Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli

Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Věra Jelínková
Šetření:18. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

v rámci mé seminární práce do předmětu Marketing jsem vytvořila dotazník, který se týká Maloobchodních značek a jejich vnímání spotřebiteli.

Byla bych velmi ráda, kdybyste si našli pár minut na vyplnění tohoto krátkého dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v maloobchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně1738,64 %38,64 %  
1-2 x týdně1227,27 %27,27 %  
Občas1022,73 %22,73 %  
Denně511,36 %11,36 %  

Graf

2. Jaké maloobchodní značky znáte? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert Quality3579,55 %79,55 %  
Clever3477,27 %77,27 %  
Spar3170,45 %70,45 %  
Globus2863,64 %63,64 %  
Tesco Standard2761,36 %61,36 %  
Albert Bio2147,73 %47,73 %  
Euro Shoper2045,45 %45,45 %  
Tesco Organic1943,18 %43,18 %  
K-Classic1534,09 %34,09 %  
Purland511,36 %11,36 %  

Graf

3. Jak často tyto výrobky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2659,09 %59,09 %  
1-2x týdně1022,73 %22,73 %  
Několikrát týdně511,36 %11,36 %  
Denně24,55 %4,55 %  
Vůbec12,27 %2,27 %  

Graf

4. Kde maloobchodní produkty nakupujete? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco3068,18 %68,18 %  
Albert2965,91 %65,91 %  
Kaufland2045,45 %45,45 %  
Interspar1738,64 %38,64 %  
Billa1534,09 %34,09 %  

Graf

5. Jaké maloobchodní produkty nakupujete? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trvanlivé potraviny - mouka, rýže, těstoviny2863,64 %63,64 %  
mléčné výrobky2352,27 %52,27 %  
cukrovinky a slané pochoutky1840,91 %40,91 %  
nápoje1738,64 %38,64 %  
drogerie1227,27 %27,27 %  
mražené potraviny1125 %25 %  
masné výrobky920,45 %20,45 %  

Graf

6. Seřaďte jak jsou pro Vás důležité následující faktory při nákupu maloobchodních produktů? Známkujte jako ve škole, kdy 1 znamená nejdůležitější, 5 naopak.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita1.5680.7
cena1.9320.927
vzhled2.8861.283
informovanost o produktu2.9321.064
umístění v prodejně3.7271.107

Graf

7. Z jakých zdrojů získáváte informace o maloobchodních produktech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamních letáků2250 %50 %  
nevyhledávám informace1227,27 %27,27 %  
z internetu511,36 %11,36 %  
od známích49,09 %9,09 %  
z etiket výrobků12,27 %2,27 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3375 %75 %  
muž1125 %25 %  

Graf

9. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 302965,91 %65,91 %  
20 a méně511,36 %11,36 %  
31 - 4049,09 %9,09 %  
41 - 5036,82 %6,82 %  
51 - 6024,55 %4,55 %  
60 a více12,27 %2,27 %  

Graf

10. V současnosti jste?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2659,09 %59,09 %  
zaměstnaný1329,55 %29,55 %  
nezaměstnaný36,82 %6,82 %  
důchodce - invalidní, starobní24,55 %4,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jelínková, V.Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://maloobchodni-znacky-a-jejich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.