Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lovemarks - oblíbené značky

Lovemarks - oblíbené značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Helena Zewdiová
Šetření:29. 11. 2012 - 01. 12. 2012
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká lovemakrs, tedy značky(značek), na které respondent nedá dopustit, které "miluje".

Výzkum je vrámci školní práce.

O vyplnění prosím jen respondenty ve věku 18 - 30 let.

Samotné vyplnění Vám zabere minutku.

Děkuji, Klára Zrzová

Odpovědi respondentů

1. Kterou značku můžete definovat jako své lovemarks (značka, kterou milujete, máte k ní vztah a nedáte na ni dopustit)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike37,89 %7,89 %  
puma25,26 %5,26 %  
Reserved25,26 %5,26 %  
audi12,63 %2,63 %  
Matix12,63 %2,63 %  
shusitime12,63 %2,63 %  
PRS, Gibson, Fender, Kofola12,63 %2,63 %  
ECKO UNLTD12,63 %2,63 %  
Mango12,63 %2,63 %  
Atomic12,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi Salomon
Me to you
Porsche
Nikita
Oriflame
HP
Mall.cz
Calvin Klein
Orsay
Starbucks
orion
Lindex
iron fist
Samsung
Vans
Burberry
Garnier
Apple
Nokia
Opel corsa
žádnou
staropramen
Ikea
zara
2463,16 %63,16 % 

Graf

2. Z jakého důvodu preferujete danou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi vzhled výrobků /služeb, které firma nabízí3489,47 %89,47 %  
Značka mi zaručuje kvalitu, kterou vyžaduji2873,68 %73,68 %  
Jsem na značku zvyklá(ý), nerad(a) měním tradice1334,21 %34,21 %  
Značka doplňuje mou image1128,95 %28,95 %  
Značka je pro mě cenově nejpřijatelnější37,89 %7,89 %  
je to pro mě známka luxusu12,63 %2,63 %  
sleduji a líbí se mi vývoj značky 12,63 %2,63 %  
Příjemná atmosféra v prodejně12,63 %2,63 %  
originalita12,63 %2,63 %  
nemám ráda hovadiny typu značka a ještě lovemark12,63 %2,63 %  

Graf

3. Máte další značku, která je pro Vás lovemark?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2155,26 %55,26 %  
NE1744,74 %44,74 %  

Graf

4. Jaká další značka je pro Vás lovemark?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
HM420 %10,53 %  
New Yorker15 %2,63 %  
Uhlsport15 %2,63 %  
Gabriela Salvete- kosmetika15 %2,63 %  
Lonsdale15 %2,63 %  
Nike15 %2,63 %  
např. Kofola15 %2,63 %  
Kofola15 %2,63 %  
Balea15 %2,63 %  
Botas15 %2,63 %  
ostatní odpovědi Nokia
CA
jack wolfskin
billabong
Yves- Rocher a Nivea
Labello
H&M
735 %18,42 % 

Graf

5. Z jakého důvodu preferujete danou značku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka mi zaručuje kvalitu, kterou vyžaduji1680 %42,11 %  
Líbí se mi vzhled výrobků /služeb, které firma nabízí1575 %39,47 %  
Jsem na značku zvyklá(ý), nerad(a) měním tradice945 %23,68 %  
Značka je pro mě cenově nejpřijatelnější945 %23,68 %  
Značka doplňuje mou image735 %18,42 %  
má padnoucí odstíny15 %2,63 %  
značka má tradici15 %2,63 %  
český původ15 %2,63 %  

Graf

6. Existují ještě nějaké značky, které můžete označit jako lovemarks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1676,19 %42,11 %  
ANO523,81 %13,16 %  

Graf

7. Vepište další své lovemarks.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ford, Casio, Fatpipe

KLM (aerolinky), Kofila, Milena, Kaštany

Marlboro

Promod

tchibo

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2565,79 %65,79 %  
muž1334,21 %34,21 %  

Graf

9. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 243181,58 %81,58 %  
25 - 30718,42 %18,42 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Zewdiová, H.Lovemarks - oblíbené značky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://lovemarks-oblibene-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.