Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli

Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Věra Jelínková
Šetření:18. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

v rámci mé seminární práce do předmětu Marketing jsem vytvořila dotazník, který se týká Maloobchodních značek a jejich vnímání spotřebiteli.

Byla bych velmi ráda, kdybyste si našli pár minut na vyplnění tohoto krátkého dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v maloobchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně1738,64 %38,64 %  
1-2 x týdně1227,27 %27,27 %  
Občas1022,73 %22,73 %  
Denně511,36 %11,36 %  

Graf

2. Jaké maloobchodní značky znáte? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert Quality3579,55 %79,55 %  
Clever3477,27 %77,27 %  
Spar3170,45 %70,45 %  
Globus2863,64 %63,64 %  
Tesco Standard2761,36 %61,36 %  
Albert Bio2147,73 %47,73 %  
Euro Shoper2045,45 %45,45 %  
Tesco Organic1943,18 %43,18 %  
K-Classic1534,09 %34,09 %  
Purland511,36 %11,36 %  

Graf

3. Jak často tyto výrobky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2659,09 %59,09 %  
1-2x týdně1022,73 %22,73 %  
Několikrát týdně511,36 %11,36 %  
Denně24,55 %4,55 %  
Vůbec12,27 %2,27 %  

Graf

4. Kde maloobchodní produkty nakupujete? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco3068,18 %68,18 %  
Albert2965,91 %65,91 %  
Kaufland2045,45 %45,45 %  
Interspar1738,64 %38,64 %  
Billa1534,09 %34,09 %  

Graf

5. Jaké maloobchodní produkty nakupujete? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trvanlivé potraviny - mouka, rýže, těstoviny2863,64 %63,64 %  
mléčné výrobky2352,27 %52,27 %  
cukrovinky a slané pochoutky1840,91 %40,91 %  
nápoje1738,64 %38,64 %  
drogerie1227,27 %27,27 %  
mražené potraviny1125 %25 %  
masné výrobky920,45 %20,45 %  

Graf

6. Seřaďte jak jsou pro Vás důležité následující faktory při nákupu maloobchodních produktů? Známkujte jako ve škole, kdy 1 znamená nejdůležitější, 5 naopak.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita1.5680.7
cena1.9320.927
vzhled2.8861.283
informovanost o produktu2.9321.064
umístění v prodejně3.7271.107

Graf

7. Z jakých zdrojů získáváte informace o maloobchodních produktech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamních letáků2250 %50 %  
nevyhledávám informace1227,27 %27,27 %  
z internetu511,36 %11,36 %  
od známích49,09 %9,09 %  
z etiket výrobků12,27 %2,27 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3375 %75 %  
muž1125 %25 %  

Graf

9. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 302965,91 %65,91 %  
20 a méně511,36 %11,36 %  
31 - 4049,09 %9,09 %  
41 - 5036,82 %6,82 %  
51 - 6024,55 %4,55 %  
60 a více12,27 %2,27 %  

Graf

10. V současnosti jste?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2659,09 %59,09 %  
zaměstnaný1329,55 %29,55 %  
nezaměstnaný36,82 %6,82 %  
důchodce - invalidní, starobní24,55 %4,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Jelínková, V.Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://maloobchodni-znacky-a-jejich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.