Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lojalita zákaznika
Lojalita zákaznika
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radovan Lukáč |
---|---|
Šetření: | 02. 03. 2016 - 16. 03. 2016 |
Počet respondentů: | 197 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 17.05 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 77,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:23 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovolil by som si vás požiadať o vyplnenie dotazníka s názvom "Lojalita k značke NIKE", ktoré nebude trvať dlhšie než niekoľko minút. Tento dotazník je súčasťou bakalárskej práce.
Odpovědi respondentů
1. Pracujete pre spoločnosť Nike, Inc.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno → konec dotazníku, Nie → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 196 | 99,49 % | 99,49 % |
Áno | 1 | 0,51 % | 0,51 % |
2. Vlastníte produkt značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno → otázka č. 3, Nie → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 154 | 78,57 % | 78,17 % |
Nie | 42 | 21,43 % | 21,32 % |
3. Koľko produktov značky Nike vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 až 5 | 93 | 60,39 % | 47,21 % |
5 až 10 | 37 | 24,03 % | 18,78 % |
10 až 15 | 18 | 11,69 % | 9,14 % |
20 a viac | 5 | 3,25 % | 2,54 % |
15 až 20 | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
4. Čo vás odradilo od kúpy produktu značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
cena
Cena
cena
cena
cena
Cena
cena a hype. Nemyslím si, že jde o tak kvalitní produkty, aby ospravedlnily cenu.
Cena, otrocká práce při výrobě
Cena.
Design
drahá
iné značky
konkurenční nabídka
kvalitu
Mainstream
Mam rad ine znacky
Mám rád iné značky oblečenia. (Radivienko už vie, ktorý pokrytec s troma pruhmi na oblečení toto píše.)
Mam raději Adidas
Nelíbí se mi sortiment (nejsem teplý fotbalista)
nemám potřebu si pořizovat něco od konkrétní značky.
nemám rád globální značky spojené se zbrojním průmyslem a nekvalitními produkty
Nenosím sportovní oblečení ani obuv.
Neodradilo ma nič, akurát nenosím športové veci
Neodradilo mne nic, proste jsem nasla lepsi produkt.
Nepreferujem tu znacku pri kupe
nic mě neodrazuje, neřeším značky
Nic, ale taky mě nic nepřilákalo
Nic, pouze jsem kupoval např. boty jiných značek.
Nic.
nič
O značky se nezajímám, žádný produkt, který jsem koupil na základě jiných kritérií, tuto značku neměl.
Obvykle cena. Jsem zvyklý platit za produkty dětských otroků z Asie trochu méně, než si Nike obvykle žádá.
preferuji značku Bushman
přijde mi zbytečné utrácet tolik peněz za výrobek, který je vyroben ve stejné fabrice jako identický kus za 25 % ceny...
Příliš drahá, nelíbí se mi desing
Přílišná propagace, velká nevkusná loga na zboží, cena neodpovídá kvalitě
styl
To, co jsem hledal, jsem nalezl u německé konkurence. Navíc nemám důvěru v americké značky.
too mainstream
Vysoká cena
vysoká cena
Vždycky si vzpomenu na vtip: Proč bůh vymyslel značku Nike? Aby si moh' odškrtávat idioty.
5. Čo vás motivovalo ku kúpe produktu značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dizajn | 124 | 80,52 % | 62,94 % |
Kvalita | 88 | 57,14 % | 44,67 % |
Značka | 58 | 37,66 % | 29,44 % |
Pozitívne predošlé skúsenosti | 54 | 35,06 % | 27,41 % |
Cena | 36 | 23,38 % | 18,27 % |
Reklama | 22 | 14,29 % | 11,17 % |
když sedí | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
pohodlnost zboží při zkoušení na prodejně | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
byl to dárek | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
Nekoupila jsem sama | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
Dostal som ako dar | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
Dostala jsem ho darem | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
6. Ako často nakupujete produkty značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
menej než raz ročne | 55 | 35,71 % | 27,92 % |
raz do roka | 51 | 33,12 % | 25,89 % |
raz za 6 mesiacov | 31 | 20,13 % | 15,74 % |
raz do 3 mesiacov | 16 | 10,39 % | 8,12 % |
raz do mesiaca | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
7. Aké produkty značky Nike vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obuv | 132 | 85,71 % | 67,01 % |
Oblečenie | 104 | 67,53 % | 52,79 % |
Športové pomôcky | 44 | 28,57 % | 22,34 % |
tašku | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
cestovná taška, ruksak | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
Taška | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
tašky | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
8. Ako často používate váš produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Viackrát do týždňa | 47 | 30,52 % | 23,86 % |
Viackrát do mesiaca | 26 | 16,88 % | 13,2 % |
Viackrát do roka | 23 | 14,94 % | 11,68 % |
Týždenne | 23 | 14,94 % | 11,68 % |
Denne | 20 | 12,99 % | 10,15 % |
Mesačne | 12 | 7,79 % | 6,09 % |
Ročne | 3 | 1,95 % | 1,52 % |
9. 9. Ako ste spokojný s produktom značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Veľmi spokojný | 73 | 47,4 % | 37,06 % |
Spokojný | 70 | 45,45 % | 35,53 % |
Extrémne spokojný | 9 | 5,84 % | 4,57 % |
Nie veľmi spokojný | 2 | 1,3 % | 1,02 % |
10. Plánujete v budúcnosti kúpu podobných produktov značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skôr áno | 65 | 42,21 % | 32,99 % |
Určite áno | 58 | 37,66 % | 29,44 % |
Neviem | 18 | 11,69 % | 9,14 % |
Skôr nie | 11 | 7,14 % | 5,58 % |
Určite nie | 2 | 1,3 % | 1,02 % |
11. Plánujete v budúcnosti kúpu iných produktov značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skôr áno | 63 | 40,91 % | 31,98 % |
Určite áno | 38 | 24,68 % | 19,29 % |
Neviem | 34 | 22,08 % | 17,26 % |
Skôr nie | 19 | 12,34 % | 9,64 % |
12. Odporučili by ste produkty značky Nike blízkym alebo známym?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skôr áno | 81 | 52,6 % | 41,12 % |
Určite áno | 54 | 35,06 % | 27,41 % |
Neviem | 12 | 7,79 % | 6,09 % |
Skôr nie | 6 | 3,9 % | 3,05 % |
Určite nie | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
13. Ste ochotný vymeniť váš produkt značky Nike za konkurenčný produkt? Uveďte produkt a dôvod zmeny.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
nie
.
Adidas lepšie veci
Adidas v pripade lepsieho dizajnu alebo pohodlnosti/kvality produktu
Adidas- v běžecké obuvi mi prijde hezci design
Adidas, kvôli kvalite a dizajnu
Adidast botasky a športové oblečenie - lepšia cena
Ak bude máj lepší dizajn
ak by mal krajší dizajn
Ak by som si mala vybrať medzi Adidas a Nike, vybrala by som si Adidas, neviem presne prečo, kvôli kvalite a lepšiemu dizajnu pravdepodobne.
Ak u konkurencii kupim produkt ktory ma dizajnovo viac zaujme tak ano
Áno
ano
ano - obuv - dizajn ano - obleceni - cena
Ano .dizajn
áno ak sa mi viac páči konkurenčný dizajn
Ano kdyz bude kvalitnejsi a hezci
Áno pretože nepáči sa mi fakt ze nike zamestnáva deti v Ázii a veľakrát aj neúnosné pracovne podmienky
Ano topánky rád by som už vyskúšal niečo nové.
Áno, ak by šlo o kvalitnejší produkt s porovnateľnou cenou, prečo nie.
Ano, boty Nike za boty Adidas, které mají lepší tlumící schopnost při běhu + Gore tex
Ano, když bude lépe sedět
Ano, kvalita
Ano, oblčení. Rozhoduji se převážně podle designu a poměru cena/kvalita.
áno, oblečenie aj topánky, dizajn/cena
áno, pokiaľ iná značka ponúkne lepší, dizajnovo krajší výrobok
ano, pokud bude lepší, v cenové akci
ano, v případě dobré nabídky a dostupnosti
Áno, vymenila by som napriklad nike za nejaké topánky inej značky
ano, zase tolik značku neprožívám, stavím ji rovnocenně např. k adidas
Áno. Dizajn
Áno. Topánky adidas, kvôli krajšiemu designu
Asi ne
Asi ne.
Asi nie.
Botasky - ochotný som ale nevidím v tom zmysel, veľmi mi nezáleží na tom aké botasky mám (resp. neviem, či som pochopil otázku)
boty - design, cena
cena
cena
cena.kvalita
design oblečení za jiný design
Je mi to jedno. Ked mi rovnako padnu tenisky (do telocvicne) aj od ineho vyrobcu a bude priazniva cena kludne vymenim.
keby adidas vymyslel podobne tenisky za prijatelnejsiu cenu
Klidně, botasky jsou jenom botasky a triko jenom triko, pokud jde o stejnou kvalitativní a designovou úroveň, značku neřeším.
kopačky, kvůli velikosti a pohodlnosti
kopačky, nesedia na moju nohu
mám více ks sportovní obuvi a až doslouží, rozhodnu se podle akt. nabídky, dostupnosti zboží a ceny čím je nahradím
Mikina lebo nie je ničím extra výnimočná od podobnej napr. Značky adidas
Momentálne nevlastním produkt, ktorý by som vymenil.
mozno za new balance :)
Možno za Under Armour. Najskôr kvoli dizajnu, alebo dočasna zmena
Napriek mojej spokojnosti s produktmi znacky Nike, som ochotna vymenit ich za konkurecne produkty kvoli ich vyssej exkluzivite. Nerada vidim ze 90% ludi co stretnem na ulici ma rovnake sneakers ako ja.
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne, mám ponožky od Nike a lepší jsem zatím nesehnala.
Ne.
Nebazíruji na značce, vyberu si podle aktuální kolekce z více kvalitních značek obuvi ten pár, který se mi nejvíce líbí, takže ano.
nebyl, protože značka nike stejně jako konkurence zůžila střihy obuvi a tak mi žádné boty nesedí, ani nike jakožto značka s pověstí širší boty mi už nesedí a tak si svoje boty hýčkám, aby mi hodně dlouho vydržely, protože nemám možnost za ně koupit padnoucí náhradu
Nejsem ochotna
Nemam dovod
nemam dovod ho menit za konkurencny produkt
nemam dovod na zmenu
Nemám důvod
Nemám důvod měnit.
nemam extra vztah tejto znacke
Nemám zatiaľ dôvod.
Nemenila , so svojim produktom Nike som spokojná .
neni nad adidas superstar obuv! To je klasika...pohodlíčko a super tvar/design
neviem, asi nie
nevím, pokud bych vyměnila, tak by se mi musel líbit a být např. pohodlný
Nevyberám si produkty podľa značky, ale podľa kvality, dizajnu a ceny, takže ak by bol výrobok inej značky podobnej kvality, ale za nižšiu cenu, tak by som si vybrala produkt inej značky. Čo sa týka obuvi, tak uprednostňujem práve značku Nike, ale v prípade, že by mi sedeli lepšie topánky inej značky, tak by som si vybrala tie.
New balance - dizajn obuvy
Nie
Nie
Nie
Nie
nie
Nie
Nie
Nie
Nie
nie
Nie
nie
nie
Nie
Nie
Nie
Nie
nie
Nie
Nie
Nie
Nie
Nie
nie
Nie
Nie
Nie
Nie
Nie
Nie
nie
Nie
nie
nie
Nie
nie nechcem meniť žiaden z mojich Nike produktov
Nie neplanujem
Nie nie som
nie niesom
nie som
Nie som ochotná vymeniť, iba ak dokúpiť, čo som vlastne už urobila v prípade bežeckých topánok, pri ktorých mám v prípade značky Adidas pocit väčšieho komfortu a tým pádom aj lepší výkon.
Nie som ochotny vymenit
Nie som ochotný.
nie som spokojna
Nie som zavislá na značke, kúpim si čo potrebujem a čo sa mi páči
Nie som...
nie, som spokojná s kvalitou aj cenou
Nie.
nieee
Nike za Adidas ....nehovorím, že sa chystám meniť ale napríklad tašky majú veĺmi podobný dizajn len iné farby ....tak tam by mi pri kúpe novej tašky asi nešlo o značku ale o to, ktorá by sa mi momentálne páčila
Obuv - Vans, kvalita horšia no dizajn lepší .
Obuv, sportove oblecenie .. som ochotna vymenit za novsi produkt
Pravdepodobne nie, nakoľko som s adidasom ani pumou nebola spokojná
Reebok - krajší dizajn
Som otvorená každej značke, nenosím výhradne len produkty značky Nike.
Sportovní oblečení - řeším funkci a velikost, Nike nemá ani jedno
Športové oblečenie - cena
taška - ano, poměr cena/kvalita je určitě zaměnitelný i u konkurenčních firem
Tenisky , znacka Adidas, lepsi dizajn a cena
Tenisky. Vzdy sa na nich odlepuje podrazka.
Tepláky - porovnateľná kvalita za nižšiu cenu
to by záležello na tom, za jakou jinou konkurenční značku
Topanky ked sa mi budu dizajnovo pacit inej znacky kupim si tie
topánky, tričko - osobné preferencie k inej značke
Určitě bych vyměnila jejich běžeckou obuv za obuv od značky Asics, se kterou jsem nesmírně spokojená. U Nike mi přijde, že popularita jejich tenisek je vysoká zejména kvůli intenzivní a promyšlené reklamě, a rovněž zajímavým designům, na které uženou minimálně velkou část ženské populace. Ne, že by kvalita jejich bot nebyla dobrá, ale co se např. týče těch běžeckých, tak mám mnohem lepší zkušenost s obuví Asics (přičemž v zahraničí mají v nabídce parádní a pestré designy, ale jejich výběr u nás je stále myslím omezený).
Určite nie, ja som nadmieru spokojná
Vans
vans- lepsi dizajn
Viac menej mi nezalezi na tom, ci mam veci od Nike alebo Adidasu. Kvalita je podla mna rovnaka.
vymenila som tenisky na trening za znacku reebok a to v prvom rade pomer cena dizajn, pretoze v obchode ma neoslovila ziadna obuv nike dizajnovo v pomere ku cene za aku to pytali a tenisky znacky reebok boli cenovo dostupenjsie kvalitou na rovnakej urovni a dizajnovo pre mna ovela atraktivnejsie
Vyšší kvalita za stejnou cenu
Zavisí od viacerých faktorov, napr dizajn konkurencie
Značku až takovou neřeším, pokud mi to sedí, cenově dostupné, příjemné, tolik značku neřeším :)
Žiaden kontrétny produkt ale športové oblečenie a obuv som ochotná vymeniť za inú značku/ dokúpiť si aj inú značku ak má lepší dizajn a primeranú kvalitu.
14. Ak nie je dostupný produkt značky Nike a naskytne sa príležitosť kúpy iného produktu, využijete ju?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skôr áno | 59 | 38,31 % | 29,95 % |
Určite áno | 57 | 37,01 % | 28,93 % |
Skôr nie | 18 | 11,69 % | 9,14 % |
Neviem | 18 | 11,69 % | 9,14 % |
Určite nie | 2 | 1,3 % | 1,02 % |
15. Ste ochotný využiť konkurenčné produkty iných značiek, ak sa vyskytnú problémy, alebo ak máte predošlé zlé skúsenosti s produktom značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určite áno | 81 | 52,6 % | 41,12 % |
Skôr áno | 52 | 33,77 % | 26,4 % |
Neviem | 11 | 7,14 % | 5,58 % |
Skôr nie | 10 | 6,49 % | 5,08 % |
16. Ako dlho ste zákazníkom značky Nike? (v rokoch)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 až 6 | 59 | 38,31 % | 29,95 % |
10 a viac | 38 | 24,68 % | 19,29 % |
7 až 9 | 37 | 24,03 % | 18,78 % |
1 až 3 | 18 | 11,69 % | 9,14 % |
menej než rok | 2 | 1,3 % | 1,02 % |
17. Prečo ste sa stali zákazníkom značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
:)
?
.
Akce
ako mala som potrebovala tenisky a sportove oblecenie a rodicia mi kupili veci tejto znacky kvoli ich znamej kvalite
Asi kvůli reklamě a tomu, že jejich výrobky mají hezký design.
atraktivní image, atraktivní design výrobků
bol to dostupný tovar v kamenných obchodoch
Byl to dar.
Byla dobrá akce na ponožky, tak jsem je zkusila koupit.
bylo to v módě
Čo za debilnú otázku?
design
Design
design a kvalita produktů
Design, cena/kvalita
Dizajn
Dizajn
Dizajn
dizajn
Dizajn, cena
Dizajn, kvalita
Dizajn, kvalita
Dizajn, kvalita
dizajn, kvalita
dizajn, kvalita produktov
Dizajn, kvalita, cena
Dizajn.
Dlhorocna spokojnost uz u rodicov
Dobré zkušenosti se sportovním vybavením
Doporučení od známého.
Dostal som ako dar
Dostupnosť v obchodných reťazcoch a dobrý pomer ceny a kvality
hezké dizajnové kousky
chcela som vyskúšať kvalitu značky
chtěl jsem od této značky něco zkusit
Ide s dobou
Ich produkty sa mi veľmi páčia dizajnovo a sú aj cenovo výhodné.
Je cenovo dostupná, má pekné dizajnové aj kvalitné kúsky
je to moja oblubena znacka
Je to už dlho znama značka a pacili sa mi ich veci.
Jedná se o známou značku, má dobré jméno, o obuvi si myslím, že je kvalitní.
Kedysi mali pekný dizajn.
Koupení prvního produktu
kvalita
Kvalita
Kvalita
Kvalita
Kvalita a dizajn
kvalita a silná značka
Kvalita dizajn cena
Kvalita výrobkov
Kvalita značky
Kvalita, cena
Kvalita, dizajn, funkčnosť
Kvalitné produkty
Kvalitny dizajn veci a dobre medialne prezentovane roznymi sportovcami
kvôli dizajnu
Kvoli dizajnu a reklame predovsetkym
kvoli dizajnu produktov
kvôli dizajnu značky
Kvôli pekným a kvalitným produktom
Kvôli preferenciám od ostatných.
Kvôli reklame
Kvoli reklame a popularnosti medzi ludmi.
Kvoli sportu
Kvoli znacke a dizajnu
Kvůli kvalitě sportovního obleceni
lebo
Lebo adidas je smmmmmrt
Lebo ceny sú celkom fajn a pekný dizajn
lebo sa mi paci
lebo sa mi páči
Lebo sa mi páči ich dizajn.
lebo sa mi páčil dizajn a bolo to in
Lebo sa mi to Paci
Lebo som potrebovala športové oblečenie a toto bolo verejne zname
Líbí se mi dizajn.
Líbí se mi jejich produkty
líbil se mi výrobek
líbil se mi vzhled
líbilo se mi oblečení
Maju dobre produkty
Mam rada sport
náhoda
Náhoda.
Nahodou
náhodou občas sedí
najlepšie splnila očakávania
Něco jsem si koupil
neexistuje ziaden vyznamny dovod
nejsem
neviem
Neviem
Nike 4ever
Nikto nevie
Odporucania znamych na dobru kvalitu, lrijatelna cena
Omylem
Oslovila ma
oslovili ma pekné a pohodlné topánky
Paci sa mi ich design
Pacil sa mi design ich vyrobkov,ktory nie je prilis vystredny
pacil sa mi produkt
Pacili sa mi dizajnovo od nich veci
Páči sa mi dizajn športového oblečenia Nike.
Páči sa mi tá značka a som spokojná s kvalitou + na základe odporúčaní známych
Páčil sa mi dizajn značky a som spokojná aj s kvalitou produktov.
Páčili sa mi produkty
Páčili sa mi produkty na predajni
Páčili sa mi produkty tejto značky
Páčili sa mi topánky a vyzerali, že sú pevné.
pačili sa mi veci
pekný dizajn, dobrá kvalita
Ponuka
Popularita
potreboval som športové vybavenie a kvalitné oblečenie
Potřeboval jsem produkt, oni ho měli.
Pôvodne to bol dobrý marketing, ktorý ma presvedčil k prvej kúpe, teraz pozerám viac na kvalitu výrobku a svoje potreby a očakávania. Ak ich daný produkt nespĺňa tak hľadám taký, ktorý bude.
Presvedčila ma kvalita a dizajn.
pretože mali skvělé sportovní oblečenie
Pretože Nike má kvalitné výrobky
Pretože rada nakupujem športové produkty
Pretože sa mi páčil dizajn.
Pretože vtedy to bola značka kvality, dnes ich výrobky nie sú už take kvalitné ako boli, no stále je tu dobrá reputácia firmy a dostupná cena takže aj naďalej zostávame zákazníkom
Pri kúpe topánok ma zaujal ich dizajn a po kúpe som zistil že sú aj kvalitné a pohodlne tak som pri tejto značke ostal.
prostě mi sedí
proste som si kupil tenisky (do telocvicne) ktore mi sadli na nohu a mali zaujimavu cenu
proto
protoze se mi libil nejaky jejich produkt
protože mi jejich bota sedla
protože se mi líbil jejich výrobek, který jsem v té době kupovala/vybírala
protože se mi líbily produkty
Reklama
Rodičia mi kúpili prvý pár botasiek Nike. Značka mi vyhovovala, tak som sa k nej začala vraciať aj pri kúpe iných vecí.
rozumný poměr cena/kvalita
skúsenosť
Skusenosti, kvalita
Som zákazníkom mnohych znacoek
Sportova obuv
sportovní značka
styl
To uz si sa pytal podla mna :*
vďaka dizajnu a predpokladu kvality
Viz vyse
Vyhovoval mi ponúkaný produkt
vzhled výrobku
Zacala som kupou sportovych pomocok a neskor som sa zacala zaujimat o sneakers, ktore Nike vyraba.
Zaujal ma dizajn obuvi :)
Zaujal ma dizajn topánok.
Zaujal ma dizajn výrobkov
Zaujali ma produkty.
Zlé predošlé skúsenosti s konkurenciou.
značka, dizaj, kvalita
18. Aký je váš vzťah/názor k značke Nike? (1= výborný, 5=hrozný)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 74 | 48,05 % | 37,56 % |
1 | 40 | 25,97 % | 20,3 % |
3 | 32 | 20,78 % | 16,24 % |
4 | 8 | 5,19 % | 4,06 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.01 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.5 |
Směrodatná odchylka: | 0.7 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
19. Zmenil sa váš vzťah/názor k značke Nike od posledného nákupu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 91 | 59,48 % | 46,19 % |
ne | 31 | 20,26 % | 15,74 % |
Nie. | 3 | 1,96 % | 1,52 % |
Ano | 2 | 1,31 % | 1,02 % |
Ne. | 2 | 1,31 % | 1,02 % |
už ji tolik neupřednostňuji | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
zklamalo mě, že se zaměřili jen na skupinu úzkonohých sportovců | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
zůstal stejný | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
nenakupujem | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
ano ako som uviedla pri poslednom nakupe som nakoniec uprednostnila inu znacku | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
ostatní odpovědi | 19 | 12,42 % | 9,64 % |
20. Považujete sa za lojálneho zákazníka značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skôr nie | 52 | 33,77 % | 26,4 % |
Skôr áno | 50 | 32,47 % | 25,38 % |
Určite nie | 26 | 16,88 % | 13,2 % |
Neviem | 14 | 9,09 % | 7,11 % |
Určite áno | 12 | 7,79 % | 6,09 % |
21. Pohlavie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 110 | 71,43 % | 55,84 % |
Muž | 44 | 28,57 % | 22,34 % |
22. Vek
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 až 29 | 142 | 92,21 % | 72,08 % |
30 až 49 | 10 | 6,49 % | 5,08 % |
70 a viac | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
50 až 69 | 1 | 0,65 % | 0,51 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.