Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Manažerská kreativita

Manažerská kreativita

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Turynská
Šetření:13. 03. 2013 - 23. 03. 2013
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.25
Použité ochrany:funkční email
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

vyplněním tohoto dotazníku a získáním primárních dat z Vašich odpovědí mi dovolíte zpracovat na otázky, které zkoumám ve své seminární práci. Tento výzkum by měl odpovědět na tyto otázky: 

 

1) zda-li mají manažeři povědomí o tom, co znamená pojem kreativní manažerské metody

2) kdo (žena/muž) a v jakém věku je nejčastěji využívá k výkonu práce na své manažerské pozici

3) pakliže metody znáte a využíváte v praxi, jak jsou efektivnější, včem spočívají jejich výhody a které byste případně doporučili

 

Děkuji za vyplnění.

 

Lucie Turynská

Odpovědi respondentů

1. Je Vaše pracovní pozice manažerská?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2, nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1470 %70 %  
ne630 %30 %  

Graf

2. Pokud Vaše pozice není manažerská, tak si alespoň nachvilku zkuste představit, jak byste se chovali, kdyby manažerská byla. Víte co znamená pojem kreativita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2100 %10 %  

Graf

3. Říká Vám něco pojem "manažerská kreativita"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1076,92 %50 %  
nevím215,38 %10 %  
ne17,69 %5 %  

Graf

4. Myslíte si o sobě, že přistupujete k řešení problémů ve své práci kreativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1487,5 %70 %  
ne212,5 %10 %  

Graf

5. Jak byste svou kreativitu používanou při řešení problémů v pracovním procesu popsali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aplikací nalezených informací z informačních technologií a seznamováním podřízených s daty. Následná poučení, opravy a inovace...16,25 %5 %  
hledání řešení různými cestami, hledání cest jak nejlépe využít poteciál zaměstnanců16,25 %5 %  
Přínos neotřelých myšlenek, nestandardní řešení rozhodovacích situací.16,25 %5 %  
snažím se využívat netradičním postupů a přístupů k řešení problémů či nastalých situací. 16,25 %5 %  
Vždy se snažím na danou problematiku nahlížet z několika možných optik. Zjištuji možnosti, jak dané problémy řešit a které metody jsou nejvíce efektivní.-16,25 %5 %  
stále stejné procesy, novým, neotřelým a zajímavým způsobem16,25 %5 %  
Hra s časem16,25 %5 %  
Při řešení problémů se nenechám svazovat zaběhlými postupy16,25 %5 %  
nevím16,25 %5 %  
zapojení intuice, logické propojení vlastních dovedností a osvedčených postupů. inovativní aktivity 16,25 %5 %  
Nepotřebuji mít v ruce pracovní / provozní manuál, popřípadě popis pracovních činností jednotlivých pozic, abych vyřešil problém... stejný problém se dá vždy řešit jinak, improvizace se někde celkem hodí.16,25 %5 %  
Nové možnosti studií při natáčení sportovních pořadů16,25 %5 %  
V nove vznikajicim a rychle rostoucim odvetvi a je nutne rychle a pruzne prizpusobit rizeni zdroju uvnitr firmy a reflektovat tim tak nove vznikajici potreby klientu. Toho lze dosahnout jedine neortodoxnimi manazerskymi metodami.16,25 %5 %  
Vymýšlení zefektivnění mé práce v rámci mého oboru se špetkou inovativních nápadů.16,25 %5 %  
Snazila bych se analyzovat problem (jak, kdy, kde a za jakych podminek atd.) a zvazila mozna reseni a pokusila se prijit na nejlepsi reseni, jak problem vyresit 16,25 %5 %  
nechávám se inspirovat , poslouchám názory ostatních, dávám prostor pro dodání podnětů od ostatních kolegů, podřízených. 16,25 %5 %  

Graf

6. Zajímá Vás rozvoj kreativity?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1487,5 %70 %  
ne212,5 %10 %  

Graf

7. Jakým způsobem se zajímáte o rozvoj kreativity - kde vyhledáváte informace o zvyšování kvalifikace či vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1168,75 %55 %  
doporučení531,25 %25 %  

Graf

8. Znáte tyto kreativní metody - SWOT analýza, brainstorming, myšlenkové mapy, Walt Disney strategie a Occamova břitva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1593,75 %75 %  
ne16,25 %5 %  

Graf

9. Používáte některou z nich?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1381,25 %65 %  
ne318,75 %15 %  

Graf

10. Pokud ano, kterou a v čem spatřujete její hlavní přínosy a výhody?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívám212,5 %10 %  
swat - rozdělení a vymezení nejnutnějších procesů - výhodou je rychlost a možnost reakce v určených obdobíchh, brainstroming - hlavně sbírání dat a využití nových nápadů16,25 %5 %  
Myšlenkové mapy: je kreativní, jednoduchá, vizuálně praktická, snadno se do ní zapojí i ostatní16,25 %5 %  
SWOT analýza - rychlá, jednoduchá metoda, možnost širokého uplatnění16,25 %5 %  
Brainstorming. Víc hlav vymyslí vícero nápadů.16,25 %5 %  
Brainstorming, lze ho praktikovat v práci, ve škole, s přáteli. Téměř kdekoliv, kde je vícečlená skupina lidí. Myšlenkové mapy - nikdy nevíte, který z vašich podřízených má rozvinutější vizuální smysl a jaké myšlenky napadnou při pohledu na obraz/symbol.16,25 %5 %  
brainstorming - vzájmená inspirace, společné řešení je přijatelné pro všechny, vždy je to ta nejefektivnější cesta, SWOT - používám zejména v rozhodovacím procesu, přínos - rozhoduji se rozvážně, přesto rychle, myšlenk. mapa - vidím lépe souvislosti v něk16,25 %5 %  
SWOT - diky ni vím, na co se zamerit16,25 %5 %  
brainstorming - síla myšlení více lidí16,25 %5 %  
brainstorm - ideální pro práci ve větším týmu, myšlenkové mapy - pro práci ve dvojici, ostatní využíváme nárazově16,25 %5 %  
SWOT analýza je dobrý nástroj, který jsem naposledy použil při výběrovém řízení na nového dodavatele služeb, jejichž roční hodnota sahala do milionů korun.16,25 %5 %  
Neni potreba vymyslet znovu kolo. Napriklad vyuziti a aplikace SWOT analyzy nam umoznuje jednoduse analyzovat problemy v nasem produktu a implementovat zlepseni. Jednoduse a efektivne.16,25 %5 %  
SWOT analýza, je pro mě přínosem v oboru marketing - při zavádění nového produktu, rychlá analýza konkurence, personálních možností, trhu apod.16,25 %5 %  
Bohuzel nepouzivam. 16,25 %5 %  
Používám Brainstorming, k podpoře kreativity týmu, k podpoře, svobodného a týmového ducha týmu, k motivaci týmu, k odstranění bariér v týmu, ke zvyšování odpovědnosti jednodnotlivců.16,25 %5 %  

Graf

11. Myslíte si, že využívání těchto kreativních metod dokáže zlepšit komunikaci v pracovních týmech nebo že dokážou naleznout efektivnější řešení problému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16100 %80 %  

Graf

12. Máte nějakou konkrétní zkušenost, kdy Vám kreativní metoda pomohla vyřešit problém efektivněji - pokud ano můžete říct která?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne213,33 %10 %  
swat- nastavení produktů, zvýšení prodeje a snízení ztrát na Farm. trzích16,67 %5 %  
brainwriting: generování řešení. Díky tomu, že se myšlenky psaly na papír, tak bylo zaznamenáno více řešení než když při klasickém brainstormingu se lidi chytí jedné myšlenky a okolo té se pak často točí16,67 %5 %  
Ano, ne.16,67 %5 %  
Brainstorming. 16,67 %5 %  
brainstorming, myšlenkové mapy16,67 %5 %  
navázání spolupráce s realitním trhem - brainstorming16,67 %5 %  
Ano16,67 %5 %  
nevzpomínám si16,67 %5 %  
celkově nám pomáhají s neotřelými řešeními situací. problémy v týmu obvykle nevznikají, když jsou do plánovaní/řešení všichni přizváni. Nejvíce se nám osvědčuje Swot, kdy přicházíme na rizika a ohrožení ještě dříve, než nastanou.16,67 %5 %  
Pri vymysleni spravneho konceptu nasich produktu vychazime z bezne znameho povedomi o danem klientovi a jeho potrebach. Zaroven pouzivame SWOT analyzu pro jeste presnejsi a presvedcivejsi navrhy naseho SW reseni.16,67 %5 %  
zavádění nového produktu na trh - konkrétně "homecare" (SWOT analýza)16,67 %5 %  
Bohuzel zkusenost nemam.16,67 %5 %  
Brainstorming, jak dostat neznámou softwarovou značku s omezeným rozpočten ma český trh. Po brainstormingu jsme získali mnoho konkreétních nápadů, které se úspěšně realizovaly.16,67 %5 %  

Graf

13. Kterou kreativní metodu byste doporučili a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nějakou novou, abych uměl o něco víc věcí....16,67 %5 %  
walt disney: netradiční, zajímavá a pomůže pochopit problém z více stran. Je to neotřelá metoda.16,67 %5 %  
SWOT, rychlost, jednoduchost16,67 %5 %  
Brainstorming. Lze ji praktikovat jak v praci, tak s přáteli, tak ve škole. Opravdu dodá různé názory - nápady na danou problematiku.16,67 %5 %  
brainstorming i myšlenkové mapy16,67 %5 %  
Ty, které používám - brainstorming, myšlenková mapa, SWOT, právě proto je mohu doporučit :)16,67 %5 %  
brainstorming - nalejvárna16,67 %5 %  
SWoT - kvuli analýze, brainstorming - pro přínos napadů16,67 %5 %  
swot - pro určení cílů a směru16,67 %5 %  
swot - pro celostní pčítup k řešení. myšlenkové mapy při plánování nových produktů, brainstor u opaovaných aktivit, které na rvní pohled nelze vylepšit a inovovat.16,67 %5 %  
SWOT analýza - usnadnuje a napomáha16,67 %5 %  
SWOT analyzu - jednoducha a lehce uchopytelnym vystupem pro obe strany.16,67 %5 %  
SWOT analýza - rozklíčování, Brainstorming - nápady jen lítají... :-)16,67 %5 %  
Nemohu doporucit, nemam zkusenost.16,67 %5 %  
Brainstorming, protože je to jednoduché a efektivní, dostanu rychlý výsledek, mám vyzkoušeno, že to funguje. 16,67 %5 %  

Graf

14. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž956,25 %45 %  
žena743,75 %35 %  

Graf

15. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 351275 %60 %  
20 - 25212,5 %10 %  
36 - 45212,5 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Turynská, L.Manažerská kreativita (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://manazerska-kreativita.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.