Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > lovemarks-oblubene znacky

lovemarks-oblubene znacky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natália Pavolková
Šetření:22. 04. 2013 - 30. 04. 2013
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):20 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.13:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondent/vážená respondentka, som študentkou tretieho ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave a chcela by som Vás touto cestou požiadať o vyplnenie krátkeho prieskumu s cieľom zistiť Váš postoj k tzv. konceptu „lovemarks“. Prieskum je súčasťou riešenia mojej bakalárskej práce s názvom Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem. Všetky údaje v dotazníku sú anonymné a budú použité výhradne na uvedený účel. Nakoľko vyplnenie dotazníka Vám zaberie minimum času (7 – 10 minút), verím, že mu budete venovať svoju pozornosť. Za Vaše odpovede Vám vopred ďakujem.

 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pozn.: Lovemarks predstavujú značky, ku ktorým má spotrebiteľ bližší až intímny vzťah ako k bežným značkám, predstavujú uspokojenie potrieb nad spotrebiteľské očakávania a spotrebiteľ k nim pociťuje veľký rešpekt a uznanie.
Napr.: Na základe veľkej obľúbenosti u spotrebiteľov, môžeme značku Apple označiť ako „lovemark“, ktorá si získala srdcia spotrebiteľov aj vďaka jej kvalite ikonickému dizajnu. 

Je potrebné poznamenať, že "lovemarkom" nemusia byť výlučne produkty, ale aj osoby, miesta, televízne programy, športové kluby a podobne: http://www.lovemarks.com/index.php?pageID=20015 (Zoznam lovemarks)

Odpovědi respondentů

1. Stretli ste sa s označením/pojmom „lovemark“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie11455,34 %55,34 %  
áno9244,66 %44,66 %  

Graf

2. Ak áno, odkiaľ ste sa o pojme „lovemark“ dozvedeli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet4146,07 %19,9 %  
tlač1921,35 %9,22 %  
rodina/priatelia1516,85 %7,28 %  
televízia77,87 %3,4 %  
škola55,62 %2,43 %  
Lovemarks by Kevin Roberts11,12 %0,49 %  
v práci11,12 %0,49 %  

Graf

3. Rozhodujete sa, podľa Vášho názoru, pri kúpe určitej značky na základe emócií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 4, nieotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno13565,53 %65,53 %  
nie7134,47 %34,47 %  

Graf

4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34936,84 %23,79 %  
44533,83 %21,84 %  
21914,29 %9,22 %  
51612,03 %7,77 %  
143,01 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Čo podľa Vás najlepšie vystihuje hodnotu značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitný výrobok za výhodnú cenu5727,67 %27,67 %  
história a dobrá povesť značky5225,24 %25,24 %  
kvalitný výrobok bez ohľadu na cenu5225,24 %25,24 %  
pozitívne referencie značky u spotrebiteľov3918,93 %18,93 %  
pred 20 rokmi bola značka zárukou kvality10,49 %0,49 %  
hodnota(cena) spoločnosti10,49 %0,49 %  
kvalitný výrobok za tomu zodpovedajúcu cenu a spôsob komunikácie so zákazníkmi vytvárajú predpoklady pre vytvorene dobrej povesti a okruhu verných zákazníkov10,49 %0,49 %  
kvalita versus cena10,49 %0,49 %  
image10,49 %0,49 %  
Kvalitní výrobek za snesitelnou cenu.10,49 %0,49 %  

Graf

6. Je pre Vás pri výbere značky rozhodujúci faktor jej hodnota/tradícia značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13264,08 %64,08 %  
nevím3818,45 %18,45 %  
ne3617,48 %17,48 %  

Graf

7. Čo si myslíte, že vytvára dobrú povesť značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výroba kvalitných výrobkov12460,19 %60,19 %  
obľuba značky u spotrebiteľov8742,23 %42,23 %  
dobré renomé a spoľahlivosť značky na trhu8541,26 %41,26 %  
dlhodobá tradícia značky7737,38 %37,38 %  
komunikácia značky a kvalitná reklama7134,47 %34,47 %  
vytváranie pridanej hodnoty pre spoločnosť4622,33 %22,33 %  
je to kombinácia všetkých uvedených faktorov10,49 %0,49 %  

Graf

8. Predstavuje pre Vás rešpekt k určitej značke jeden z faktorov, pri ktorom sa riadite pri jej výbere?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10149,03 %49,03 %  
nevím5828,16 %28,16 %  
ne4722,82 %22,82 %  

Graf

9. Rozlišujete na základe hore uvedeného opisu „lovemarks“ značky, ktoré sú najviac Vášmu srdcu blízke – tzv. „srdcovky“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 10, nieotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno11053,4 %53,4 %  
nie9646,6 %46,6 %  

Graf

10. Na základe uvedených charakteristík „lovemarks“, viete uviesť konkrétne príklady Vašich „lovemarks“/srdcoviek?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
apple43,45 %1,94 %  
bmw32,59 %1,46 %  
NIKE32,59 %1,46 %  
kinder cokolada21,72 %0,97 %  
7Up, Rafaello, IAMX (hud. skupina), Hoegaarden, Desperados, Ryan Gosling, Effie Trinket10,86 %0,49 %  
Miele, Desigual atd10,86 %0,49 %  
čokolády RITTER Sport10,86 %0,49 %  
H&M10,86 %0,49 %  
Alnatura, Alverde10,86 %0,49 %  
converse, rayban, yamaha10,86 %0,49 %  
ostatní odpovědi ipod iphone
iphone, coca-cola
apple, bmw
mercedes, zara
dior
h and m
rajec
stradivarius, jeanne lanvin (parfem)
primi cafe
zara, primi
Apple, Gaudi, L´oreal
puma
Nokia, Nivea, Dove,
Quicksilver, tezenis, Ozeta, Zvolenské mliekarne
nike, adidas
Áno
apple, red bull
niektoré produkty prírodnej kozmetiky
Nike, Marlboro, Pilsner urquel
Swarovski, Dolce&Gabbana, H&M
Lucky Strike, Drum - tabák, Staropramen
Porshe, Ferrari, BMW, Audi, VW, Aston Martin, Bentley Motors
Milka, Hugo Boss
Hugo Boss, Apple, Audi
Nivea, Avon, BMW, H&M
Addidas, Nike, Milka, Audi
Quiksilver, Marlboro, Davidoff
Apple, Samsung, Philips
Jameson, Chivas Regal, Marlboro, VW, Nike
Hollister, Aeropostale, Hugo Boss, Nivea
Napapijri, ralph laurent, burberry
nestea
matoni, iphone
zara, h and m, magnum
mini
philip morison , heineken, grands
porsche, bmw
mercedes, gant
dior, ysl
praha, porsche
ipod, real madrid
ralph lauren, abercrombie&fitch, BMW
apple, pull and bear,
dm, magnum
adidas, milka, l´oreál
johnnie walker
prhilip morris
apple,
Apple, Bose, Lacoste, Porsche, Curaprox
Nivea, Nike
Samsung, Figaro
iphone, ipad
gant, apple
Roxy, Cropp
hollister, converse,nike, abercrombie
mango
skoda
converse
orion
Puma, Teranova...
nestle, tchibo, bon prix,
zara, iphone
roxy, apple, desigual
philips
VW, ralph lauren,nike,slivenske znacky potravin
Vagabond topanky
cisco linksys
Hoegl, Lindex, Hastens, Molteni, Audi, Gucci, Prada, vileroy&Boch, Levis, Billabong, Geox, Sony, Siemens
sony, manufaktura, roxy, american eagle
dior, nike, rimmel, garnier, loreal, sony
Furla, zmrzlina, Marks and Spencer
Nokia, Adidas, Activia, Nivea
volvo, orion, kofola
carhartt , irie daily, vans
Toshiba, Camaieu, F&F, ASKO, Škoda
kozel
Ferrari / Scuderia Ferrari
ZARA, BOURJOIS
Nike, Starbucks, Zvolenský, Ralph Lauren
Adidas, VW, McLaren, Made in Czechoslovakia, Krušovice, Zvolenské mliekarne
Samsung, HM-ko, Mango, Stradivarius, Baťa, Humanic
SAAB, Apple
Pullandbear, addidas, nike, Blažek
Apple, BMW, Diesel
Lidl, Figaro
zara, reserved, ff
Garnier
Guess
nike, gate
xperia,nike,
neviem
moleskine, curaprox, apple, starbucks, penguin books
Syoss
obuv-Adidas, auto-Lamborhini, mobil-iPhone
Aspinal of London
Thom Yorke, H&M, Novesta, Adobe...
Loreal, Milka, Marc Jacobs, Apple
desigual, converse
9884,48 %47,57 % 

Graf

11. Čím je pre Vás Váš „lovemark“ výnimočný? (prosím, uveďte, ktorý svoj lovemark máte na mysli).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..............

adidas-kvalita milka-chuť l´oreál-kvalita za dobrú cenu

apple - design, kvalita

Apple - dizajn, kvalita, funkčnosť, renomé

Apple - dizajn, kvalita, lepšie funkcie

apple - kvalita a jednoduchost pull and bear - kvalita za vyhodnu cent

Apple - vysoká kvalita, jednoduchosť ovládania, reputácia značky, neustále inovácie

apple dizajn

Aspinal of London - vysoká kvalita a nadčasovost výrobků

Audi - kvalita, renomé, dizajn.

Auto-Lamborghini = Svojim dizajnom, rychlosťou, tradíciou k športovým vozidlám

biokvalita (obě)

bmw,radost z jazdy

botasky puma - vzhľad

Carhartt-kvalitny tovar ,pozitivne referencie spotrebitelov

converse kvalita

converse- dlhodobá história, kvalita, výrobok, ktorý "zoskupuje" ľudí do určitej ako keby komunity

dal mi ho pritel

Der Weg ist das Ziel :)

desigual - neotřelý design

dizajn

dizajn , kvalita

dizajn, chut, kvalita

dizajn, kvalita,

dizajn, kvalita, spolahlivost, tradicia znacky

dizajn, spolahlivost

dizajnom

dizajnom

dizajnom

dizajnom, kvalitou, popularitou medzi ludmi, dobrym menom

dizajnom, vynimocnostou

dobrá chuť

dobra kvalita a dizajn, dobra cena

dobrá kvalita a za prijateľnú cenu

dostupnost a blizkost k spotrebitelovi ,kvalita

dovera ku kvalite vyrobkov

Ferrari - kvalita, dizajn, renomé.

Ferrari / Scuderia Ferrari - tradícia, výnimočnosť, punc exkluzivity

Furla - kvalita, dizajn, jedinečnosť

Hugo Boss - kvalita, renomé

Humanic - skvelá obuv za dobrú cenu

chutou,jedinecnostou

IAMX - výnimočný zážitok, spomienka na blízkeho človeka a stretnutie s ním.

Image značek je mi blízká.

Iný typ vecí, originalnejší než bežné oblečenie

Jameson - chuť, zvyk

je kvalitny, spolahlivy

je vyhodny, spolahlivy

jeann lanvin - este som nemala lepsi parfem ako on a ani neviem krajsi najst, stradivarius- nikdy odtial neodidem naprazdno, vzdy mi nieco padne do oci

jedinecnostou, kvalitou, nie je tuctovy

klasika

kofola - kvalitou

kvalita

kvalita, design

kvalita, dizajn,

kvalita, dobre meno

kvalita, dobre meno,

kvalita, chut

kvalita, pohodlie

kvalitou

kvalitou

Kvalitou, vyzorom, obľúbenosťou, štýlom.

LG - žiaden dôvod

Lidl - cenou a kvalitou

Lucky Strike - skvělá příchuť cigaret

manufaktura - kvalita vyrobkov, vhodnost kremov na citlivu pokozku, perfektny servis v predajniach

Milka - výborná chuť

Moje lovemarky mi poskytuju produkty, ktore sa mi dizajnom, kvalitou a funkcnostou pacia. Vyvolavaju tym u mna pozitivne emocie, ktore su pri mojom vybere rozhodujuce. Prirodzene ma pritahuju. Tym su pre mna moje lovemarky vynimocne.

Napr. Hastens postel je vyrobena z konskych vlasov, bavlny a inych prirodnych materialov tak ze napriek vyssej cene je to kazdu noc zazitok spat na nej.

Nikdy ma ani jeden z produktov danej znacky nesklamal (negativne prekvapil)

nike - kvalita, estetické vlastnosti

nike-odmalicka sportujem a vzdy to bola oblubena znacka

Nivea - kvalita

Nivea - vôňa, zvyk

Nokia - sme spolu od môjho prvého mobilného telefónu Adidas - neviem konkrétne, ale mám rada túto značku

Nokia- jednoduché ovládanie oproti iným značkám mobilov.

orion chuti mi

Pilsner Urquel - zasadute pivo, najlepsia chut

příjemné materiály - reserved. dobré ceny- ff

Quiksilver - kvalita, vzhľad

reklama, kvalita

roxy- kvalita,stylovost

SAAB - kvalita, bezpečnosť, inovácia, odlíšenie sa... aj keď je už na pravde božej :D

Samsung - design, kvalita

skoda simply clever

spolahlivost, dobre ,meno, kvalita

spolahlivostou

spolehlivost, dizajn

sport-,beh-nike

Styl

svjou jedinecnostou , o rignalitou a kvalitou oblecenia - hollister

Swarovski - dizajn, dobré renomé

Tezenis - kvalitný výrobok, perfektne sediaci na postavu

To ze mi dana znacka sedi, materialovo farebne strihovo cenovo stylovo

Toshiba - môj prvý notebook, ktorý mi odporučil môj vtedy kamarát a teraz manžel F&F - dlhé nákupy dobrých vecí s mužom Camaieu - vždy tu kúpim pekné šaty ASKO - tu sme kúpili nábytok, keď sme si zariaďovali dom Škoda - naše autá

tradice a kvalita novost a originalita

tradícia

tradícia a kvalita

v podstate ide o to isté pri všetkých: emócia z produktu, kvalita, spoľahlivosť

vôna, vydrz- dior

Všetky - spoľahlivosť a kvalita za, dobrý imidž

vzhlad, funkcie, spolahlivost

vzhlad, kvalita

vzhľad, spoľahlivosť, komfort

vzhladom, kvalitou

vzhladom, kvalitou ,popularitou

vždy nájdem čo hľadám - Gate nike - kvalitná obuv

xperia-kvalita,dizajn,funkcie

ZARA - kvalita, široký sortiment oblečenia

Zvolenský - kvalitné výrobky zo Slovenska, ktoré treba podporovať a oceniť, plus vynikajúca marketingová komunikácia, zaujímavé produktové portfólio

že neobsahuje chemické sajrajty (príp. len v najnutnejšej miere) - týká sa najmä potravín a kozmetiky

12. Patrí medzi Vaše „lovemarks“ aj nejaká slovenská resp. česká značka? Ak áno, prosím, uveďte v možnosti "vlastná odpoveď", ktorá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie6660 %32,04 %  
kofola65,45 %2,91 %  
Sedita43,64 %1,94 %  
Pilsner Urquel21,82 %0,97 %  
praha21,82 %0,97 %  
Orion10,91 %0,49 %  
minerálka Mitická (hoci vraj kamióny, ktoré ju vozia od Trenčína, hrozne ničia život v jednej obci; mne proste chutí)10,91 %0,49 %  
o210,91 %0,49 %  
pivo topvar10,91 %0,49 %  
rajec10,91 %0,49 %  
škoda a ak sa počítajú aj značky minerálnych vôd- zo slovenských by to boli azda všetky, ale pre konkrétnosť: Rajec, Budiš, Kláštorná10,91 %0,49 %  
Zvolenský jogurt10,91 %0,49 %  
Staropramen10,91 %0,49 %  
Škoda Auto10,91 %0,49 %  
Figaro10,91 %0,49 %  
WTF10,91 %0,49 %  
rajo10,91 %0,49 %  
vinea10,91 %0,49 %  
Slovakia chips10,91 %0,49 %  
manufaktura10,91 %0,49 %  
SCANquilt10,91 %0,49 %  
Activia10,91 %0,49 %  
fellows10,91 %0,49 %  
Škoda10,91 %0,49 %  
kozel10,91 %0,49 %  
Zvolenský10,91 %0,49 %  
Zvolenské mliekarne10,91 %0,49 %  
Pilsner Urquell10,91 %0,49 %  
společenské oblečení od značky Blažek10,91 %0,49 %  
Grosso - kabelky vyrábané na Slovensku10,91 %0,49 %  
stáva sa ňou pomaly papelote (zápisníky)10,91 %0,49 %  
Kara Trutnov10,91 %0,49 %  
novesta (SK, partizanske)10,91 %0,49 %  
mliekarne Liptov10,91 %0,49 %  
atom rat10,91 %0,49 %  

Graf

13. Ako často prichádzate do styku/používate Váš „lovemark“? (prosím, uvažujte primárne o lovemarku, ktorý ste si vybrali v otázke č. 11)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 alebo viac krát týždenne6457,66 %31,07 %  
najmenej raz za týždeň2118,92 %10,19 %  
asi raz za mesiac1210,81 %5,83 %  
menej ako raz za mesiac65,41 %2,91 %  
každý deň32,7 %1,46 %  
co sa tyka parfemu tak.kazdy den, co sa tyka obchodu tak 2-3krat do mesiaca10,9 %0,49 %  
denne10,9 %0,49 %  
teraz prvýkrát10,9 %0,49 %  
skoro vôbec10,9 %0,49 %  
napr. novesty aj kazdy den10,9 %0,49 %  

Graf

14. Myslíte si, že sa z módneho výstrelku môže stať „lovemark“?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7567,57 %36,41 %  
nevím2522,52 %12,14 %  
ne119,91 %5,34 %  

Graf

15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ponúknuť spotrebiteľovi pridanú hodnotu väčšiu, ako konkurencia6256,36 %30,1 %  
ponúknuť spotrebiteľom inovatívne výrobky5751,82 %27,67 %  
spraviť ľudí šťastnými5045,45 %24,27 %  
ušetriť spotrebiteľovi peniaze3834,55 %18,45 %  
uľahčiť spotrebiteľovi život3632,73 %17,48 %  
ponúknuť kvalitu za rozumnú cenu10,91 %0,49 %  
kreatívna reklama10,91 %0,49 %  
nevyrabat rovnake oblecenie v x farbach radsej par kusov byt originalnejsi mozno jednoduchsi niekedy je menej viac ale zas je to vec vkusu10,91 %0,49 %  
masově zaujmout 10,91 %0,49 %  
zaměřit se na kvalitu a ne módnost10,91 %0,49 %  
vierohodna reklama, nic prehnane, zamerat sa v nej viac na oslovenie cielovej skupiny, alebo na to,co sa k tomu produktu viaze, vyzdvihnut to, a nie len spravit reklamu, ktora je "pekna"10,91 %0,49 %  

Graf

16. Čo môže, podľa Vášho názoru, najviac ohroziť vernosť zákazníka k značke?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
problémy s kvalitou značky8742,23 %42,23 %  
škandály značky2411,65 %11,65 %  
prémie/výhody ponúkané inou značkou2311,17 %11,17 %  
výhodnejšia cena konkurencie209,71 %9,71 %  
nové funkcie konkurenčnej značky199,22 %9,22 %  
atraktívna reklama inej značky178,25 %8,25 %  
väčší komfort inej značky136,31 %6,31 %  
zníženie kvality tradičných značiek (stalo sa to napr. čokoládam Orion a teraz nasledujú ďalšie potraviny, ktoré idu s kvalitou rapídne dolu; nedávno som si to všimla u mojich obľúbených jogurtových nápojov Rajo - cukor nahradili umelým sladidlom)10,49 %0,49 %  
vsetky uvedene10,49 %0,49 %  
výroba v číne10,49 %0,49 %  

Graf

17. Ak existuje uveďte prosím Váš „lovemark“ zo skupiny elektroniky/resp. IT:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Apple4230 %20,39 %  
samsung2316,43 %11,17 %  
iphone 139,29 %6,31 %  
sony75 %3,4 %  
lg64,29 %2,91 %  
lenovo42,86 %1,94 %  
nemám21,43 %0,97 %  
iphone, ipod21,43 %0,97 %  
ipad21,43 %0,97 %  
koss21,43 %0,97 %  
ostatní odpovědi Nokia
--
Philips (ale dnes neviem, či ešte existuje)
Philips
Bosch
Google
iphone, ipad
ipod
samsung galaxy note
lg, samsung
Nokia, Asus, Sonny
Asus
nie
GeForce
Acer
Microsoft
hp
Apple, Bose
orava
otp
tesla
elektrolux
sencor
philips, apple
ibm
Google, Apple
cisco linksys
Bang & Olufsen
HP, HTC
Toshiba, Samsung
Apple, HP
Lenovo, sony, apple
siemens
HP, ACER
xperia, asus
Renault, Citroen
3726,43 %17,96 % 

Graf

18. Uveďte prosím Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11957,77 %57,77 %  
muž8742,23 %42,23 %  

Graf

19. Uveďte prosím Váš vek (uveďte prosím číslo):

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
223516,99 %16,99 %  
233215,53 %15,53 %  
252612,62 %12,62 %  
242512,14 %12,14 %  
21209,71 %9,71 %  
26146,8 %6,8 %  
2894,37 %4,37 %  
2773,4 %3,4 %  
1973,4 %3,4 %  
2041,94 %1,94 %  
ostatní odpovědi 43
44
35
40
31
29
49
32
34
41
24.77
15
30
18
37
12
54
33
2713,11 %13,11 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.24
Minimum:20
Maximum:37
Variační rozpětí:17
Rozptyl:9.19
Směrodatná odchylka:3.03
Medián:24
Modus:22

Graf

20. Uveďte prosím Vašu štátnu príslušnosť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slovenská13666,02 %66,02 %  
česká7033,98 %33,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Stretli ste sa s označením/pojmom „lovemark“?

  • odpověď áno:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 2. Ak áno, odkiaľ ste sa o pojme „lovemark“ dozvedeli?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina/priatelia na otázku 2. Ak áno, odkiaľ ste sa o pojme „lovemark“ dozvedeli?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tlač na otázku 2. Ak áno, odkiaľ ste sa o pojme „lovemark“ dozvedeli?

3. Rozhodujete sa, podľa Vášho názoru, pri kúpe určitej značky na základe emócií?

  • odpověď áno:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)

9. Rozlišujete na základe hore uvedeného opisu „lovemarks“ značky, ktoré sú najviac Vášmu srdcu blízke – tzv. „srdcovky“?

  • odpověď áno:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 12. Patrí medzi Vaše „lovemarks“ aj nejaká slovenská resp. česká značka? Ak áno, prosím, uveďte v možnosti "vlastná odpoveď", ktorá:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi asi raz za mesiac na otázku 13. Ako často prichádzate do styku/používate Váš „lovemark“? (prosím, uvažujte primárne o lovemarku, ktorý ste si vybrali v otázke č. 11)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi najmenej raz za týždeň na otázku 13. Ako často prichádzate do styku/používate Váš „lovemark“? (prosím, uvažujte primárne o lovemarku, ktorý ste si vybrali v otázke č. 11)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Myslíte si, že sa z módneho výstrelku môže stať „lovemark“?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Myslíte si, že sa z módneho výstrelku môže stať „lovemark“?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ponúknuť spotrebiteľom inovatívne výrobky na otázku 15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ponúknuť spotrebiteľovi pridanú hodnotu väčšiu, ako konkurencia na otázku 15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spraviť ľudí šťastnými na otázku 15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi uľahčiť spotrebiteľovi život na otázku 15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ušetriť spotrebiteľovi peniaze na otázku 15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 alebo viac krát týždenne na otázku 13. Ako často prichádzate do styku/používate Váš „lovemark“? (prosím, uvažujte primárne o lovemarku, ktorý ste si vybrali v otázke č. 11)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Myslíte si, že sa z módneho výstrelku môže stať „lovemark“?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stretli ste sa s označením/pojmom „lovemark“?

2. Ak áno, odkiaľ ste sa o pojme „lovemark“ dozvedeli?

3. Rozhodujete sa, podľa Vášho názoru, pri kúpe určitej značky na základe emócií?

4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)

5. Čo podľa Vás najlepšie vystihuje hodnotu značky?

6. Je pre Vás pri výbere značky rozhodujúci faktor jej hodnota/tradícia značky?

7. Čo si myslíte, že vytvára dobrú povesť značky?

8. Predstavuje pre Vás rešpekt k určitej značke jeden z faktorov, pri ktorom sa riadite pri jej výbere?

9. Rozlišujete na základe hore uvedeného opisu „lovemarks“ značky, ktoré sú najviac Vášmu srdcu blízke – tzv. „srdcovky“?

12. Patrí medzi Vaše „lovemarks“ aj nejaká slovenská resp. česká značka? Ak áno, prosím, uveďte v možnosti "vlastná odpoveď", ktorá:

13. Ako často prichádzate do styku/používate Váš „lovemark“? (prosím, uvažujte primárne o lovemarku, ktorý ste si vybrali v otázke č. 11)

14. Myslíte si, že sa z módneho výstrelku môže stať „lovemark“?

15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:

16. Čo môže, podľa Vášho názoru, najviac ohroziť vernosť zákazníka k značke?

17. Ak existuje uveďte prosím Váš „lovemark“ zo skupiny elektroniky/resp. IT:

18. Uveďte prosím Vaše pohlavie:

19. Uveďte prosím Váš vek (uveďte prosím číslo):

20. Uveďte prosím Vašu štátnu príslušnosť:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stretli ste sa s označením/pojmom „lovemark“?

2. Ak áno, odkiaľ ste sa o pojme „lovemark“ dozvedeli?

3. Rozhodujete sa, podľa Vášho názoru, pri kúpe určitej značky na základe emócií?

4. Akú veľkú rolu zohrávajú u Vás emócie pri kúpe tovaru/služby určitej značky? (1 - minimálnu rolu, 5 - rozhodujúcu rolu)

5. Čo podľa Vás najlepšie vystihuje hodnotu značky?

6. Je pre Vás pri výbere značky rozhodujúci faktor jej hodnota/tradícia značky?

7. Čo si myslíte, že vytvára dobrú povesť značky?

8. Predstavuje pre Vás rešpekt k určitej značke jeden z faktorov, pri ktorom sa riadite pri jej výbere?

9. Rozlišujete na základe hore uvedeného opisu „lovemarks“ značky, ktoré sú najviac Vášmu srdcu blízke – tzv. „srdcovky“?

12. Patrí medzi Vaše „lovemarks“ aj nejaká slovenská resp. česká značka? Ak áno, prosím, uveďte v možnosti "vlastná odpoveď", ktorá:

13. Ako často prichádzate do styku/používate Váš „lovemark“? (prosím, uvažujte primárne o lovemarku, ktorý ste si vybrali v otázke č. 11)

14. Myslíte si, že sa z módneho výstrelku môže stať „lovemark“?

15. Vyberte, podľa vášho názoru, na čo by sa mali v súčasnosti v podmienkach SR zamerať značky, aby sa stali „lovemarkom“:

16. Čo môže, podľa Vášho názoru, najviac ohroziť vernosť zákazníka k značke?

17. Ak existuje uveďte prosím Váš „lovemark“ zo skupiny elektroniky/resp. IT:

18. Uveďte prosím Vaše pohlavie:

19. Uveďte prosím Váš vek (uveďte prosím číslo):

20. Uveďte prosím Vašu štátnu príslušnosť:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavolková, N.lovemarks-oblubene znacky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://lovemarks-oblubene-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.