Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lojalita zákaznika

Lojalita zákaznika

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radovan Lukáč
Šetření:02. 03. 2016 - 16. 03. 2016
Počet respondentů:197
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovolil by som si vás požiadať o vyplnenie dotazníka s názvom "Lojalita k značke NIKE", ktoré nebude trvať dlhšie než niekoľko minút. Tento dotazník je súčasťou bakalárskej práce.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete pre spoločnosť Nike, Inc.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno → konec dotazníku, Nieotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie19699,49 %99,49 %  
Áno10,51 %0,51 %  

Graf

2. Vlastníte produkt značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 3, Nieotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno15478,57 %78,17 %  
Nie4221,43 %21,32 %  

Graf

3. Koľko produktov značky Nike vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 59360,39 %47,21 %  
5 až 103724,03 %18,78 %  
10 až 151811,69 %9,14 %  
20 a viac53,25 %2,54 %  
15 až 2010,65 %0,51 %  

Graf

4. Čo vás odradilo od kúpy produktu značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cena

Cena

cena

cena

cena

Cena

cena a hype. Nemyslím si, že jde o tak kvalitní produkty, aby ospravedlnily cenu.

Cena, otrocká práce při výrobě

Cena.

Design

drahá

iné značky

konkurenční nabídka

kvalitu

Mainstream

Mam rad ine znacky

Mám rád iné značky oblečenia. (Radivienko už vie, ktorý pokrytec s troma pruhmi na oblečení toto píše.)

Mam raději Adidas

Nelíbí se mi sortiment (nejsem teplý fotbalista)

nemám potřebu si pořizovat něco od konkrétní značky.

nemám rád globální značky spojené se zbrojním průmyslem a nekvalitními produkty

Nenosím sportovní oblečení ani obuv.

Neodradilo ma nič, akurát nenosím športové veci

Neodradilo mne nic, proste jsem nasla lepsi produkt.

Nepreferujem tu znacku pri kupe

nic mě neodrazuje, neřeším značky

Nic, ale taky mě nic nepřilákalo

Nic, pouze jsem kupoval např. boty jiných značek.

Nic.

nič

O značky se nezajímám, žádný produkt, který jsem koupil na základě jiných kritérií, tuto značku neměl.

Obvykle cena. Jsem zvyklý platit za produkty dětských otroků z Asie trochu méně, než si Nike obvykle žádá.

preferuji značku Bushman

přijde mi zbytečné utrácet tolik peněz za výrobek, který je vyroben ve stejné fabrice jako identický kus za 25 % ceny...

Příliš drahá, nelíbí se mi desing

Přílišná propagace, velká nevkusná loga na zboží, cena neodpovídá kvalitě

styl

To, co jsem hledal, jsem nalezl u německé konkurence. Navíc nemám důvěru v americké značky.

too mainstream

Vysoká cena

vysoká cena

Vždycky si vzpomenu na vtip: Proč bůh vymyslel značku Nike? Aby si moh' odškrtávat idioty.

5. Čo vás motivovalo ku kúpe produktu značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dizajn12480,52 %62,94 %  
Kvalita8857,14 %44,67 %  
Značka5837,66 %29,44 %  
Pozitívne predošlé skúsenosti5435,06 %27,41 %  
Cena3623,38 %18,27 %  
Reklama2214,29 %11,17 %  
když sedí10,65 %0,51 %  
pohodlnost zboží při zkoušení na prodejně10,65 %0,51 %  
byl to dárek10,65 %0,51 %  
Nekoupila jsem sama10,65 %0,51 %  
Dostal som ako dar10,65 %0,51 %  
Dostala jsem ho darem10,65 %0,51 %  

Graf

6. Ako často nakupujete produkty značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menej než raz ročne5535,71 %27,92 %  
raz do roka5133,12 %25,89 %  
raz za 6 mesiacov3120,13 %15,74 %  
raz do 3 mesiacov1610,39 %8,12 %  
raz do mesiaca10,65 %0,51 %  

Graf

7. Aké produkty značky Nike vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obuv13285,71 %67,01 %  
Oblečenie10467,53 %52,79 %  
Športové pomôcky4428,57 %22,34 %  
tašku10,65 %0,51 %  
cestovná taška, ruksak10,65 %0,51 %  
Taška10,65 %0,51 %  
tašky10,65 %0,51 %  

Graf

8. Ako často používate váš produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viackrát do týždňa4730,52 %23,86 %  
Viackrát do mesiaca2616,88 %13,2 %  
Viackrát do roka2314,94 %11,68 %  
Týždenne2314,94 %11,68 %  
Denne2012,99 %10,15 %  
Mesačne127,79 %6,09 %  
Ročne31,95 %1,52 %  

Graf

9. 9. Ako ste spokojný s produktom značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Veľmi spokojný7347,4 %37,06 %  
Spokojný7045,45 %35,53 %  
Extrémne spokojný95,84 %4,57 %  
Nie veľmi spokojný21,3 %1,02 %  

Graf

10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr áno6542,21 %32,99 %  
Určite áno5837,66 %29,44 %  
Neviem1811,69 %9,14 %  
Skôr nie117,14 %5,58 %  
Určite nie21,3 %1,02 %  

Graf

11. Plánujete v budúcnosti kúpu iných produktov značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr áno6340,91 %31,98 %  
Určite áno3824,68 %19,29 %  
Neviem3422,08 %17,26 %  
Skôr nie1912,34 %9,64 %  

Graf

12. Odporučili by ste produkty značky Nike blízkym alebo známym?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr áno8152,6 %41,12 %  
Určite áno5435,06 %27,41 %  
Neviem127,79 %6,09 %  
Skôr nie63,9 %3,05 %  
Určite nie10,65 %0,51 %  

Graf

13. Ste ochotný vymeniť váš produkt značky Nike za konkurenčný produkt? Uveďte produkt a dôvod zmeny.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nie

.

Adidas lepšie veci

Adidas v pripade lepsieho dizajnu alebo pohodlnosti/kvality produktu

Adidas- v běžecké obuvi mi prijde hezci design

Adidas, kvôli kvalite a dizajnu

Adidast botasky a športové oblečenie - lepšia cena

Ak bude máj lepší dizajn

ak by mal krajší dizajn

Ak by som si mala vybrať medzi Adidas a Nike, vybrala by som si Adidas, neviem presne prečo, kvôli kvalite a lepšiemu dizajnu pravdepodobne.

Ak u konkurencii kupim produkt ktory ma dizajnovo viac zaujme tak ano

Áno

ano

ano - obuv - dizajn ano - obleceni - cena

Ano .dizajn

áno ak sa mi viac páči konkurenčný dizajn

Ano kdyz bude kvalitnejsi a hezci

Áno pretože nepáči sa mi fakt ze nike zamestnáva deti v Ázii a veľakrát aj neúnosné pracovne podmienky

Ano topánky rád by som už vyskúšal niečo nové.

Áno, ak by šlo o kvalitnejší produkt s porovnateľnou cenou, prečo nie.

Ano, boty Nike za boty Adidas, které mají lepší tlumící schopnost při běhu + Gore tex

Ano, když bude lépe sedět

Ano, kvalita

Ano, oblčení. Rozhoduji se převážně podle designu a poměru cena/kvalita.

áno, oblečenie aj topánky, dizajn/cena

áno, pokiaľ iná značka ponúkne lepší, dizajnovo krajší výrobok

ano, pokud bude lepší, v cenové akci

ano, v případě dobré nabídky a dostupnosti

Áno, vymenila by som napriklad nike za nejaké topánky inej značky

ano, zase tolik značku neprožívám, stavím ji rovnocenně např. k adidas

Áno. Dizajn

Áno. Topánky adidas, kvôli krajšiemu designu

Asi ne

Asi ne.

Asi nie.

Botasky - ochotný som ale nevidím v tom zmysel, veľmi mi nezáleží na tom aké botasky mám (resp. neviem, či som pochopil otázku)

boty - design, cena

cena

cena

cena.kvalita

design oblečení za jiný design

Je mi to jedno. Ked mi rovnako padnu tenisky (do telocvicne) aj od ineho vyrobcu a bude priazniva cena kludne vymenim.

keby adidas vymyslel podobne tenisky za prijatelnejsiu cenu

Klidně, botasky jsou jenom botasky a triko jenom triko, pokud jde o stejnou kvalitativní a designovou úroveň, značku neřeším.

kopačky, kvůli velikosti a pohodlnosti

kopačky, nesedia na moju nohu

mám více ks sportovní obuvi a až doslouží, rozhodnu se podle akt. nabídky, dostupnosti zboží a ceny čím je nahradím

Mikina lebo nie je ničím extra výnimočná od podobnej napr. Značky adidas

Momentálne nevlastním produkt, ktorý by som vymenil.

mozno za new balance :)

Možno za Under Armour. Najskôr kvoli dizajnu, alebo dočasna zmena

Napriek mojej spokojnosti s produktmi znacky Nike, som ochotna vymenit ich za konkurecne produkty kvoli ich vyssej exkluzivite. Nerada vidim ze 90% ludi co stretnem na ulici ma rovnake sneakers ako ja.

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne, mám ponožky od Nike a lepší jsem zatím nesehnala.

Ne.

Nebazíruji na značce, vyberu si podle aktuální kolekce z více kvalitních značek obuvi ten pár, který se mi nejvíce líbí, takže ano.

nebyl, protože značka nike stejně jako konkurence zůžila střihy obuvi a tak mi žádné boty nesedí, ani nike jakožto značka s pověstí širší boty mi už nesedí a tak si svoje boty hýčkám, aby mi hodně dlouho vydržely, protože nemám možnost za ně koupit padnoucí náhradu

Nejsem ochotna

Nemam dovod

nemam dovod ho menit za konkurencny produkt

nemam dovod na zmenu

Nemám důvod

Nemám důvod měnit.

nemam extra vztah tejto znacke

Nemám zatiaľ dôvod.

Nemenila , so svojim produktom Nike som spokojná .

neni nad adidas superstar obuv! To je klasika...pohodlíčko a super tvar/design

neviem, asi nie

nevím, pokud bych vyměnila, tak by se mi musel líbit a být např. pohodlný

Nevyberám si produkty podľa značky, ale podľa kvality, dizajnu a ceny, takže ak by bol výrobok inej značky podobnej kvality, ale za nižšiu cenu, tak by som si vybrala produkt inej značky. Čo sa týka obuvi, tak uprednostňujem práve značku Nike, ale v prípade, že by mi sedeli lepšie topánky inej značky, tak by som si vybrala tie.

New balance - dizajn obuvy

Nie

Nie

Nie

Nie

nie

Nie

Nie

Nie

Nie

nie

Nie

nie

nie

Nie

Nie

Nie

Nie

nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

nie

Nie

nie

nie

Nie

nie nechcem meniť žiaden z mojich Nike produktov

Nie neplanujem

Nie nie som

nie niesom

nie som

Nie som ochotná vymeniť, iba ak dokúpiť, čo som vlastne už urobila v prípade bežeckých topánok, pri ktorých mám v prípade značky Adidas pocit väčšieho komfortu a tým pádom aj lepší výkon.

Nie som ochotny vymenit

Nie som ochotný.

nie som spokojna

Nie som zavislá na značke, kúpim si čo potrebujem a čo sa mi páči

Nie som...

nie, som spokojná s kvalitou aj cenou

Nie.

nieee

Nike za Adidas ....nehovorím, že sa chystám meniť ale napríklad tašky majú veĺmi podobný dizajn len iné farby ....tak tam by mi pri kúpe novej tašky asi nešlo o značku ale o to, ktorá by sa mi momentálne páčila

Obuv - Vans, kvalita horšia no dizajn lepší .

Obuv, sportove oblecenie .. som ochotna vymenit za novsi produkt

Pravdepodobne nie, nakoľko som s adidasom ani pumou nebola spokojná

Reebok - krajší dizajn

Som otvorená každej značke, nenosím výhradne len produkty značky Nike.

Sportovní oblečení - řeším funkci a velikost, Nike nemá ani jedno

Športové oblečenie - cena

taška - ano, poměr cena/kvalita je určitě zaměnitelný i u konkurenčních firem

Tenisky , znacka Adidas, lepsi dizajn a cena

Tenisky. Vzdy sa na nich odlepuje podrazka.

Tepláky - porovnateľná kvalita za nižšiu cenu

to by záležello na tom, za jakou jinou konkurenční značku

Topanky ked sa mi budu dizajnovo pacit inej znacky kupim si tie

topánky, tričko - osobné preferencie k inej značke

Určitě bych vyměnila jejich běžeckou obuv za obuv od značky Asics, se kterou jsem nesmírně spokojená. U Nike mi přijde, že popularita jejich tenisek je vysoká zejména kvůli intenzivní a promyšlené reklamě, a rovněž zajímavým designům, na které uženou minimálně velkou část ženské populace. Ne, že by kvalita jejich bot nebyla dobrá, ale co se např. týče těch běžeckých, tak mám mnohem lepší zkušenost s obuví Asics (přičemž v zahraničí mají v nabídce parádní a pestré designy, ale jejich výběr u nás je stále myslím omezený).

Určite nie, ja som nadmieru spokojná

Vans

vans- lepsi dizajn

Viac menej mi nezalezi na tom, ci mam veci od Nike alebo Adidasu. Kvalita je podla mna rovnaka.

vymenila som tenisky na trening za znacku reebok a to v prvom rade pomer cena dizajn, pretoze v obchode ma neoslovila ziadna obuv nike dizajnovo v pomere ku cene za aku to pytali a tenisky znacky reebok boli cenovo dostupenjsie kvalitou na rovnakej urovni a dizajnovo pre mna ovela atraktivnejsie

Vyšší kvalita za stejnou cenu

Zavisí od viacerých faktorov, napr dizajn konkurencie

Značku až takovou neřeším, pokud mi to sedí, cenově dostupné, příjemné, tolik značku neřeším :)

Žiaden kontrétny produkt ale športové oblečenie a obuv som ochotná vymeniť za inú značku/ dokúpiť si aj inú značku ak má lepší dizajn a primeranú kvalitu.

14. Ak nie je dostupný produkt značky Nike a naskytne sa príležitosť kúpy iného produktu, využijete ju?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr áno5938,31 %29,95 %  
Určite áno5737,01 %28,93 %  
Skôr nie1811,69 %9,14 %  
Neviem1811,69 %9,14 %  
Určite nie21,3 %1,02 %  

Graf

15. Ste ochotný využiť konkurenčné produkty iných značiek, ak sa vyskytnú problémy, alebo ak máte predošlé zlé skúsenosti s produktom značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určite áno8152,6 %41,12 %  
Skôr áno5233,77 %26,4 %  
Neviem117,14 %5,58 %  
Skôr nie106,49 %5,08 %  

Graf

16. Ako dlho ste zákazníkom značky Nike? (v rokoch)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 až 65938,31 %29,95 %  
10 a viac3824,68 %19,29 %  
7 až 93724,03 %18,78 %  
1 až 31811,69 %9,14 %  
menej než rok21,3 %1,02 %  

Graf

17. Prečo ste sa stali zákazníkom značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

:)

?

.

Akce

ako mala som potrebovala tenisky a sportove oblecenie a rodicia mi kupili veci tejto znacky kvoli ich znamej kvalite

Asi kvůli reklamě a tomu, že jejich výrobky mají hezký design.

atraktivní image, atraktivní design výrobků

bol to dostupný tovar v kamenných obchodoch

Byl to dar.

Byla dobrá akce na ponožky, tak jsem je zkusila koupit.

bylo to v módě

Čo za debilnú otázku?

design

Design

design a kvalita produktů

Design, cena/kvalita

Dizajn

Dizajn

Dizajn

dizajn

Dizajn, cena

Dizajn, kvalita

Dizajn, kvalita

Dizajn, kvalita

dizajn, kvalita

dizajn, kvalita produktov

Dizajn, kvalita, cena

Dizajn.

Dlhorocna spokojnost uz u rodicov

Dobré zkušenosti se sportovním vybavením

Doporučení od známého.

Dostal som ako dar

Dostupnosť v obchodných reťazcoch a dobrý pomer ceny a kvality

hezké dizajnové kousky

chcela som vyskúšať kvalitu značky

chtěl jsem od této značky něco zkusit

Ide s dobou

Ich produkty sa mi veľmi páčia dizajnovo a sú aj cenovo výhodné.

Je cenovo dostupná, má pekné dizajnové aj kvalitné kúsky

je to moja oblubena znacka

Je to už dlho znama značka a pacili sa mi ich veci.

Jedná se o známou značku, má dobré jméno, o obuvi si myslím, že je kvalitní.

Kedysi mali pekný dizajn.

Koupení prvního produktu

kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita a dizajn

kvalita a silná značka

Kvalita dizajn cena

Kvalita výrobkov

Kvalita značky

Kvalita, cena

Kvalita, dizajn, funkčnosť

Kvalitné produkty

Kvalitny dizajn veci a dobre medialne prezentovane roznymi sportovcami

kvôli dizajnu

Kvoli dizajnu a reklame predovsetkym

kvoli dizajnu produktov

kvôli dizajnu značky

Kvôli pekným a kvalitným produktom

Kvôli preferenciám od ostatných.

Kvôli reklame

Kvoli reklame a popularnosti medzi ludmi.

Kvoli sportu

Kvoli znacke a dizajnu

Kvůli kvalitě sportovního obleceni

lebo

Lebo adidas je smmmmmrt

Lebo ceny sú celkom fajn a pekný dizajn

lebo sa mi paci

lebo sa mi páči

Lebo sa mi páči ich dizajn.

lebo sa mi páčil dizajn a bolo to in

Lebo sa mi to Paci

Lebo som potrebovala športové oblečenie a toto bolo verejne zname

Líbí se mi dizajn.

Líbí se mi jejich produkty

líbil se mi výrobek

líbil se mi vzhled

líbilo se mi oblečení

Maju dobre produkty

Mam rada sport

náhoda

Náhoda.

Nahodou

náhodou občas sedí

najlepšie splnila očakávania

Něco jsem si koupil

neexistuje ziaden vyznamny dovod

nejsem

neviem

Neviem

Nike 4ever

Nikto nevie

Odporucania znamych na dobru kvalitu, lrijatelna cena

Omylem

Oslovila ma

oslovili ma pekné a pohodlné topánky

Paci sa mi ich design

Pacil sa mi design ich vyrobkov,ktory nie je prilis vystredny

pacil sa mi produkt

Pacili sa mi dizajnovo od nich veci

Páči sa mi dizajn športového oblečenia Nike.

Páči sa mi tá značka a som spokojná s kvalitou + na základe odporúčaní známych

Páčil sa mi dizajn značky a som spokojná aj s kvalitou produktov.

Páčili sa mi produkty

Páčili sa mi produkty na predajni

Páčili sa mi produkty tejto značky

Páčili sa mi topánky a vyzerali, že sú pevné.

pačili sa mi veci

pekný dizajn, dobrá kvalita

Ponuka

Popularita

potreboval som športové vybavenie a kvalitné oblečenie

Potřeboval jsem produkt, oni ho měli.

Pôvodne to bol dobrý marketing, ktorý ma presvedčil k prvej kúpe, teraz pozerám viac na kvalitu výrobku a svoje potreby a očakávania. Ak ich daný produkt nespĺňa tak hľadám taký, ktorý bude.

Presvedčila ma kvalita a dizajn.

pretože mali skvělé sportovní oblečenie

Pretože Nike má kvalitné výrobky

Pretože rada nakupujem športové produkty

Pretože sa mi páčil dizajn.

Pretože vtedy to bola značka kvality, dnes ich výrobky nie sú už take kvalitné ako boli, no stále je tu dobrá reputácia firmy a dostupná cena takže aj naďalej zostávame zákazníkom

Pri kúpe topánok ma zaujal ich dizajn a po kúpe som zistil že sú aj kvalitné a pohodlne tak som pri tejto značke ostal.

prostě mi sedí

proste som si kupil tenisky (do telocvicne) ktore mi sadli na nohu a mali zaujimavu cenu

proto

protoze se mi libil nejaky jejich produkt

protože mi jejich bota sedla

protože se mi líbil jejich výrobek, který jsem v té době kupovala/vybírala

protože se mi líbily produkty

Reklama

Rodičia mi kúpili prvý pár botasiek Nike. Značka mi vyhovovala, tak som sa k nej začala vraciať aj pri kúpe iných vecí.

rozumný poměr cena/kvalita

skúsenosť

Skusenosti, kvalita

Som zákazníkom mnohych znacoek

Sportova obuv

sportovní značka

styl

To uz si sa pytal podla mna :*

vďaka dizajnu a predpokladu kvality

Viz vyse

Vyhovoval mi ponúkaný produkt

vzhled výrobku

Zacala som kupou sportovych pomocok a neskor som sa zacala zaujimat o sneakers, ktore Nike vyraba.

Zaujal ma dizajn obuvi :)

Zaujal ma dizajn topánok.

Zaujal ma dizajn výrobkov

Zaujali ma produkty.

Zlé predošlé skúsenosti s konkurenciou.

značka, dizaj, kvalita

18. Aký je váš vzťah/názor k značke Nike? (1= výborný, 5=hrozný)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27448,05 %37,56 %  
14025,97 %20,3 %  
33220,78 %16,24 %  
485,19 %4,06 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.01
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.7
Medián:2
Modus:2

Graf

19. Zmenil sa váš vzťah/názor k značke Nike od posledného nákupu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie9159,48 %46,19 %  
ne3120,26 %15,74 %  
Nie.31,96 %1,52 %  
Ano21,31 %1,02 %  
Ne.21,31 %1,02 %  
už ji tolik neupřednostňuji10,65 %0,51 %  
zklamalo mě, že se zaměřili jen na skupinu úzkonohých sportovců10,65 %0,51 %  
zůstal stejný10,65 %0,51 %  
nenakupujem10,65 %0,51 %  
ano ako som uviedla pri poslednom nakupe som nakoniec uprednostnila inu znacku10,65 %0,51 %  
ostatní odpovědi .
Nie, nezmenil
myslím že oproti predošlým modelom v istých typoch sa znížila kvalita pohodlia nosenia. Túto skutočnosť som si zistil pri kúpe rovnakého modelu o pár rokov neskôr ale boli menej pohodlne.
Nie, som spokojná
nie, stále je neutrálny
aj áno, botasky som kupoval dávnejšie a od vtedy sa aj ostatné značky posunuli veľmi dopredu a bol by som ochotný kúpiť si inú značku
Nezměnil.
Len v tom že je to už niekedy viac stereotypne, preto občas značky striedam
Čiastočne
Zatiaľ nie
nezmenil
Nie :)
kvalita se zhoršuje
nie, nijako sa nezmenil
Pro mne nyní v nedosažitelné cenové relaci.
niéééé
Výrazně se zlepšil
ano, nevhodnost obuvi
ani nie
1912,42 %9,64 % 

Graf

20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr nie5233,77 %26,4 %  
Skôr áno5032,47 %25,38 %  
Určite nie2616,88 %13,2 %  
Neviem149,09 %7,11 %  
Určite áno127,79 %6,09 %  

Graf

21. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11071,43 %55,84 %  
Muž4428,57 %22,34 %  

Graf

22. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 2914292,21 %72,08 %  
30 až 49106,49 %5,08 %  
70 a viac10,65 %0,51 %  
50 až 6910,65 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Koľko produktov značky Nike vlastníte?

  • odpověď 1 až 5:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Viackrát do roka na otázku 8. Ako často používate váš produkt?

6. Ako často nakupujete produkty značky Nike?

  • odpověď menej než raz ročne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skôr nie na otázku 10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?

7. Aké produkty značky Nike vlastníte?

  • odpověď Oblečenie:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 až 15 na otázku 3. Koľko produktov značky Nike vlastníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určite áno na otázku 20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?

10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?

  • odpověď Určite áno:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určite áno na otázku 11. Plánujete v budúcnosti kúpu iných produktov značky Nike?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určite áno na otázku 20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?

11. Plánujete v budúcnosti kúpu iných produktov značky Nike?

  • odpověď Skôr nie:
    • 9.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skôr nie na otázku 10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?

12. Odporučili by ste produkty značky Nike blízkym alebo známym?

  • odpověď Určite áno:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určite áno na otázku 20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?

19. Zmenil sa váš vzťah/názor k značke Nike od posledného nákupu?

  • odpověď nie:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 13. Ste ochotný vymeniť váš produkt značky Nike za konkurenčný produkt? Uveďte produkt a dôvod zmeny.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete pre spoločnosť Nike, Inc.?

2. Vlastníte produkt značky Nike?

3. Koľko produktov značky Nike vlastníte?

5. Čo vás motivovalo ku kúpe produktu značky Nike?

6. Ako často nakupujete produkty značky Nike?

7. Aké produkty značky Nike vlastníte?

8. Ako často používate váš produkt?

9. 9. Ako ste spokojný s produktom značky Nike?

10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?

11. Plánujete v budúcnosti kúpu iných produktov značky Nike?

12. Odporučili by ste produkty značky Nike blízkym alebo známym?

13. Ste ochotný vymeniť váš produkt značky Nike za konkurenčný produkt? Uveďte produkt a dôvod zmeny.

14. Ak nie je dostupný produkt značky Nike a naskytne sa príležitosť kúpy iného produktu, využijete ju?

15. Ste ochotný využiť konkurenčné produkty iných značiek, ak sa vyskytnú problémy, alebo ak máte predošlé zlé skúsenosti s produktom značky Nike?

16. Ako dlho ste zákazníkom značky Nike? (v rokoch)

18. Aký je váš vzťah/názor k značke Nike? (1= výborný, 5=hrozný)

19. Zmenil sa váš vzťah/názor k značke Nike od posledného nákupu?

20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?

21. Pohlavie

22. Vek

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete pre spoločnosť Nike, Inc.?

2. Vlastníte produkt značky Nike?

3. Koľko produktov značky Nike vlastníte?

5. Čo vás motivovalo ku kúpe produktu značky Nike?

6. Ako často nakupujete produkty značky Nike?

7. Aké produkty značky Nike vlastníte?

8. Ako často používate váš produkt?

9. 9. Ako ste spokojný s produktom značky Nike?

10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?

11. Plánujete v budúcnosti kúpu iných produktov značky Nike?

12. Odporučili by ste produkty značky Nike blízkym alebo známym?

13. Ste ochotný vymeniť váš produkt značky Nike za konkurenčný produkt? Uveďte produkt a dôvod zmeny.

14. Ak nie je dostupný produkt značky Nike a naskytne sa príležitosť kúpy iného produktu, využijete ju?

15. Ste ochotný využiť konkurenčné produkty iných značiek, ak sa vyskytnú problémy, alebo ak máte predošlé zlé skúsenosti s produktom značky Nike?

16. Ako dlho ste zákazníkom značky Nike? (v rokoch)

18. Aký je váš vzťah/názor k značke Nike? (1= výborný, 5=hrozný)

19. Zmenil sa váš vzťah/názor k značke Nike od posledného nákupu?

20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?

21. Pohlavie

22. Vek

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lukáč, R.Lojalita zákaznika (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://lojalita-zakaznika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.