Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lovemarks

Lovemarks

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Vondrák
Šetření:28. 11. 2012 - 29. 11. 2012
Počet respondentů:56
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Marek Vondrák a poprosím o vyplnění kratičkého dotazníku pokud vám je mezi 18 a 26 lety.

Odpovědi respondentů

1. Setkal jste se někdy s pojmem "lovemarks"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4071,43 %71,43 %  
ano1628,57 %28,57 %  

Graf

2. Patří značka NIKE mezi Vaše oblíbené značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2850 %50 %  
ne2850 %50 %  

Graf

3. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky NIKE ? (ohodnoťte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.1610.706
cena3.3210.682
design2.3211.361
tradice2.0361.07
sortiment2.3210.861

Graf

4. Znáte značku MANGO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO3664,29 %64,29 %  
NE2035,71 %35,71 %  

Graf

5. Patří značka MANGO mezi vaše oblíbené značky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2567,57 %44,64 %  
ano1232,43 %21,43 %  

Graf

6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.4441.025
cena3.2780.978
design2.3611.231
tradice3.3060.879
sortiment2.6671.167

Graf

7. Jaký vztah máte k hitu poslední doby „Gangnam style“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální2239,29 %39,29 %  
pozitivní2137,5 %37,5 %  
záporný814,29 %14,29 %  
neznám58,93 %8,93 %  

Graf

8. Existuje nějaká značka z libovolného odvětví, která pro Vás hodně znamená, ke které máte silný vztah a jste ji věrni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne814,29 %14,29 %  
samsung35,36 %5,36 %  
puma35,36 %5,36 %  
adidas23,57 %3,57 %  
Converse23,57 %3,57 %  
H&M23,57 %3,57 %  
New Yorker23,57 %3,57 %  
Nokia11,79 %1,79 %  
meatfly11,79 %1,79 %  
Hugo Boss11,79 %1,79 %  
ostatní odpovědi KFC:-)
Reserved
hummel
Triumph
fender, apple, camper
Orsay
nugget
Garnier
Adidas, Olma, Pilos, Next, Esprit
Under Armour
Audi
stradivarius
Oriflame
Nike
žádná konkrétní
Clockhouse, F&F, Cropp town
ASUS u noťasů, Adidas u běžeckých bot
Neexistuje
.
ano je jich vic, Jordan (divize Nike), TH, SteelSeries...je jich vic
Remigton
Starbucks, Apple
Mustang
astrid
HM, Mixit
pivo Gambrinus
Baťa
Red bull
Sony
mango
nevím
3155,36 %55,36 % 

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3969,64 %69,64 %  
muž1730,36 %30,36 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Patří značka NIKE mezi Vaše oblíbené značky?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi design=1 na otázku 3. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky NIKE ? (ohodnoťte jako ve škole)
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita=3 na otázku 3. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky NIKE ? (ohodnoťte jako ve škole)

4. Znáte značku MANGO?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Patří značka MANGO mezi vaše oblíbené značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi design=1 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi design=3 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita=2 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sortiment=3 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice=3 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)

5. Patří značka MANGO mezi vaše oblíbené značky?

  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi design=3 na otázku 6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal jste se někdy s pojmem "lovemarks"?

2. Patří značka NIKE mezi Vaše oblíbené značky?

3. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky NIKE ? (ohodnoťte jako ve škole)

4. Znáte značku MANGO?

5. Patří značka MANGO mezi vaše oblíbené značky?

6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)

7. Jaký vztah máte k hitu poslední doby „Gangnam style“?

9. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal jste se někdy s pojmem "lovemarks"?

2. Patří značka NIKE mezi Vaše oblíbené značky?

3. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky NIKE ? (ohodnoťte jako ve škole)

4. Znáte značku MANGO?

5. Patří značka MANGO mezi vaše oblíbené značky?

6. Jak hodnotíte jednotlivé vlastnosti produktů značky MANGO ? (ohodnoťte jako ve škole)

7. Jaký vztah máte k hitu poslední doby „Gangnam style“?

9. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vondrák, M.Lovemarks (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://lovemarks.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.