Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Loyal customer program

Loyal customer program

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Kay
Šetření:25. 12. 2012 - 02. 01. 2013
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hi Everyone,
I would like to invite you to fill up my questionnaire for university subject of Marketing Research Method. This questionnaire is really clear, simple and easy to answer. Thank You for your time.
Petra K.
 

 

Odpovědi respondentů

1. How often do you shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Every week1950 %50 %  
Every second week1026,32 %26,32 %  
Every day718,42 %18,42 %  
More times a day12,63 %2,63 %  
Once a month12,63 %2,63 %  

Graf

2. To which chain store do you go the most?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufand1026,32 %26,32 %  
Albert, Hypermarket1026,32 %26,32 %  
Billa615,79 %15,79 %  
Lidl513,16 %13,16 %  
Tesco410,53 %10,53 %  
PENNY 50:50 LIDL12,63 %2,63 %  
dle toho, co zrovna potřebují koupit..12,63 %2,63 %  
Penny Market12,63 %2,63 %  

Graf

3. Why do you prefer this chain store?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prices1334,21 %34,21 %  
It´s close1231,58 %31,58 %  
High quality products410,53 %10,53 %  
Large parking place.25,26 %5,26 %  
Loyalty customer /membership program25,26 %5,26 %  
From habitude12,63 %2,63 %  
good quality and acceptable prices12,63 %2,63 %  
I don’t care12,63 %2,63 %  
I’m working there12,63 %2,63 %  
a wide range of food12,63 %2,63 %  

Graf

4. Do you like loyalty customer programs?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sometimes1847,37 %47,37 %  
Yes1334,21 %34,21 %  
No615,79 %15,79 %  
I don’t know what it is.12,63 %2,63 %  

Graf

5. Are you member of any customer club program? Do you have a customer plastic card?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2771,05 %71,05 %  
ne615,79 %15,79 %  
nevím513,16 %13,16 %  

Graf

6. How many loyalty programs you are participating in ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-51334,21 %34,21 %  
5-71026,32 %26,32 %  
1-2718,42 %18,42 %  
0513,16 %13,16 %  
More than 737,89 %7,89 %  

Graf

7. What program are you registered in ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM Active Beauty2565,79 %65,79 %  
Tesco Clubcard2565,79 %65,79 %  
Billa Club2360,53 %60,53 %  
IKEA Family1744,74 %44,74 %  
Dr.Max client card821,05 %21,05 %  
Kenvelo Clubcard718,42 %18,42 %  
Makro Clubcard718,42 %18,42 %  
Yves Rocher513,16 %13,16 %  
Orsay Clubcard513,16 %13,16 %  
I’m not a member of any513,16 %13,16 %  
Cinema city Clubcard410,53 %10,53 %  
Hervis club37,89 %7,89 %  
Takko Fashion37,89 %7,89 %  
Cinestar cinema Clubcard25,26 %5,26 %  
Shell/ Smart Clubcard25,26 %5,26 %  
Clubcard Baťa25,26 %5,26 %  
Sephora Clubcard25,26 %5,26 %  
STARBUCKS25,26 %5,26 %  
OMV Clubcard25,26 %5,26 %  
Lyoness Clubcard12,63 %2,63 %  
Gigasport12,63 %2,63 %  
McDonald drive12,63 %2,63 %  
Reserved Clubcard12,63 %2,63 %  
About 4 other UK chains (Superdrug, etc.)12,63 %2,63 %  
Intersport card12,63 %2,63 %  

Graf

8. How many of them you do really use?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I`m using all I have1436,84 %36,84 %  
I`m NOT using any923,68 %23,68 %  
3513,16 %13,16 %  
2410,53 %10,53 %  
437,89 %7,89 %  
112,63 %2,63 %  
pokud mam zrovna tu kterou kartu u sebe, pouziji ji. a musím vedet, ze ji mam s sebou. nenosim všechny u sebe. nebo si ji musím pečlivě pred nákupem připravit tak, abych ji s sebou mela a nezapomněla ji vyndat a dohledat..(pakliže trvám na tom, ze ji z jakéhokoli duvodu pouziji12,63 %2,63 %  
depends whether I'm in the mood to look for them in my wallet or not12,63 %2,63 %  

Graf

9. Is your customer program membership decisive when buying?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2360,53 %60,53 %  
ano1539,47 %39,47 %  

Graf

10. Do You prefer holding plastic card that …?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Collects points for the entire purchase when reaching the limit you a percentage discount on the next purchase.1231,58 %31,58 %  
Provides instant discount on selected range1026,32 %26,32 %  
Collects points for the entire purchase and upon reaching the limit you discount book.718,42 %18,42 %  
The flexible benefits whose utilization is not restricted.615,79 %15,79 %  
Collects points for the entire purchase when reaching the limit you have selected gift items.37,89 %7,89 %  

Graf

11. Do you think that company can share your personal information?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3181,58 %81,58 %  
ne718,42 %18,42 %  

Graf

12. Are you reading closely generate conditions before signing in a membership contract?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2668,42 %68,42 %  
ne1231,58 %31,58 %  

Graf

13. Do you think these programs are primary used for tracking your everyday purchase ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I Dont know.1847,37 %47,37 %  
Yes1128,95 %28,95 %  
I never think about it like that.718,42 %18,42 %  
No25,26 %5,26 %  

Graf

14. Would it be uncomfortable to learn that the company retrospectively analyze your purchase and your consumption of household?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2052,63 %52,63 %  
ne1847,37 %47,37 %  

Graf

15. What gender are you?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Woman2771,05 %71,05 %  
Man1128,95 %28,95 %  

Graf

16. What is your nationality?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech2160 %55,26 %  
Slovak925,71 %23,68 %  
Russian411,43 %10,53 %  
Francais12,86 %2,63 %  

Graf

17. How old are you?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-251847,37 %47,37 %  
26-30923,68 %23,68 %  
41-4537,89 %7,89 %  
31-3537,89 %7,89 %  
36-4025,26 %5,26 %  
Under 2025,26 %5,26 %  
MOre than 5012,63 %2,63 %  

Graf

18. What’s your highest level of education?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post-graduate1950 %50 %  
Degree1128,95 %28,95 %  
High School718,42 %18,42 %  
Elementary School12,63 %2,63 %  

Graf

19. What is your social status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1436,84 %36,84 %  
Employee1128,95 %28,95 %  
Working student1026,32 %26,32 %  
Maternal vacancy25,26 %5,26 %  
Business man12,63 %2,63 %  

Graf

20. How do you rate your salary?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I don’t have any (student, volunteer…)1539,47 %39,47 %  
It overestimates the Czech average salary1231,58 %31,58 %  
It equals the Czech average salary1026,32 %26,32 %  
It underestimates the Czech average salary12,63 %2,63 %  

Graf

21. What is cold?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ice38100 %100 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (78,3 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kay, P.Loyal customer program (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://loyal-customer-program.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.