Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ložní povlečení - kupní chování zákazníků

Ložní povlečení - kupní chování zákazníků

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Záleská
Šetření:12. 09. 2013 - 29. 09. 2013
Počet respondentů:266
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Tereza Záleská a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku týkajícího se kupního chování zákazníků, kteří nakupují ložní povlečení.  

 

Děkuji Vám za čas a Vaše odpovědi. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena23186,84 %86,84 %  
muž3513,16 %13,16 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21- 30 let16461,65 %61,65 %  
31 - 40 let3513,16 %13,16 %  
15 - 20 let269,77 %9,77 %  
41- 50 let259,4 %9,4 %  
60 a více let83,01 %3,01 %  
51 - 60 let83,01 %3,01 %  

Graf

3. Kraj, ze kterého pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Liberecký5821,8 %21,8 %  
praha4215,79 %15,79 %  
Středočeský3011,28 %11,28 %  
Jihomoravský134,89 %4,89 %  
Královehradecký134,89 %4,89 %  
Moravskoslezský134,89 %4,89 %  
Pardubický114,14 %4,14 %  
Jihočeský103,76 %3,76 %  
ústecký 103,76 %3,76 %  
Plzeňský72,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi Liberecký kraj
zlínský
olomoucký
Vysočina
jm
severočeský
Jihomoravský kraj
karlovarsky
Stredocesky
MS
Turnov
Libereck7
z jihomoravského
Královehradecký kraj
KV
hl. m Praha
Východočeský
Liberecký, Jablonec nad Nisou
Moraskoslezský

hl.m.Praha
Středočeský kraj
Jihomoravský\
LIBEREC
Libercký
Brno
Česká Lípa
Hlavní město Praha
zl
ústeckého
Trnavský kraj
ul
pce
Středcesky kraj
5922,18 %22,18 % 

Graf

4. Jak často nakupujete ložní povlečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou ročně9937,22 %37,22 %  
Výjimečně7427,82 %27,82 %  
Jednou za 5 let5721,43 %21,43 %  
Několikrát ročně3613,53 %13,53 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete ložní povlečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenných obchodech21179,32 %79,32 %  
Na internetu5018,8 %18,8 %  
V zásilkových katalozích31,13 %1,13 %  
V tržnicích a stáncích20,75 %0,75 %  

Graf

6. Co je pro Vás při nákupu ložního prádla rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzhled a materiál20777,82 %77,82 %  
Značka a kvalita3011,28 %11,28 %  
Cena2910,9 %10,9 %  

Graf

7. Kde nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu12948,5 %48,5 %  
V kamenných obchodech9937,22 %37,22 %  
Od rodiny a známých2710,15 %10,15 %  
Jinde114,14 %4,14 %  

Graf

8. Která reklama na Vás působí při rozhodování o koupi výrobku nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet a sociální sítě13952,26 %52,26 %  
Tištěná reklama9836,84 %36,84 %  
TV a rádio166,02 %6,02 %  
Outdoorová nebo indoorová reklama (billboardy, reklamní obrazovky)134,89 %4,89 %  

Graf

9. Působí na Vás reklama na sociálních sítích (Facebook, Twitter,…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ignoruji ji13350 %50 %  
Ano, ale výrobek si nekoupím7427,82 %27,82 %  
Nejsem uživatelem sociálních sítí4015,04 %15,04 %  
Ano, výrobek si prohlédnu a koupím197,14 %7,14 %  

Graf

10. Která značka působící na českém trhu je Vám známá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ikea11743,98 %43,98 %  
Matějovský8431,58 %31,58 %  
Scan Quilt2810,53 %10,53 %  
Bonatex62,26 %2,26 %  
všechny uvedené31,13 %1,13 %  
všechny31,13 %1,13 %  
Ikea, Matějovský, Bonatex, Jysk10,38 %0,38 %  
Matějovský i Ikea10,38 %0,38 %  
ani jedna10,38 %0,38 %  
Vesna10,38 %0,38 %  
vsechny 410,38 %0,38 %  
IKEA, Scan Quilt10,38 %0,38 %  
Ikea, Matěnovský, Seba T.10,38 %0,38 %  
všechny výše zmíněné10,38 %0,38 %  
ikea, matejovsky, scan quilt10,38 %0,38 %  
Ikea i Scan Quilt10,38 %0,38 %  
Ikea a ScanQuilt10,38 %0,38 %  
Staněk Písek10,38 %0,38 %  
vse vyse uvedene10,38 %0,38 %  
Matějovský, Bonatex a Ikea10,38 %0,38 %  
ikea, matejovsky, to jakomuzu znat jehom jednu??10,38 %0,38 %  
všechny výše uvedené - špatně položená otázka10,38 %0,38 %  
Ikea,Matějovský, Scan Quilt10,38 %0,38 %  
Rulandské šedé10,38 %0,38 %  
Kika10,38 %0,38 %  
Matějovský a Scan Quilt10,38 %0,38 %  
Dante10,38 %0,38 %  
Ikea a Scan Quilt10,38 %0,38 %  
všechny zmíněné10,38 %0,38 %  
Bonatex neznám, ostatní ano10,38 %0,38 %  
více možností10,38 %0,38 %  

Graf

11. Kterou z výše uvedených značek preferujete při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ikea13450,38 %50,38 %  
Matějovský9033,83 %33,83 %  
Scan Quilt3111,65 %11,65 %  
Bonatex114,14 %4,14 %  

Graf

12. Jak dobře znáte společnost Matějovský?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem o ní neslyšel/a10238,35 %38,35 %  
Příležitostně kupuji jejich výrobky7829,32 %29,32 %  
Už jsem o ní slyšel/a, ale nikdy jsem si nekoupil/a žádný z jejich produktů7026,32 %26,32 %  
Pravidelně kupuji jejich výrobky166,02 %6,02 %  

Graf

13. Je pro Vás nabídka firmy Matějovský dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Není rozhodující14654,89 %54,89 %  
Plně dostačující7829,32 %29,32 %  
Neznám51,88 %1,88 %  
-20,75 %0,75 %  
neznám, tak nevím10,38 %0,38 %  
neznám. Otázka číslo 11 je zavádějící, co když nepreferuji ani jednu?!10,38 %0,38 %  
neznám tuto značku - špatně dělaný dotazník10,38 %0,38 %  
neumím posoudit10,38 %0,38 %  
informace 10,38 %0,38 %  
Francouzske povleceni10,38 %0,38 %  
bavlnu se lnem, tak jak mivaly povleceni nase babicky10,38 %0,38 %  
jak to mám vědět, když vůbec netuším, co to je za firmu?10,38 %0,38 %  
vkusnější povlečení s dětskými motivy10,38 %0,38 %  
bílé a smetanové damaškové povlečení10,38 %0,38 %  
nevím jakou má nabídku10,38 %0,38 %  
krepová povlečení s dětskými motivy10,38 %0,38 %  
.... u dětského povlečení rozhoduje preferovaná pohádková postavička. U zbytku cena. 10,38 %0,38 %  
jersejové povlečení10,38 %0,38 %  
xxx - neznám společnost10,38 %0,38 %  
povlečení s rozměry polštářů 50x60cm10,38 %0,38 %  
jiné materiály např damašek10,38 %0,38 %  
další rozměry polštářů10,38 %0,38 %  
neco jineho, moderniho, vse je pseudo hezke,ale je to mimo realitu, stare,nevkusne, zadny design10,38 %0,38 %  
levnější zboží10,38 %0,38 %  
toto měla být nepovinná otázka10,38 %0,38 %  
neznám jejich nabídku10,38 %0,38 %  
Neznám její sortiment10,38 %0,38 %  
Neznám znacku10,38 %0,38 %  
když jsem vybírala posledně, chyběl mi větší výběr krepového povlečení zapínacího na knoflíky10,38 %0,38 %  
vole10,38 %0,38 %  
vůbec tuto značku neznám.10,38 %0,38 %  
neznám tuto firmu10,38 %0,38 %  
uvítala bych více povlečení v prodloužené délce, jinak je nabídka dostačující10,38 %0,38 %  
větší nabídka ložního prádla - barev10,38 %0,38 %  
reklama10,38 %0,38 %  
Jednoduché, jednobarevné povlečení.10,38 %0,38 %  
mají moc divoké barvy, hledám něco jednoduššího, drobnější vzory10,38 %0,38 %  
Nevím o ní10,38 %0,38 %  
nemám tušení o jejich sortimentu10,38 %0,38 %  

Graf

14. Kde jste viděl/a reklamu firmy Matějovský?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikde17063,91 %63,91 %  
Na internetu6323,68 %23,68 %  
V novinách a časopisech2810,53 %10,53 %  
Na billboardech51,88 %1,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Kde nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete koupit?

  • odpověď Na internetu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 5. Kde nejčastěji nakupujete ložní povlečení?

11. Kterou z výše uvedených značek preferujete při nákupu?

  • odpověď Ikea:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ikea na otázku 10. Která značka působící na českém trhu je Vám známá?
  • odpověď Matějovský:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně kupuji jejich výrobky na otázku 12. Jak dobře znáte společnost Matějovský?

14. Kde jste viděl/a reklamu firmy Matějovský?

  • odpověď Nikde:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem o ní neslyšel/a na otázku 12. Jak dobře znáte společnost Matějovský?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kraj, ze kterého pocházíte?

4. Jak často nakupujete ložní povlečení?

5. Kde nejčastěji nakupujete ložní povlečení?

6. Co je pro Vás při nákupu ložního prádla rozhodující?

7. Kde nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete koupit?

8. Která reklama na Vás působí při rozhodování o koupi výrobku nejvíce?

9. Působí na Vás reklama na sociálních sítích (Facebook, Twitter,…)?

10. Která značka působící na českém trhu je Vám známá?

11. Kterou z výše uvedených značek preferujete při nákupu?

12. Jak dobře znáte společnost Matějovský?

13. Je pro Vás nabídka firmy Matějovský dostačující?

14. Kde jste viděl/a reklamu firmy Matějovský?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kraj, ze kterého pocházíte?

4. Jak často nakupujete ložní povlečení?

5. Kde nejčastěji nakupujete ložní povlečení?

6. Co je pro Vás při nákupu ložního prádla rozhodující?

7. Kde nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete koupit?

8. Která reklama na Vás působí při rozhodování o koupi výrobku nejvíce?

9. Působí na Vás reklama na sociálních sítích (Facebook, Twitter,…)?

10. Která značka působící na českém trhu je Vám známá?

11. Kterou z výše uvedených značek preferujete při nákupu?

12. Jak dobře znáte společnost Matějovský?

13. Je pro Vás nabídka firmy Matějovský dostačující?

14. Kde jste viděl/a reklamu firmy Matějovský?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Záleská, T.Ložní povlečení - kupní chování zákazníků (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://lozni-povleceni-kupni-chovan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.