Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli
Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Věra Jelínková |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2011 - 25. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 44 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 54,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
v rámci mé seminární práce do předmětu Marketing jsem vytvořila dotazník, který se týká Maloobchodních značek a jejich vnímání spotřebiteli.
Byla bych velmi ráda, kdybyste si našli pár minut na vyplnění tohoto krátkého dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete v maloobchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několikrát týdně | 17 | 38,64 % | 38,64 % |
1-2 x týdně | 12 | 27,27 % | 27,27 % |
Občas | 10 | 22,73 % | 22,73 % |
Denně | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
2. Jaké maloobchodní značky znáte? Možnost více odpovědí
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Albert Quality | 35 | 79,55 % | 79,55 % |
Clever | 34 | 77,27 % | 77,27 % |
Spar | 31 | 70,45 % | 70,45 % |
Globus | 28 | 63,64 % | 63,64 % |
Tesco Standard | 27 | 61,36 % | 61,36 % |
Albert Bio | 21 | 47,73 % | 47,73 % |
Euro Shoper | 20 | 45,45 % | 45,45 % |
Tesco Organic | 19 | 43,18 % | 43,18 % |
K-Classic | 15 | 34,09 % | 34,09 % |
Purland | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
3. Jak často tyto výrobky nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 26 | 59,09 % | 59,09 % |
1-2x týdně | 10 | 22,73 % | 22,73 % |
Několikrát týdně | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
Denně | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
Vůbec | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
4. Kde maloobchodní produkty nakupujete? Možnost více odpovědí
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 30 | 68,18 % | 68,18 % |
Albert | 29 | 65,91 % | 65,91 % |
Kaufland | 20 | 45,45 % | 45,45 % |
Interspar | 17 | 38,64 % | 38,64 % |
Billa | 15 | 34,09 % | 34,09 % |
5. Jaké maloobchodní produkty nakupujete? Možnost více odpovědí
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
trvanlivé potraviny - mouka, rýže, těstoviny | 28 | 63,64 % | 63,64 % |
mléčné výrobky | 23 | 52,27 % | 52,27 % |
cukrovinky a slané pochoutky | 18 | 40,91 % | 40,91 % |
nápoje | 17 | 38,64 % | 38,64 % |
drogerie | 12 | 27,27 % | 27,27 % |
mražené potraviny | 11 | 25 % | 25 % |
masné výrobky | 9 | 20,45 % | 20,45 % |
6. Seřaďte jak jsou pro Vás důležité následující faktory při nákupu maloobchodních produktů? Známkujte jako ve škole, kdy 1 znamená nejdůležitější, 5 naopak.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 1.568 | 0.7 |
cena | 1.932 | 0.927 |
vzhled | 2.886 | 1.283 |
informovanost o produktu | 2.932 | 1.064 |
umístění v prodejně | 3.727 | 1.107 |
7. Z jakých zdrojů získáváte informace o maloobchodních produktech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z reklamních letáků | 22 | 50 % | 50 % |
nevyhledávám informace | 12 | 27,27 % | 27,27 % |
z internetu | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
od známích | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
z etiket výrobků | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
8. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 33 | 75 % | 75 % |
muž | 11 | 25 % | 25 % |
9. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 29 | 65,91 % | 65,91 % |
20 a méně | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
31 - 40 | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
41 - 50 | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
51 - 60 | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
60 a více | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
10. V současnosti jste?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 26 | 59,09 % | 59,09 % |
zaměstnaný | 13 | 29,55 % | 29,55 % |
nezaměstnaný | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
důchodce - invalidní, starobní | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.