Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mapa USE-IT Ostrava 2012

Mapa USE-IT Ostrava 2012

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Stanislavová
Šetření:06. 07. 2013 - 12. 07. 2013
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):25 / 16.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:68,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

žádám Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká mapy USE-IT Ostrava 2012. Dotazník je určen respondentům, kteří se s mapou setkali, ale i těm, kteří ji zatím neznají.

 

Vyplnění dotazníku Vám zabere pár minut. Výsledky budou použity pro diplomovou práci a také pro budoucí rozvoj mapy USE-IT Ostrava.

 

Tereza Stanislavová

Odpovědi respondentů

1. Znáš mapu USE-IT Ostrava 2012?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5952,68 %52,68 %  
ANO5347,32 %47,32 %  

Graf

Nevadí, v tom případě Ti mapu USE-IT Ostrava představím. Jedná se o mapu, kterou vytvářejí mladí dobrovolníci z Ostravy pro jiné mladé lidi - turisty, návštěvníky, studenty, atd. Mapa obsahuje několik kategorií (památky, jídlo, zábava, kultura, výlety, atd.), do každé kategorie jsou zařazena určitá místa nebo tipy s krátkými texty. Místo v mapě se nedá koupit, kritériem pro jeho zařazení je oblíbenost u mladých. Další zajímavostí je výrazný design.


USE IT vzniklo v roce 1971 v Kodani a nyní existuje ve více jak dvaceti evropských městech, včetně Prahy a Brna. Další města se do perspektivní, rychle se rozvíjející sítě USE IT připojují. Všechny USE IT mapy jsou aktuální, neziskové a volně dostupné v elektronické podobě.

2. Využil bys takové mapy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5389,83 %47,32 %  
NE610,17 %5,36 %  

Graf

3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ověřené tipy na místa, které stojí za to navštívit4890,57 %42,86 %  
Informace, které v infocentru nezískám3362,26 %29,46 %  
Zorientování ve městě3056,6 %26,79 %  
Jiný pohled na destinaci1732,08 %15,18 %  
Uskopojení zvídavosti1120,75 %9,82 %  
Nevím, hlavně, že je zadarmo35,66 %2,68 %  
Najít na tom místě človíčky se stejným smýšlením11,89 %0,89 %  

Graf

4. Jak ses s mapou USE-IT Ostrava 2012 seznámil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes přátele, rodinu2241,51 %19,64 %  
Na místě, které je v mapě zahrnuto1222,64 %10,71 %  
Přes sociální sítě713,21 %6,25 %  
Přes média23,77 %1,79 %  
Stavovská unie studentů Ostrava (SUS)11,89 %0,89 %  
ESC VŠB-TUO11,89 %0,89 %  
Nepamatuji si11,89 %0,89 %  
V zahraničí11,89 %0,89 %  
Praha - Palackého nám. USE-IT point11,89 %0,89 %  
web11,89 %0,89 %  
cooltour11,89 %0,89 %  
Na informačním centru11,89 %0,89 %  
v Cooltouru11,89 %0,89 %  
škola11,89 %0,89 %  

Graf

5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou v ní užitečné tipy3566,04 %31,25 %  
To, že vůbec něco podobného v Ostravě vzniklo3362,26 %29,46 %  
Přináší nový pohled na město3056,6 %26,79 %  
Je zadarmo2241,51 %19,64 %  
Informační obsah2241,51 %19,64 %  
Styl a způsob zpracování2037,74 %17,86 %  
Grafické zpracování1528,3 %13,39 %  
Neobsahuje reklamu1528,3 %13,39 %  
Textový obsah1018,87 %8,93 %  
originalitu a zajímavý nápad11,89 %0,89 %  
Stojím za ní i má maličkost.11,89 %0,89 %  
zpracování mladým nadšeným týmem11,89 %0,89 %  

Graf

6. A co se ti naopak nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Grafické zpracování1732,08 %15,18 %  
Textový obsah713,21 %6,25 %  
Styl a způsob zpracování611,32 %5,36 %  
Informační obsah59,43 %4,46 %  
Neobsahuje reklamu35,66 %2,68 %  
Jsou v ní užitečné tipy23,77 %1,79 %  
nevím23,77 %1,79 %  
nic23,77 %1,79 %  
nic :D11,89 %0,89 %  
nemám výhrad11,89 %0,89 %  
To, že vůbec něco podobného v Ostravě vzniklo11,89 %0,89 %  
Přináší nový pohled na město11,89 %0,89 %  
Nejsem objektivní jakožto člen týmu11,89 %0,89 %  
vše ok, jen mi tam chyběla nějaká hospoda myslím :)11,89 %0,89 %  
nic mě nenapadá11,89 %0,89 %  
líbí se mi celá:-)11,89 %0,89 %  
Nemám ji co vytknout11,89 %0,89 %  
Je zadarmo11,89 %0,89 %  
že by mohla být dostupnější11,89 %0,89 %  
slovník ostravštiny11,89 %0,89 %  
cajk11,89 %0,89 %  
Poplatky Use-it za možnost tuto mapu vydávat.11,89 %0,89 %  
občas málo místa na poznámky, chybí okýnko pro zašktnutí, že mám dané místo / podnik již za sebou :-).11,89 %0,89 %  
malá propagace11,89 %0,89 %  
málo distribučních míst11,89 %0,89 %  
libi se mi11,89 %0,89 %  
nic, co by se mi vyloženě nelíbilo11,89 %0,89 %  
žádné určité výhrady11,89 %0,89 %  
jsem s ní spokojená11,89 %0,89 %  

Graf

7. V rodině map USE-IT je možné najít více jak 20 evropských měst. Používal jsi někdy aktivně při svých cestách mapu USE-IT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3871,7 %33,93 %  
ANO1528,3 %13,39 %  

Graf

8. A která to byla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
USE-IT Ostrava533,33 %4,46 %  
USE-IT Prague533,33 %4,46 %  
USE-IT Antwerp320 %2,68 %  
USE-IT Bruges320 %2,68 %  
USE-IT Brussels320 %2,68 %  
USE-IT Ghent320 %2,68 %  
USE-IT Leuven320 %2,68 %  
USE-IT Dresden213,33 %1,79 %  
USE-IT Vienna213,33 %1,79 %  
USE-IT Helsinki16,67 %0,89 %  
USE-IT Warsaw16,67 %0,89 %  
USE-IT Charleroi16,67 %0,89 %  
USE-IT Oslo16,67 %0,89 %  
USE-IT Mechelen16,67 %0,89 %  
USE-IT Porto16,67 %0,89 %  

Graf

9. Můžeš uvést jednu mapu, se kterou se ti pracovalo nejlépe a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Brusel, nejlepší tipy

Gent, byly tam tipy "Act like a local", sranda, super

Gent, spousta užitečných tipů, pěkný a přehledný desing

ne

ne protože jsem pracoval jen s Prahou a Ostravou a obě se mi líbí... OVA víc je vtipnější :-)

nevím

Ostrava. Asi proto, že Ostravu znám a tak jsem mnoho míst znala a ty co jsem neznala, tak jsem nově poznala.

Použili jsme ji pro velkou skupinu lidí, která přijela z Prahy se do Ostravy bavit. Obsahovala všechno, co by mohlo u lidí neznalých Ostravy vyvolat dojem, že je to město, kam má cenu zavítat.

Pracoval jsem pouze s pražskou mapou - poskytuje jiný pohled i pro Čecha.

Pracovala jsem jen s Ostravskou mapou a byla jsem spokojená.

Prague...byť to není zahraničí, hodně mi pomohla v odbě, kdy jsem se tam přestěhovala v tom, že to není turistický main stream...najít wifi, hospodu, kde za pivo nedám 70kč a za meny 150kč atd.

Varšava - nejzajímavější obsah

X

Z cizích znám jen Helsinki, díky mapě objevím místa, která bych si jinak asi nevšimla

10. Co očekáváš od kvalitního materiálu určeného turistům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktuálnost informací9791,51 %86,61 %  
Bezchybnost5249,06 %46,43 %  
Celistvost4542,45 %40,18 %  
Aby byl zadarmo3028,3 %26,79 %  
Aby v něm nebyla reklama2624,53 %23,21 %  
dobré tipy co vidět, kde se najíst, kam zajít10,94 %0,89 %  
Přehlednost (!); tipy, které se nedočtu jinde; tipy, jak poznat místní kulturu, nikoliv jen turistická místa...10,94 %0,89 %  
srozumitelnost10,94 %0,89 %  
Aby v něm byla reklama10,94 %0,89 %  
USE-IT je the best ten koncept je nej10,94 %0,89 %  
vizuál10,94 %0,89 %  
Zajímavá místa10,94 %0,89 %  
Přehlednost10,94 %0,89 %  
především důležité body, které by turisté běžně sami nenašli10,94 %0,89 %  
pohled samotných OVAků na město a tipy, které turista nemůže nikde jinde získat10,94 %0,89 %  
různorodost turistických tipů vrámci možnosti10,94 %0,89 %  

Graf

11. Jaký typ materiálu upřednostňuješ?

Vyber prosím maximálně dvě možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V tištěné podobě8378,3 %74,11 %  
Aplikace pro chytré telefony4441,51 %39,29 %  
V elektronické podobě, volně ke stažení3533,02 %31,25 %  
vsechny tri predchozi moznosti10,94 %0,89 %  
při přípravě doma je fajn dostupnost informací na internetu, na cesty upřednostňuji tištěné materiály10,94 %0,89 %  

Graf

12. Informace, které hledáš by měly být spíš originální, vtipně podané, nebo seriózního charakteru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originální, vtipně podané7671,7 %67,86 %  
Seriózní3028,3 %26,79 %  

Graf

13. Co by podle tebe propagační materiál města měl rozhodně obsahovat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- zajímavá místa - památky, významné stavby - restaurace, hotely, zastávky např. metra

.

a

aktuality, tipy na kulturní akce, tipy na horské výlety, ceny jednotlivých aktivit

aktuální informace o dopravě a otvíracích dobách

aktuálnost dat a právě ty tipy na zajímavé místa podložené zkušeností lídí a ne komerčním zájmem

Bazaly, kavárna Daniel, Bilbova nora, Minikino, Literární kavárna, Vítkovické železárny

cyklotrasy

Dobré ubytko je vhodná informace

důležité informace

fotografie

Historické památky

Historickou stránku města

historie pred 12 stoletim, archeologie, koreny zidovske, nemecke, keltske

Historii místa, čím se město odlišuje nebo čím je typické a zajímavé. Nejzajímavější místa. Jaké kulturní akce (festivaly) se ve městě dějí. Možnosti ubytování a stravování.

Info o dopravě, ubytování, místních zajímavostech

Infocentrum, kulturní, historické památky města, místa k občerstvení, restaurace, podniky k zábavě (kluby), WC, doprava (autobusové, tramvajové, trolejbusové a vlakové nádraží, případně letiště či metro), ubytování. Dále stručně popsaná historie místa, jeho zajímavosti, příroda, volný čas, kultura.

informace kam jít sportovat, kam za kulturou, kde se dobře najíst...

informace o barech a restauracích, tipy od místních, komplexní, ale jedinečné informace o městě - např. 10 věcí, které jste o Ostravě nevěděli, ale je to tak, historický přehled

Informace o bodech zájmu, které nelze snadno nalézt a neobjevují se ve většině průvodců. Tím mimo jiné dokáže materiál turistovi, že materiál vytvořil někdo, kdo město opravdu zná a ne někdo, kdo čerpá z jiných zdrojů informací

informace o kultuře

Informace o zajímavých a důležitých místech

Informace o zajímavých místech v daném městě, restaurace, kavárny, obchodní centra

Já osobně ocením něco o historii města; kam se jít najíst a tipy na zajímavosti

Jedinečné nebo zajímavé místa nebo události daného města.

Jsem ve městě poprvé, mám 6 hodin času a chci vidět dvě zajímavá místa - kam bych měl jít?

Když přijedu poprvé do cizího města, chci vědět, kde se můžu levně vyspat, zadarmo vyčůrat (popř. levně vyčůrat) a kde mi dají supr kafe. Co určitě musím vidět a jaký je nejsnadnější / nejlevnější způsob přepravy mezi jednotlivými dominantami města.

Kontroverzní témata politiky města.

Kromě aktuálních informací o zajímavých místech a užitečných tipech praktického a kulturního rázu, i něco málo z historie města.

kromě těch tradičních věcí také tipy na stylové hospody, kulturní centra

kulturní,historické,sportovní zajímavosti města.místa,kde je možné trávit volný čas (parky,hřiště,divadla,kina atd.)adresy i tel.čísla informačních center a městských institucí.

kvalitní restaurace, kohoutkova voda, cena MHD, tipy od mistnich, aktualni akce

mapa, tipy na trávení volného času, zajímavosti a kuriozity města, přehled ubytovacích a stravovacích možností

mapu

mapu :-), kam zajít na WC, kde je info centrum, kde jsou místa zastávek tram, vlak a samozřejmě zajímavá místa, kam jít a co zažít

mapu, informace + popř. fotky zajímavých míst, info o dopravě

mapu, obrazky zajimavych mist, text predstavujici mesto

mapu, ruzne pohledy dle zajmu,informace v souvisloszech.

Místa, která nejsou v oficiálních dokumentech moc možné propagovat.

místní tipy, popisky - bankomaty,obchody atp

Mix populárních a neobvyklých/unikátních míst toho města.

na mapce vyznačit veřejná wc, bankomaty, pamatky a zajímavé místa k odpočinku

Např. info o zajímavých událostech, které se ve městě dějí přes rok.

Něco, o čem bych se sám pravděpodobně nedozvěděl

nejvyhledávanější turistická místa + informace, jak se k nim dostat (pěšky, hromadnou dopravou)

nejzajímavější památky, restaurace a kavárny, kam za zábavou

Netuším, co v této souvislosti znamená propagační materiál města

nevim

Nevím

nevim

Nevšední místa - TOP zajímavosti.

obrázky

oo

památky, hospody, služby

památky,dobré restaurace,historii města(obce),návštěvní destinace,zajímavá místa

pamětihodnosti, tipy na dobré restaurace a bary (ne drahé), mapu mhd

plán dopravy, typy na ubytování, zajímavá místa, urban stories

POkud mluvíme o průvodci, tak: Veřejné toalety, wifi, tipy.

propagaci aktuálních událostí, upozornění na různá omezení

přehlednou mapu s vyznačenými zajímavostmi (zámky, hrady, zoo, hotely, zastávky mhd,...), aktuální seriozní celistvé informace, ceny vstupného, jízdného atd., tel. čísla - a to vše bez chyb

přesné informace a o místě, popřípadě času, možná tip na městkou hromadnou dopravu pro "nemístní"

sportovni areal minigolfu na studentskych kolejich na Porube patrici pod SUS Ostrava

Správné informace

Stručnou historii města, stručný popis zajímavých památkových míst, určitě zajímavosti (že se tady třeba natáčel film) a volnočasové aktivity NEJEN pro rodiny s dětmi, ale také pro mladé lidi, party; kulturní vyžití ve městě, tipy kam zajít atd.

stručný popis, velké logo a výhody použití

Tipy kulturní a sportovní, na památky i restaurace

tipy na dobré občerstvení, kavárny.. kde najít zajímavé zákoutí města atd.

tipy na dobré restaurace/bary doplněné o jejich cenovou kategorii; zajímavé kulturní kluby případně zajímavosti, zvláštnosti města. Také možnost ubytování.

tipy na kulturní objekty, památky, fajn hospůdky, restaurace, kavárny, divadla

tipy na kulturu, i tu undergroundovou/alternativní, výjimečné restaurace/hospody/kavárny, které vyčnívají z řady, galerie vč. těch pro mladé a nezávislé umělce, tipy na zajímavé vyhlídky a procházky po okolí, levné ubytování

Tipy na místa kulturní, k posezení i nočnímu životu. Místa, kde můžeme potkat nové lidi. Historky z podsvětí (zajímavosti k daným místům, co dělá genius loci, autentické příběhy...)

Tipy na ubytování, restaurace. Tipy, kontakty, odkazy na památky, kluby, zajímavá místa.

Tipy na zajímavá místa (místní zajímavosti, přírodní úkazy, kulturní činnosti) , které by měl turista navštívit, které však nejsou zahrnuty v klasických progačních materiálech města běžně dostupné v informačních centrech. Tímto a mnohým navíc je právě USE-IT mapa Ostravy.

Tipy na zajímavá místa, důležité a záchytné body, to vše přehledně vyznačené.

tipy na zajímavá místa, události, kulturní akce, levné ubytování..

tipy nejen na zajímavá turistická místa, ale i na restaurace, ho(s)tely, jiné atrakce

Top10 míst, která stojí za to vidět, přehled míst s veřejnými záchodky, místa, kde se kvalitně a za rozumné peníze najíst

Turistické tipy, ale i praktické informace o dopravě, lékařské pomoci atp. a samozřejmě o ubytování, jídle atd.

typy na hospody/kluby/bary... ale aby bylo jasné, jaké "téma" se v daném podniku upřednostňuje (např. abych nepřišla na podpatcích do baru kam se nosí kroksy ;) )

užitečné typy, informace o atraktivitách města, zajímavosti a třeba i legendy, které se k místům vážou

Vítkovický areál - informace

Vše co mapa USE-IT

vše proto, aby člověk, který se z ničeho nic ocitl v Ostravě, mohl snadno zorientovat a informovat.

Všechna duležitá místa v Ov

Všechny důležité NEJ Ostravy, tipy pro zahraniční/nezahraniční studenty, historie města (alespoň v krátkém podání)

všechny informace, které by mohly turisty zajímat a přitom si tyto informace nedokázali dohledat, a tím vlastně seznámit zájemce o krásách a zajímavostech města

Výjimečné památky, kulturní a sportovní centra, aktuální informace, kvalitní grafické zpracování, digitální verzi i pro smartphony...

Zábavní podniky, levné ubytování.

zabavu

Zajímavá místa ve městě.

zajimavé místa k navštívení + otevírací doby + ceníky

zajimavosti

zajímavosti

zajimavosti

zajímavosti k vidění, památky, restaurace

zajímavosti města, přehled o kulturních akcích, vtipnost a hravost

Zajímavosti o dané lokalitě, tipy pro nevšední zážitky apod.

zajímavosti, historická data, statistiké údaje

zajímavosti, netradiční tipy, kvalitní a prověřené restaurace, výčet galerií a muzeí, upozornění na parky a možnosti trávení volného času a odpočinku

zajímavosti, tipy na procházky, kde se dobře najíst (ne tip na libovolnou restauraci, ale kde fakt dobře vaří:) , kde přespat, kde to žije..

zakl. info o městě, trocha historie, zajímavosti města...památky, příroda, kultura, stravování atd...

Základní charakteristiku místa (počty obyvatel, délku tramvají, počet hospod, průměrnou výplatu, průměrné dožití, počet dětí...) Popis běžného dne místního člověka, co se v místě jí, kam si na to zajít. Co se v místě pije, kam si na to zajít... Tipy na zajímavé vyhlídky. Tipy, kde si nakoupit suroviny na uvaření místního jídla. Tipy, kam si zajít ugrilovat klobásku, opéct špekáček. Kde se zrovna schází omladina na disko. Seznam ubytování/hospod/jídelen podle cenových kategorií (tři od každého, např.) Tip na program při dobrém/špatném počasí. Celkově to diverzifikovat podle třeba ročních období? (jste tu v zimě a prší? Sedněte do tramvaje 8, jeďte se projet do poruby, tam přestupte na utobuš č. ?? a tím je´dte tam, a pak dál, a udělejte si takové kolečko... - Jste tu v létě a je vedro? Uděljte si procházku po zahradních restauracích... Je podzim a jsou barevné listy? zajděte si na haldu... Prostě zajímavosti - lonely planet a podobným profesionálním materiálům s tiscíiletou historií a praxi se nedá konkurovat, musíte být jiní... Takže tipy jak si užít ostravu jako místní, a jak poznat jejich život. "Projděte se ocelárnou ve vítkovicích, pak dolem Michal a "po šichtě" si zajděte si k dudákovi, a pak na bramborový "placek"".

Základní informaci o nejdůležitějších místech, která bych osobně doporučil navštívit.

Znak města

známé místa, ale i zajímavosti, o kterých třeba neví obyvatelé jiných čtvrtí

žhavé sezónní tipy či tzv. last minute tipy

Prohlédni si obálku mapy USE-IT Ostrava 2012:

14. Je pro Tebe obálka USE-IT 2012 zajímavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5551,89 %49,11 %  
NE5148,11 %45,54 %  

Graf

Prohlédni si obálku mapy USE-IT Ostrava 2012:

15. Co se ti na ní líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neotřelost2749,09 %24,11 %  
Design2443,64 %21,43 %  
Symbolika Ostravy1832,73 %16,07 %  
Jednoduchost1527,27 %13,39 %  
Kresba "Tlusťocha"1425,45 %12,5 %  
Styl písma610,91 %5,36 %  
Barevnost35,45 %2,68 %  
vtipnost11,82 %0,89 %  
to, že je zajímavá, neznamená, že se mi líbí. Připadá mi jako nejošklivější z rodiny map USE-IT. Příliš temná a depresivní. Stačí, že je taková ostrava, nemusí takové být i její materiály. 11,82 %0,89 %  
Vyzařuje z toho "češství" - ani ne tak přímo Ostrava11,82 %0,89 %  
Líbí se mi tvorba od Sasancy11,82 %0,89 %  

Graf

Prohlédni si obálku mapy USE-IT Ostrava 2012:

16. Co se Ti nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kresba "Tlusťocha"4282,35 %37,5 %  
Design1223,53 %10,71 %  
Všechno, celé je to hrozné815,69 %7,14 %  
Barevnost713,73 %6,25 %  
Symbolika Ostravy59,8 %4,46 %  
Jiná města mají hezčí kresby na své USE-IT mapě. Ten tlusťoch....chápu, má to být vtipný, ale podle mě je to tak nějak uboze české, takové to "Mám velký pupek, mám v ruce pivo, otvírám si na každého hubu a jsem hrdý na svoji zemi protože máme supr hokej".11,96 %0,89 %  
pusobi odpudive11,96 %0,89 %  
Na první pohled vůbec není jasné, že jde o mapu, natož jakou.11,96 %0,89 %  
Jestli jde o mapu o Ostravě, tak by naše město měl charakterizovat nevkusný tlusťoch? Myslím, že Ostrava má navíc, než se prezentovat ošlikovostí nebo opilstvím. Tedy pokud není záměr jen sepsat místní knajpy.11,96 %0,89 %  
mapa by mohla být k dostání s obálkou v různých variantách (obsah stejný, ale skejťák si ji může koupit třeba s grafitama, umělec třeba s obrazem Muchy, barbína růžovou... prostě tak, aby člověku nekontrastovala s oblečením a celkově s image11,96 %0,89 %  
Jenoduchost11,96 %0,89 %  
Tohle má být údajně Světlík. Pokud je to tak, pak mi to přijde naprosto nesmyslné. Parodovat Světlíka na turistickém materiálu je jednak trapné a jednak kontraproduktivní. Přece nebudeme turistům na obálce vysvětlovat interní problémy města11,96 %0,89 %  

Graf

Prohlédni si obálku mapy USE-IT Ostrava 2012:

17. A co se Ti naopak vysloveně nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kresba "Tlusťocha"1832,73 %16,07 %  
Barevnost1527,27 %13,39 %  
Styl písma814,55 %7,14 %  
Symbolika Ostravy610,91 %5,36 %  
Design35,45 %2,68 %  
nic23,64 %1,79 %  
nejsme všichni tlustá a ožralá prasátka :-)11,82 %0,89 %  
Znovu, nejsem objektivní11,82 %0,89 %  
design je fajn, ale nelíbí se mi, že je symbolem ostravy tlusťoch s pivem...trochu smutné11,82 %0,89 %  
nemám kritiku11,82 %0,89 %  
nic zásadního11,82 %0,89 %  
Neotřelost11,82 %0,89 %  
viz předchozí.11,82 %0,89 %  
tak úplně mi nesedí obličej pána11,82 %0,89 %  
nepřehlednost věcí v helmě. Rozeznám pouze těžební věž a radnici11,82 %0,89 %  
Není mi jasné, co má ten tlusťoch symbolizovat a proč sedí v tom nočníku11,82 %0,89 %  
like it11,82 %0,89 %  
dva hrdelní laloky postavy na obálce11,82 %0,89 %  
nemám výhhrady11,82 %0,89 %  
působí velice šedě a tím připomíná šedou (černou) éru Ostravy11,82 %0,89 %  
málo barev11,82 %0,89 %  
je pravda, že "Tlusťoch" nepůsobí úplně přátelsky a příjemně, ale vypadá to, že se baví, takže ok11,82 %0,89 %  

Graf

Prohlédni si obálku mapy USE-IT Ostrava 2012:

18. Je něco, co se Ti naopak líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Styl písma1835,29 %16,07 %  
Jednoduchost1427,45 %12,5 %  
Ne, není nic, co by se mi líbilo1223,53 %10,71 %  
Neotřelost917,65 %8,04 %  
Symbolika Ostravy47,84 %3,57 %  
Design47,84 %3,57 %  
a tak nějak chápu, že většině lidí se to asi bude líbit. takže oceňuji lidovost.11,96 %0,89 %  
levy horni roh11,96 %0,89 %  
nevytvářel to náhodou někdo z časopisu Respekt? já ho sice odebírám, ale v tomto případě mi zpracování přijde nevhodné ;)11,96 %0,89 %  
šipky11,96 %0,89 %  
Kresba "Tlusťocha"11,96 %0,89 %  
Barevnost11,96 %0,89 %  

Graf

19. Setkal ses i s jinými materiály, které propagují město Ostrava a jsou určeny turistům? Ve srovnání s nimi Ti mapa USE-IT Ostrava přijde:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit6056,6 %53,57 %  
Lepší2422,64 %21,43 %  
Na stejné úrovni98,49 %8,04 %  
Horší54,72 %4,46 %  
nesetkal21,89 %1,79 %  
jdete na to z jiného soudku a myslím, že pro lidi daleko poutavějšího10,94 %0,89 %  
jak v čem lepší, jak v čem horší10,94 %0,89 %  
nesetkalaj sem se10,94 %0,89 %  
nevidela jsem mapu use it10,94 %0,89 %  
ne10,94 %0,89 %  
Mapu USE-IT jsem neviděl.10,94 %0,89 %  
Pracuji v ostravě, takže jsem žádnou mapu Ostravy nevyhledával10,94 %0,89 %  
nesetkala10,94 %0,89 %  
Nesetkala jsem se, ale většinou mapy pro turisty jsou více informativní a nemají šťávu jako Use-It10,94 %0,89 %  
nelze moc srovnávat, míří a jinou cílovou skupinu, mladé lidi ale neosloví, od toho je tu Use.it :)10,94 %0,89 %  
zábavnější10,94 %0,89 %  

Graf

20. Co bychom podle Tebe měli v dalším ročníku mapy (2013) změnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mapu lépe propagovat5955,66 %52,68 %  
Přidat nová místa5249,06 %46,43 %  
Vytvořit aplikaci pro chytré telefony4441,51 %39,29 %  
Grafiku3129,25 %27,68 %  
Zapojit veřejnost2826,42 %25 %  
Barevnost2725,47 %24,11 %  
Mapu rozšířit2523,58 %22,32 %  
Vyhnout se chybám2321,7 %20,54 %  
Mapu zpřehlednit1917,92 %16,96 %  
Podat informace vtipněji109,43 %8,93 %  
Podat informace seriózněji65,66 %5,36 %  
zatím se ke mě žádný podobný typ mapy nedostal, nedokážu posoudit10,94 %0,89 %  
toho tlusťocha :-)10,94 %0,89 %  
Mapu zestručnit10,94 %0,89 %  
Nelíbí se mi přehlednost mapy. Je totiž graficky jednoduchá jen na první pohled. Prostě předělat to nejdůležitější, a to je mapové pole.10,94 %0,89 %  
vetsi dostupnost10,94 %0,89 %  
nevím, mapu jsem neviděl10,94 %0,89 %  
Mapu USE-IT jsem neviděl. Nemůžu pak radit, co změnit.10,94 %0,89 %  
Ještě jsem ji neviděl, kde mohu?10,94 %0,89 %  
doporučit ubytko a dobré jídlo10,94 %0,89 %  
psát texty nenuceně originálně, ale seriózně.10,94 %0,89 %  
nevím, neviděl jsem ji10,94 %0,89 %  
taky pro iPhone10,94 %0,89 %  
ještě jsem neměla možnosti ji vidět10,94 %0,89 %  

Graf

21. Můžeš uvést proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano.

Nejsem mladý

Nemám Iphone, nemám rád Ostravu a nikdy jsem se neztratil :)

Neznám její konkrétní přínos tak prozatím nevím, na co bych ji využil.

Nikdy jsem to neřešil.

Vše najdu na internetu.

22. Tvé pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6356,25 %56,25 %  
Muž4943,75 %43,75 %  

Graf

23. Tvůj věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 309080,36 %80,36 %  
31 - 401210,71 %10,71 %  
41 - 5554,46 %4,46 %  
Do 1854,46 %4,46 %  

Graf

24. Tvé vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7869,64 %69,64 %  
Středoškolské s maturitou2623,21 %23,21 %  
Základní43,57 %3,57 %  
Vyučen/a32,68 %2,68 %  
Středoškolské bez maturity10,89 %0,89 %  

Graf

25. Místo Tvého pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj8172,32 %72,32 %  
Hl. město Praha87,14 %7,14 %  
Zlínský kraj54,46 %4,46 %  
Jihomoravský kraj54,46 %4,46 %  
Zahraničí43,57 %3,57 %  
Olomouský kraj21,79 %1,79 %  
Královéhradecký kraj21,79 %1,79 %  
Pardubický kraj21,79 %1,79 %  
Ústecký kraj10,89 %0,89 %  
Plzeňský kraj10,89 %0,89 %  
Jihočeský kraj10,89 %0,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáš mapu USE-IT Ostrava 2012?

  • odpověď ANO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na místě, které je v mapě zahrnuto na otázku 4. Jak ses s mapou USE-IT Ostrava 2012 seznámil?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes přátele, rodinu na otázku 4. Jak ses s mapou USE-IT Ostrava 2012 seznámil?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafické zpracování na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační obsah na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je zadarmo na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou v ní užitečné tipy na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neobsahuje reklamu na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přináší nový pohled na město na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Styl a způsob zpracování na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textový obsah na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi To, že vůbec něco podobného v Ostravě vzniklo na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Grafické zpracování na otázku 6. A co se ti naopak nelíbí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 7. V rodině map USE-IT je možné najít více jak 20 evropských měst. Používal jsi někdy aktivně při svých cestách mapu USE-IT?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 7. V rodině map USE-IT je možné najít více jak 20 evropských měst. Používal jsi někdy aktivně při svých cestách mapu USE-IT?
  • odpověď NE:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 2. Využil bys takové mapy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace, které v infocentru nezískám na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný pohled na destinaci na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ověřené tipy na místa, které stojí za to navštívit na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uskopojení zvídavosti na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zorientování ve městě na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?

2. Využil bys takové mapy?

  • odpověď ANO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace, které v infocentru nezískám na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný pohled na destinaci na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ověřené tipy na místa, které stojí za to navštívit na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uskopojení zvídavosti na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zorientování ve městě na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?

3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?

  • odpověď Ověřené tipy na místa, které stojí za to navštívit:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uskopojení zvídavosti na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zorientování ve městě na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace, které v infocentru nezískám na otázku 3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 2. Využil bys takové mapy?

7. V rodině map USE-IT je možné najít více jak 20 evropských měst. Používal jsi někdy aktivně při svých cestách mapu USE-IT?

  • odpověď NE:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Styl a způsob zpracování na otázku 5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?

14. Je pro Tebe obálka USE-IT 2012 zajímavá?

  • odpověď ANO:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design na otázku 15. Co se ti na ní líbí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost na otázku 15. Co se ti na ní líbí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kresba "Tlusťocha" na otázku 15. Co se ti na ní líbí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neotřelost na otázku 15. Co se ti na ní líbí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Symbolika Ostravy na otázku 15. Co se ti na ní líbí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevnost na otázku 17. A co se Ti naopak vysloveně nelíbí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kresba "Tlusťocha" na otázku 17. A co se Ti naopak vysloveně nelíbí?
  • odpověď NE:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost na otázku 18. Je něco, co se Ti naopak líbí?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, není nic, co by se mi líbilo na otázku 18. Je něco, co se Ti naopak líbí?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Styl písma na otázku 18. Je něco, co se Ti naopak líbí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design na otázku 16. Co se Ti nelíbí?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kresba "Tlusťocha" na otázku 16. Co se Ti nelíbí?

16. Co se Ti nelíbí?

  • odpověď Kresba "Tlusťocha":
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost na otázku 18. Je něco, co se Ti naopak líbí?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design na otázku 16. Co se Ti nelíbí?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Styl písma na otázku 18. Je něco, co se Ti naopak líbí?

20. Co bychom podle Tebe měli v dalším ročníku mapy (2013) změnit?

  • odpověď Přidat nová místa:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mapu rozšířit na otázku 20. Co bychom podle Tebe měli v dalším ročníku mapy (2013) změnit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáš mapu USE-IT Ostrava 2012?

2. Využil bys takové mapy?

3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?

4. Jak ses s mapou USE-IT Ostrava 2012 seznámil?

5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?

6. A co se ti naopak nelíbí?

7. V rodině map USE-IT je možné najít více jak 20 evropských měst. Používal jsi někdy aktivně při svých cestách mapu USE-IT?

10. Co očekáváš od kvalitního materiálu určeného turistům?

11. Jaký typ materiálu upřednostňuješ?

12. Informace, které hledáš by měly být spíš originální, vtipně podané, nebo seriózního charakteru?

14. Je pro Tebe obálka USE-IT 2012 zajímavá?

15. Co se ti na ní líbí?

16. Co se Ti nelíbí?

17. A co se Ti naopak vysloveně nelíbí?

18. Je něco, co se Ti naopak líbí?

19. Setkal ses i s jinými materiály, které propagují město Ostrava a jsou určeny turistům? Ve srovnání s nimi Ti mapa USE-IT Ostrava přijde:

20. Co bychom podle Tebe měli v dalším ročníku mapy (2013) změnit?

22. Tvé pohlaví?

23. Tvůj věk?

24. Tvé vzdělání?

25. Místo Tvého pobytu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáš mapu USE-IT Ostrava 2012?

2. Využil bys takové mapy?

3. Co si myslíš, že by Ti mapa USE-IT mohla přinést?

4. Jak ses s mapou USE-IT Ostrava 2012 seznámil?

5. Co na mapě nejvíce oceňuješ?

6. A co se ti naopak nelíbí?

7. V rodině map USE-IT je možné najít více jak 20 evropských měst. Používal jsi někdy aktivně při svých cestách mapu USE-IT?

10. Co očekáváš od kvalitního materiálu určeného turistům?

11. Jaký typ materiálu upřednostňuješ?

12. Informace, které hledáš by měly být spíš originální, vtipně podané, nebo seriózního charakteru?

14. Je pro Tebe obálka USE-IT 2012 zajímavá?

15. Co se ti na ní líbí?

16. Co se Ti nelíbí?

17. A co se Ti naopak vysloveně nelíbí?

18. Je něco, co se Ti naopak líbí?

19. Setkal ses i s jinými materiály, které propagují město Ostrava a jsou určeny turistům? Ve srovnání s nimi Ti mapa USE-IT Ostrava přijde:

20. Co bychom podle Tebe měli v dalším ročníku mapy (2013) změnit?

22. Tvé pohlaví?

23. Tvůj věk?

24. Tvé vzdělání?

25. Místo Tvého pobytu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stanislavová, T.Mapa USE-IT Ostrava 2012 (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://mapa-use-it-ostrava-2012.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.