Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing hotelu
Marketing hotelu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Pokorná |
---|---|
Šetření: | 02. 04. 2009 - 09. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 31 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.97 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 26,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník je vytvořen z důvodu výzkumu marketingu hotelu, důležitosti jednotlivých požadavků, vlastností personálu a faktorů ovlivňujících volbu určitého hotelu. Hlavním cílem je zjištění, co je pro jednotlivé skupiny zákazníků důležité (co nejvíce ovlivňuje jejich rozhodnutí).
Odpovědi respondentů
1. Jaký typ hotelu preferujte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
*** | 18 | 58,06 % | 58,06 % |
**** | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
jiný typ (pension, motel, garni...atd.) | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
** | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
2. Jaký typ pobytu nejčastěji volíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pobytový | 19 | 61,29 % | 61,29 % |
poznávací | 9 | 29,03 % | 29,03 % |
jiné | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
3. Při jakých příležitostech nejčastěji využíváte služeb ubytovacích zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pouze o dovolené | 23 | 74,19 % | 74,19 % |
50:50 (dovolená, služební cesty) | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
služební cesty, závody, soutěže | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
ubytování příbuzných | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
4. Z jakých zdrojů získáváte informace o nabídce hotelů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 26 | 83,87 % | 83,87 % |
Cestovní kancelář - katalog | 14 | 45,16 % | 45,16 % |
Známí | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
Jiné zdroje | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
Prospekty | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
Časopisy, noviny | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
5. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru hotelu, či jiného ubytovacího zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 14 | 45,16 % | 45,16 % |
Okolí hotelu | 7 | 22,58 % | 22,58 % |
Interiér hotelu | 4 | 12,9 % | 12,9 % |
Reference od známých na konkrétní hotel | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
Kvalita služeb | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
6. Z Vašeho pohledu seřaďte, dle důležitosti jednotlivé služby. (1-5, 5=nejlepší a každé číslo použijte pouze 1x)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 4.355 | 0.616 |
Komfort | 3.419 | 1.018 |
Dostupnost | 3.387 | 1.14 |
Exkluzivita | 1.71 | 0.787 |
Nabídka služeb | 2.903 | 0.991 |
7. Z Vašeho pohledu seřaďte dle důležitosti vlastnosti pracovníků hotelu. (1-5, 5=nejlepší a každé číslo použijte pouze 1x)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Ochota + Vystupování | 4.645 | 0.422 |
Rychlost | 3.419 | 1.34 |
Zkušenost | 2.645 | 1.39 |
Komunikativnost | 3.452 | 0.828 |
Schopnost řešit konflikty | 3.097 | 2.152 |
8. Myslíte si, že by měli pracovníci hotelů procházet pravidelným školením?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 18 | 58,06 % | 58,06 % |
spíše souhlasím | 8 | 25,81 % | 25,81 % |
nevím | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
9. S kým nejčastěji trávíte dovolenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
s partnerem | 14 | 45,16 % | 45,16 % |
s rodinou | 10 | 32,26 % | 32,26 % |
s kamarády | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
jiná možnost | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
10. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 24 | 77,42 % | 77,42 % |
Muž | 7 | 22,58 % | 22,58 % |
11. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 28 | 90,32 % | 90,32 % |
26-35 | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
12. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 25 | 80,65 % | 80,65 % |
VŠ | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
ZŠ | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
13. V jakém finančním rozpětí se pohybujete při výběru hotelu, v případě dovolené (na 1 osobu)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2501-5000 | 10 | 33,33 % | 32,26 % |
0-2500 | 7 | 23,33 % | 22,58 % |
10001-15000 | 6 | 20 % | 19,35 % |
5001-10000 | 4 | 13,33 % | 12,9 % |
20001-25000 | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
25001-30000 | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
15001-20000 | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.