Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing hotelu

Marketing hotelu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Pokorná
Šetření:02. 04. 2009 - 09. 04. 2009
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:26,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník je vytvořen z důvodu výzkumu marketingu hotelu, důležitosti jednotlivých požadavků, vlastností personálu a faktorů ovlivňujících volbu určitého hotelu. Hlavním cílem je zjištění, co je pro jednotlivé skupiny zákazníků důležité (co nejvíce ovlivňuje jejich rozhodnutí).

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ hotelu preferujte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
***1858,06 %58,06 %  
****619,35 %19,35 %  
jiný typ (pension, motel, garni...atd.)619,35 %19,35 %  
**13,23 %3,23 %  

Graf

2. Jaký typ pobytu nejčastěji volíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytový1961,29 %61,29 %  
poznávací929,03 %29,03 %  
jiné39,68 %9,68 %  

Graf

3. Při jakých příležitostech nejčastěji využíváte služeb ubytovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze o dovolené2374,19 %74,19 %  
50:50 (dovolená, služební cesty)619,35 %19,35 %  
služební cesty, závody, soutěže13,23 %3,23 %  
ubytování příbuzných13,23 %3,23 %  

Graf

4. Z jakých zdrojů získáváte informace o nabídce hotelů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet2683,87 %83,87 %  
Cestovní kancelář - katalog1445,16 %45,16 %  
Známí619,35 %19,35 %  
Jiné zdroje39,68 %9,68 %  
Prospekty26,45 %6,45 %  
Časopisy, noviny13,23 %3,23 %  

Graf

5. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru hotelu, či jiného ubytovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena1445,16 %45,16 %  
Okolí hotelu722,58 %22,58 %  
Interiér hotelu412,9 %12,9 %  
Reference od známých na konkrétní hotel39,68 %9,68 %  
Kvalita služeb39,68 %9,68 %  

Graf

6. Z Vašeho pohledu seřaďte, dle důležitosti jednotlivé služby. (1-5, 5=nejlepší a každé číslo použijte pouze 1x)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena4.3550.616
Komfort3.4191.018
Dostupnost3.3871.14
Exkluzivita1.710.787
Nabídka služeb2.9030.991

Graf

7. Z Vašeho pohledu seřaďte dle důležitosti vlastnosti pracovníků hotelu. (1-5, 5=nejlepší a každé číslo použijte pouze 1x)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ochota + Vystupování4.6450.422
Rychlost3.4191.34
Zkušenost2.6451.39
Komunikativnost3.4520.828
Schopnost řešit konflikty3.0972.152

Graf

8. Myslíte si, že by měli pracovníci hotelů procházet pravidelným školením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1858,06 %58,06 %  
spíše souhlasím825,81 %25,81 %  
nevím516,13 %16,13 %  

Graf

9. S kým nejčastěji trávíte dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem1445,16 %45,16 %  
s rodinou1032,26 %32,26 %  
s kamarády516,13 %16,13 %  
jiná možnost26,45 %6,45 %  

Graf

10. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2477,42 %77,42 %  
Muž722,58 %22,58 %  

Graf

11. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252890,32 %90,32 %  
26-3539,68 %9,68 %  

Graf

12. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2580,65 %80,65 %  
39,68 %9,68 %  
39,68 %9,68 %  

Graf

13. V jakém finančním rozpětí se pohybujete při výběru hotelu, v případě dovolené (na 1 osobu)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2501-50001033,33 %32,26 %  
0-2500723,33 %22,58 %  
10001-15000620 %19,35 %  
5001-10000413,33 %12,9 %  
20001-2500013,33 %3,23 %  
25001-3000013,33 %3,23 %  
15001-2000013,33 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pokorná, M.Marketing hotelu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://mar.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.