Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Máme rádi reklamu?

Máme rádi reklamu?

Všímáte si společenské odpovědnosti supermarketů?
Nakupujete v společensky odpovědných obchodech radši? Zúčastněte se průzkumu Lucie Krátké.

(5 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Jedlička
Šetření:16. 11. 2021 - 23. 11. 2021
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítejte v dotazníku "Máme rádi reklamu?" který má za úkol zjistit zda nás reklama spíše otravuje či baví.

A co vy máte rádi reklamu?

Odpovědi respondentů

1. Máte rád/a televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2956,86 %56,86 %  
spíše ne1631,37 %31,37 %  
zhruba polovinu ano59,8 %9,8 %  
ano11,96 %1,96 %  

Graf

2. Jaké je vaše nejoblíbenější logo (hodnoťte prosím pouze vzhled loga, nic jiného)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mercedes216,67 %3,92 %  
To které není18,33 %1,96 %  
po výtvarné stránce některá loga automobilek, původní Toyota, Mercedes, Audi - čistý design18,33 %1,96 %  
BMW18,33 %1,96 %  
Honda Wing18,33 %1,96 %  
Kofola18,33 %1,96 %  
hilfiger18,33 %1,96 %  
Apple18,33 %1,96 %  
Suoer18,33 %1,96 %  
Potrefena husa18,33 %1,96 %  
ostatní odpovědi Kostelecké uzeniny 18,33 %1,96 % 

Graf

3. Existuje alespoň jediná reklama, kterou máte rád/a (televizní, rádiová, billboard...)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3160,78 %60,78 %  
ne2039,22 %39,22 %  

Graf

4. Přesvědčila vás někdy reklama, abyste zvolili právě to co v ní bylo uvedeno (firmu, produkt)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3058,82 %58,82 %  
ano2141,18 %41,18 %  

Graf

5. Billboardy...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ničí krajinu3466,67 %66,67 %  
jsou nebezpečné (řidič ztrácí pozornost)3466,67 %66,67 %  
jsou zajímavé611,76 %11,76 %  
jsou zábavné35,88 %5,88 %  
dělají okolí zajímavější23,92 %3,92 %  

Graf

6. Reklamy na internetu (a soc. sítích)...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mě otravují4384,31 %84,31 %  
mi nevadí611,76 %11,76 %  
jsou užitečné23,92 %3,92 %  

Graf

7. Zažili jste někdy, že by reklama na webu, zhoršila jeho funkčnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4180,39 %80,39 %  
ne1019,61 %19,61 %  

Graf

8. Co si myslíte o cookies? (pokud je neznáte na otázku neodpovídejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ať si zjistí, co chtějí

Blokuji, pokud to jde.

Blokuju

cookies nevadí, vadí nutnost jejich neustálého povolování

Dobrý nápad se špatným využitím

Doteď jsem je nepochopila

Mám nastaveno automatické povolování

Někdy jsou dost otravné, často mažu.

Nemám s nimi problém.

otravije mne to

otravné, zbytečně zabírají kapacitu

Štve mě jejich věčné odsouhlasování na webech

Zbytečné

Zneužitelný nástroj, ale občas mám pocit, že ty dialogy k jejich schválení jsou ještě větší zlo

9. Zúčastnil/a jste se někdy event marketingové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2549,02 %49,02 %  
co je to event marketing?1937,25 %37,25 %  
ano713,73 %13,73 %  

Graf

10. Znechutil vám někdy přístup firmy, užívání jejich produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4282,35 %82,35 %  
ne917,65 %17,65 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte rád/a televizní reklamy?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Existuje alespoň jediná reklama, kterou máte rád/a (televizní, rádiová, billboard...)?

3. Existuje alespoň jediná reklama, kterou máte rád/a (televizní, rádiová, billboard...)?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 1. Máte rád/a televizní reklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rád/a televizní reklamy?

3. Existuje alespoň jediná reklama, kterou máte rád/a (televizní, rádiová, billboard...)?

4. Přesvědčila vás někdy reklama, abyste zvolili právě to co v ní bylo uvedeno (firmu, produkt)?

5. Billboardy...

6. Reklamy na internetu (a soc. sítích)...

7. Zažili jste někdy, že by reklama na webu, zhoršila jeho funkčnost?

9. Zúčastnil/a jste se někdy event marketingové akce?

10. Znechutil vám někdy přístup firmy, užívání jejich produktu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rád/a televizní reklamy?

3. Existuje alespoň jediná reklama, kterou máte rád/a (televizní, rádiová, billboard...)?

4. Přesvědčila vás někdy reklama, abyste zvolili právě to co v ní bylo uvedeno (firmu, produkt)?

5. Billboardy...

6. Reklamy na internetu (a soc. sítích)...

7. Zažili jste někdy, že by reklama na webu, zhoršila jeho funkčnost?

9. Zúčastnil/a jste se někdy event marketingové akce?

10. Znechutil vám někdy přístup firmy, užívání jejich produktu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jedlička, D.Máme rádi reklamu? (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://mame-radi-reklamu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.