Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Luxusné/Značkové slnečné okuliare

Luxusné/Značkové slnečné okuliare

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Pecharová
Šetření:23. 02. 2011 - 02. 03. 2011
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Poprosím Vás o jednu minútku, ktorú strávite vyplnením dotazníku.

Dotazník sa venuje oblasti predaja luxusných resp. značkových slnečných okuliarov (napr. Dior, Versace, Valentino, Dolce & Gabanna a pod) a dopyte po nich.

Odpovědi respondentů

1. Kde nakupujete slenčné okuliare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákupné centrá (Aupark, Polus, Max a iné2740,91 %40,91 %  
kamenné obchody(napr. v centre mesta alebo v širšom okolí)2030,3 %30,3 %  
optika2030,3 %30,3 %  
trhovisko, stánky a pod.1015,15 %15,15 %  
internetové obchody69,09 %9,09 %  
nikde11,52 %1,52 %  
OPTIKA-dioptricé, alebo spec.sportove obchody11,52 %1,52 %  
USA11,52 %1,52 %  
Na letisku 11,52 %1,52 %  
zahraničie11,52 %1,52 %  
cizí země EU - např. Itálie11,52 %1,52 %  

Graf

2. Uprednostňujete značkové okuliare pri nákupe slnečných okuliarov?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3451,52 %51,52 %  
ne3248,48 %48,48 %  

Graf

3. Aký finančný obnos zvyknete investovať do slnečných okuliarov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 50 €2436,36 %36,36 %  
50-100 €1928,79 %28,79 %  
100-150 €1421,21 %21,21 %  
150 - 200 €812,12 %12,12 %  
200- 250 €23,03 %3,03 %  
5-10 eur11,52 %1,52 %  
ziadny11,52 %1,52 %  
viac ako 300 €11,52 %1,52 %  
lebo su dioptricke11,52 %1,52 %  
podla kvality a značky11,52 %1,52 %  
do30 eur11,52 %1,52 %  

Graf

4. Aké značky slnečných okuliarov uprednostňujete? (Prípadne uvedťe značku, ktorá sa v zozname nenachádza)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dolce 1218,18 %18,18 %  
Ray Ben1116,67 %16,67 %  
Gucci1015,15 %15,15 %  
Christian Dior710,61 %10,61 %  
Polaroid57,58 %7,58 %  
Prada57,58 %7,58 %  
Hugo Boss46,06 %6,06 %  
Emporio Armani/ Giorgio Armani46,06 %6,06 %  
Escada46,06 %6,06 %  
Je mi to jedno34,55 %4,55 %  
Versace34,55 %4,55 %  
Gianfranco Ferre34,55 %4,55 %  
Max Mara34,55 %4,55 %  
Bvlgari23,03 %3,03 %  
Iceberg23,03 %3,03 %  
Relax23,03 %3,03 %  
neznačkové23,03 %3,03 %  
oxydo11,52 %1,52 %  
Roxy11,52 %1,52 %  
Bolle11,52 %1,52 %  
Rayban11,52 %1,52 %  
je mi to fuk11,52 %1,52 %  
ziadne11,52 %1,52 %  
vyberiem si co sa mi hodi a v ramci ceny aj paci.11,52 %1,52 %  
Dior11,52 %1,52 %  
nemam vlastnu znacku, ale mam jedny |Polaroid)11,52 %1,52 %  
ques11,52 %1,52 %  
nejde mi o značku11,52 %1,52 %  
nezalezi mi na znacke11,52 %1,52 %  
nemam na drahe znackove okuliare11,52 %1,52 %  
neviem11,52 %1,52 %  
žiadnu11,52 %1,52 %  
Moschino11,52 %1,52 %  
lv11,52 %1,52 %  
John Richmond11,52 %1,52 %  
Jai Kudo11,52 %1,52 %  
nezajem11,52 %1,52 %  
Salvatore Ferragamo11,52 %1,52 %  
Burberry11,52 %1,52 %  
Bikkembergs11,52 %1,52 %  
žiadná11,52 %1,52 %  
polaroid, antony mcqueen11,52 %1,52 %  
dioptrické11,52 %1,52 %  
žádná11,52 %1,52 %  
žiadne11,52 %1,52 %  

Graf

5. Nakúpili by ste slnečné okuliare aj cez internetový obchod?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3350 %50 %  
ano1725,76 %25,76 %  
nevím1624,24 %24,24 %  

Graf

6. Ste muž alebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → konec dotazníku, žena → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4568,18 %68,18 %  
muž2131,82 %31,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nakupujete slenčné okuliare?

2. Uprednostňujete značkové okuliare pri nákupe slnečných okuliarov?

3. Aký finančný obnos zvyknete investovať do slnečných okuliarov?

4. Aké značky slnečných okuliarov uprednostňujete? (Prípadne uvedťe značku, ktorá sa v zozname nenachádza)

5. Nakúpili by ste slnečné okuliare aj cez internetový obchod?

6. Ste muž alebo žena?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nakupujete slenčné okuliare?

2. Uprednostňujete značkové okuliare pri nákupe slnečných okuliarov?

3. Aký finančný obnos zvyknete investovať do slnečných okuliarov?

4. Aké značky slnečných okuliarov uprednostňujete? (Prípadne uvedťe značku, ktorá sa v zozname nenachádza)

5. Nakúpili by ste slnečné okuliare aj cez internetový obchod?

6. Ste muž alebo žena?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pecharová, Z.Luxusné/Značkové slnečné okuliare (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://luxusne-znackove-slnecne-oku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.