Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Maloobchod (Tesco)

Maloobchod (Tesco)

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Jirouchová
Šetření:20. 03. 2011 - 28. 03. 2011
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):26 / 24.74
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro tvorbu praktické části bych ráda podle Vašich odpovědí sestavila grafy do bakalářské práce na téma "Marketingová komunikace". Je zaměřena na Tesco a Vaše vnímání této společnosti. Děkuji za vyplnění.. Těším se na informace.

Odpovědi respondentů

1. Nakupuji především v...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarketu3345,83 %45,83 %  
supermarketu3345,83 %45,83 %  
malé prodejně45,56 %5,56 %  
diskontu22,78 %2,78 %  

Graf

2. Společnost Tesco vnímám jako...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket4055,56 %55,56 %  
supermarket2129,17 %29,17 %  
více druhů prodejen912,5 %12,5 %  
diskont22,78 %2,78 %  

Graf

3. Jak často nakupuji v Tescu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max. 1x týdně1825 %25 %  
max. 1x měsíčně1825 %25 %  
častěji než 1x měsíčně1520,83 %20,83 %  
častěji než 1x týdně1318,06 %18,06 %  
méně často811,11 %11,11 %  

Graf

4. Jak velké nákupy v Tescu provozuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 500 Kč4055,56 %55,56 %  
500 - 1000 Kč1013,89 %13,89 %  
1000 - 2000 Kč811,11 %11,11 %  
do 100 Kč811,11 %11,11 %  
více než 2000 Kč68,33 %8,33 %  

Graf

5. Proč nakupuji v Tescu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velký výběr4461,11 %61,11 %  
blízkost prodejen4156,94 %56,94 %  
nízké ceny3041,67 %41,67 %  
akce2433,33 %33,33 %  
vlastním clubcard2230,56 %30,56 %  
dobrá atmosféra prodejny912,5 %12,5 %  
image společnosti811,11 %11,11 %  
oblíbenost privátních značek56,94 %6,94 %  
Berou různé slevové poukázky11,39 %1,39 %  
jezdíme tam pravidelně a známe umístění zboží11,39 %1,39 %  
nenakupuju v tescu11,39 %1,39 %  
nabídka textilu11,39 %1,39 %  
je blízko mého domu11,39 %1,39 %  

Graf

6. Nejbližší prodejna Tesco je vzdálena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 20min2940,28 %40,28 %  
5 - 10min2331,94 %31,94 %  
20 - 30min1419,44 %19,44 %  
do 5min56,94 %6,94 %  
více času11,39 %1,39 %  

Graf

7. O Tescu se dozvídám z...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchodu přímo4055,56 %55,56 %  
TV2940,28 %40,28 %  
časopisů1520,83 %20,83 %  
novin1419,44 %19,44 %  
jiných zdrojů1419,44 %19,44 %  
internetu1318,06 %18,06 %  
od známých79,72 %9,72 %  
rádia56,94 %6,94 %  

Graf

8. Na prodejně Tesco pozitivně hodnotím...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny4359,72 %59,72 %  
akce3751,39 %51,39 %  
věrnostní systém clubcard2230,56 %30,56 %  
prostředí2027,78 %27,78 %  
sortiment prodejny2027,78 %27,78 %  
rozmístění sortimentu1825 %25 %  
personál56,94 %6,94 %  
dosažitelnost a otvírací dobu11,39 %1,39 %  
nic11,39 %1,39 %  
možnost e-obchodu11,39 %1,39 %  

Graf

9. Využívá podle Vás Tesco reklamu v TV?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5779,17 %79,17 %  
ne1520,83 %20,83 %  

Graf

10. Využívá podle Vás Tesco reklamu v rádiu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3852,78 %52,78 %  
ano3447,22 %47,22 %  

Graf

11. Využívá podle Vás Tesco reklamu v novinách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5677,78 %77,78 %  
ne1622,22 %22,22 %  

Graf

12. Využívá podle Vás Tesco reklamu v časopisech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3954,17 %54,17 %  
ne3345,83 %45,83 %  

Graf

13. Využívá podle Vás Tesco reklamu na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4663,89 %63,89 %  
ne2636,11 %36,11 %  

Graf

14. Využívá podle Vás Tesco reklamu na billboardu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5475 %75 %  
ne1825 %25 %  

Graf

15. Využívá podle Vás Tesco reklamu prostřednictvím dalších médií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5880,56 %80,56 %  
ano1419,44 %19,44 %  

Graf

16. Pokud ANO u č. 15, jaké? (pokud NE, nevyplňovat)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

3D reklama - reklamní předměty s logem TESCO

letáky

letáky

letáky

letáky

letáky

letáky

letáky do schránek

Na tramvajích

reklama na dopravních prostředcích, lavičkách sponzoring?

reklamní předměty

vlastní letáky

Vlastní reklamní letáky.

17. Kupuji privátní značky Tesca?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4562,5 %62,5 %  
ne2737,5 %37,5 %  

Graf

18. Pokud kupujete privátní značky, proč? (pokud ne, neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3581,4 %48,61 %  
celková spokojenost1125,58 %15,28 %  
kvalita613,95 %8,33 %  
oblíbenost49,3 %5,56 %  
někdy není jiná možnost12,33 %1,39 %  
většinou se jedná o české výrobce12,33 %1,39 %  

Graf

19. Máte clubcard?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3954,17 %54,17 %  
ne3345,83 %45,83 %  

Graf

20. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

a proc ano?

body

body

často nakupuji v tescu, je výhodná

Dostávám body za nákup a následnou slevu na nákup aniž bych dělala něco navíc, prostě nakoupím jako obvykle a dostanu body.

dosud nebyl čas

i don´t know

Je to výhodné

Je to výhodnější

ještě nezařízena

Korunky za nákupy k dobru ;-)

lebo mi ho tesco vnutilo

maji ho vsichni

Máme ji v rodině

Money back :)

Možnost získání slev.

nabídli mi ji

Nabizeli ji, a obcas se slevy hodi.

nakupuji často

nebyla mi nabídnuta

nechci

nechci

nechci dalsi zbytecnost

Nechci se registrovat, je mi protivná

Nechodím do Tesca zase tak často, abych potřeboval kartu a nevím k čemu je.

Nemá to smysl - snad pro lidi, kteří si nechají pro desetník koleno vrtat...

nemam rad kapitalisticke molochy :)

neměla jsem možnost

nenakupuji tak často, aby se mi vyplatila

nenakupuju v tescu tak často

neoslovena

nepotřebuji

nepotřebuji

nepotřebuju

Nepřišla mi zajímavá natolik, abych jí musela mít. Navíc v Tesco nenakupuji příliš často.

Netřeba

nevím

nevím asi jsem blbá

nevím na co bych ji měla

nevim oč jde.

Nevyužila bych ji.

nezdá se mi to jako nezbytné

Nikdo mi ji nenabidl a sama si o ni rikat nebudu

Odmítám, aby si firma shromažďovala údaje o tom, co konrétně nakupuji. Svou anonymitu nejsem ochoten vyměnit za žádnou slevu. V té souvislosti se cítím obtěžován neustálým dotazováním pokladních, zda mám clubcard.

poukázky

Pretoze si na nu zbieram body na zlavy

pretože vďaka nej mám veľa výhod

proč ne

Proč ne?

Proč ne? ;)

Protože jsem ji dostala. :)

protože když už tam jezdím nakupoat,proč to nevyužít

Protože mi ji nabídli,tak jsem si ji vzala

Protože poté mohu uplatnit slevy

protože si nepřeju, aby moje nákupy byly monitorovány

Při dlouhodobém nakupování jsou slevy

pze mi ji mama vrazila do ruky

Ráda využívám následných slev, na které má každý vlastník právo.

Rodiče mi jí doporučili

sbírám body

sbírám body

slevy

věrnostní program

výhody

Výhody

vyhody z toho plynouci

výhody za pravidelný nákup

zásah do soukromí

získám za ni slevy

Ztratila jsem ji :)

Zvědavost, jaké "výhody" to přináší

21. Obecně mi reklama..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadí4866,67 %66,67 %  
vadí2433,33 %33,33 %  

Graf

22. Nejraději mám reklamu v...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV2433,33 %33,33 %  
billboardech1419,44 %19,44 %  
na internetu1419,44 %19,44 %  
časopisech79,72 %9,72 %  
novinách34,17 %4,17 %  
nic22,78 %2,78 %  
rádiu22,78 %2,78 %  
v reklamních letácích11,39 %1,39 %  
nemám rád reklamu11,39 %1,39 %  
nesnáším reklamu všeho druhu11,39 %1,39 %  
Nemám ráda TESCO reklamy11,39 %1,39 %  
nesnáším reklamy v tv11,39 %1,39 %  
nemám ji ráda11,39 %1,39 %  

Graf

23. Obecně reklamě.. (upřímně.. :))

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevěřím6083,33 %83,33 %  
věřím1216,67 %16,67 %  

Graf

24. Slevy..

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přijímám pozitivně5375,71 %73,61 %  
vyhledám2332,86 %31,94 %  
přijímám pozitivně, není-li ovšem zboží vyprodáno11,43 %1,39 %  
jak kdy11,43 %1,39 %  
sou mi ukradene11,43 %1,39 %  
nic11,43 %1,39 %  
vnímám negativně11,43 %1,39 %  

Graf

25. Jsem..

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5476,06 %75 %  
muž1723,94 %23,61 %  

Graf

26. Věk...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-305170,83 %70,83 %  
10-201216,67 %16,67 %  
30-4056,94 %6,94 %  
40-5034,17 %4,17 %  
více než 5011,39 %1,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupuji především v...

  • odpověď supermarketu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi supermarket na otázku 2. Společnost Tesco vnímám jako...

5. Proč nakupuji v Tescu

  • odpověď velký výběr:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetu na otázku 7. O Tescu se dozvídám z...

8. Na prodejně Tesco pozitivně hodnotím...

  • odpověď ceny:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízké ceny na otázku 5. Proč nakupuji v Tescu

10. Využívá podle Vás Tesco reklamu v rádiu?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Využívá podle Vás Tesco reklamu v TV?

13. Využívá podle Vás Tesco reklamu na internetu?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetu na otázku 7. O Tescu se dozvídám z...

17. Kupuji privátní značky Tesca?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi celková spokojenost na otázku 18. Pokud kupujete privátní značky, proč? (pokud ne, neodpovídejte)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 18. Pokud kupujete privátní značky, proč? (pokud ne, neodpovídejte)

19. Máte clubcard?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastním clubcard na otázku 5. Proč nakupuji v Tescu
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní systém clubcard na otázku 8. Na prodejně Tesco pozitivně hodnotím...

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupuji především v...

2. Společnost Tesco vnímám jako...

3. Jak často nakupuji v Tescu

4. Jak velké nákupy v Tescu provozuji

5. Proč nakupuji v Tescu

6. Nejbližší prodejna Tesco je vzdálena

7. O Tescu se dozvídám z...

8. Na prodejně Tesco pozitivně hodnotím...

9. Využívá podle Vás Tesco reklamu v TV?

10. Využívá podle Vás Tesco reklamu v rádiu?

11. Využívá podle Vás Tesco reklamu v novinách?

12. Využívá podle Vás Tesco reklamu v časopisech?

13. Využívá podle Vás Tesco reklamu na internetu?

14. Využívá podle Vás Tesco reklamu na billboardu?

15. Využívá podle Vás Tesco reklamu prostřednictvím dalších médií?

17. Kupuji privátní značky Tesca?

18. Pokud kupujete privátní značky, proč? (pokud ne, neodpovídejte)

19. Máte clubcard?

21. Obecně mi reklama..

22. Nejraději mám reklamu v...

23. Obecně reklamě.. (upřímně.. :))

24. Slevy..

25. Jsem..

26. Věk...

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupuji především v...

2. Společnost Tesco vnímám jako...

3. Jak často nakupuji v Tescu

4. Jak velké nákupy v Tescu provozuji

5. Proč nakupuji v Tescu

6. Nejbližší prodejna Tesco je vzdálena

7. O Tescu se dozvídám z...

8. Na prodejně Tesco pozitivně hodnotím...

9. Využívá podle Vás Tesco reklamu v TV?

10. Využívá podle Vás Tesco reklamu v rádiu?

11. Využívá podle Vás Tesco reklamu v novinách?

12. Využívá podle Vás Tesco reklamu v časopisech?

13. Využívá podle Vás Tesco reklamu na internetu?

14. Využívá podle Vás Tesco reklamu na billboardu?

15. Využívá podle Vás Tesco reklamu prostřednictvím dalších médií?

17. Kupuji privátní značky Tesca?

18. Pokud kupujete privátní značky, proč? (pokud ne, neodpovídejte)

19. Máte clubcard?

21. Obecně mi reklama..

22. Nejraději mám reklamu v...

23. Obecně reklamě.. (upřímně.. :))

24. Slevy..

25. Jsem..

26. Věk...

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jirouchová, D.Maloobchod (Tesco) (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://maloobchod-tesco.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.