Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Loreal, La Roche Posay

Loreal, La Roche Posay

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolina Jeriová
Šetření:13. 11. 2011 - 15. 11. 2011
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):22 / 6.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

v rámci týmové práce jsem Vás chtěla požádat o vyplnění krátkého dotazníku. 

 

Předem děkujeme za čas strávený s vyplňováním, 

za tým Karolina Jeriová

Odpovědi respondentů

1. Jste žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4797,92 %97,92 %  
ne12,08 %2,08 %  

Graf

2. Jste studentka? (18-26 let)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4289,36 %87,5 %  
ne510,64 %10,42 %  

Graf

3. V kterých z těchto obchodů pravidelně kupujete pleťovou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V drogérii → konec dotazníku, Přímý prodej (Avon, Oriflame) → konec dotazníku, V supermarketu/ hypermarketu → konec dotazníku, V lékárněotázka č. 4, Na internetu → konec dotazníku, V parfumérii → konec dotazníku, Někde jinde → konec dotazníku, nikde z uvedených míst → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogérii2661,9 %54,17 %  
V lékárně819,05 %16,67 %  
V parfumérii37,14 %6,25 %  
Někde jinde12,38 %2,08 %  
nikde z uvedených míst12,38 %2,08 %  
V supermarketu/ hypermarketu12,38 %2,08 %  
Přímý prodej (Avon, Oriflame)12,38 %2,08 %  
Na internetu12,38 %2,08 %  

Graf

4. Který z těchto důvodů je pro Vás nejvíce důležitý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ocením specializovaný personál (dermo-poradce, lékárníky), kteří mohou poradit.337,5 %6,25 %  
Tyto produkty jsou vhodné pro citlivou pleť.112,5 %2,08 %  
Tyto produkty jsou více účinné díky vysoké koncentraci aktivních látek.112,5 %2,08 %  
Tyto produkty jsou vyvinuty a doporučeny dermatology.112,5 %2,08 %  
Tyto produkty mají vysokou kvalitu, lepší než produkty v drogériích.112,5 %2,08 %  
Vyhovuje mi prostředí lékárny.112,5 %2,08 %  

Graf

5. Jak dlouho si kupujete aktivní kosmetiku v lékárně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6- 12 měsíců337,5 %6,25 %  
4-5 let225 %4,17 %  
6-10 let112,5 %2,08 %  
2-3 roky112,5 %2,08 %  
Méně než 6 měsíců112,5 %2,08 %  

Graf

6. Jaké druhy kosmetiky kupujete v lékárně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hydratační péče337,5 %6,25 %  
Péče o citlivou pleť225 %4,17 %  
Péče proti akné225 %4,17 %  
Čistící řada112,5 %2,08 %  

Graf

7. Jak často chodíte do lékárny pro jakýkoliv důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 1-2 měsíce562,5 %10,42 %  
Jednou za 3 měsíce225 %4,17 %  
Jednou týdně a častěji112,5 %2,08 %  

Graf

8. Jak často chodíte do lékárny kupovat aktivní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 1-2 měsíce450 %8,33 %  
Jednou za 3 měsíce337,5 %6,25 %  
2-3krát měsíčně112,5 %2,08 %  

Graf

9. Když jdete koupit aktivní kosmetiku, plánujete návštěvu lékárny předem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, většinou to plánuji.562,5 %10,42 %  
Ano, pokaždé to plánuji.112,5 %2,08 %  
Ne, vždy se rozhoduji na místě.112,5 %2,08 %  
Ne, většinou se rozhoduji na místě.112,5 %2,08 %  

Graf

10. Zkoušíte nové značky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mám oblíbené značky, ale někdy zkouším i nové.675 %12,5 %  
Ano, často zkouším nové značky.112,5 %2,08 %  
Ne, nikdy nezkouším nové značky.112,5 %2,08 %  

Graf

11. Co je Vaším hlavním důvodem ke změně značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení kožního lékaře nebo lékárníka v lékárně.450 %8,33 %  
Doporučení přátel, příbuzných225 %4,17 %  
Doporučení dermatologa.112,5 %2,08 %  
Přání vyzkoušet novinku na trhu.112,5 %2,08 %  

Graf

12. Je v lékárně, kterou navštěvujete, specialista na aktivní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano337,5 %6,25 %  
ne337,5 %6,25 %  
nevím225 %4,17 %  

Graf

13. Vyhledáváte radu tohoto specialisty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano562,5 %10,42 %  
ne337,5 %6,25 %  

Graf

14. Jak byste ohodnotila tuto službu (přítomnost specialisty v lékárně)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi užitečné675 %12,5 %  
Spíše užitečné112,5 %2,08 %  
Spíše neužitečné112,5 %2,08 %  

Graf

15. Jak jsou pro Vás důležité následující skutečnosti, když kupujete výrobek? Prosím vyberte 3 faktory, které jsou pro Vás nejvíce důležité.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost vyzkoušet si vzorek před zakoupením výrobku.675 %12,5 %  
Dřívější zkušenost se značkou.675 %12,5 %  
Doporučení dermatologa337,5 %6,25 %  
Doporučení přátel, rodiny 337,5 %6,25 %  
Doporučení kosmetického poradce225 %4,17 %  
Televizní reklama225 %4,17 %  
Speciální nabídka dárku112,5 %2,08 %  
Speciální nabídka slevy112,5 %2,08 %  

Graf

16. Jak důležité jsou pro Vás následující faktoru při nákupu kosmetických produktů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vhodný pro typ mojí pleti337,5 %6,25 %  
Účinnost výrobku337,5 %6,25 %  
Vhodný pro citlivou pleť112,5 %2,08 %  
Speciální nabídka112,5 %2,08 %  

Graf

17. Představte si, že jste viděla reklamu na nějaký výrobek a šla jste do lékárny, abyste si ho koupila. Farmaceut Vám ale nabídne výrobek jiné značky. Jak zareagujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechám si poradit od farmaceuta a přijmu doporučení.675 %12,5 %  
Nekoupím nic, nechám si to projít hlavou.225 %4,17 %  

Graf

18. Představte si, že Vám dermatolog doporučil nějaký výrobek a vy jste šla do lékárny, abyste si ho koupila. Farmaceut Vám ale nabídne výrobek jiné značky. Jak zareagujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezměním názor a koupím si výrobek, který jsem chtěla. 562,5 %10,42 %  
Nekoupím nic, nechám si to projít hlavou.225 %4,17 %  
Nechám si poradit od farmaceuta a přijmu doporučení.112,5 %2,08 %  

Graf

19. Představte si, že Vám někdo z Vašeho okolí (kamarádka, příbuzný) doporučil nějaký produkt a vy jste šla do lékárny, abyste si ho koupila. Farmaceut Vám ale doporučí produkt od jiné značky. Jak byste asi zareagovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechám si poradit od farmaceuta a přijmu doporučení.675 %12,5 %  
Nekoupím nic, nechám si to projít hlavou.225 %4,17 %  

Graf

20. Který produkt z následujících používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
La Roche Posay562,5 %10,42 %  
Vichy112,5 %2,08 %  
Eucerin112,5 %2,08 %  
Avene112,5 %2,08 %  

Graf

21. Proč používáte tento produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty této značky jsou nejvhodnější pro můj typ pleti. 562,5 %10,42 %  
Myslím si, že tato značka je nejkvalitnější.450 %8,33 %  
Můj dermatolog mi produkt doporučuje.225 %4,17 %  
Produkty této značky jsou nejefektivnější. 225 %4,17 %  
Famaceut mi doporučil produkt.112,5 %2,08 %  

Graf

22. Kterou z těchto značek jste ještě nevyzkoušela, ale chcete ji v budoucnu vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avene337,5 %6,25 %  
La Roche Posay337,5 %6,25 %  
Eucerin112,5 %2,08 %  
Bioderma112,5 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena?

2. Jste studentka? (18-26 let)

3. V kterých z těchto obchodů pravidelně kupujete pleťovou kosmetiku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena?

2. Jste studentka? (18-26 let)

3. V kterých z těchto obchodů pravidelně kupujete pleťovou kosmetiku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jeriová, K.Loreal, La Roche Posay (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://loreal-la-roche-posay.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.