět."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
českomoravská stavební spořitelna
56
18,42 %
18,42 %
nevím
37
12,17 %
12,17 %
ČMSS
24
7,89 %
7,89 %
liška
23
7,57 %
7,57 %
stavební spořitelna
20
6,58 %
6,58 %
Česká spořitelna
7
2,3 %
2,3 %
modrá pyramida
7
2,3 %
2,3 %
nějaká stavební spořitelna
6
1,97 %
1,97 %
stavební spoření s liškou
4
1,32 %
1,32 %
Wustenrot
4
1,32 %
1,32 %
ostatní odpovědi
spoření s Liškou ? stavební spoření Banka raifaisen čm stavební spořitelna CMMS Českomoravská stavební pojišťovna cmss ceskomoravska stavebni sporitelna Českomoravská spořitelna stavebni sporitelna československá stavební spořitelna Raiffeisenbank ??? spoření s liškou (název společnosti si nevzpomenu) žádnou stavebniny stavební spořitelna "liška" nějaká spořitelna Liška - stavební spoření nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající "Liška" stavební spoření, asi liška Liška (českomoravská stavební spořitelna?) nějaká pojištovna oo sporitelna LG beton wustenerot stavební spoření. Liška ? Modrá pyramida. českomoravská stavební spořielna Stavební spořební ČMSS Stavební spořitelna KB? stav.spořitelna ?? ČMSS - liška Pyramida stavební spořitelna, která přesně nevím Stavební spořitelna - nevybavím si Bramac asi nějaká stavební spořitelna nejake stavebko hondach ?? liska Nějaká hypobanka ČMFS liška :) Česká stavební spořitelna spoření od lišky Nevím. čsms Česká spořitelna ? Liška stavební spoření prva stavebna sporitelna českmoravská stavební spořitelna česká buřinka hornbach Raiffeisen stavební spořitelna Spořitelna Mountfield Stavební spořitelna Liška českomoravská stavební spořitelna - liška česka stavební česko-moravská stavební česká stavební spořitelna? Liška ? nějaká spořitelna? pojišťovna? Bauhaus Stavebka Českomoravská stavební sořitelna Českomoravská stavební spořitelna (spoření s Liškou) některá ze stavebních spořitelen, nevím která zřz Liška stav. spoření stavební spoření Liška hypotéka Raifeisen českomoravska stav. sporitelna Stavební spořitelna, snad Wüstenrot Stavební spoření od Lišky .............. Liška - spoření Buřinka - česká spořitelna Modrá piramida spoření modrá pyramida ČS neívm Českomoravský stavební spořitelna českomoravska stavebni sporitelna nějaká stavební spořitelna, asi liška šqr Jo je to liška spoření, ale jinak mne to nezajímá ztutzu Wunsternot neviem Spoření od Lišky. Českomoravská spořitena
116
38,16 %
38,16 %
29. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Bytu i kapse na míru."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
109
35,86 %
35,86 %
Sconto
31
10,2 %
10,2 %
sconto nábytek
16
5,26 %
5,26 %
-
9
2,96 %
2,96 %
?
7
2,3 %
2,3 %
žádnou
6
1,97 %
1,97 %
Obi
5
1,64 %
1,64 %
nic
5
1,64 %
1,64 %
Asko
5
1,64 %
1,64 %
Baumax
4
1,32 %
1,32 %
ostatní odpovědi
neznám nevzpomenu si hornbach Liška Asko nábytek ... nějaká banka žádná . hypoteka s žádnou Kika Nevím. neviem nejaky nabytek? nevím ale znám nevím :) ??? asi prodejna nabytku,znacku netusim stavební spoření ČMSS nevím, asi banka Stavební spořitelna - nevím, slogany jsou většinou velmi trapné a nic neříkající nějaký nábytek --- vím melodii, ale nevím komu patří oo rajfajznka Sconto. ikea? presne si vzpominam na melodii :D ikea? stav.spořitelna ?? neím Liška? Pojišťovna - nevímjaká Rawak? nevybavuji si Wüstenrot Stavební spořitelna - Modrá pyramida Nevím, ale slogan odzpívám přesně:) nějaká jiná spořitelna wustenroot nějaký nábytek, ne ieka, asi sconto nábytek ?? hornbach? to vůbec neznám! Reiffasen Skonto nábytek navím nejaka hypotecni banka? skonto Česká spořitelna ? skonto nábytek nábytek, ikea HObby market? Raiffeisen bank znám, nevzpomínám si raiffaisen qzřzqčřz znám, nevím Hypoteční banka hypoteční banka znám ale nevzpomenu společnost prodávající nábytek, ale nevzpomenu si na název nějaký obchod s nábytkem Nespojuji Nejsem si jistý s nějakou hypotékou. ................ ČMMS Bauhaus ??? Česká spořitelna bramac sconto - asi obchod s domácími potřebami stavební spořitelna pojištění Nějaká prodejna nábytku to bude nějaký obchod s nábytkem, znám slogan ale nevzpomenu si šč sdfgdg koooperativa stavební pojištění znám ale nevím neví,
107
35,2 %
35,2 %
30. Vzpomenete si na název produktu/firmy snadněji, pokud kromě samotného loga slyšíte ještě doprovodný slogan?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
159
52,3 %
52,3 %
Ano
105
34,54 %
34,54 %
Spíše ne
27
8,88 %
8,88 %
Ne
13
4,28 %
4,28 %
31. Vnímáte reklamu intenzivněji, pokud je současně komunikováno logo a slogan?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
149
49,01 %
49,01 %
Ano
107
35,2 %
35,2 %
Spíše ne
34
11,18 %
11,18 %
Ne
14
4,61 %
4,61 %
32. Je spojení logo-slogan lepší než samotné logo nebo slogan?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, více upoutá pozornost.
126
41,45 %
41,45 %
Ano, dotváří image produktu/firmy.
78
25,66 %
25,66 %
Ano, lépe si značku zapamatuji.
71
23,36 %
23,36 %
Ne
14
4,61 %
4,61 %
uráží mně hezky česky Penny - nekupuji u nich
1
0,33 %
0,33 %
lépe si značku zapamatuji + více upoutá pozornost + někdy dotváří image
1
0,33 %
0,33 %
Ne, zahltí
1
0,33 %
0,33 %
reklamy mne obtěžují
1
0,33 %
0,33 %
Napíši to sem: Chybí mi tu dle mého nejznámější spojení loga a sloganu: Eurotel více ze života.
1
0,33 %
0,33 %
Závisí na konkrétním obsahu
1
0,33 %
0,33 %
Lepší pro koho?pro mě? Je mi to jedno.
1
0,33 %
0,33 %
jak mám tyhle kraviny asi vědět
1
0,33 %
0,33 %
nevnimam to
1
0,33 %
0,33 %
nemám ponětí
1
0,33 %
0,33 %
Nevím.
1
0,33 %
0,33 %
zalezi od situacie (napr. loga sponzorov akcie na malej ploche v pate plagatu, alebo velkoplosna printova reklama)
1
0,33 %
0,33 %
v čem lepší?
1
0,33 %
0,33 %
pro mně samotný slogan
1
0,33 %
0,33 %
Jak kdy, většinou ano
1
0,33 %
0,33 %
33. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě ČSOB: "A v čem je Vaše bohatství?"
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jakub Vágner
208
68,42 %
68,42 %
Eva Holubová
40
13,16 %
13,16 %
Jan Kraus
24
7,89 %
7,89 %
Jaromír Jágr
15
4,93 %
4,93 %
Veronika Žilková
11
3,62 %
3,62 %
Bolek Polívka
6
1,97 %
1,97 %
34. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Májka: "Májka, zlaté dědictví."
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bolek Polívka
291
95,72 %
95,72 %
Jakub Vágner
6
1,97 %
1,97 %
Veronika Žilková
3
0,99 %
0,99 %
Eva Holubová
3
0,99 %
0,99 %
Jaromír Jágr
1
0,33 %
0,33 %
35. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Era: "Platíte jen za to, co používáte."
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Eva Holubová
226
74,34 %
74,34 %
Jakub Vágner
43
14,14 %
14,14 %
Jan Kraus
15
4,93 %
4,93 %
Veronika Žilková
11
3,62 %
3,62 %
Jaromír Jágr
7
2,3 %
2,3 %
Bolek Polívka
2
0,66 %
0,66 %
36. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Reno: "Boty od Rena, ty už nevyzuji."
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Veronika Žilková
272
89,47 %
89,47 %
Jakub Vágner
9
2,96 %
2,96 %
Eva Holubová
8
2,63 %
2,63 %
Jaromír Jágr
8
2,63 %
2,63 %
Jan Kraus
6
1,97 %
1,97 %
Bolek Polívka
1
0,33 %
0,33 %
37. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Mattoni: "Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší."
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jan Kraus
266
87,5 %
87,5 %
Eva Holubová
12
3,95 %
3,95 %
Jaromír Jágr
9
2,96 %
2,96 %
Veronika Žilková
9
2,96 %
2,96 %
Jakub Vágner
8
2,63 %
2,63 %
38. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Sazka: "Vyhrajte ve Sportce a dělejte už jen to, co vás opravdu baví."
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jaromír Jágr
265
87,17 %
87,17 %
Jakub Vágner
12
3,95 %
3,95 %
Veronika Žilková
10
3,29 %
3,29 %
Jan Kraus
8
2,63 %
2,63 %
Eva Holubová
7
2,3 %
2,3 %
Bolek Polívka
2
0,66 %
0,66 %
39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
148
48,68 %
48,68 %
vysokoškolské
127
41,78 %
41,78 %
základní
19
6,25 %
6,25 %
vyučen(a)
10
3,29 %
3,29 %
40. Váš věk je v kategorii:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-35 let
218
71,71 %
71,71 %
do 20 let
40
13,16 %
13,16 %
36-50 let
39
12,83 %
12,83 %
51 let a více
7
2,3 %
2,3 %
41. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
215
70,72 %
70,72 %
Muž
89
29,28 %
29,28 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?
odpověď Ne:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní slogany nevnímám. na otázku 19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:
40. Váš věk je v kategorii:
odpověď do 20 let:
7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Dokáže Vás špatná reklama odradit od nákupu produktu?
2. Jste ochotni koupit určitý produkt jen proto, že Vás reklama na něj zaujala?
3. Preferujete výrobky se známou značkou/logem před ostatními produkty, které z české reklamy neznáte?
4. Vnímáte logo reprezentující produkt či firmu v reklamě? (Např. logo Mattoni v reklamě na minerální vodu.)
5. Evokuje ve Vás pocit důvěryhodnosti graficky zdařilé, čitelné logo ?
6. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako nakousnuté jablko?
7. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako pošťácká trubka?
8. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako okřídlený šíp?
9. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako "fajfka/odškrtávka"?
10. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako trojcípá hvězda v kruhu?
11. Jste schopni si rychleji vybavit značku a informaci o produktu/firmě, pokud vidíte její logo?
12. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu OBI, ať už v písmu nebo na pozadí?
13. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu T-mobile, ať už v písmu nebo na pozadí?
14. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Mountfield, ať už v písmu nebo na pozadí?
15. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Kofola, ať už v písmu nebo na pozadí?
16. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Billa, ať už v písmu nebo na pozadí?
17. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Čedok, ať už v písmu nebo na pozadí?
18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?
19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:
20. Vybavíte si slogan Vaší oblíbené značky automobilu, elektroniky či kosmetiky?
21. Je pro Vás lépe zapamatovatelným slogan v hudební podobě, tj. v televizním spotu, v rádiu než na billboardu?
22. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Když ji miluješ, není co řešit."
23. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Pro společné zážitky."
24. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Více chuti do života."
25. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Connecting People."
26. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Vaše čokoládová hvězda."
27. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "I muži mají své dny."
28. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Na těchto základech můžete stavět."
29. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Bytu i kapse na míru."
30. Vzpomenete si na název produktu/firmy snadněji, pokud kromě samotného loga slyšíte ještě doprovodný slogan?
31. Vnímáte reklamu intenzivněji, pokud je současně komunikováno logo a slogan?
32. Je spojení logo-slogan lepší než samotné logo nebo slogan?
33. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě ČSOB: "A v čem je Vaše bohatství?"
34. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Májka: "Májka, zlaté dědictví."
35. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Era: "Platíte jen za to, co používáte."
36. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Reno: "Boty od Rena, ty už nevyzuji."
37. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Mattoni: "Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší."
38. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Sazka: "Vyhrajte ve Sportce a dělejte už jen to, co vás opravdu baví."
39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
40. Váš věk je v kategorii:
41. Jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Dokáže Vás špatná reklama odradit od nákupu produktu?
2. Jste ochotni koupit určitý produkt jen proto, že Vás reklama na něj zaujala?
3. Preferujete výrobky se známou značkou/logem před ostatními produkty, které z české reklamy neznáte?
4. Vnímáte logo reprezentující produkt či firmu v reklamě? (Např. logo Mattoni v reklamě na minerální vodu.)
5. Evokuje ve Vás pocit důvěryhodnosti graficky zdařilé, čitelné logo ?
6. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako nakousnuté jablko?
7. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako pošťácká trubka?
8. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako okřídlený šíp?
9. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako "fajfka/odškrtávka"?
10. Která značka produktu/firmy se Vám vybaví, když je tvar loga jako trojcípá hvězda v kruhu?
11. Jste schopni si rychleji vybavit značku a informaci o produktu/firmě, pokud vidíte její logo?
12. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu OBI, ať už v písmu nebo na pozadí?
13. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu T-mobile, ať už v písmu nebo na pozadí?
14. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Mountfield, ať už v písmu nebo na pozadí?
15. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Kofola, ať už v písmu nebo na pozadí?
16. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Billa, ať už v písmu nebo na pozadí?
17. Jakou hlavní barvu si vybavíte v logu Čedok, ať už v písmu nebo na pozadí?
18. Podněcuje Vás rýmovaný, vtipný, snadno zapamatovatelný slogan při nákupním rozhodování?
19. Reklamní slogan vnímáte nejčastěji jako:
20. Vybavíte si slogan Vaší oblíbené značky automobilu, elektroniky či kosmetiky?
21. Je pro Vás lépe zapamatovatelným slogan v hudební podobě, tj. v televizním spotu, v rádiu než na billboardu?
22. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Když ji miluješ, není co řešit."
23. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Pro společné zážitky."
24. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Více chuti do života."
25. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Connecting People."
26. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Vaše čokoládová hvězda."
27. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "I muži mají své dny."
28. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Na těchto základech můžete stavět."
29. Se kterou značkou produktu/firmy si spojujete slogan: "Bytu i kapse na míru."
30. Vzpomenete si na název produktu/firmy snadněji, pokud kromě samotného loga slyšíte ještě doprovodný slogan?
31. Vnímáte reklamu intenzivněji, pokud je současně komunikováno logo a slogan?
32. Je spojení logo-slogan lepší než samotné logo nebo slogan?
33. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě ČSOB: "A v čem je Vaše bohatství?"
34. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Májka: "Májka, zlaté dědictví."
35. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Era: "Platíte jen za to, co používáte."
36. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Reno: "Boty od Rena, ty už nevyzuji."
37. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Mattoni: "Ochucená Mattoni – k jídlu to nejlepší."
38. Přiřaďte správně herce/herečku provázející sdělení v reklamě značky Sazka: "Vyhrajte ve Sportce a dělejte už jen to, co vás opravdu baví."
39. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
40. Váš věk je v kategorii:
41. Jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.